Hát ja én is attólt tartok mindíg hogy egyszer csak nincs nafta..
Benzin és benzin közt is nagyon sok a különbség. Madarasteskós nem annyira jó de van nálunk 1 kút magán kút de ha ott tankolok valahogy nyomatékosabb a masina jobban megy.. 1x kiváncsi lennék a vpowerre is vagy valami nagyobb oktánszámúra, hogy megy tölle..
Szia Balázs!
A csappal én soha nem játszok (RES állásban van) mert attól félek, hogy elfelejtem és egy előzéskor egy kamion összeszed mint a legyet. A km állásból tudom mikor kell tankolni, ha meg nagyon elkenem a száját mindig rászámolok. A hátrányok között itt is meg kell jegyeznem, hogy a CB-1 benzintankja csak11,5 literes ami kb 220-240km-re elegendő ha nem vagyok állat.
Jó az új bukód nagyon!
üdv
Köszi Zoli!
A láncspray amit töled kaptam eszméletlen jó, már vagy 500km után vagyok amióta befújtam és még nem szórta szét. Arról nem is beszélve hogy nem kell állandóan a hátsó felnit takarítani.
Laca fiam ma sikeresen letette a forgalmi vizsgát (tudom a kutyát nem érdekli de hát büszke az ember ) nemsoká hivatalosan is a motorosok táborába tartozik.
3,3-as fogyasztás az nem semmi! Nekem is szokott annyi lenni úgy kb 70 km-en
Mindenkinek üdv!
Csatlakozom Zolihoz nekem is volt 3.5 fogyasztás.. most már 4.2, 4.5 van mikor 5 is de akkor nagyon húzom neki.. de igy is meg vagyok elégede 330 Km és épp hogy 15 liter fért bele és nem kellett tartalékra raknom..
Én mindíg 330-nál tankolok nem nagyon szoktam többet menni nincs kedvem menet közben vagy előzés közben tartalékra tekerni a csapot.
A 3.3-as fogyasztás nagyon rendben van! :) Kezdetben nekem is e körül volt, mára a múlté . Ha jobban ráncigálja az ember a gázt, felmegy az 4.3-4.6-ra (nekem e körül megy városban). Sok sikert a vashoz!
Nekem ugyan még nincs cb 500-am, de azt hiszem, kihoztad a motorodból az álomfogyasztást, ami 3.3l/100km. A 18 literes tankból 2.5 a tartalék, tehát 15.5-öt fogyasztott az általad leírt távon. A 2.5 tartalékkal tehát kb 70 kilómétert tudsz megtenni, ha így hajtasz, de én tartaléknál már keresném a helyedben a kutat.
Szia, említetted hogy egy márkatársat láttál Balatonakarattyán. Nos ha ez 2008 augusztus 4-én volt hétfőn kb. 18-19 óra között akkor az én (és a motorom) is lehetett, kék burkolt 2002-es Honda Cb 500-as. Akarattyán mentem át Pest felé és tankoltam is. Te mivel közlekedtél? Üdv: B. T.
Sziasztok, most tettem szert egy 2002-es Honda CB 500-ra (olasz import). Telitankoltam -18 liter- álló helyzetben a motort és 467 km megtétele után kellett tartalékra állítani a benzincsapot. Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy csak országúton mentem vele nem túl gyorsan 90-100 km/h.
Apropó lenne egy kérdésem: Tartalék benzincsap állás mellet mennyit tudok még vele menni?
Válaszokat előre is köszönöm / egy kezdő motoros/!
Hello!
Azt szeretném tőletek megérdeklődni, hogy mennyit fogyaszt a motorotok átlagban. Nekem legutóbb 4.2-re jött ki az átlag, hosszú távokat menve 100 és 160 kmh között, de volt benne város is. Szeritem ez elég jó!
ÜDV,
D.
Szevasztok!
Ma sikeresen bejártuk a Tisza felső szakaszát és még az időjárás is kedvezett, nem volt kánikula de nem is fáztunk igazi motoros idő volt. A kormányváltás meghozta gyümölcsét, közel 400km után úgy szálltam le a mociról hogy nem fáj a derekam, viszlát fastum gél .
Egyenesen interkontinentális lett az öreg CB-1, a román út viszont meghozta a gyümölcsét, a bal telószimeringem össze-vissza fosta magát, de majd csak szezon végén cserélem, nehogy már most álljon a motor amikor jó az idő .
Most megyek szunyálni mert holnap viszem Laca fiamat segédmotoros forgalmi vizsgára és pihenten akarok szurkolni neki. Érdekes módon én vagyok ideges nem ő!
Ezek a képek ma készűltek a Tiszán:
Üdv itthon!
Örülök hogy épségben hazaértetek, ha kipihentétek magatokat várom az élménybeszámolót.
Holnap mi is beizzítjuk a gépeket és szétnézünk a felsőtiszán a szokásos csapattal, remélem nem ázunk meg.
Újra itthon vagyunk! Ha valakinek kell Grossglocknerre belépő jegy (5 nap van még rajta) akkor szóljon izibe. Van rajta egy szám, ami u.a. mint a rendszámomon a számok, de lehet ,hogy csak véletlen... (úgy értem lehet, hogy nézik hozzá a rendszámot, de nem biztos).
Kontroll, sajnos már eladtam a doboz tartót kb. 1 hónapja.
Jah, nekem is kordura túraruhám van. Alapból csak gyenge esőnek áll ellen, rövid távon. Masszív eső ellen esőruha kell! Ma teszteltük hazafelé az esőruhát, 4 szer áztunk el, ebből kettő felhőszadás volt, egy jégeső. A bőrruha még hamarabb átázik, a varrásoknál, ahogy nekem mondták...
Remek! Nos, akkor már csak egy fain kis túraruha kell, s akár esőben is élvezet motorozni. Nem tudom egyébként, hogy ti mit használtok, nekem kord van, kivehető termobéléssel. A bőr meg állítólag jobban véd, meg nyáron is jobban szellőzik, de 15 fokban már elvileg nem használható, esőben meg 10 kilóval nehezebb, mert beszívja a vizet... Zoli, ha szabad megkérdeznem, neked meg van-e még a hirdetett doboztartó konzolod, mert valószínű, hogy 1 hónap, s szükségem lehet rá (csak attól függ, hogy az lesz-e a vásárolt motorhoz, vagy sem).
A gyertyapipa kialakítása olyan, hogy a felsőrész gombaszerűen lezárja a gyertyanyílást, legalábbis nálam, de gondolom minden Honda ilyen. Aztán az egész hengerfej teteje a pipákkal együtt le van fedve egy gumi lappal.
Nekem is volt szerencsém szakadó esővel a motor bírta, én nem.
Zoli, ha hazajössz remélem teleírod az oldalt és ne felejtsd el megnézni a vidit.
üdv,
Laci
Marushin Yamahaworld-nél vettem, AGV után sokkal csendesebb kényelmes és dupla D pántos amit a GP-ben használnak és a Hungarorinen kötelező (ki tudja mikor jutok ki oda :D ). Sötétitett plexivel 60 körül volt pontosan nem emlékszem, de nagyon szeretem. Van az utánnalévő ami még csendesebb de annak nem tetszett a festése vagy volt sima fekete nagy a választék nézz körül én csak ajánlani tudom!
Én is elősször a hajtogatáson gondolkodtam, de nyugodtan felejsd el a 17HUF nem pénz érte a többi árhoz képest.. a hajtás többe kerül meg az utánna járás.
És amióta fent van már hasznát is vettem 1x eldőlt a moci. De csak enyhe karcolás volt a blokkvédőn. Úgyhogy nekem megérte.
Én amennyiben lehetséges, kerülöm az esőben történő motorozást, de természetesen ez nem mindig jön össze, úgyhogy néhányszor már motoroztam a CB-vel durva felhőszakadásban. Soha nem volt ilyenkor sem vele semmiféle probléma. Mondjuk az igaz, hogy esőben csak 2 hengere megy.
Ismerek valakit, aki egy régi sor 4-es, 750-es kawasaki-val jár, s ő mesélte nekem, hogy esőben a víz bever neki a gyertyákhoz, s leáll egy-két henger ennek következtében. Nos, én ilyet még nem hallottam, gondolom a cb esetében kizárt, hogy ne lehessen esőben használni!
Szia Szobbal!
Megörvendeztetnél, ha közkinccsé tennéd a Marushin sisakról szerzett tapasztalataidat(kényelem, zaj, ja és persze forgalmazó).
Előre is köszi.
Köszi Szobbal, pont kérdezni akartam tőled, hogy nem adod-e el a sajátod, mert ez bizony elég drága. Lehet, hogy csináltatni kellene. Vajon mennyiért hajlítanák meg nekem? Milyen csőből kellene, kb. 3 cm vastag? Nem lenne nagy kunszt.
Üdv,
Darkmind
Hát ja én is attólt tartok mindíg hogy egyszer csak nincs nafta..
Benzin és benzin közt is nagyon sok a különbség. Madarasteskós nem annyira jó de van nálunk 1 kút magán kút de ha ott tankolok valahogy nyomatékosabb a masina jobban megy.. 1x kiváncsi lennék a vpowerre is vagy valami nagyobb oktánszámúra, hogy megy tölle..
üdv