Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos erre nem tudok választ adni. Mivel nem rég vettem a motort, azzal a sportdobbal kb 100km mentem, azt is rövid 10-20km-es etapokban. Ennyi idő alatt nem zavaró a hangja. Egyébként úgy működik mint egy sportdob, magasabb fordulatszám tartományban hangosabb, erőteljesebb a hangja, normál tempónál pedig csak öblösebb.
Van nekem is egy eladó sportdobom. A fényképeim között látod még a motoron. Nagyon szép hangja van. Mivel visszaraktam a gyári dobot, már nem kell. Ha érdekel szólj. Úgy látom közel lakunk egymáshoz, így a megtekintés nem lesz gond.
Okés, kösz!
Nem! Nekem Naked van!

Csak viszonylag jó állapotúnak látszik,az ára sem vészes,magánszemélytől!
Hello bics2!

Ez a tied?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_500_s-7061956

Valaki venni akart nemrég?
ez így videón keresztül nagyon állat, lehet hogy nekem túlzottan is, mennyire hangos egyébként, hosszú távon nem zavaró?
Annak örülök!
Igazából a szezon végén gondoltam rá,mert szerencsére nincs semmi problem csak februárban vettem és gondoltam hogy lehet nem fog neki ártani,egy kis szinkron!
bics2@freemail.hu

Köszi előre is! üdv!
Email címedet add meg és megbeszéljük,hogy hol és mikor.Az ár nem lesz fájdalmas.
Én sem szedem le a hátsó idomot,hanem a fékolajtartályt általában 1 csavar rögzíti és azt veszem le.Általában enged a fékcső annyit,hogy kilehessen varázsolni annyira,hogy a kupakot lelehessen tekerni.
Én sem szedem le a hátsó idomot,hanem a fékolajtartályt általában 1 csavar rögzíti és azt veszem le.Általában enged a fékcső annyit,hogy kilehessen varázsolni annyira,hogy a kupakot lelehessen tekerni.
Helló!

Így néz ki és ilyen a hang-ja!

Nagyon jó állapotban van, szinte karcmentes.
hello! Kalimera! szép hely! Korfu vagy Rodosz?
Képeket nem tolja fel.
Mivel az öcsém most hadi sérült megpróbáltam a kosz alól előszedni számára kiszemelt motort. Lesz még vele meló bőven.
A végén csak kiderült h szép alumínium színe van alul a blokknak nem pedig fekete.
A láncfeszességre érdemes egy pillantást szentelni. Amúgy elve a hajtás önkenő volt már, sáros földdel kente önmagát.
Hello mosön!

Nem kétlem h fényévekkel jobban is meglehet oldani a dolgot mint én. Mivel kiszereltem az egészet h normálisan letudjam takarítani. Utána már nem sok kedvem volt leszedni a hátsó idomot is h tudjak rátölteni a tartályra. Illetve a földön se kellett görnyedni.
Az elsőnél már volt elég kezem.

De majd legközelebb megpróbálom azt amit írtál.

Máshol is olvastam h látni kell ahogy az új olaj tolja a régit maga előtt. Hát lehet h nekem szemüveget kéne csináltassak...
Hi! Sajna üres visszajelzőben nem vagyok otthon, így ennek megválaszolását másra bíznám. Tud valaki segíteni?
hello mester ! érdeklődnék tőled,hogy az első lánckerék előtt van e a CB-nél az üresjelző érzékelője?(ami a váltóból jön)

Ki lehet (szabad) e azt tekerni? Mert a mocival megyek vagy 5 percet és utánna megállok,zöld lámpa nem világít ha üresben van! De ha egy kicsit balra döntöm a motort álló helyzetben akkor zöldellll!

Ki szedhető e az a mütyürke? vagy inkább hagyjam? üdv
helloka! és megkérdezhetném hogy mennyiért csinálsz egy karbiszinkront egy 2hengeres csodára ?
Nem olyan nagy azért... főleg ha mozgásban van
Igen.Sőt műszerem is van hozzá.
Nem kell több kéz, csak a legközelebbi állat orvostól kérni egy 60 mililiteres fecskendőt. Arra ráhúzol egy benzincsövet azt pedig a légtelenítő csavarra. A csavart kicsit megnyitod és húzod a fecskendőt majd zárod a csavart.Fecskendő ürít és újrakezded a műveletet amíg az új fékolaj nem jön.Persze ne feledkezz el utántölteni mert akkor levegőt szív be,de az sem baj mert hamar kiszívja azt is.Dual féknél is ugyanígy működik.A múlt héten 4 motoron cseréltem egyedül mindenféle segítség nélkül.
Az előbbi gyors kérdéshez gyors előzmény.

Kicseréltem ma az első és a hátsófékben is a fékolajat. (Kéne még egykét kezet növeszteni.) Hátul nem cseréltem mióta nálam, elsőben bő 3 éve lett.

Hátsófék próba körözve már. Volt közben több elfoglaltság is (öcsémnek egy kiszemelt motorért elmentünk stb.) Sajnos a hátsó fékrendszer rögzítéséhez használt satu, két pillanatszorító és bicikli gumi szereléshez használt lemez kombinációt elfelejtettem lefényképezni. Így egyszerűbb volt és nem volt veszélyben a fényezés.

Az elsőnek már 7-kor álltam neki. Annak a köre még várat magára.
Elől cseréltem betéteket is. Elég furán fogott a fék mostanában (néha darabos volt). Mikor hazajöttem a HD-ról akkor figyeltem meg. Már csak egy kicsike horonyt lehetett látni a betéten. De most h kiszereltem szerintem lenne még ezekben a betétekben majd egy 1000-s. Na mind1 majd az új fékolajjal és betéttel meglátom, remélem h csak erre volt már szüksége.
Az első fékcsövet rögzítő lemez csavarja tarja a dudát is. Azt is lekellett ugye szednem. Na amikor összeraktam mondom megpróbálom szól e egyáltalán, mert tavaly is szórakozott már. Hát nem csinált semmit. Ki tudja mióta rossz. Szerintem idén még nem ("akartam") használtam.

Leszerelés után a szerelőaknát fedő dekszákra raktam őket. Hát nem néz ki valami szépen a képeken. De szerintem így nem karcolódott és nyugodtan lehetett tisztításközben mozgatni.
Kösz a tippet!
Mint írtam megtettem.
kösd rá direktbe az akura, ha akkor se szól akkor vegyél egy másikat:)
én ha jól tom 2500-ért vettem rá, ócókínai, de a célnak megfelel:)