Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi! Ilyenem van rajta! üdv!
Köszi Laci! ... s szebb /motorozhatóbb/ tavaszt!
Ha közvetlenül a mail címére írtok úgy még jobb, sajnos mi is keveset találkozunk pedig helybeli.
andor72@citromail.hu
...ok, köszi....s Andor hol lakik?...majd jelzem a srácnak+szólok, hogy fotózza le...azután valahogy összerendezzük...
Szia!
Tudnék rá embert, de a postaköltség megduplázná a javítás költségét... esetleg ha elhozza, de akkor érte is kell jönni...
Abban tudok segíteni (ha küldesz fotókat az emilemre), hogy megmutatom Andornak, ő mond rá valamit aztán eldöntitek a továbbiakat. Vagy esetleg kerestek a közeletekben valakit.
Üdv, mindenkinek, Szia Laci!

...remélem, már mindenki túl van az első pár 10(100)km-n,az idén... Laci azt szeretném kérdezni, tudsz-e, vagy valamelyik márkatárs tud-e olyan szakit, aki Cordura kabátot javít?... Ugyanis egy motoros társam az FZ6-al elcsúszott, s megígértem neki szétnézek, hátha menthető a kabát....a protektor nem sérült....előre is köszi!
Én a Nagyvas.hu-ról rendeltem és Athena márkájú volt. Illetve még javasolnék egy ilyet, jó szolgálatot tesz, sokat véd.
Tisztelt Motoros Társaim!
Jön a nyár és vele az újabb veszélyek!
szia! ezt a táblázatot honnan tudom elérni? Mármint a többi részére gondolok. Áttudnád küldeni őket?
ok!

De van egy új tartalék,szimeringem!

Akitől vettem adta vele!
De veszek akkor 2db-ot !

És te melyik márkát ajánlod?
Igen! Ha veszel kettő van a csomagban.
Köszi!

De mindkét oldali szimeringet ki kell cserélni?

üdv?szimona
Helló Bandita! Az olaj csere kevés lesz, a szimeringet is dobjátok ki. Én is 10W-t raktam annak idején az enyémbe. Castrol Fork oil. A fékbetéten pedig nincs jelzés, ha úgy látod, hogy vékony, vagy egyenetlen ferde kopású kuka és új állja helyét.
Kedves CB-s társak!

A bal első teleszkópom könnyezik egy kicsit!
Arra gondoltam hogy lecseréltetném az olajat belőle!
Ti milyen olajat használtok? (márka,fajta)

Azt olvastam hogy 10W és 320mlx2!

és a fékbetétet honnan tudom hogy mikor kell cserélni? Hol találhatom a jelzést rajta?

Várom a válaszotok! üdv:szimonetta
Szia!

Szombatonként suliba járok Pestre, viszont a vasárnapjaim szabadok.

Úgy 1 hónap múlva térjünk erre vissza, mert a barátnőm 20 fok alatt nem igazán hajlandó felülni a vasra. Most 1,5-2 hét rossz időt mond, és onnantól folyamatosan emelkedik a hőmérséklet. Április 8.-án lesz egy vizsgám, onnantól stabilan +20 fokot mondanak. :-))) Amúgy nem sok embert ismerek erre felé, általában egyedül motorozok, de semmi bajom a társasággal sem. Szelíd motoros vagyok...
Üdvözlet! Mostanság én is Fehérvárra járok Kerepesről, BP mellől. A hétvégén Oroszlány mellett, a Majki tó körül nézelődtünk. Még felderítésre vár a környék, és nem sok kollégát ismerek felétek, ha gondolod megpróbálhatunk együtt gurulni valamikor.
Tesztfogyasztás - 4,3 - 6,4 liter

Hétvégén 199,6-on állt a mutató, amikor begurultam a kútra tankolni, és 8,2 litert tankolntam. Magyarán 4,1-es fogyasztás jött ki. Pedig nem óvatoskodtam, normálisan 90-100 között mentem a főútakon, a városban pedig 50-60 között. Országúton 6-os fokozat, városban 4-es.

Nem gyenge ez a fogyasztás egy nagymotortól! :-D
Uh lehet érdemes lenne megnézni az olajszintet, mert elképzelhető h rövid járatás után nem töltött rá amikor már az olajszűrő megszívta magát!
én most cseréltettem az enyémben /1999 kiadás/ és szerelőm mondta, hogy 3 lityi majdnem belement, szal a 3,5 nekem kicsit soknak tűnik.
meg ugye a szerelő kevesebbet tuti nem fog mondani:)
Köszönöm a választ Árpád! Az enyém egy öregecske Caberg, ennek még nincs napszemüvege, a belsőt se lehet kivenni és mosni. Ezért lenne jó egy kivehető és mosható belsejű, mert én sokat használom felnyitva így jobban is porolódik. A nap ellenző is jó lenne mert a mostaniban napszemüveget vagyok kénytelen használni, de egy idő után nyomni szokta a fejem. Még keresgélek, és tájékozódok. Köszi még egyszer, helló!
Szia eryk04!
Ilyen háttér kiválasztására nálunk kevesebb az esély mint esetleg külföldön,de azért összejött. A sisakot azt 3 évvel ezelőtt vettem. AKIRA tipusú nyitható állrésszel, amit kedvelek benne.Beépitett sötétitő plexivel amit kivánság szerint le v.fel nyitod. Talán a súlya az lehetne kicsit könnyebb,igaz az ára sem volt egetverő talán 24 ezer volt akkor.Sok sikert a bukó vásárláshoz!
Én is azt tapasztaltam, Sebestyén, akárcsak te. Már írtam itt erről, hogy mennyire szokatlan volt a CB a szintén 50-es Kreidler után, amelyet évtizedeken keresztül hajtottam. Az átállás számomra nem heteket vagy hónapokat tartott, hanem ennél többet. De mindennek ellenére mégis igaz, hogy a jót könnyű megszokni. Amikor úgy döntöttem, hogy a bátyának adom át a Kreidlert, és előkészítve számára újra felültem rá - jó egy esztendő után, az volt az érzésem, hogy egy össze-vissza libegő rolleren ülök. Instabil, gyenge játékocskának tűnt.
Helló Árpád! Valóban szép a motorod és a háttér kiválasztása is ötletesre sikerült. A hó a sielők, kontra a motor, igen jó. Nekem a sisakoddal kapcsolatosan lenne kérdésem. Kíváncsi lennék a véleményedre mert lassan időszerű lenne nálam is a csere. Nekem is hasonló felnyíló állrészes sisakom van és csakis ilyen fajtát szeretnék. Nekem nagyon bejön, kényelmes jobban szellőzik, mint a zártak. Egy jó ár-érték arányú kupakot kellene találni.
Ha jobban megnézed látszik, hogy tiszta rozsda az egész. Légszűrőcsavarok, teleszkópok, lánc, stb... Én messzire elkerülném, de ezt mindenki maga dönti el. Egy kicsivel többért (kb 50-70e) már sokkal szebb példányok is vannak. Ha jól alkudozol lehet, hogy olcsóbban is megvan.
De még egyszer mondom, ez csak az én véleményem. :)

Már 200 km-t tettem a motorba. Egyre jobban kezdem megszokni. Az olajat, légszűrőt, gyertyákat már lecseréltem magam, de azért pénteken elvittem egy szerelőhöz is átvizsgálásra.
Nagyon jókat mondott. A 41000km-es futásteljesítményt teljesen rendben lévőnek találta, sőt az állapota alapján, ha kevesebbet mutatna az óra ő azt is simán elhinné.
Nagyon szépen jár a motorja, jól húz, szépen vált a váltó, az egyenesfutása kiváló. A motorblokkon még mindenhol a gyári tömítések (még a szelepfedélen is), ami részben jó hír, részben viszont azt jelent, hogy még szelepállítás sem volt soha rajta.
A kormánycsapágy sajnos kopog, amit már magamtól is tudtam. Végül abban maradtunk, hogy jövőhéten kiviszem hozzá megint, és akkor kormánycsapágy, telóolaj, fékolaj, hűtőfolyadék csere lesz, plusz szelephézag állítás.
Amúgy ő a szerelő:http://motorszerelo.com/
Már nagyon sok jót hallottam róla és személyesen is szimpatikus volt.