Nekem a gyari 130/80 17van rajta,de leszeretnem cserelni 150/60 17-re. egy kicsit dob a kinezeten is. Igazabol nemtudom hogy hasznalat kozben mit lehet eszrevenni..? Gondolom a tapadas,fogyasztasa biztos valtozik egy kicsit?
Igen, mert ez a CBF verzió már, amit 2004-2007ig gyártottak.
A blokk ugyan az, csak a karbin butítottak! az Euro2-es orma miatt, meg a váltót húzták szélesebbre, hogy beférjen a szélesebb villa, és beszereltek a váltóba még egy elektromos jeladót, így a sebességmérés immár elektronikus.
Hello! Én is imádom,a sor kettesem hangját sportdobommal ! Sokkal jobban tetszik mint a sor 4 hangja! Mielőtt megvettem a mocit,Ducati Monster hangja is megtetszett,csak nem mertem bevállalni!
Sok negativumot hallottam már róla a megbizhatóságával kapcsolatban!
Ez egy elméletem volt, hogy még nincs felépülve annyira az olajnyomás alacsony fordulaton, így a teljes gáz kerülendő, de mint azóta kiderült a motoromnak semmi baja, csak a túl hegyes fülem-szemem, és félelmeim játszadoztak Velem. Most már szűk 40e km van a paripában (úgy hogy idén negatív rekordként még csak 300km sikeredett bele), és ugyan olyan jól működik mint mikor 22000km volt benne. Viszont tény, hogy ~18000km-es koráig mint a vaj, úgy járt a főtengely. Semmi rázkódás, semmi bizsergetés, csak a kissé nyers váltó! Azóta viszont rezegnek a tükrök alapjáraton, meg x fordulatokkor, viszont a váltóm sokat finomodott.
Egyébként sokszor használom a mocit 3-5e fordulat között nyomatékból, (dyno kittnek hála 3400 nál nyit a nyomaték hegy, és nem 5000 környékén) és ez is hozzáadott egy kicsit a parámhoz. De azóta is ugyan úgy használom, egész egyszerűen imádom a chopperes hangját ezen a fordulaton. Lehet BullDogot kellett volna vennem, de ez sokkal kevesebbet eszik!
http://www.sportmotor.hu/motor...
Itt mindent leírtam ami csak eszemben jutott a lámpával kapcsolatban. A képek lábjegyzeténél van a szöveg.
Az ikerlámpa 18e Ft volt, és a lézeres vágás + hajlítás 9eFt-ba fájt. 6mm-es vaspálca volt raktáron, és a fekete festék sem volt olyan húzós. Relék, kapcsoló, vezetékezés... Kb 30eFt a végösszeg. De! E normás a lámpa, szóval rendőr nem problémázik, 2 tompított, és 1 refim van, szerintem babán néz ki, és még 1 ilyen tuti nem jön sohasem szeme velem! Csak! Sajna a lámpacsere mint utólag kiderült már átépítés engedély köteles lenne, szóval a műszakin csak kenő-pénzel megy át a vas, de egyébként rendőrbácsi se idehaza, se külföldön nem problémázik vele!
Ez a túra csak az útról szólt, és nem a városokról. Elmentünk kanyargászni, semmi több. Majd 1x több is lesz, de 1 napba csak az 577es (ma már 14es) út elérése és végigmotorozása fért bele.
És melyik városban voltatok mi voltunk Popradon és oda mennénk vissza az idén ,de ha van valami szebb környék írd a város nevét vagy valami linket ha nem gond,köszi
A blokk ugyan az, csak a karbin butítottak! az Euro2-es orma miatt, meg a váltót húzták szélesebbre, hogy beférjen a szélesebb villa, és beszereltek a váltóba még egy elektromos jeladót, így a sebességmérés immár elektronikus.
Neked 160-as gumi van hatul?
Gumifüstöltetés, padlógáz, és bőgetés.
Hat en sem cserelnem le a sorkettest.. :)
Foleg hogy mar ilyen szep hangja lett...
Nemlehet betelni vele :D
http://youtu.be/cNOf76_ICLA
Sok negativumot hallottam már róla a megbizhatóságával kapcsolatban!
De nekem is a mindenem a naked vagy a túramocik!
Egyébként sokszor használom a mocit 3-5e fordulat között nyomatékból, (dyno kittnek hála 3400 nál nyit a nyomaték hegy, és nem 5000 környékén) és ez is hozzáadott egy kicsit a parámhoz. De azóta is ugyan úgy használom, egész egyszerűen imádom a chopperes hangját ezen a fordulaton. Lehet BullDogot kellett volna vennem, de ez sokkal kevesebbet eszik!
Itt mindent leírtam ami csak eszemben jutott a lámpával kapcsolatban. A képek lábjegyzeténél van a szöveg.
Az ikerlámpa 18e Ft volt, és a lézeres vágás + hajlítás 9eFt-ba fájt. 6mm-es vaspálca volt raktáron, és a fekete festék sem volt olyan húzós. Relék, kapcsoló, vezetékezés... Kb 30eFt a végösszeg. De! E normás a lámpa, szóval rendőr nem problémázik, 2 tompított, és 1 refim van, szerintem babán néz ki, és még 1 ilyen tuti nem jön sohasem szeme velem! Csak! Sajna a lámpacsere mint utólag kiderült már átépítés engedély köteles lenne, szóval a műszakin csak kenő-pénzel megy át a vas, de egyébként rendőrbácsi se idehaza, se külföldön nem problémázik vele!
Most száll a fejembe!