Sajnos erre nem tudok választ adni. Mivel nem rég vettem a motort, azzal a sportdobbal kb 100km mentem, azt is rövid 10-20km-es etapokban. Ennyi idő alatt nem zavaró a hangja. Egyébként úgy működik mint egy sportdob, magasabb fordulatszám tartományban hangosabb, erőteljesebb a hangja, normál tempónál pedig csak öblösebb.
Van nekem is egy eladó sportdobom. A fényképeim között látod még a motoron. Nagyon szép hangja van. Mivel visszaraktam a gyári dobot, már nem kell. Ha érdekel szólj. Úgy látom közel lakunk egymáshoz, így a megtekintés nem lesz gond.
Annak örülök!
Igazából a szezon végén gondoltam rá,mert szerencsére nincs semmi problem csak februárban vettem és gondoltam hogy lehet nem fog neki ártani,egy kis szinkron!
bics2@freemail.hu
Én sem szedem le a hátsó idomot,hanem a fékolajtartályt általában 1 csavar rögzíti és azt veszem le.Általában enged a fékcső annyit,hogy kilehessen varázsolni annyira,hogy a kupakot lelehessen tekerni.
Én sem szedem le a hátsó idomot,hanem a fékolajtartályt általában 1 csavar rögzíti és azt veszem le.Általában enged a fékcső annyit,hogy kilehessen varázsolni annyira,hogy a kupakot lelehessen tekerni.
Mivel az öcsém most hadi sérült megpróbáltam a kosz alól előszedni számára kiszemelt motort. Lesz még vele meló bőven.
A végén csak kiderült h szép alumínium színe van alul a blokknak nem pedig fekete.
A láncfeszességre érdemes egy pillantást szentelni. Amúgy elve a hajtás önkenő volt már, sáros földdel kente önmagát.
Nem kétlem h fényévekkel jobban is meglehet oldani a dolgot mint én. Mivel kiszereltem az egészet h normálisan letudjam takarítani. Utána már nem sok kedvem volt leszedni a hátsó idomot is h tudjak rátölteni a tartályra. Illetve a földön se kellett görnyedni.
Az elsőnél már volt elég kezem.
De majd legközelebb megpróbálom azt amit írtál.
Máshol is olvastam h látni kell ahogy az új olaj tolja a régit maga előtt. Hát lehet h nekem szemüveget kéne csináltassak...
hello mester ! érdeklődnék tőled,hogy az első lánckerék előtt van e a CB-nél az üresjelző érzékelője?(ami a váltóból jön)
Ki lehet (szabad) e azt tekerni? Mert a mocival megyek vagy 5 percet és utánna megállok,zöld lámpa nem világít ha üresben van! De ha egy kicsit balra döntöm a motort álló helyzetben akkor zöldellll!
Ki szedhető e az a mütyürke? vagy inkább hagyjam? üdv
Nem kell több kéz, csak a legközelebbi állat orvostól kérni egy 60 mililiteres fecskendőt. Arra ráhúzol egy benzincsövet azt pedig a légtelenítő csavarra. A csavart kicsit megnyitod és húzod a fecskendőt majd zárod a csavart.Fecskendő ürít és újrakezded a műveletet amíg az új fékolaj nem jön.Persze ne feledkezz el utántölteni mert akkor levegőt szív be,de az sem baj mert hamar kiszívja azt is.Dual féknél is ugyanígy működik.A múlt héten 4 motoron cseréltem egyedül mindenféle segítség nélkül.
Kicseréltem ma az első és a hátsófékben is a fékolajat. (Kéne még egykét kezet növeszteni.) Hátul nem cseréltem mióta nálam, elsőben bő 3 éve lett.
Hátsófék próba körözve már. Volt közben több elfoglaltság is (öcsémnek egy kiszemelt motorért elmentünk stb.) Sajnos a hátsó fékrendszer rögzítéséhez használt satu, két pillanatszorító és bicikli gumi szereléshez használt lemez kombinációt elfelejtettem lefényképezni. Így egyszerűbb volt és nem volt veszélyben a fényezés.
Az elsőnek már 7-kor álltam neki. Annak a köre még várat magára.
Elől cseréltem betéteket is. Elég furán fogott a fék mostanában (néha darabos volt). Mikor hazajöttem a HD-ról akkor figyeltem meg. Már csak egy kicsike horonyt lehetett látni a betéten. De most h kiszereltem szerintem lenne még ezekben a betétekben majd egy 1000-s. Na mind1 majd az új fékolajjal és betéttel meglátom, remélem h csak erre volt már szüksége.
Az első fékcsövet rögzítő lemez csavarja tarja a dudát is. Azt is lekellett ugye szednem. Na amikor összeraktam mondom megpróbálom szól e egyáltalán, mert tavaly is szórakozott már. Hát nem csinált semmit. Ki tudja mióta rossz. Szerintem idén még nem ("akartam") használtam.
Leszerelés után a szerelőaknát fedő dekszákra raktam őket. Hát nem néz ki valami szépen a képeken. De szerintem így nem karcolódott és nyugodtan lehetett tisztításközben mozgatni.
Csak viszonylag jó állapotúnak látszik,az ára sem vészes,magánszemélytől!
Ez a tied?
Valaki venni akart nemrég?
Igazából a szezon végén gondoltam rá,mert szerencsére nincs semmi problem csak februárban vettem és gondoltam hogy lehet nem fog neki ártani,egy kis szinkron!
bics2@freemail.hu
Köszi előre is! üdv!
Így néz ki és ilyen a hang-ja!
Nagyon jó állapotban van, szinte karcmentes.
A végén csak kiderült h szép alumínium színe van alul a blokknak nem pedig fekete.
A láncfeszességre érdemes egy pillantást szentelni. Amúgy elve a hajtás önkenő volt már, sáros földdel kente önmagát.
Nem kétlem h fényévekkel jobban is meglehet oldani a dolgot mint én. Mivel kiszereltem az egészet h normálisan letudjam takarítani. Utána már nem sok kedvem volt leszedni a hátsó idomot is h tudjak rátölteni a tartályra. Illetve a földön se kellett görnyedni.
Az elsőnél már volt elég kezem.
De majd legközelebb megpróbálom azt amit írtál.
Máshol is olvastam h látni kell ahogy az új olaj tolja a régit maga előtt. Hát lehet h nekem szemüveget kéne csináltassak...
Ki lehet (szabad) e azt tekerni? Mert a mocival megyek vagy 5 percet és utánna megállok,zöld lámpa nem világít ha üresben van! De ha egy kicsit balra döntöm a motort álló helyzetben akkor zöldellll!
Ki szedhető e az a mütyürke? vagy inkább hagyjam? üdv
Kicseréltem ma az első és a hátsófékben is a fékolajat. (Kéne még egykét kezet növeszteni.) Hátul nem cseréltem mióta nálam, elsőben bő 3 éve lett.
Hátsófék próba körözve már. Volt közben több elfoglaltság is (öcsémnek egy kiszemelt motorért elmentünk stb.) Sajnos a hátsó fékrendszer rögzítéséhez használt satu, két pillanatszorító és bicikli gumi szereléshez használt lemez kombinációt elfelejtettem lefényképezni. Így egyszerűbb volt és nem volt veszélyben a fényezés.
Az elsőnek már 7-kor álltam neki. Annak a köre még várat magára.
Elől cseréltem betéteket is. Elég furán fogott a fék mostanában (néha darabos volt). Mikor hazajöttem a HD-ról akkor figyeltem meg. Már csak egy kicsike horonyt lehetett látni a betéten. De most h kiszereltem szerintem lenne még ezekben a betétekben majd egy 1000-s. Na mind1 majd az új fékolajjal és betéttel meglátom, remélem h csak erre volt már szüksége.
Az első fékcsövet rögzítő lemez csavarja tarja a dudát is. Azt is lekellett ugye szednem. Na amikor összeraktam mondom megpróbálom szól e egyáltalán, mert tavaly is szórakozott már. Hát nem csinált semmit. Ki tudja mióta rossz. Szerintem idén még nem ("akartam") használtam.
Leszerelés után a szerelőaknát fedő dekszákra raktam őket. Hát nem néz ki valami szépen a képeken. De szerintem így nem karcolódott és nyugodtan lehetett tisztításközben mozgatni.
Mint írtam megtettem.
én ha jól tom 2500-ért vettem rá, ócókínai, de a célnak megfelel:)