Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Képzeld, a szelephézagot nem kellett állítani...vhogy felmérte, hogy milyen állapotúak és azért nem kért pénzt. Lehet, hogy csak nem akart velük sza...kodni...
A karbit szinkronizálta a szerelő, most szépen jár, csak magas az alapjárat, majd holnap beállítom, mert meleg motornál már majd 2000 forog. Azt is mondta, hogy a dúsítás nagyon magas volt, vmi 2.5-t emlegetett, a gyári állítólag 0.6.
Köszi a válaszokat. Esetleg egy "jó bovdenest" tudsz itt Pesten?
Szia Laci!
Kissé nehezebben veszi a fokozatokat, de már nagyon cserélni kellene az olajat. Gondoltam, hogy amiatt van. Az a baj, hogy megvettem az olajat, de tőlem 200 km-re van. :(
Nem érzékeltem, hogy csúszna a kuplung, pedig figyeltem. Megnézem holnap, hogy mit látok ott, amit ajánlottatok és próbálok állítani a karon is (meg alul). Majd beszámolok.
Még egy problémám van, ami visszatér, hogy az utak annyira rosszak, hogy a csomagtartóm rögzítését előbb-utóbb mindig szétnyírják és így egy idő után egyre jobban mozog, nyikorog az egész box-szal együtt.
Hello Darkmind!

Megelőztek közben. De ha már bevágtam a képet, akkor felteszem az előttem levő hozzászóláshoz.
A kuplungkart úgy kell tudnod beállítani, hogy a kar végén figyelve kb. 5-10 mm elmozdulás után meginduljon a kuplung kapcsolása. Tehát a kuplungnak eléggé fent kell fognia, de kell maradnia holtjátéknak is. Két helyen tudod beállítani a holtjáték mértékét: a karon és lent a váltónál. Ha a karon már nem tudod, akkor állítsd minimumra a feszítést a karon, és feszíts alul. (Csavard kifelé a feszítő csavart és ott kontrázd le.) De csak annyira feszítsd meg, hogy még mindig maradjon elegendő holtjáték a karnál. Ezután a kar feszítőjével finoman be tudod állítani az említett értéket. Ha így van beállítva és még mindig nem jó, akkor kuplung lamella problémák lehetnek, ami már egy másik történet.
Ha a kuplungbowdened rossz, akkor bowdenesnél kell megcsináltatni, mert a gyári szar, az előzőekben is említett tervezési hiba miatt. (Az alsó állítócsavar kis szögben áll a konzolban, ami miatt a bowden az állítócsavar furatában felfekszik és ott az élen szokott elpusztulni.) A bowdenesnél kell kérni bele teflonperselyt és porvédő harmonikát. A gyári ár töredékéből lehet így egy jobb bowdent kapni. ;)
Metzeler Roadtec Z6. Remek túragumi, jó futásteljesítménnyel. Két motoromon használom ezt a típust, és most került fel a második garnitúra. Az XX-emen 180000 km után cseréltem. Ennek kb. a fele autópálya volt. A sok autópályázás ellenére is meglepően későn alakult ki az un. autópálya él. Ez is jelzi, hogy ez a háromzónás rendszer, amit a Metzelernél kitaláltak elég jól működik.
Nem egy sportgumi, de a 150 lóerős gépen is kiszámíthatóan működött. Az 500-as gépen aztán végképp. Most a 35 fokos kánikulában éreztem, milyen lehet egy sportosabb gumi, nagyon tapadt. A futásteljesítménye azonban sokkal jobb, ami szintén szempont lehet.
Kezdő motorosként evvel a gumival nem választasz mellé!
Esetleg egy kis falslevegő valamerről?
Szia Dani!
A váltón nem vettél észre semmit, pl. nehézkesen kapcsol, vagy hangosabb mint volt? Az is lehet, hogy kopottak a kuplungtárcsáid... nem csúszik a kuplung hírtelen gázadáskor?
Ha mégis bovden akkor lehet több elemi szál is szakadt, mert annyit azért nem szokott nyúlni hogy ne lehessen utánállítani, nézd meg a kuplungkarnál, ahol a bovden köpenye becsatlakozik a csavaros állítóba, nekem eddig még mindig ott érte utól a végzet.
Hello,

Cseréltem láncot (volt egy-két kisebb gebasz), de jó lett. Szerintem a kuplung bovden a végét járja, már nem lehet rajta állítani, és nagyon fent fog. Ettől lehet az, hogy ha váltásnál kuplungolok, akkor csak lassan ejti vissza a fordulatot (fokozatosan) és nem hirtelen - ahogy kéne?
Szia!

Én annak idején Conti Go-t vettem rá. Meg voltam elégedve vele.
Straussgumi Bp.
Sziasztok!

Tudtok abban segíteni, hogy milyen gumit vegyek a CB500-ra? A motor új, a jogsi új, úgyhogy nem sportos kanyarvadászatra kell
Előre is köszi!
én is beszoptam valamennyire. Gyanús volt, de az hogy látja az ember a képet, és hogy ahhoz képest milyen olcsó, megrészegíti az embert. Igazából mázlim volt, hogy utánakerestem ezeknek a dolgoknak. Meg aztán jól fel volt ez építve, kamu szállítási cég honlap, kamu szöveg, ami még hihető is volt. Fiatalabb voltam, nagyon akartam olcsón jó nagy motort, majdnem megszívtam.
Nem tudom , hogy képzelte? Majd csak úgy elutal valaki neki 280 000 Ft-ot? Motor meg sehol? Minimum, hogy odamegyek, meghallgatom, átnézem majd utána a papírok kitöltése-elrendezése után fizetek.
de, de hát kint van, annyira nem lesz ideges szerintem. Meg 2 hétig nekem nem válaszolt, mikor írtam neki először....
Nem lehetne hülyíteni valahogy?
hozzáteszem, hogy sokkal kevesebb kilómétert ír valóban, de akkor sem ekkora az árkülönbség. A bordót 5-600ért legalább el lehetne adni. Inkább 600 szerintem.
öhm öhm. Józsi! Ezt ne szopjuk be! 2 éve mikor vettem a motort, majdnem bedőltem ennek. Angliából akarják elküldeni, előre utalás után. Napersze. Még mázli hogy rákerestem a neten az email szövegére amit küldött először nekem a fószer, és szóról szóra ugyanezzel a szöveggel szopatott meg egy lengyel srácot egy Harley Fatboy-jal, persze sokkal többért.
Konkrétan most ezt a hirdetést jelentettem is itt az oldalon. Mivel ugyanezekkel a képekkel, ugyanezen az áron árulták 2 éve is!
Nagyon ideges voltam utána, viszont beleszerettem a Sevenfiftybe. Ezért vettem 300ért, egy blokkhibásat aminek meg volt nyomva a tankja
Azért ez elég fullextrás a képeken, persze biztos 280ért árulják, mikor egy csak 2 évvel fiatalabbat 750ért:
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Köszi Neked is és balukap.-nak is a választ. Én is csak jókat hallottam róla, és azt hogy jó kezdőmotor. A hölgy azért még kicsit félénk, és eddig neki az én Sevenfiftym tetszett a legjobban, aztán a CBF600. Vezetett 2 hengerest is és az nem tetszett neki annyira, de győzködöm, hogy hozzá fog szokni. Super four szerintem picit kisebb, ő pedig inkább nagyobbat szeretne, úgyhogy még a Yamaha XJ600 Diversionnel kokettálok...Végülis az is 4 henger, az sem drága annyira, és arról is csak jókat hallottam eddig.
Igaz regisztráció kell hozzá, de csak elég ha az ebay oldalra reg. Ott kell megadni pl. a szállítási címet is.
Üdv Kató
Szia!
Nekem nincs pay-pal kártyám. Én úgy rendeltem, hogy egyeztettem az eladóval átutalással fizetek, leütöttem az árút (már 2x ) ő küldte emailen a banki adatokat, majd saját banknál átutaltam a kért összeget euróban visszaigazoltak és kb 6-7 nap alatt megjött az árú
Üdv Kató
Ha jó az olaj, akkor ez a váltó is puha...
Tisztelt Hagyma , kezdő mocinak (pláne hölgynek) inkább egy sornégyes vajpuha blokkot javasolnék... Ez sem durva , de egy kissé darabosabb , főképp ami a váltóját illeti. De hát sokminden megszokás kérdése is lehet.
SZia.
Paypal.com regisztráció kell hozzá, nem nehéz. A paypal.com számládra átutalsz annyi forintot amennyit akarsz, majd kb 2 nap múlva megjelenik a paypal számládon az összeg. Ezután leütöd a kívánt terméket, kiválasztod, hogy paypallal fizetsz, ő automatikusan átváltja pl USD-re, aztán küldik a cuccot. Attól függ honnan jön és milyen postai úton, szerintem pár hét ha USA-ból.
Sziasztok aki ismeri az Ebay.com külföldi oldalt onnan hogyan lehet rendelni és hogyan kel fizetni és hogyan és mennyi isdő alatt érkezik meg a cucc? Kinéztem magamnak egy komplett blokkot