Sajna nem jutottunk le. (a nagymosás fontosabb volt) Majd a legközelebbire...... A következő hétvége szabadabb lesz (vagy elrontom a mosógépet) De nem találtam semmi jó túracsapatot. Esetleg valami ötlet ?
Köszönöm a válaszokat. Így már nyugodtabban fekszem le.
Különben a Bélesi-tóhoz mentünk, de ezennel Nagykapusnál kanyarodtunk le és Riska (Rasca) felé menve közelítettük meg a tavat. Itt évekkel ezelőtt még a Kreidlerrel jártam, de akkor az út gyatra volt, Riskától pedig terepmotorozás lett belőle, sőt még nagy széllel még valami havazás is tetézte az erőpróbát. Gyönyörű itt a vidék.
Szia Zoli bácsi!
Nincs semmi vész, én is tapasztaltam ez a CB-nél hűtőfolyadék csere után. A nagy melegben jobban dolgozik a hűtőkör és előfordul hogy a megbúvó levegó buborékolva talál kiutat. Lehet többet nem is hallod csak most néhányszor az elején. A fémes kattogás is megszokott volt a CB-nél amikor nagyon meleg volt, leállítást követően ahogy hűl a rendszer a hőelvonás hatására a fém alkatrészek mozdulnak, vetemednek. A rendszer egyébként légteleníti magát, a kiegyenlítő tartályt figyeld mert az elején még az is előfordulhat hogy tölteni kell egy keveset utána.
Mi végül lementünk Agárdra, és azon kívül, hogy nem találtuk meg a V-strom találkozót, nagyon jó volt a nap!
Néhány tanácstalanul bolyongó motoroson, és rengeteg subaruson kívül nem sok mindent találtunk. Illetve a parton ácsorgott magányosan egy V-strom, hát melléparkoltam, és ezzel letudtam az idei V-strom találkozót!
Kellemes fürdés (nem volt habos a víz se) után viszont egy csodálatos útvonalra leltem, amit mindenkinek csak ajánlani tudok:
Agárd - Pákozd (ezt a részt már korábbról is ismerem, imádom), majd végig az északi parton egészen a nadapi kereszteződésig. Aztán: Nadap -- Lovasberény -- Vértesacsa -- Alcsútdoboz -- Etyek -- Biatorbágy -- Budaörs -- Bp.
Csodálatos útvonal, bájos falvak, elképesztő szépségű tájak, kanyarok (!), biatorbágyi viadukt, üres Korda filmstúdió, és persze rossz utak.
Nagyon jó volt, és megint hoztam két személlyel a 4.0-ás fogyasztást.
Más: mostanában rákaptam a 98-as benzinre, 4000 alatt teljesen kisimult a motor járása és alul szebben húz. Felül nincs különbség. Legalábbis ezt érzem, lehet csak placebo. Nektek milyen tapasztalatotok van a 98-as benzinnel?
Üdvözlöm Zoli bácsi! Két évvel ezelőtt egy szervíz alkalmával az én motoromban is cserélve lett a hűtő folyadék. Ahogy hoztam haza a gépet, még ki sem értem a városból (Szegedről) és már én észrevettem, hogy jobban melegszik a motor mint előtte. Kint országúton semmi gond nem volt, de lakott területen belül, főleg araszolás közben, lámpától lámpáig nálam is el-elindult a ventillátor. Sőt én is hallottam akkor, bugyborékoló, pattogó hangot. Szerintem levegő maradhatott a rendszerben, lehet a termosztátnál szorult meg. A probléma az ebben az esetben, hogy a levegő nem az a közeg amiben megfelelően működik a termosztát. Én egy ideig többször is átnyomkodtam hidegen és melegen is a hűtő csöveket, így valószínű sikerült a levegőt kipumpálni a rendszerből. Hozzáfűzöm ettől függetlenül még mindig melegebben működik a motor és néha még így is nagyobb forgalomban, lassabb tempónál bekapcsol a ventillátor.
Ma, miután visszatértem egy kis kiruccanásról, a lassú városi forgalomban beindult a hűtőventilátor. Ez természetes. Azonban miután hazaértem és leállítottam a motort, valami buborékoló hangot hallottam. Ilyet még nem tapasztaltam. Hűtőfolyadékot nemrég cseréltettem és a a vízhőmérséklet órájának mutatója a piros régió alatt állt. Mi lehet ez?
És még azt mondják, hogy a fejidomos a ritkább. Mi a bajod a fejidomossal?
Én is olyat vettem, amire lehet költeni. Ha valaki már költött rá eleget, akkor meg nem akarja eladni, vagy ha igen, akkor meg megkéri az árát.
Annak se sok értelme van, hogy van rajta egy viszonylag új, de nem túl jó minőségű gumi, amit az előző tulaj vesz meg rá. Ja és a gumi és a láncszett is kopó alkatrész.
Egy motorosbarátomnak 6éves FZ6-ja van (orrkúpos). Sok helyen voltunk már együtt, szerintem a Yamaha nem csak hangszert gyárt jót, ez is nagyon szépen "muzsikál"... Soha semmi gondja nem volt vele, a futómű is tuti, megy is, fék is kitűnő, talán egy panasza van rá, (mivel orrkúpos révén) dupla fényszórója van, szerette volna a láthatóság kedvéért mind a kettőt egyszerre használni, na ez viszont a generátornak nem tetszett...
Hello.
Na ma végre kicsit többet gurulhatok: Budapestről a Balaton mellé Felsőörsre. Jó kis út lesz, csak ebből a '"+!%+% városból nehéz kivergődni és sokszor mire kiérek, teljesen felforr az agyam. Na majd azért megpróbálok vigyázni.
A CB-t is használni fogom a mindennapokban, kedden lesz karburátor szinkron és szelephézag állítás, utána rakom rá az új láncot és végre motorral mászkálok minden nap. Már hiányzik, mert ez a tömegközlekedés kibírhatatlan, mindenki ideges, büdös stb. Mondjuk most elég nehezen bírom így is ezt a Pestet...
Most vettem csak észre, hogy ez nekem íródott
Sajnos ebben nem tudok segíteni mert nemhogy tapasztalatom, de még ismerősöm sincs aki ilyen motorral jár. Teszteket tudtok olvasni több helyen, persze sok esetben érzelmi alapon kissé túlfényezve, főleg tulajdonosi oldalról, de ez természetes hiszen mi is így vagyunk ezzel.
Ránézésre szép motor és mivel japán konstrukció, nem hiszem hogy komolyabb probblémáktól kellene tartani. Csak annyira kell rá odafigyelni mint más használt motornál, főleg ha ismeretlen az előélete.
Az rendben van, hogy költeni kell rá, ezt belekalkuláltam, de nem mindegy, hogy csak a kötelező kopó alkatrészeket kell-e cserélni, vagy egyből új gumival, meg láncszettel kell kezdeni, és akkor arról még nem is beszéltünk, hogy némelyik annyira leharcolt, mintha kővel polírozták volna.
Jól láttad, most 10db van fent, amiből 3 kapásból elég rossz fényben tündököl, 5 pedig fejidomos. Marad 2, amiből az egyiknek elszállt ára van. Úgy néz ki más gyártó/típus felé kell kacsingatnom
Ősszel, amikor nézelődtem mint leendő CB500-as tulajdonos még jóval több motor volt fenn a használtauto.hu-n. Most talán ha 10 és mind a magasabb árkategóriában. Több ezek közülük már ősszel is fent volt ugyanezen az áron. Persze arra azért lehet készülni, hogy bármilyen használt járművet vesz az ember, költeni kell rá.
Előfordul az ilyen kevés km. A sajátom én is hasonlóan kevéssel vettem. 8900.km-el 8 évesen. Minden a valós óraállást tükrözte , gyári évjáratú gumik megbontatlan csavarok mindenhol ,nullás féktárcsák , szóval tökéletes gyári állapot és törésmentes. Szóval kilehet fogni...
Mostanában több olaszból behoztottat is láttam amiben pár ezer kilóméter volt. Fészerekben álltak sokáig láttam mikor kivették a kisteherből , tiszta guanók voltak , de mikor lemosták őket mintha újak lettek volna.
Persze idehaza jobb gyanakvással fogadni az ilyen km. óra állásokat. Mert a becsületes eladó ritka holló manapság.....
Meg ugye ami fontos, hogy az összképet ne rontsa.
Különben a Bélesi-tóhoz mentünk, de ezennel Nagykapusnál kanyarodtunk le és Riska (Rasca) felé menve közelítettük meg a tavat. Itt évekkel ezelőtt még a Kreidlerrel jártam, de akkor az út gyatra volt, Riskától pedig terepmotorozás lett belőle, sőt még nagy széllel még valami havazás is tetézte az erőpróbát. Gyönyörű itt a vidék.
Nincs semmi vész, én is tapasztaltam ez a CB-nél hűtőfolyadék csere után. A nagy melegben jobban dolgozik a hűtőkör és előfordul hogy a megbúvó levegó buborékolva talál kiutat. Lehet többet nem is hallod csak most néhányszor az elején. A fémes kattogás is megszokott volt a CB-nél amikor nagyon meleg volt, leállítást követően ahogy hűl a rendszer a hőelvonás hatására a fém alkatrészek mozdulnak, vetemednek. A rendszer egyébként légteleníti magát, a kiegyenlítő tartályt figyeld mert az elején még az is előfordulhat hogy tölteni kell egy keveset utána.
Néhány tanácstalanul bolyongó motoroson, és rengeteg subaruson kívül nem sok mindent találtunk. Illetve a parton ácsorgott magányosan egy V-strom, hát melléparkoltam, és ezzel letudtam az idei V-strom találkozót!
Kellemes fürdés (nem volt habos a víz se) után viszont egy csodálatos útvonalra leltem, amit mindenkinek csak ajánlani tudok:
Agárd - Pákozd (ezt a részt már korábbról is ismerem, imádom), majd végig az északi parton egészen a nadapi kereszteződésig. Aztán: Nadap -- Lovasberény -- Vértesacsa -- Alcsútdoboz -- Etyek -- Biatorbágy -- Budaörs -- Bp.
Csodálatos útvonal, bájos falvak, elképesztő szépségű tájak, kanyarok (!), biatorbágyi viadukt, üres Korda filmstúdió, és persze rossz utak.
Nagyon jó volt, és megint hoztam két személlyel a 4.0-ás fogyasztást.
Más: mostanában rákaptam a 98-as benzinre, 4000 alatt teljesen kisimult a motor járása és alul szebben húz. Felül nincs különbség. Legalábbis ezt érzem, lehet csak placebo. Nektek milyen tapasztalatotok van a 98-as benzinnel?
Pénteken gurultunk egy kicsit. Kellemes idő,megfelelő útviszonyok és eltelt egy majdnem nap.
Eger-Lillafüred
A Class FM műsorvezetőinek egy része a Dobó téren
Szerintetek mennyire állna jól egy fekete idomos CB-nek, ha az ülés alatti kis idomot /ami mögött a benyacsap van/ lekarbonfóliáznám?
várom a véleményeket:)
Hétvégén lesz Agárdon a V-strom találkozó, jár majd arra valaki? Azt hiszem kelleni fog egy kis vízpart a kánikulában!
Én is olyat vettem, amire lehet költeni. Ha valaki már költött rá eleget, akkor meg nem akarja eladni, vagy ha igen, akkor meg megkéri az árát.
Annak se sok értelme van, hogy van rajta egy viszonylag új, de nem túl jó minőségű gumi, amit az előző tulaj vesz meg rá. Ja és a gumi és a láncszett is kopó alkatrész.
Egy motorosbarátomnak 6éves FZ6-ja van (orrkúpos). Sok helyen voltunk már együtt, szerintem a Yamaha nem csak hangszert gyárt jót, ez is nagyon szépen "muzsikál"... Soha semmi gondja nem volt vele, a futómű is tuti, megy is, fék is kitűnő, talán egy panasza van rá, (mivel orrkúpos révén) dupla fényszórója van, szerette volna a láthatóság kedvéért mind a kettőt egyszerre használni, na ez viszont a generátornak nem tetszett...
Na ma végre kicsit többet gurulhatok: Budapestről a Balaton mellé Felsőörsre. Jó kis út lesz, csak ebből a '"+!%+% városból nehéz kivergődni és sokszor mire kiérek, teljesen felforr az agyam. Na majd azért megpróbálok vigyázni.
A CB-t is használni fogom a mindennapokban, kedden lesz karburátor szinkron és szelephézag állítás, utána rakom rá az új láncot és végre motorral mászkálok minden nap. Már hiányzik, mert ez a tömegközlekedés kibírhatatlan, mindenki ideges, büdös stb. Mondjuk most elég nehezen bírom így is ezt a Pestet...
Sajnos ebben nem tudok segíteni mert nemhogy tapasztalatom, de még ismerősöm sincs aki ilyen motorral jár. Teszteket tudtok olvasni több helyen, persze sok esetben érzelmi alapon kissé túlfényezve, főleg tulajdonosi oldalról, de ez természetes hiszen mi is így vagyunk ezzel.
Ránézésre szép motor és mivel japán konstrukció, nem hiszem hogy komolyabb probblémáktól kellene tartani. Csak annyira kell rá odafigyelni mint más használt motornál, főleg ha ismeretlen az előélete.
Jól láttad, most 10db van fent, amiből 3 kapásból elég rossz fényben tündököl, 5 pedig fejidomos. Marad 2, amiből az egyiknek elszállt ára van. Úgy néz ki más gyártó/típus felé kell kacsingatnom
Mi a véleményetek róla? mit tudtok róla? várom a válaszokat! köszi! üdv Simona
Mostanában több olaszból behoztottat is láttam amiben pár ezer kilóméter volt. Fészerekben álltak sokáig láttam mikor kivették a kisteherből , tiszta guanók voltak , de mikor lemosták őket mintha újak lettek volna.
Persze idehaza jobb gyanakvással fogadni az ilyen km. óra állásokat. Mert a becsületes eladó ritka holló manapság.....