Tud valaki segítséget adni nekem abban, h ha nem akar megszólalni a cb dudája akkor mit kéne rajta multiméterrel méricskélni hibafeltárás gyanánt?
A csatlakozó kábeleken a duda kapcsolójának-gombjának megnyomásakor megjelenik a feszültség szépen 12V felett, uh áramot kap. Amikor leszereltem, akkor rákötöttem egy másik aksira azzal se nyikkant meg (Ezt azért csináltam mert tavaly már játszotta h elvoltak oxidálódva a saruk,egy kis csiszolás és paszta után szólt újra minden. Uh mondom megpróbálom hátha megint a saruk lesznek a ludasak, de sajnos nem.).
Árulja most valaki a fórumról cb(f)500-asát?
Egyik ismerősöm megkeresett h érdekelné őket egy. Az enyém azt mondta h egyenlőre jól érzi itt magát. De szedjem össze magam mert mostanában kevesebb figyelmet kap mint azt megszokta!
Hohóó! De! Ráadásul én is a Duna plázánál lakom!
A 2007es lenne, meg ABS nélküli izgulnék, hogy valaki az én mocim árulja. Meg persze az a 10ekm különbség.
Szia!
Nekem is szárazon tette fel a szaki, hát fújt is rendesen. Ami azt jelenti, hogy ott a levegő kevesebb ellenállásba ütközött, mintha a dobon keresztül ment volna. Kevesebb ellenállás pedig kisebb fojtást jelent, és ezeknél a kis köbcentis, karbis motornál tudjuk mit jelent a fojtás elvesztése...
Úgyhogy vettem egy minden autós boltban kapható tömítőpasztát, és azzal lekezeltem.
A végdobnál nincs tömítés. Felrakhatod szárazon is, ezt nagyon sokan így is csinálják, pld. én is, és felrakhatod kipufogó tömítő pasztával is, ahogy sok gondos gazda teszi. Én úgy voltam vele, hogy felrakom sárazon, és ha nagyon kifúj mellette, vagyis kormol a csatinál, akkor veszek pasztát, szétszedem, és pasztával rakom össze.
Csak a dobot, a leömlőkhöz nem nyúlnék, de gondolom a csatlakozónál/bilincsnél is van tömítés, amit nem árt cserélni. Igazából ilyet még sosem csináltam, de gondoltam nekifogok, annyira nem lehet nehéz egy kipufogóvéget felrakni.
Bocsi, hogy megint csak kérdezek A CB500-on amit vettem, egyedi kipufogó van. Én szeretném visszarakni a gyárit, amit szerencsére megkaptam a motor mellé. A kérdésem, hogy szerintetek cseréljek tömítést is és ha igen, akkor hol tudok megfelelő tömítést szerezni hozzá?
Csak gumival történő szélesítés sajnos nem okés! A gumikat adott szélességű felnikhez tervezik, ami ha nincs meg a gumit jól összenyomja, ezáltal hegyes lesz, vagyis szélességre nem igazán változik (Van mikor csökken is), és az összenyomódott szerkezete miatt hosszútávon akár szakadást is okozhat benne! Én nem variálnám.
A 150es gumi a 140es gumival karöltve egy mérettel nagyobb felnire lett tervezve.
Tud valaki segítséget adni nekem abban, h ha nem akar megszólalni a cb dudája akkor mit kéne rajta multiméterrel méricskélni hibafeltárás gyanánt?
A csatlakozó kábeleken a duda kapcsolójának-gombjának megnyomásakor megjelenik a feszültség szépen 12V felett, uh áramot kap. Amikor leszereltem, akkor rákötöttem egy másik aksira azzal se nyikkant meg (Ezt azért csináltam mert tavaly már játszotta h elvoltak oxidálódva a saruk,egy kis csiszolás és paszta után szólt újra minden. Uh mondom megpróbálom hátha megint a saruk lesznek a ludasak, de sajnos nem.).