Most nézem a dyno eredményedet, rettentő érdekes.
főleg, ha összehasonlítom a gyári adatokkal... Most már nagyon kíváncsi lennék egy gyári CB500/CBF500 dyno értékekre. Mondjuk az enyémére, az állítólagos 44 ezer km-ével
Elmegy 300e-t, de nem úgy ahogy pld én használtam. Nekem már hidegen egy kicsit kék füstöt ereget. 38000km van benne. Valószínű a szelepszártömítésem van egy kicsit oda. De nem izgat nagyon, ugyan úgy megy mint azelőtt, olajat nem eszi, meg már nem hajszolom annyira, és ha majd kell akkor megcsináltatom. 2 éve még a Hungaroringen forgattam le szegénykét, de ma már csak túrázom vele. Így sem adnám el, olyan jó és hű barát. Ez a gép sztm. alólam fog kirohadni. Tökéletes társ mindenhol, és mindenkor. Tavaly 2 személlyel még az Alpokot is megjárta. Tettem is fel róla 17 vidit ide a sportmotorra.
Egyébként a listámról bármelyik gépet vettem volna meg azt valószínű ugyanúgy nem adnám el! De ez a kis Honda, nagyon jó!
Szia Az jó mert én Szabolcs megyei tehát nem vagy messze és ha gondolod akkor lehet megnézném mert Debrecenbe van még egy amit meg akarok nézni .. Hogyan tudnék veled személyesebben beszélni?
Attól nem kel félne hogy rosz gazdája lennék ha esetleg meg venném..:)
Mind a kettő illik hozzám és mind a kettőt használnám a másik közegében is tehát a CB-vel is kimennék én az erőre a föl duton ha úgy van legfeljebb a levegő szürőre nagyobb figyelmet fordítok de nagyob részt utcán használnám a domit is.
Egy lényeges dolgot az előbb kihagytam: mekkora vagy? Felépítéséből kifakadóan magas, nagy embereknek a Domi jobb választás lehet.
Legalábbis az én 182 cm-mel nagyon össze kell hajtogatnom a lábam a CB-n. De fordítva is igaz, alacsony ember megszenvedheti pédlául a Domi ülésmagasságát. 77 vs 87 cm.
Ha nem kinyomott szemű példányt találsz, egyikkel sem lehet komolyabb gondod. Valójában nem is két típus, hanem két motorfajta/stílus között vacillálsz.
Igazából arra a kérdésekre kell választ találnod, hogy mire használnád, és milyen stílusra vágysz.
A Domi még egy régivágású enduro (egy henger, magas felépítés, könnyű, vékony gumik), a CB500 pedig egy naked mindenes (két henger, alacsonyabb, nehezebb, szélesebb gumik).
A Domi egyhengeres, nyomatékos blokkkal rendelkezik, viszont nyilván felül hamar elfogy. A CB500 ugye sorkettes, pörgősebb, teljesítménye nagyobb.
Domi 44 LE @ 6000, 53 Nm @ 5300
CB500 58 Le @ 9500, 47 Nm @ 8000
A Domi magasabb építésű, könnyebb, igazi enduro. A CB500 alacsonyabb, nehezebb, igazi naked.
Hosszan lehetne sorolni még, de a lényeg a lényeg, hogy a két gép teljesen másra van kitalálva, Neked kell kitalálnod, hogy melyik illik hozzád.
Én is most vettem egy CB500-ast és le szeretném szervizelni!
légy szíves ird meg nekem hogy melyik márkát és fajtát ajánlod: a motorolajból,a fagyállóból,a fékfolyadékból?
Lehet hogy hülyeséget fogok kérdezni,de a seb.váltó a motorolajtól kapja a kenést?
Köszönöm! üdv:egy laikus lány