Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi

Hát ja én is attólt tartok mindíg hogy egyszer csak nincs nafta..
Benzin és benzin közt is nagyon sok a különbség. Madarasteskós nem annyira jó de van nálunk 1 kút magán kút de ha ott tankolok valahogy nyomatékosabb a masina jobban megy.. 1x kiváncsi lennék a vpowerre is vagy valami nagyobb oktánszámúra, hogy megy tölle..

üdv
Szia Balázs!
A csappal én soha nem játszok (RES állásban van) mert attól félek, hogy elfelejtem és egy előzéskor egy kamion összeszed mint a legyet. A km állásból tudom mikor kell tankolni, ha meg nagyon elkenem a száját mindig rászámolok. A hátrányok között itt is meg kell jegyeznem, hogy a CB-1 benzintankja csak11,5 literes ami kb 220-240km-re elegendő ha nem vagyok állat.
Jó az új bukód nagyon!
üdv
Köszi Zoli!
A láncspray amit töled kaptam eszméletlen jó, már vagy 500km után vagyok amióta befújtam és még nem szórta szét. Arról nem is beszélve hogy nem kell állandóan a hátsó felnit takarítani.
Laca fiam ma sikeresen letette a forgalmi vizsgát (tudom a kutyát nem érdekli de hát büszke az ember ) nemsoká hivatalosan is a motorosok táborába tartozik.
3,3-as fogyasztás az nem semmi! Nekem is szokott annyi lenni úgy kb 70 km-en
Mindenkinek üdv!
Hali!

Csatlakozom Zolihoz nekem is volt 3.5 fogyasztás.. most már 4.2, 4.5 van mikor 5 is de akkor nagyon húzom neki.. de igy is meg vagyok elégede 330 Km és épp hogy 15 liter fért bele és nem kellett tartalékra raknom..
Én mindíg 330-nál tankolok nem nagyon szoktam többet menni nincs kedvem menet közben vagy előzés közben tartalékra tekerni a csapot.

üdv.: szobbal

Széles Utat!
Szia Tibor!

A 3.3-as fogyasztás nagyon rendben van! :) Kezdetben nekem is e körül volt, mára a múlté . Ha jobban ráncigálja az ember a gázt, felmegy az 4.3-4.6-ra (nekem e körül megy városban). Sok sikert a vashoz!

Zoli
Szia Laci! Szép helyen jártatok, gratula a jól sikerült kormányhoz!

Zoli
Nekem ugyan még nincs cb 500-am, de azt hiszem, kihoztad a motorodból az álomfogyasztást, ami 3.3l/100km. A 18 literes tankból 2.5 a tartalék, tehát 15.5-öt fogyasztott az általad leírt távon. A 2.5 tartalékkal tehát kb 70 kilómétert tudsz megtenni, ha így hajtasz, de én tartaléknál már keresném a helyedben a kutat.
Szia, említetted hogy egy márkatársat láttál Balatonakarattyán. Nos ha ez 2008 augusztus 4-én volt hétfőn kb. 18-19 óra között akkor az én (és a motorom) is lehetett, kék burkolt 2002-es Honda Cb 500-as. Akarattyán mentem át Pest felé és tankoltam is. Te mivel közlekedtél? Üdv: B. T.
Sziasztok, most tettem szert egy 2002-es Honda CB 500-ra (olasz import). Telitankoltam -18 liter- álló helyzetben a motort és 467 km megtétele után kellett tartalékra állítani a benzincsapot. Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy csak országúton mentem vele nem túl gyorsan 90-100 km/h.
Apropó lenne egy kérdésem: Tartalék benzincsap állás mellet mennyit tudok még vele menni?
Válaszokat előre is köszönöm / egy kezdő motoros/!
Hello!
Azt szeretném tőletek megérdeklődni, hogy mennyit fogyaszt a motorotok átlagban. Nekem legutóbb 4.2-re jött ki az átlag, hosszú távokat menve 100 és 160 kmh között, de volt benne város is. Szeritem ez elég jó!
ÜDV,
D.
Szevasztok!
Ma sikeresen bejártuk a Tisza felső szakaszát és még az időjárás is kedvezett, nem volt kánikula de nem is fáztunk igazi motoros idő volt. A kormányváltás meghozta gyümölcsét, közel 400km után úgy szálltam le a mociról hogy nem fáj a derekam, viszlát fastum gél .
Egyenesen interkontinentális lett az öreg CB-1, a román út viszont meghozta a gyümölcsét, a bal telószimeringem össze-vissza fosta magát, de majd csak szezon végén cserélem, nehogy már most álljon a motor amikor jó az idő .
Most megyek szunyálni mert holnap viszem Laca fiamat segédmotoros forgalmi vizsgára és pihenten akarok szurkolni neki. Érdekes módon én vagyok ideges nem ő!
Ezek a képek ma készűltek a Tiszán:
Üdv itthon!
Örülök hogy épségben hazaértetek, ha kipihentétek magatokat várom az élménybeszámolót.
Holnap mi is beizzítjuk a gépeket és szétnézünk a felsőtiszán a szokásos csapattal, remélem nem ázunk meg.
Sziasztok Cimbik!

Újra itthon vagyunk! Ha valakinek kell Grossglocknerre belépő jegy (5 nap van még rajta) akkor szóljon izibe. Van rajta egy szám, ami u.a. mint a rendszámomon a számok, de lehet ,hogy csak véletlen... (úgy értem lehet, hogy nézik hozzá a rendszámot, de nem biztos).

Kontroll, sajnos már eladtam a doboz tartót kb. 1 hónapja.

Jah, nekem is kordura túraruhám van. Alapból csak gyenge esőnek áll ellen, rövid távon. Masszív eső ellen esőruha kell! Ma teszteltük hazafelé az esőruhát, 4 szer áztunk el, ebből kettő felhőszadás volt, egy jégeső. A bőrruha még hamarabb átázik, a varrásoknál, ahogy nekem mondták...

Üdv,
Zoli
Remek! Nos, akkor már csak egy fain kis túraruha kell, s akár esőben is élvezet motorozni. Nem tudom egyébként, hogy ti mit használtok, nekem kord van, kivehető termobéléssel. A bőr meg állítólag jobban véd, meg nyáron is jobban szellőzik, de 15 fokban már elvileg nem használható, esőben meg 10 kilóval nehezebb, mert beszívja a vizet... Zoli, ha szabad megkérdeznem, neked meg van-e még a hirdetett doboztartó konzolod, mert valószínű, hogy 1 hónap, s szükségem lehet rá (csak attól függ, hogy az lesz-e a vásárolt motorhoz, vagy sem).
Köszi az infókat Szobbal!
Utána nézek.
A gyertyapipa kialakítása olyan, hogy a felsőrész gombaszerűen lezárja a gyertyanyílást, legalábbis nálam, de gondolom minden Honda ilyen. Aztán az egész hengerfej teteje a pipákkal együtt le van fedve egy gumi lappal.
Nekem is volt szerencsém szakadó esővel a motor bírta, én nem.
Zoli, ha hazajössz remélem teleírod az oldalt és ne felejtsd el megnézni a vidit.
üdv,
Laci
hali!Csatlakozom az elottem szolohoz!Mentem mar 4szer olyan felhoszakadasban,hogy az alsogatyam is atazott.A motor csak tette a dolgat...
Hali

Marushin Yamahaworld-nél vettem, AGV után sokkal csendesebb kényelmes és dupla D pántos amit a GP-ben használnak és a Hungarorinen kötelező (ki tudja mikor jutok ki oda :D ). Sötétitett plexivel 60 körül volt pontosan nem emlékszem, de nagyon szeretem. Van az utánnalévő ami még csendesebb de annak nem tetszett a festése vagy volt sima fekete nagy a választék nézz körül én csak ajánlani tudom!

Link: http://www.yamahaworld.hu/
Link2: http://www.marushin-helmets.jp...

üdv.: szobbal
Hali!

Én is elősször a hajtogatáson gondolkodtam, de nyugodtan felejsd el a 17HUF nem pénz érte a többi árhoz képest.. a hajtás többe kerül meg az utánna járás.
És amióta fent van már hasznát is vettem 1x eldőlt a moci. De csak enyhe karcolás volt a blokkvédőn. Úgyhogy nekem megérte.
Én amennyiben lehetséges, kerülöm az esőben történő motorozást, de természetesen ez nem mindig jön össze, úgyhogy néhányszor már motoroztam a CB-vel durva felhőszakadásban. Soha nem volt ilyenkor sem vele semmiféle probléma. Mondjuk az igaz, hogy esőben csak 2 hengere megy.
Ismerek valakit, aki egy régi sor 4-es, 750-es kawasaki-val jár, s ő mesélte nekem, hogy esőben a víz bever neki a gyertyákhoz, s leáll egy-két henger ennek következtében. Nos, én ilyet még nem hallottam, gondolom a cb esetében kizárt, hogy ne lehessen esőben használni!
Szia Szobbal!
Megörvendeztetnél, ha közkinccsé tennéd a Marushin sisakról szerzett tapasztalataidat(kényelem, zaj, ja és persze forgalmazó).
Előre is köszi.
Köszi Szobbal, pont kérdezni akartam tőled, hogy nem adod-e el a sajátod, mert ez bizony elég drága. Lehet, hogy csináltatni kellene. Vajon mennyiért hajlítanák meg nekem? Milyen csőből kellene, kb. 3 cm vastag? Nem lenne nagy kunszt.
Üdv,
Darkmind
Bukócső:
honda.co.uk
Asszem még reggel van elírok mindent :P
Eurocenter :D

Maxxpower link: Maxxpower