A rossz helyen adja a szikrát alatt azt értettem, hogy nem a gyertya két pólusa között adja le, hanem valahol "áthúz", a gyertya hibája miatt. Nem a gyújtás elállítódására gondoltam. Az árát meg megírtam. Érdemes körülnézni, mert jelentős különbségek lehetnek.
Szia Gábor
Nem akarok okoskodni de próbáld meg tartalék b. csap álláson.Az akksi legyen tele, mert ha csak" nyekteti"akkor kicsi az áram a gyújtásnál és nehezen indul!Én is jártam így 2 hete .Bika az autóról, 1 fordítás és pöfögött! Ha gondolod egy próbát meg ér!
Üdv sebi
Köszönöm mindenkinek, a segítséget. Ha rossz helyen adja a szikrát, nyilván nem elég gyertyát cserélni, be kell állítani, azt meg már tényleg nekik kellene, nem akarok nekiesni, még nem mond rá valamit. Főleg, hogy én is akartam venni hozzá gyertyát, de azt hiszem még a régi időkben járok, vagy csak a motorgyertyák drágábbak mint gondoltam, mert a kettő majd 8e lett volna, aztán ha mégsem az a hiba, akkor csak kidobott pénz. Mármint ha visszaveszi. A szivatót megnézem, de nem hiszem, hogy rossz, azért köszi a tippet. Mindenesetre holnap kiderül... Vagy beborul:) Majd meglátjuk.
Én is így jártam a sajátommal, hogy egyik nap még indult a következőn már nem. Mindkét gyertya rossz helyen adott szikrát. Gyertyacsere és lőn: pöfögés. :) 6300 Ft-os megoldás volt.
Persze, ha 1 napja vetted vidd vissza és küzdjenek meg vele Ők, mert nem biztos, hogy ilyen egyszerű a megoldás.
A helyedben lehet hogy inkább javítást kérnék tőlük -mondjuk egy nap után még garanciális javítást- mert valószínűleg valami pitiáner hiba lehet a háttérben. Persze mindezt csak akkor, ha tényleg tetszik a motor és amúgy jó vétel volt.
Hát nem tudom, egyszerűen tekeri az önindító, de nem indul el. Nem nagyon akarok nekiállni szétszedni... Szalonból vettem, ott ugye volt 20 fok. Nem pöcc-röff, de azért rendesen indult akkor. Aztán itthon másnap a hidegben már nem...
Igaza van Lacinak, ha nem tetszik, ne vedd meg. Én mindenesetre megvédem a "mundér becsületét", nekem volt, 3 év után muszályból adtam el. Én megláttam benne azt a szépet, amivel rendelkezik, kényelmes, szélvédett gép. Elvisz bárhova, kellemesen fogyaszt, de ha forszírozod, akkor több kaját kér. Nem 1 kanyarvadász, de lehet vele azt is, szépen tartja az ívet. Városban is mindenütt elmentem vele, a sorok közt a dugóban, a hűtése is kifogástalan. Két éve van Hondám, de most visszaülhettem rá decemberben, 1 élmény volt.
Kisebb gondom is nagyobb annál mintsem a szívemre vegyem, a "meg hát" jelentése is a szövegkörnyezettől függ viszont itt egyértelmű volt, amitől én egyébként teljesen nyugodtan aludtam még ha voltak is reakcióim előtte Sokan fikázzák a Suzukit ami miatt én nem akarok kardoskodni, régebben -amíg még nem volt meg a Csühös- tartottam tőle én is, de rájöttem minden a karbantartáson és az üzemeltetési körülményeken múlik. Viszont egy dolgot nem értek nekem sem a szívem csücske a GSXF, sőt igazából egyik sokidomos motor sem, ezért nem vettem olyat. Ha szerinted csúnyácska akkor minek gondolkodsz rajta, nem fog megszépülni később sem A technikai része régi sokat próbált konstrukció, a régi Gixerekben 100ló felett teljesített és mégis tartósnak bizonyult, lég-olaj hűtésű morgós motor, én is nehezen szoktam hozzá de amit Erdélyben teljesített a dögmelegben az meggyőző volt A GSXF 93 lovas és pörgősebb mint az Inazuma, de igazából az sincs nagyon kihegyezve, kicsit többet eszik de ez is csukló és vérmérséklet kérdése. Sok-e az 58ezer km? Lehet 20ezer is sok ha úgy bántak vele, és lehet 100ezer is kevés... mint ahogy több márkatársam is elérte azt minden gond nélkül. Motort venni én mindig úgy mentem, hogy vágytam az adott típusra és nem úgy indultam el, hogy majd megszeretem... a Csühös is szerelem volt első látásra, egy nagy adag bizalmatlansággal persze, viszont imádtam a formáját, a leömlőit, a műszeregységét, széles tappancsát... Ha csak kicsit is csúnyácskának véltem volna, még lehet azóta is a CB-m van meg, amit pont a Csühös miatt adtam el, szinte pillanatok alatt. Gondold át mégegyszer, ha csúnyácskának látod akkor hagyd a fenébe, mert később megbánod. Vedd ezt baráti jótanácsnak!
Úgy látom cblaci szívedre vetted a "meg hát suzuki" mondatomat! konkrétan nincs bajom a márkával meg volt is suzim,csupán véleményt kértem a típusról! a cb vel meg pláne nincs problémám (meg hát honda ) csak többet megyek 2 személlyel és ha elhagyom az országot mondjuk az Alpok felé vagy pályán huzamos ideig ott kevéske sajnos! Egyébként meg a 750F szerintem csúnyácska,míg az inazuma meg motor formájú. Olvastam a tesztedet a vasadról! Jó és hasznos kis leírás! az hogy az F verzió kicsit erősebb gondolom az sem lehet kihegyezve,talán kicsit többet eszik gondolom én. 58000km gondolom ennél típusnál sem túl sok?
Az utolsó emailed tisztázta a dolgot. Az elején még úgy gondoltam, h éppen te nem akarsz szóba állni velem. (Ezekkel a pár soros dolgokkal amúgy is könnyen félre lehet érteni a másik felet.)
Fájt a térdem mint a ménkü amikor jó idő volt, elég nedves is volt az út, uh én sem erőltettem a dolgot.
Papírkutya nem papírkutya ilyenkor a homokos nedves aszfalt nagyon csúszik, nem is ment az embör fia egy ideje... Eljön mindennek a maga ideje azt mondták nekem. De már jöhetne.
Írtam nem olyan régen, h a Riga fékével szórakáztam. WD40 kúrára fogtam mint írtam. Amikor arra jártam és eszembe is jutott adtam neki az ívet. Most már jobb mint a másik amivel megvoltam elégedve eddig. Uh azt hiszem az is kezelésre ítéltetett. A petróleumos javaslatot nem próbáltam ki végül.
Csónakmotort takarítottam ecettel meg dörzsivel. Megérte a gürit. Az előző tulaj nem sokat mosogatta. De körmös járna érte, h így elrondította a csizmát meg a búrát. Most szép tiszta, ellenben jobban látszanak a sérülések. Cserélek majd benne gyertyákat, hajtómű olajat. Forgácsoltatok hozzá kis fogókát, csiga renoválás... Remélem tavaszra meg lesz minden.
Nocsak!
Szóba állsz velem? Azthittem az E-mail betette a kaput teljesen...
Legutoljára nov 11-én motoroztam, azóta egyszer indítottam be a Csühöst de akkor nem mentem vele. Ez is eljött, papírkutya lettem...
Nem szerettek volna az egész napos hajtás után a szívedbe gázolni. De azért sikerült. relax
Jó lenne ha jönne már a tavasz, men kezd az én kezem is nagyon viszketni. Uh van róla sejtésem te h állhatsz a témához.
Amikor voltak a 10 fokok mostanában, akkor azért te kerültél egyet?
Ha jól emlékszem egyszer azt írta a Laci, h az övében is ilyen blokk van. De az Inazuma "nyomatékra van hangolva". Talán a maximális fordulata is kisebb, de ezt már vsz csak én képzelem hozzá.
Nem szeretnék megint meggondolatlanul sületlenségeket beszélni. Véleményem szerint a burkolt változat nem csupán léghűtéses amikor a burkolatlanon is van + olajhűtés...
Szevasztok,BUÉK mindenkinek!
Valaki ismeri a GSX 750F-et? Lehetőségem lenne elcserélni a gépet.úgy tudom megbízható a léghűtéses blokkja és elég igénytelen gép,csak hát szerintem csúnyácska meg hát suzuki cblaci! neked az inazumába nem ilyen blokk van?
Nem igazán a környéken van. De a Honda Dreamet nagyon dícsérik. Csaszi is írta anno, h a cbf klubbosok között az a top. Tudom, h nem XXII. kerület, de ha minden kötél szakad...
Szia!
Meglepődtem a szerszámboltban azon, hogy darabonként is vehetek szárakat, szerintem érdemes lenne megmérned, biztosan lenne megfelelő méretben. Egyébként teljesen jó a gyári, sőt a motorban amúgy is sűrűbben cseréljük mint az autóban, nincs annyi ideje "belegyógyulni"
A hétvégén szükségem volt a gyertyák cseréjére. A gyári gyertyakulcs tökéletesen alkalmas a cserére. Mivel hideg állapotban cseréltem, szinte alig kellett erő a kivételhez. Gondolom ez 25 fokban és nem teljesen hideg motornál kicsit máshogy lett volna.
Szia!
Az Astrához nekem is van egy krova fejem az is 16-os de nincs meg a közepes szár. A kicsi az rövid a motorhoz, a hosszú pedig nem fér be a tanktól. Ha nem akarok bontani akkor marad a gyári,de remélem nem sűrűn kell.
Nem akarok okoskodni de próbáld meg tartalék b. csap álláson.Az akksi legyen tele, mert ha csak" nyekteti"akkor kicsi az áram a gyújtásnál és nehezen indul!Én is jártam így 2 hete .Bika az autóról, 1 fordítás és pöfögött! Ha gondolod egy próbát meg ér!
Üdv sebi
Persze, ha 1 napja vetted vidd vissza és küzdjenek meg vele Ők, mert nem biztos, hogy ilyen egyszerű a megoldás.
A helyedben lehet hogy inkább javítást kérnék tőlük -mondjuk egy nap után még garanciális javítást- mert valószínűleg valami pitiáner hiba lehet a háttérben. Persze mindezt csak akkor, ha tényleg tetszik a motor és amúgy jó vétel volt.
Fájt a térdem mint a ménkü amikor jó idő volt, elég nedves is volt az út, uh én sem erőltettem a dolgot.
Papírkutya nem papírkutya ilyenkor a homokos nedves aszfalt nagyon csúszik, nem is ment az embör fia egy ideje... Eljön mindennek a maga ideje azt mondták nekem. De már jöhetne.
Írtam nem olyan régen, h a Riga fékével szórakáztam. WD40 kúrára fogtam mint írtam. Amikor arra jártam és eszembe is jutott adtam neki az ívet. Most már jobb mint a másik amivel megvoltam elégedve eddig. Uh azt hiszem az is kezelésre ítéltetett. A petróleumos javaslatot nem próbáltam ki végül.
Csónakmotort takarítottam ecettel meg dörzsivel. Megérte a gürit. Az előző tulaj nem sokat mosogatta. De körmös járna érte, h így elrondította a csizmát meg a búrát. Most szép tiszta, ellenben jobban látszanak a sérülések. Cserélek majd benne gyertyákat, hajtómű olajat. Forgácsoltatok hozzá kis fogókát, csiga renoválás... Remélem tavaszra meg lesz minden.
Szóba állsz velem? Azthittem az E-mail betette a kaput teljesen...
Legutoljára nov 11-én motoroztam, azóta egyszer indítottam be a Csühöst de akkor nem mentem vele. Ez is eljött, papírkutya lettem...
Nem szerettek volna az egész napos hajtás után a szívedbe gázolni. De azért sikerült.
relax
Jó lenne ha jönne már a tavasz, men kezd az én kezem is nagyon viszketni. Uh van róla sejtésem te h állhatsz a témához.
Amikor voltak a 10 fokok mostanában, akkor azért te kerültél egyet?
Ha jól emlékszem egyszer azt írta a Laci, h az övében is ilyen blokk van. De az Inazuma "nyomatékra van hangolva". Talán a maximális fordulata is kisebb, de ezt már vsz csak én képzelem hozzá.
Nem szeretnék megint meggondolatlanul sületlenségeket beszélni. Véleményem szerint a burkolt változat nem csupán léghűtéses amikor a burkolatlanon is van + olajhűtés...
Ne cserélj! Nem érdemled meg!
Valaki ismeri a GSX 750F-et? Lehetőségem lenne elcserélni a gépet.úgy tudom megbízható a léghűtéses blokkja és elég igénytelen gép,csak hát szerintem csúnyácska meg hát suzuki cblaci! neked az inazumába nem ilyen blokk van?
Nem igazán a környéken van. De a Honda Dreamet nagyon dícsérik. Csaszi is írta anno, h a cbf klubbosok között az a top. Tudom, h nem XXII. kerület, de ha minden kötél szakad...
Én Kanyarhoz szoktam vinni a XXI. kerületbe. link
Meglepődtem a szerszámboltban azon, hogy darabonként is vehetek szárakat, szerintem érdemes lenne megmérned, biztosan lenne megfelelő méretben. Egyébként teljesen jó a gyári, sőt a motorban amúgy is sűrűbben cseréljük mint az autóban, nincs annyi ideje "belegyógyulni"
Nincs esetleg valakinek eladó hátsó csomagtartó(doboz) idomja ?
Angliában találtam (kar+platni=24E) de inkább itthonról vennék.
Köszi.
Atti
Az Astrához nekem is van egy krova fejem az is 16-os de nincs meg a közepes szár. A kicsi az rövid a motorhoz, a hosszú pedig nem fér be a tanktól. Ha nem akarok bontani akkor marad a gyári,de remélem nem sűrűn kell.