Continental Conti Go
Volt aki innét azt mondta h ilyet nem venne többet. Nekem tetszett az Avenue is, uh most ezt megkockáztattam. Hát majd elválik mennyire nyúltam bele. Ennél többet már semmi képen nem akartam kiadni. (Kezd kicsit sok lenni a robbanómotoros bajság a tulajdonomban, és már kezd kicsit elszállni az összeg amit csak a kopó dolgokra ráköltök.)
Nekem is van előre Brembo sinter fékbetétem. Amikor a hátsót kellett cseréljem akkor rendeltem azzal együtt mert az elsőt is "mindjárt" kell cseréljem. Ennek októberben volt 2 éve. Nissin betétekkel vettem, azóta mentem vele ~27500km-t és még mindig bírja az első. De nagyon birizgálja már az én fantáziámat is h a sinteres jobban fog e, nem eszi e a tárcsát.?
Esetleg ha mentél vele, betudsz számolni valami érezhető javulásról?
(Szerintem a Zolinak is sinter betétje, van vagy legalábbis volt. Rákérdeztem erre már évekkel ezelőtt mert egy képen látszódott a piros betét. De ő azt mondta ha jól emlékszem h már azzal vette. Extra kopást nem említett, amennyiben emlékeim nem csalnak.)
Nyáron nekem is műszakis lesz a gép. Héten felkerült az új hátsógumi. Friss Repsol olaj és szűrő a helyén. Még a hátsóféken akarom elvégezni a pár hete beszélt tisztítási procedúrát, mert súrlódik szerintem kicsit a pofa alaphelyzetben.
Nem akarok itt különösebben siránkozni, mert tudom h többeknek családja is van itt stb. De most már jó lenne ha lenne időm menni is vele. Holnap ha nem ér ide az eső tekerek vele egy karikát.
Sajna mivel csak 9000km van az olajzóban, és 8000km az új láncban ezért nincs igazán mi újról írnom. 4-5000km-ént töltök a 1.5dl-es tartályba olajat, és 1 éveben csak 1x takarítom a hátsó felnit. Koszosnak, koszos, de előtte is koszos volt, szóval nem koszol szerintem annyira, mint amennyire félünk tőle! Én nagyon örülök, hogy nem kell 200-500km-t a felnit fújkálni, foglalkozni vele. Majd olyan 10-15000km múlva lesznek igazán értékelhető eredmények, mikor már látszik, hogy a lánc mennyire nyúlik. Eddig még csak az 1000km utáni láncfeszítésen vagyok csak túl, azóta nem kellett a láncon állítani, pedig az utsó 5000km-t 2személlyel tettem meg szinte végig.
Viszont volt 1 srác, ki miután megtudta, hogy olajzóm van, rögtön mondta, hogy a dzsuvázza az utánajövőket, mire én, hogy erre eddig még senki sem panaszkodott, de 100km-el később Ő határozottan állította, hogy kapott egy pöttyöt a plexiére, ezek után nem volt hajlandó, csak előttem motorozni...
Számomra gőzerővel elindult ez a szezon is, ennek örömére itt egy képes CB-blokk szétszerelés.
Motor levizsgázva, rendbetéve, karbi belőve a kipuffhoz (nyomatékhegyek!), új szinteres Brembo fékbetét (remélem nem eszi meg a tárcsát).
Jó gurulást mindenkinek!
Nekem az a tapasztalatom, hogy elég nehéz alkatrészt szerezni a CB500-hoz. Ajánlott körbenézni az ebay-en, illetve a mobile.de -n.
Ha minden kötél szakad tudsz újat is venni, de eléggé húzós: http://nagyvas.hu/motoralkatre...
Üdv Fórumozók!:)
Segítségetekre lenne szükségem. Ha lenne valakinek bontott hátsó féktárcsája a jövőhétre, és még használható és megfizethető, azt megköszönném...
Ha szépen megkérlek küldenél nekem valamikor közelebbi képeket a bikócsőről , főleg a bilincses részéről?
Az enyémnek azzal a részével nem vagyok elégedett. De most már pontot kéne rakni a végére annyi ideje vergődök vele. Mostanában biztos nem lesz rá idő.
Vasárnap én is megcsináltam a kapcsoló tisztítást. Az index volt a ludas. Szétszedtem, megtakarítottam (Megrfürdettem WD40-ben). Most király. De basszus. Vagy 8x raktam össze a kapcsolót mire minden újra kézre állt :) Nem azért mert rosszul raktam össze. Hanem mert mindig kellett volamit állítani :D
Sziasztok!
Nekem is "s"-es gumi van a Cb-én de a terhelés index 57 és 65 ugyanúgy mint a"h"- nak. Michelin Pilot Sporty. Ez nekem új dolog, hogy azonos méretnél más a terhelés! Mindig jelölik az eltérést,pl. xl (extra load,) r( renforsed )+ a hozzá tartozó terhelés érték számmal. Mindig van új a nap alatt úgy látszik.
Egyébként valószínű előbb elfogy mint a"h"mert keveréke is más lehet. De lekoptatom mert hátsó az zsír új, az elő is 5 mm.
Ha a terhelés azonos a h -val pár száz métert kibír 180 felett is.Nem tartósan és nem 210-el persze! Természetesen nem ez való rá!
2013-as fejlesztés, az új 200-300 ccmes gépekre. Annyira új, hogy a németek is csak az árlistákon nézegetik, tapasztalat tehát nemigen van, Mindenesetre specifikációit tekintve nem passzol a CB-re:
110/70 - 17 MC 54S pilot street front
130/70 - 17 MC 62S pilot street rear
Gyári CB előírás, amit a diagonál pilot active hoz is:
110/80 - 17 M/C 57H TL
130/80 - 17 M/C 65H TL
Magasságban, terhelhetőségben és max sebességben sem hozza a gyári értékeket a street.
Continental Conti Go
Volt aki innét azt mondta h ilyet nem venne többet. Nekem tetszett az Avenue is, uh most ezt megkockáztattam. Hát majd elválik mennyire nyúltam bele. Ennél többet már semmi képen nem akartam kiadni. (Kezd kicsit sok lenni a robbanómotoros bajság a tulajdonomban, és már kezd kicsit elszállni az összeg amit csak a kopó dolgokra ráköltök.)