Sajnos nagyon kevés időm van motorozni, de most szombaton sikerült az év első motorozását megejtenem, igaz, hogy csak kb. 90 km, lassú tempóban, de jó volt. Ezzel a motorral még egyáltalán nem motoroztam, kissé furcsa a CB után, de jó! Kellemesebb mint aztán estétől két éjszaka a gátakon... :)
Szia!
Akkor már úgy igazságos, hogy a nagy Bandit és a nagy Inazuma közötti különbségek.
A motorkonstrukció ugyanaz, mármint légolajos kategórián belül, a hangolása viszont eltérő, a nagy Ina már 4500-as fordulaton tudja a 98Nm-es nyomatékot, míg a Bandit pörgetősebb és csak 6500-nál jelentkezik a kicsivel karcsúbb nyomatékcsúcsa ami 93Nm körül van. A váz mindkettőnél dupla acél bölcső, de az Ina tengelytávja valamivel nagyobb. Az első teleszkópok egy az egyben ugyanazok, hátul viszont a Bandita központis, míg az Ina kétoldali gázos Showa telókra támaszkodik. Van még némi eltérés a fékeknél és a karbik sem egyformák de ezzel nem akarlak untatni mert ezek csak száraz adatok lennének, a lényeg hogy mindegyik gépnél nagyon jól elvannak találva ezek az alkatrészek hatékonyság tekintetében. Az Inazuma 3 változatban gyártódott, 400, 750, és 1200-as motorral szerelt típusai vannak amik ugyanazt a vázat és futóművet kapták. Ránézésre a Bandit sportosabb, míg az Inazuma inkább a klasszikus stílus képviselője. A Bandit is és az Ina is igazi strapabíró igásló és ha megkapják azt ami jár nekik akkor nagyon megbízhatóak. Kovács Peti cimborám most van oda egy a Fekete-tengert megkerülő motoros túrán 1200-as Inazumával, 16 motor indult el a közel 8ezer km-es túrára és eddig csak kettővel nem volt műszaki probléma, ebből az egyik a Petié.
Nem kekeckedni akarok, de az én esetemben még egy csavarhoz nem volt hozzányúlva, látszik rajta. Gyári légszűrő, gyári olajszűrő, nem hiszem hogy a netről rendelgetéssel foglalkoztak volna, hogy gyárit tegyenek bele. És még a csavarokon a ragasztó is rajta volt, amikor leszedtem a légszűrőház fedelet.
Azt hogy a belinkelt motor hogy áll, azt így kép alapján nem lehet megmondani, hogy vajon tényleg annyi van-e benne. Minden esetre képek alapján jól néz ki.
Széles utat :)
Azt komolyan gondoljátok, hogy egy ilyen idős motorban 15-16000 km van? Ez tényleg naivitás...Ha nem nyúltak az órához, akkor 115 az. :) Attól függetlenül lehet hibátlan.
Szombaton én is egy motoros talin vettem részt, habár nem volt olyan nagy volumenű mint az alsóörsi, de azért igen jól éreztük magunkat. Ez Mindszenten volt.
Szombaton én is motoroztam. (Nem csak biciklizem. )
Most már így 5.szörre mondhatom h szokás szerint elmentem Alsóörsre a HD felvonulásra. (Telefon nem csinálja a legjobb képeket.)
10:15kor indultam. Meg volt beszélve h 17 óra körül megyünk egy a környékben tartott motorostalálkozó koncertjeire kocsival és én leszek a sofőr. Barátaim napközben annak felvonulására mentek el.
HD felvonulás végén beugrottam még egy haverommal beszéltem pár szót Balcsin. Haza is értem szépen 16:50 körül, na mondomo még jó is vagyok. Közben nézem h hívtak nem rég. Haverom. Felhívom hát van egy kisprobléma... Na mondom jól kezdődik mert előtte beszéltünk egy bő órája akkor még minden az előzetes forgatókönyv szerint ment. Kicsit elszámította magát és nem lesz elég a benzin hazáig, sőt a következő kútig sem. Most ne menjünk bele h a többi ott levő környékbeli miért nem... Estére pedig igencsak mondták az égi áldást. Akkor még motorosruhában voltam. Felhálóztam a kannát. Legurultam tankoltam magamnak is. Leverettem, megtankoltuk a másik gépet is. Gyorsan visssza stb. És pont elértük a koncertet amire pályáztam, de eléggé ki volt csisszelve a dolog.
Jó is volt. Közben voltak várakozások, megállások, de min. 5 órát biztos ültem a gépen. 280km+46km mentő akció. Érzem is a térdemben. Uh egy időre most elég. Természetesen annyi eső esett h összekenje a motort, de legyünk pozitívak csak ennyi.
Megint megállapítottam h ha a nap nagyrészében motorozom akkor sokkal gyorsabban vezetek mint alapból, uh ezen még kell változtatnom. Nincsen két hete h az egyik benti srác már nem motorozik többet....
Ja igen végszóként jut eszembe. Alsóőrsfelé menet a 710-es elkerülő úton olyan barátian előzött egy motoroscsapat őszintén megfordult a fejemben h én a körforgónál akkor vissza is fordulnék. Aztán amikor elhúztak 2 rajban (úgy 10en), lehiggadtam. Majd a 2. körforgónál beértem az egész csapatot miközben az egyik delikvens szedte össze a patkárol a motort, nehezen álltam meg h ne álljak meg gratulálni nekik. Én sem tartom be sokszor a szabályokat, uh nekem se kell prédikálni és sok balfaszságot is csinálok. De azt hiszem az őrangyalok közlekedési sebességére több jármű között kéne egy kalkulációt végeznie egykét embernek. (Szerencsére nem lett a csávónak semmi baja, bár a többi közlekedőre nézve veszélyesebbek voltak.)
Szia! szép a motor nagyon de igazán csak élőben tudod megálapitani hogy tényleg annyi e a km nekem nem tetszik rajta az , hogy a két kipufogó leömlő már annyira ki van fehéredve illetve a gyári festés lepergett én 44 ezer km vettem de azon még nem volt ennyire lejöve a festék egy motor ami 15 ezer km ment annak még nem igy kéne kinézni szerintem .
Szia!
Szerintem eléggé hihető a futásteljesítmény, nekem is ennyi km-vel sikerült beszerezni egyet, csak kék színben. Szinte 1000% hogy még nem volt hozzápiszkálva a motorjához, egy csavaron nem látszik. Még a légszűrő fedelen se nagyon.
Képek alapján is elég jó állapotúnak tűnik, a kipuffon látok egy kis horzsolást, de az se biztos hogy borulás eredménye. A fal is tud ilyen fránya dolgot....
Ha nincs tőled nagyon messze, akkor megnézni mindenféleképpen megéri.
Egy naked CB500-at szeretnék venni kezdő motornak, azonban nem túl nagy a választék jelenleg. Ami ígéretesnek tűnik az a következő motor: Eladó CB500
A kérdésem az lenne, hogy ismeri-e valaki a konkrét motort, esetleg valaki megnézte-e, illetve, hogy mennyire hihető a futásteljesítmény, mert nekem nagyon gyanús.
Ha valaki tud jó állapotú eladó CB500-at szóljon nyugodtan
Laci!
Szép időtök volt.
Ismerem a motort képről. Zsoltival váltottam már pár szót itt, a fórumon, ugyanis az elmúlt években mindig átmentem lakóhelyükön Szegedre és Szekszárdra motorozva.
Szép vasárnapot!
Itt vagyok én Zolibá csak egy kicsit a fórum változott, de azért vannak még szálak amelyek ide kötnek
A mai nap pl. egy kedves házaspárral túráztam, nézd csak meg milyen motorjuk van Szeged és a Tisza - Maros torkolat környéke
Szia
Sajnos nem,de lesz a csupaszra is hamarosan! Egy fülön változtatni kell mert a csupaszon nem ugyan úgy van elől a blokk rögzítve a vázhoz! Ha vevő lennél egyre akkor jelezd! (20/2614429)
Sajnos nagyon kevés időm van motorozni, de most szombaton sikerült az év első motorozását megejtenem, igaz, hogy csak kb. 90 km, lassú tempóban, de jó volt. Ezzel a motorral még egyáltalán nem motoroztam, kissé furcsa a CB után, de jó! Kellemesebb mint aztán estétől két éjszaka a gátakon... :)
Dobj már be képeket a motorodról, hadd lássuk.
Akkor már úgy igazságos, hogy a nagy Bandit és a nagy Inazuma közötti különbségek.
A motorkonstrukció ugyanaz, mármint légolajos kategórián belül, a hangolása viszont eltérő, a nagy Ina már 4500-as fordulaton tudja a 98Nm-es nyomatékot, míg a Bandit pörgetősebb és csak 6500-nál jelentkezik a kicsivel karcsúbb nyomatékcsúcsa ami 93Nm körül van. A váz mindkettőnél dupla acél bölcső, de az Ina tengelytávja valamivel nagyobb. Az első teleszkópok egy az egyben ugyanazok, hátul viszont a Bandita központis, míg az Ina kétoldali gázos Showa telókra támaszkodik. Van még némi eltérés a fékeknél és a karbik sem egyformák de ezzel nem akarlak untatni mert ezek csak száraz adatok lennének, a lényeg hogy mindegyik gépnél nagyon jól elvannak találva ezek az alkatrészek hatékonyság tekintetében. Az Inazuma 3 változatban gyártódott, 400, 750, és 1200-as motorral szerelt típusai vannak amik ugyanazt a vázat és futóművet kapták. Ránézésre a Bandit sportosabb, míg az Inazuma inkább a klasszikus stílus képviselője. A Bandit is és az Ina is igazi strapabíró igásló és ha megkapják azt ami jár nekik akkor nagyon megbízhatóak. Kovács Peti cimborám most van oda egy a Fekete-tengert megkerülő motoros túrán 1200-as Inazumával, 16 motor indult el a közel 8ezer km-es túrára és eddig csak kettővel nem volt műszaki probléma, ebből az egyik a Petié.
Azt hogy a belinkelt motor hogy áll, azt így kép alapján nem lehet megmondani, hogy vajon tényleg annyi van-e benne. Minden esetre képek alapján jól néz ki.
Széles utat :)
Szombaton én is egy motoros talin vettem részt, habár nem volt olyan nagy volumenű mint az alsóörsi, de azért igen jól éreztük magunkat. Ez Mindszenten volt.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Szombaton én is motoroztam. (Nem csak biciklizem. )
Most már így 5.szörre mondhatom h szokás szerint elmentem Alsóörsre a HD felvonulásra. (Telefon nem csinálja a legjobb képeket.)
10:15kor indultam. Meg volt beszélve h 17 óra körül megyünk egy a környékben tartott motorostalálkozó koncertjeire kocsival és én leszek a sofőr. Barátaim napközben annak felvonulására mentek el.
HD felvonulás végén beugrottam még egy haverommal beszéltem pár szót Balcsin. Haza is értem szépen 16:50 körül, na mondomo még jó is vagyok. Közben nézem h hívtak nem rég. Haverom. Felhívom hát van egy kisprobléma... Na mondom jól kezdődik mert előtte beszéltünk egy bő órája akkor még minden az előzetes forgatókönyv szerint ment. Kicsit elszámította magát és nem lesz elég a benzin hazáig, sőt a következő kútig sem. Most ne menjünk bele h a többi ott levő környékbeli miért nem... Estére pedig igencsak mondták az égi áldást. Akkor még motorosruhában voltam. Felhálóztam a kannát. Legurultam tankoltam magamnak is. Leverettem, megtankoltuk a másik gépet is. Gyorsan visssza stb. És pont elértük a koncertet amire pályáztam, de eléggé ki volt csisszelve a dolog.
Jó is volt. Közben voltak várakozások, megállások, de min. 5 órát biztos ültem a gépen. 280km+46km mentő akció. Érzem is a térdemben. Uh egy időre most elég. Természetesen annyi eső esett h összekenje a motort, de legyünk pozitívak csak ennyi.
Megint megállapítottam h ha a nap nagyrészében motorozom akkor sokkal gyorsabban vezetek mint alapból, uh ezen még kell változtatnom. Nincsen két hete h az egyik benti srác már nem motorozik többet....
Ja igen végszóként jut eszembe. Alsóőrsfelé menet a 710-es elkerülő úton olyan barátian előzött egy motoroscsapat őszintén megfordult a fejemben h én a körforgónál akkor vissza is fordulnék. Aztán amikor elhúztak 2 rajban (úgy 10en), lehiggadtam. Majd a 2. körforgónál beértem az egész csapatot miközben az egyik delikvens szedte össze a patkárol a motort, nehezen álltam meg h ne álljak meg gratulálni nekik. Én sem tartom be sokszor a szabályokat, uh nekem se kell prédikálni és sok balfaszságot is csinálok. De azt hiszem az őrangyalok közlekedési sebességére több jármű között kéne egy kalkulációt végeznie egykét embernek. (Szerencsére nem lett a csávónak semmi baja, bár a többi közlekedőre nézve veszélyesebbek voltak.)
Szerintem eléggé hihető a futásteljesítmény, nekem is ennyi km-vel sikerült beszerezni egyet, csak kék színben. Szinte 1000% hogy még nem volt hozzápiszkálva a motorjához, egy csavaron nem látszik. Még a légszűrő fedelen se nagyon.
Képek alapján is elég jó állapotúnak tűnik, a kipuffon látok egy kis horzsolást, de az se biztos hogy borulás eredménye. A fal is tud ilyen fránya dolgot....
Ha nincs tőled nagyon messze, akkor megnézni mindenféleképpen megéri.
Széles utat, gumifákat"
Egy naked CB500-at szeretnék venni kezdő motornak, azonban nem túl nagy a választék jelenleg. Ami ígéretesnek tűnik az a következő motor:
Eladó CB500
A kérdésem az lenne, hogy ismeri-e valaki a konkrét motort, esetleg valaki megnézte-e, illetve, hogy mennyire hihető a futásteljesítmény, mert nekem nagyon gyanús.
Ha valaki tud jó állapotú eladó CB500-at szóljon nyugodtan
Köszi!
Szép időtök volt.
Ismerem a motort képről. Zsoltival váltottam már pár szót itt, a fórumon, ugyanis az elmúlt években mindig átmentem lakóhelyükön Szegedre és Szekszárdra motorozva.
Szép vasárnapot!
A mai nap pl. egy kedves házaspárral túráztam, nézd csak meg milyen motorjuk van
Szeged és a Tisza - Maros torkolat környéke
Jó látni, hogy ismét jelentkezel ezen a fórumon.
A CB500as órája külsőre nekem szimpibb mint a szimetrikusaké... Ízlések és puff!
Sajnos nem,de lesz a csupaszra is hamarosan! Egy fülön változtatni kell mert a csupaszon nem ugyan úgy van elől a blokk rögzítve a vázhoz! Ha vevő lennél egyre akkor jelezd! (20/2614429)