Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tuti, hogy nincs töltésed, vagy nagyon kuka az aku

mérj rá a töltésre, ha jó akkor olyan 14,2-14,4 már alapjárattól.
Honda cb500, 2002-es dobozzal, 23000km körüli futásteljesítménnyel.
Tanulómotornak volt használt /ez alapvetően hátránynak tűnhet, de a motor pöcröf állapotú. Az oktató nem engedheti meg hogy egy vizsgán ne induljon be, mert akkor mindkét motoros vizsgadíját neki kell fizetni/, egyedi bukókerettel, borulás esetén nem törik rajta semmi. Egy borulásnál puttyadt le róla a kuplungkar vége, ez csak esztétikai hiba, a használhatóságot nem befolyásolja.

480 ezer jó magyar forintért elvihető. műszakival, a kuplungkart leszámítva sérülésmentes.

http://img02.aprod.hu/images_a...

egy ilyen gépről van szó, a fotó nem a tárgyban említett motorról készült, mivel nem én árulom, csak segítek eladni
A motorom ez eladótól vettem, aki 110% ban korrekt volt, és így akarom neki megháláni /a motorom még most is nála telel, az aksim épp nála töltődik/

röviden és tömören ennyi, ennyiért szerintem jó vétel.

érdeklődni itt, vagy imrekerekes88@hotmail.com, vagy 0630 914 4524

telefonon reggel 8 és este 8 között, hétköznap, hétvégén reggel 10 ról este 10 ig:)
Nem semmi ha Te 9-12000km-ként "megeszed" a fékbetéteket...
ezek kb. háromszor annyit futottak, viszonyításként mellette van az új
Sziasztok!
Most találtam az ebay-en és a CB 500 hoz mondja-írja.
Szerintetek? Mert az eredeti Hepco nem így néz ki.
Hetek kérdése az egész!
Én csak akkor ellenőrzöm, és javítom a fékem mikor a betétek elkoptak, azaz 9-12000km-ént! Azaz végül is régebben évente!

Szép fehér hó borít mindent, de ez mára már csak bosszant! Mikor lesz + 15 fok?
Szia!
Szívesen, de az nem biztos, hogy ahogy én csinálom az a szentírás... ezek csak tapasztalatok.
Tudom melyik spray-re gondolsz, de még azzal nem próbáltam, szerintem kárt biztosan nem csinálsz vele
Szia Laci!
Köszi a választ.Akkor a réz spray, amit a kerékcsavarokra meg az agyra fújunk a kocsiknál, az jó lesz gondolom!
A fékeknél elvileg a szabad csúszópályákat nem illik zsírozni, mert (főleg nyáron kánikulában) a féknyergek belső alkatrészei komoly hőt termelnek mivel a betét a mozgási energiát surlódással emészti fel... ezért előfordulhat, hogy a felmelegedett kenőanyag a tárcsákra kerül
Rézpaszta lenne a tuti, de ha van jó minőségű hőálló zsír szerintem azzal is megfelelően lehet karbantartani, nyilván nem szabad túlzásba vinni és vastagon bekenni mindent. A jó minőségű zsír amiben koroziógátló és kopásgátló adalék is van teljesen megfelel szerintem, az úszónyereg csúszó csapjait amúgy is harmonikaszerű gumiburkolat takarja így nincs is szabadon. A fékbetétek csapjait is érdemes letisztítani és átkezelni, én ide is hőálló grafitos zsírt használtam, természetesen a fékbetétek és környezetük tisztaságára nagyon vigyáztam.
Először szétszedtem az egészet és letisztítottam mindent (csapokat, fékdugattyút, nyerget, a betét melletti kis vékony laprugókat...stb) majd a csapok, dugattyúk csúszófelületeit átzsíroztam vékonyan és a felesleget letöröltem, majd ezt követően tiszta kézzel raktam vissza a betéteket. Ezt minden szezon előtt megcsinálom, így nem "szárad" ki és legalább látom a fékek állapotát is.
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy mivel kenitek a fék úszónyergének a csapját?
Hello hurrican!

Kissé megkésett a válaszom tudom. Én is bedobtam az aksit aztán motoroztam előtte levőnap csütörtökön. Csupán a városban garázdálkodtam. Jól esett. Most pedig megint a hó esik jól. Azóta elmaradt, uh ma megint kivettem az aksit. Már elkezdtem gondolkodni h nekem is be kéne szerezni az új hátsógumit. De odébb van az még mire tényleg kell.
Így már teljesen értem és meg is értem!
Amúgy azért is volt olyan jó olvasni a krími leírást, mert számomra is ez a nomádabb, kalandosabb túrázás az etalon. Például kifejezetten vadkemping-párti (vagy legalábbis kempingpárti) vagyok. Takiék Fekete-tengeri kiruccanását gondolom Te is olvastad, láttad, az eszméletlen!

Egy Bp-Bosznia-Montenegro-Szerbia-Bp út idén mindenképp lesz, a többi még bizonytalan. Remélem sikerül majd még bepréselni az évbe más utakat is, csak olyan kevés a szabadság...

A felhasználónevedél álló mondatot legszívesebben ctrl-c ctrl-v-zném az én adatlapomra! "Motor+sátor+Kelet-Európa= Szabadság!"
Igen. Csak még egy kicsit kell kalapálni a honlapon. Szándékunk szerint majd a csatolt fájlok láthatóságát is be lehet állítani. Egyelőre most még nem úgy van.. sajnos.
Jelentkezz fel a túrára, töltsd le, jelentkezz le olvasd el. Jobbat most per pill nem tudok. (gyermek még a honlap.. de majd szépen összeáll)

A részvétei díj arra szolgál hogy nekem ne kerüljön pénzbe, vagy kevesebb pénzbe kerüljön a túra. Tulajdonképpen Guide leszek, aki intéz minden szart a túrán, hogy résztvevők csak az élményekkel foglalkozhassanak. Biztos vannak olyanok akiknek megéri ezért pénzt kiadni. Ha írsz motologon egy üzenetet, kifejtem bővebben.


Az utóbbi években többször kaptam megkeresést, hogy megyek-e valahová, mert jönnének velem (idegen emberek) csak ne legyen vadkemping több napon keresztül és legyen végig aszfalt. Na én ezt annyira nem szeretem ezért a saját örömömre biztos nem szervezném meg a fizetősnek kiírt túráim zömét a szállásos végig aszfalton maradós formában. De ha igény van rá, és nekem egy petákba se kerül akkor szívesen megyek bármerre, és szolgálom a csapatot... a nálam megszokott jól összeállított útvonallal és programokkal.

A stílusom porban fetrengős részét ilyenkor feladom, de a többi eszközt amitől jó lesz a túra, elsősorban útvonal és a kellő sűrűségű "attrakció" továbbra is a végletekig kidolgozom.. A doksiban amúgy minden le van írva.

A részvételi díj nem lesz drága, de sajnos olcsó se. Ugyanis max 6 motorossal vagyok hajlandó elmenni bármerre is.. annak nincs sok értelme hogy 13-15-en megyünk libasorban és valakivel úgyis csak baj lesz.. és nem is haladunk. A kis létszám az egyik fontos pillére a minőségi motoros túrának.. ehhez pedig ragaszkodom. Annak ellenére hogy kisebb részvételi díjjal valószínűleg többen is csatlakoznának.. csak hát úgy nem jó menni... tehát rögtön drága lenne az olcsó.

Végösszegre nem lesz drágább egy részvevőnek sem egy-egy ilyen túra mintha feliratkoznának máshol, ahol nagyobb csoportok előre lefoglalt szállásra mennek... de ezt most már tényleg csak pü-ben.
Nézegetem a bánsági túrát.
Az elején ez áll:
"A csatolt fájlként megtalálható szabalyok_es_elvek.pdf dokumentumot olvassa el minden kedves érdeklődő aki a túrához csatlakozni szeretne!"

A csatolt fájlok alatt:
"Csatolt fájlok

A fájlokat csak a túra résztvevői láthatják."


A részvételi díj mi célt szolgál amúgy?
Most regeltem, támogatom a kezdeményezést! A krími túraleírás nagyon élvezetes, talán egyszer én is jelentkezek ilyen túrára!
Szia Árpi!
Köszönöm, megkaptam. Igazán semmi szükség nem volt rá,de azért majd megkóstolom! Neked pedig csak az előírt cserekor kelljen használni a kulcsot.
Szia Sebi!
Ment a küldemény. Egészségedre!
Köszi!.. ..amint a kezemben lesz, beszámolok, az állagáról.....
Szia Attila!
Látom megvetted a Dunlopot. Kor szempontból rendben van szerintem. Ha nem volt javítva,akkor ránézésre is jónak tűnik. A motorgumit (tömlő nélkülit) igazság szerint nem szabad javítani! De ki dob el egy több tízezres gumit?..! Mindenki megjavítja csak nem adja hozzá a nevét! Gurulj vele örömödre kopás jelzőig.
Jó bornak ugyan nem kell cégér... ezért teljesen biztos hogy feleslegesen lököm most itt a marketing rizsát, de azért ajánlom figyelmetekben a motolog.hu-t.

A már eddig se túl nehéz túraszervezést jelentősen megkönnyíti, hiszen össze lett gyűjtve minden egy helyre, amit eddig csak több helyen lehetett összevadászni.

A regisztráció ne torpantson meg senkit... ugyanis nélküle a lényeg láthatatlan!

(mellékesen olvashattok a nyári krími túrámról is itt.. .. arról nem is beszélve hogy bárki írhat hasonlót, nagyságrendtől függetlenül.. akár csak a kedvenc egynapos útvonalaráról is )
Üdv
Pénteken 14 fok volt ,ezt kihasználva beledobtam az akksit és gurultam egy jót!
Használt! Gondold át még egyszer.
Itt is azt írják.
Amit írtam az a bizonyos kompromisszum. Ár kontra kor. Jó lenne tudni a tárolás körülményeit.