Nos lekaptam a tankot. Belül teljesen rozsdamentes. Eddig is ragyogó tiszta volt a belső része. Éppen csak egy picike lerakódás volt benne, ami a benzin leeresztése után, amikor csak egy picike mennyiség maradt benne, sötétebb színben mutatkozott.
A csapot természetesen leszedtem, csak éppen ott akadtam el, amikor a műanyag szűrőhüvely ott maradt a helyén. Pedig éppen ezt kellene megszabadítani a rátapadt idegen anyagoktól. De meg sem mozdul.
Ti hogy szedtétek ki?
Köszi Simona!
Nekem is tetszik és szeretem ezt a motort nagyon. Ha egyszer másik mororom lesz akkor nem e helyett lesz hanem e mellé ;-) Van még képed a motorodról?
Szép helyeken jártál, a cb-vel is visszamész majd? :)
Én már ezen a problémán túl vagyok. Először is érdemes egy hosszú csővel leszívni a benzint, hogy könnyen lehessen bánni a tankkal. Majd szereld le, gondosan vigyázva a gumicsövekre, amik a benzincsapra mennek...(gyors szorító acélbilincs fogja, hosszúcsőrű laposfogó a "gyógyszere"). Majd a lezárt benzinsapkájú tankot, puha jó vastag rongyra fejjel lefele fektetve leteszed, s így könnyen kijön a csap. Na ekkor fogod látni,mi minden van a tankban, a benzinen kívül (sajnos). A szűrő, s környéke tele lesz lepedékkel. A hosszú szűrőt is nagyon óvatosan le lehet húzni a csapról, így teljesen ki lehet tiszta benzinnel ecsetelni az egészet. Közben lehet próbálgatni ki fújogatni, a normál /hosszú cső/ s a tartalék nyílást. /a csap állása szerint/ Ha ok.minden mehet össze... ennyi az egész, s pár évig nem lesz gond, ha nem rozsdás a tank.... Ja a kulcs ne maradjon a a tanksapkában, mert letörhet...egy komám így járt...
Üdvözlet Zoli bácsi!
Én még nem szedtem szét, de a service manualt nézve nem egy bonyolultnak tűnő dolog. Hasonló mint a régebbi kiadású motorok benzin csapja. Egy nagy kulcs nyílású hollander fogja fel a tankra, rajta egy adott hosszúságú cső szűrővel. Először valahogy a benzint kellene leengedni, utána már nem nehéz feladat. Talán célra vezető volna egyuttal levenni a tankot és kimosni, hogy ne okozzon meglepetést a későbbiekben.
Csatolok egy képet talán látszik a lényeg.
Laci után én is jelentem, hogy ma 175 km-rel gyarapítottam a km-óra állását. Kora reggel 2 fokban indultam ''hivatali'' útra, Zilahra Kolozsvárról. Délután már enyhébb volt az idő.
Eldugult a benzincsapom. Csak tartalékon engedi át a benzint. Valaki szedte-e szét, s ha igen, van-e valami speciális tanácsa számomra?
Üdv mindenkinek!
Méretprobléma miatt eladóvá vált egy nagyon szép állapotú spool motorosdzseki! Ha valakit érdekelne keressen bátran:
06/30-386-87-83 http://auto-motor.vatera.hu/mo...
Kedves Sebi!
Kisimult arcal jelentem, hogy ma boldog 172km-el az órámban egészen más megközelítésből látom a világot... még akkor is ha amit láttam nem éppen mosolyra fakasztó. Ráadásul hideg is volt meg szél is, de akkor is nagyon jó volt!
Legalább suhanc lehettem megint néhány boldog órán keresztül! A Berettyón át és a Körösön túl, avagy az áradás nyomában
Szia Laci!
Remélem összejött egy kis gurulás, és a lányomat idézve "kisimult"
arccal kezdjük a hetet! Jó lenne ha már nem úgy csepegtetné a jó időt az időjárás felelős! Motorozás szempontjából, és a szőlőben is ezer dolog lenne, de most csak dagonyázni lehet. Máskor ilyenkorra el is felejtettem a metszést stb. most meg hajaj... majd mindent egyszerre! Na de majd alakul ... Jó hetet
Üdv Sebi
Fújd fel vagy 4 bárra és utána engedd le a normál nyomásra hátha kipattan... Autón jártam úgy h. az alufelnin engedett a gumi a peremnél a felni hibája miatt és a gumisok meg tudták csinálni. 2 éve nem enged... Levették a gumit és a felni peremét körbe bekenték valami olyan sűrűségű, színű és állagú anyaggal mint a szilvalekvár aztán felfújták, kipattant a gumi a peremhez és jó lett.
Talán holnap összejön
Az elmult hetekben valóban nem unatkoztunk... de nem azzal volt a baj leginkább, hanem hogy nem tudtam kiengedni a fáradt gőzd egy kiadós motorozással...
Szia Laci!
Igazad van! A kor nem számít, a lényeg, hogy "egy húron pendülünk".
Gondoltam rád a hóvihar alatt,szerintem nem unatkoztatok a cégnél! Nem semmi kárt csinált felétek a hálózatban a vihar! De most ne dolgozzunk! Megnéztem a vidid nagyon klassz, jól megvan komponálva! A helyek gyönyörűek bízzunk benne,hogy az idén is lesznek hasonlók! Kellemes hétvégét, guruljatok Ti is egyet! Engem szinte kicseréltek ettől a 40-50km-től
Szia Sebestyén!
Bár én sokkal fiatalabb vagyok mint Te de ezt már én is hallottam néhányszor... igazából egy motoros sohasem nő fel, legalábbis nehéz lenne megmagyaráznia azt, hogy miért bolyong céltalanul egy közlekedési eszközzel amit ráadásul méreg drága üzemanyag hajt... eleve hibás a definíció, hiszen számunkra a motor jóval több mint közlekedési eszköz, de nem baj az ha ezt csak mi értjük
Kellemes hétvégét mindenkinek!
Sziasztok!
Ma végre enyhítettem elvonási tüneteimet!.....Jó volt!...Nagyon!
Nem volt éppen meleg, de legalább teszteltem a ruhát.(Mint a kályha!) A bokámat és a nyakamat" éreztem" picit, de nem volt kellemetlen, a CB mint a Doxa. Jöjjön már az a tavasz! A Nejem szerint olyan vagyok mint egy" suhanc"?! Lehet, hogy igaza van?! Jó hétvégét mindenkinek!
Szia Simona!
A töltő jó az akksidhoz,mert 0,3-1,4 Ampert tud,még is jobb volna egy automata, amelyik fenntartó töltést tud. Télen végig rajt lehet hagyni, nincs önkisülés,mindig startra kész az akku.
Szia!
Elvileg jónak kell lennie, mert van bent 16-os fej.Az a lényeg, hogy a kulcsfej a hosszabbítóval együtt 125 mm-nél ne legyen sokkal hosszabb, mert nem fér el a tanktól! a rövidebb pedig nem ér ki a hengerfejből!
Nos lekaptam a tankot. Belül teljesen rozsdamentes. Eddig is ragyogó tiszta volt a belső része. Éppen csak egy picike lerakódás volt benne, ami a benzin leeresztése után, amikor csak egy picike mennyiség maradt benne, sötétebb színben mutatkozott.
A csapot természetesen leszedtem, csak éppen ott akadtam el, amikor a műanyag szűrőhüvely ott maradt a helyén. Pedig éppen ezt kellene megszabadítani a rátapadt idegen anyagoktól. De meg sem mozdul.
Ti hogy szedtétek ki?
Nekem is tetszik és szeretem ezt a motort nagyon. Ha egyszer másik mororom lesz akkor nem e helyett lesz hanem e mellé ;-) Van még képed a motorodról?
Szép helyeken jártál, a cb-vel is visszamész majd? :)
Én már ezen a problémán túl vagyok. Először is érdemes egy hosszú csővel leszívni a benzint, hogy könnyen lehessen bánni a tankkal. Majd szereld le, gondosan vigyázva a gumicsövekre, amik a benzincsapra mennek...(gyors szorító acélbilincs fogja, hosszúcsőrű laposfogó a "gyógyszere"). Majd a lezárt benzinsapkájú tankot, puha jó vastag rongyra fejjel lefele fektetve leteszed, s így könnyen kijön a csap. Na ekkor fogod látni,mi minden van a tankban, a benzinen kívül (sajnos). A szűrő, s környéke tele lesz lepedékkel. A hosszú szűrőt is nagyon óvatosan le lehet húzni a csapról, így teljesen ki lehet tiszta benzinnel ecsetelni az egészet. Közben lehet próbálgatni ki fújogatni, a normál /hosszú cső/ s a tartalék nyílást. /a csap állása szerint/ Ha ok.minden mehet össze... ennyi az egész, s pár évig nem lesz gond, ha nem rozsdás a tank.... Ja a kulcs ne maradjon a a tanksapkában, mert letörhet...egy komám így járt...
sok sikert! Üdv!
Én még nem szedtem szét, de a service manualt nézve nem egy bonyolultnak tűnő dolog. Hasonló mint a régebbi kiadású motorok benzin csapja. Egy nagy kulcs nyílású hollander fogja fel a tankra, rajta egy adott hosszúságú cső szűrővel. Először valahogy a benzint kellene leengedni, utána már nem nehéz feladat. Talán célra vezető volna egyuttal levenni a tankot és kimosni, hogy ne okozzon meglepetést a későbbiekben.
Csatolok egy képet talán látszik a lényeg.
Eldugult a benzincsapom. Csak tartalékon engedi át a benzint. Valaki szedte-e szét, s ha igen, van-e valami speciális tanácsa számomra?
Üdv mindenkinek!
06/30-386-87-83
http://auto-motor.vatera.hu/mo...
Üdv:simona
Kisimult arcal jelentem, hogy ma boldog 172km-el az órámban egészen más megközelítésből látom a világot... még akkor is ha amit láttam nem éppen mosolyra fakasztó. Ráadásul hideg is volt meg szél is, de akkor is nagyon jó volt!
Legalább suhanc lehettem megint néhány boldog órán keresztül!
A Berettyón át és a Körösön túl, avagy az áradás nyomában
Remélem összejött egy kis gurulás, és a lányomat idézve "kisimult"
arccal kezdjük a hetet! Jó lenne ha már nem úgy csepegtetné a jó időt az időjárás felelős! Motorozás szempontjából, és a szőlőben is ezer dolog lenne, de most csak dagonyázni lehet. Máskor ilyenkorra el is felejtettem a metszést stb. most meg hajaj... majd mindent egyszerre! Na de majd alakul ... Jó hetet
Üdv Sebi
Az elmult hetekben valóban nem unatkoztunk... de nem azzal volt a baj leginkább, hanem hogy nem tudtam kiengedni a fáradt gőzd egy kiadós motorozással...
Igazad van! A kor nem számít, a lényeg, hogy "egy húron pendülünk".
Gondoltam rád a hóvihar alatt,szerintem nem unatkoztatok a cégnél! Nem semmi kárt csinált felétek a hálózatban a vihar! De most ne dolgozzunk! Megnéztem a vidid nagyon klassz, jól megvan komponálva! A helyek gyönyörűek bízzunk benne,hogy az idén is lesznek hasonlók! Kellemes hétvégét, guruljatok Ti is egyet! Engem szinte kicseréltek ettől a 40-50km-től
Bár én sokkal fiatalabb vagyok mint Te de ezt már én is hallottam néhányszor... igazából egy motoros sohasem nő fel, legalábbis nehéz lenne megmagyaráznia azt, hogy miért bolyong céltalanul egy közlekedési eszközzel amit ráadásul méreg drága üzemanyag hajt... eleve hibás a definíció, hiszen számunkra a motor jóval több mint közlekedési eszköz, de nem baj az ha ezt csak mi értjük
Kellemes hétvégét mindenkinek!
Ma végre enyhítettem elvonási tüneteimet!.....Jó volt!...Nagyon!
Nem volt éppen meleg, de legalább teszteltem a ruhát.(Mint a kályha!) A bokámat és a nyakamat" éreztem" picit, de nem volt kellemetlen, a CB mint a Doxa. Jöjjön már az a tavasz! A Nejem szerint olyan vagyok mint egy" suhanc"?! Lehet, hogy igaza van?! Jó hétvégét mindenkinek!
Király volt!
Lehet válogatni a töltőkből igény és izlés szerint.
http://www.flexiobt.hu/index.p...
nem lenne vicces ha mondjuk egy 100 km tűra felénél nyeklene meg az egyik gyertyám, és 1 hengerrel kellene hazamennem:)
A töltő jó az akksidhoz,mert 0,3-1,4 Ampert tud,még is jobb volna egy automata, amelyik fenntartó töltést tud. Télen végig rajt lehet hagyni, nincs önkisülés,mindig startra kész az akku.
Elvileg jónak kell lennie, mert van bent 16-os fej.Az a lényeg, hogy a kulcsfej a hosszabbítóval együtt 125 mm-nél ne legyen sokkal hosszabb, mert nem fér el a tanktól! a rövidebb pedig nem ér ki a hengerfejből!
szóval a tiedhez jó:)