Amikor láncot cseréltem (DID, azóta kereken 33 000 km-t futottam és még nincs különösebb gond vele, igaz, rendszeresen takarítottam és kenegettem), a szerelő azzal búcsúzott, hogy járjak vele pár 100 km-t, aztán térjek vissza hozzá, hogy újrahúzza. Utána tényleg ritkábban kellett állítgatni. Pl. ezután először 5000 km után húztam rajta.
köszi a választ! Akkor én sem húzom feljebb a teleszkóp szárakat!
Amúgy már csaszi4 jól mondta, hogy be kell törni az olajat,mert már hogy többet mentem a mocival már jobb lett!már nem pattog annyira!
Amúgy 10w repsol telo olajat kapott,a szimering márkáját nem tudom!üdv
Szervusz bics2. Egyáltalán nem haragszom hogy használtad a képet, azért is vagyunk itt hogy segítsűnk egymáson. A keményebb első rugózás oka lehet hogy másféle szimeringeket tettetek bele mint amilyen volt ( lehet hogy most ez hülyeség, én is csak próbálok okoskodni ), és Még függ attól hogy milyen olajat raktatok bele, pontosabban annak sűrűségétől. az én teleszkópszáraim most már fel vannak húzva maximumra, az előző tulaj akitől vettem az engedte volt le a képen látható állapotban, mert alacsonyabb volt mint én és így neki jobban megfelelt. Vásár után én ezt rögtön korrigáltam mert a 186 centimmel bőven leér így is a lábam Sajnos nem tudok véleményt mondani a gép viselkedéséről mert én úgy leengedve nagyon keveset használtam, ami változott: oldalsztenderre állítva biztonságosabb dőlésszöget kapott a moci és miútán lecseréltem a kopott nem méretes hátsó gumát ez még fokozódott. Azelőtt már készűltem kiflexelni a sztender aljából, olyan függőlegesnek tűnt felállitva a motor ( sikerült is egy havernek úgy feltámasztani hogy átdőlt a másik oldalára, onnan a karcok a kipufogón ) Amúgy az én első teleszkópjaim is keményebbek mint egy cb500 haverom teleszkópjai, nekem bevált így, Ivácson akitől vettem azért hangoltatta feszesebre hogy stabilabb legyen a kanyarokba, és nekem is tetzsik. De még mások is megírják véleményüket és csmegézz belőlle Üdv. Hond
Először én is meglepődtem mert elég hamar kellett az új láncnál (talán még 500km se volt) utánállítani a feszességet... azóta meg mentem vagy 5ezret és hozzá se kellett nyúlni
Mondjuk az automata lánckenőnek is lehet ehhez köze... egy biztos az elején egy kicsit nyúlnak az új láncok is a gyártási felületek összekopása miatt, ami nagyon kevés ugyan, de ha megszámolod hány darab láncszenből adódik össze akkor nem is kell csodálkozni.
Remèlem Csaszinak lesz igaza, h az elejèn nyúlik a lânc jelentösen, aztán sokâig nem, m a láncom kb. 500 km alatt a megnyúlás jelèt mutatja. Amikor felraktam mm-re beállítottam a helyes hosszt.
Nektek mi a tapasztalatotok?
Szép kis motor! Sok szerencsét hozzá. Képet a szöveg mező alatt található kép beszúrása melletti tallózásra kattintva, majd a gépeden kijelölve a felrakni kívánt képet, utána megnyitás és kész is.
Sziasztok!
Nemregiben vasaroltam meg elso nagymotoromat egy Honda CB500-at.
Itt kint vettem Angliaban,es nemsokara viszem haza honositasra.
Ez a motor 1999.04 havi 18300merfold van benne azaz kb 29000km
850fontnak megfelelo osszegert vasaroltam vagyis 300 000ft-ert magyar penzben.
Egy holgy tulajdonostol.
Gyonyoru hang uj gumik karcmentes allapot..
Szerintem jo uzletet csinaltam...
Velemenyek? :)
Nem terveztem beszámolót írni a túráról. Annyi sok érdekesség nem történt az alatt a 9 óra alatt, a táj szépségét pedig jobban megragadják az elkészült képek.
Majd talán a nyár végi nagyobb lélegzetvételű kiruccanásról.
Amúgy már csaszi4 jól mondta, hogy be kell törni az olajat,mert már hogy többet mentem a mocival már jobb lett!már nem pattog annyira!
Amúgy 10w repsol telo olajat kapott,a szimering márkáját nem tudom!üdv
Mondjuk az automata lánckenőnek is lehet ehhez köze... egy biztos az elején egy kicsit nyúlnak az új láncok is a gyártási felületek összekopása miatt, ami nagyon kevés ugyan, de ha megszámolod hány darab láncszenből adódik össze akkor nem is kell csodálkozni.
Nektek mi a tapasztalatotok?
valami meret korlatozas lenne..
Várom a hívásod!
Üdv Sebi
De mikor ranyomok a hozzaszolas elkuldesere akkor nem jelenik meg a falon...
Csaó
Kepeket nemtudok felrakni,igyhat linkelek...
http://www.sportmotor.hu/motor...
Nemregiben vasaroltam meg elso nagymotoromat egy Honda CB500-at.
Itt kint vettem Angliaban,es nemsokara viszem haza honositasra.
Ez a motor 1999.04 havi 18300merfold van benne azaz kb 29000km
850fontnak megfelelo osszegert vasaroltam vagyis 300 000ft-ert magyar penzben.
Egy holgy tulajdonostol.
Gyonyoru hang uj gumik karcmentes allapot..
Szerintem jo uzletet csinaltam...
Velemenyek? :)
http://youtu.be/TpQUT8-neSc
Majd talán a nyár végi nagyobb lélegzetvételű kiruccanásról.