A teszt szerint holtversenyben lett első. Bár azért az fontos, hogy 2009-es a cikk. Vélhetőleg nem lenne rossz választás. Talán még tájékozódj a szóba jöhető többi tipusról és azok árairól. Sok esetben kénytelen az ember bizonyos mértékű kompromisszumot kötni.
Sziasztok!
Erre a Hepco tartórendszerre bármelyik Hepco oldaldobozt(junior stb) fel lehet rakni mindenféle közbenső idom nélkül?
És a topcase dobozhoz is kell-e valamiféle egyéb rögzítés vagy ahogy 'kijön a gyárból' mehet fel rá?
Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv: Kató
Sajnos a fényezés is sérülni fog a kinyomáskor,mert a festék nem fogja visszafelés nyúlást !Persze ez meszek véleményem,mert fényező vagyok,és mit próbáltunk kinyomatni az mind így járt !
Lehet vannak már csoda szerszámok,én nem tudok róla !
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni a következő probléma megoldásában, mint írtam nemrég vettem a vasat, amit még vettem vele az a tankon kb. egy tenyérnyi horpadás (a fényezés sértetlen). Nos ezt kellene valahol kihúzatnom úgy, hogy a fényezés továbbra is sértetlen maradjon, ha valaki tud ilyen helyet/szakembert aki profin megcsinálja az kérem jelezze felém a cb5001999@gmail.com címre (Békés és Csongrád megye előnyben).
Előre is köszönöm
Ha ez így halad tovább, akkor a gyári ülés lesz az egyedi!
Persze csak sárgulok az irigységtől! Rettenetesen jól néznek ki ezek az ülések! Grat fiúk, használjátok élvezettel!
Hű gyönyörű lett ez az ülés és persze zolibaé is. A motor egyedivé tételének ez lehet az első komolyabb lépése. Ha kicsit jobban megszalad a nyárig, lehet én is meglepem a gépet és persze magamat vele. :)
Üdv!
Nemrob, Sebestyén és akik írtatok nekem emilt ülés ügyben, mutatok nektek néhány fotót mert végül én is rászántam magam az ülés átformálására Igazából nem a kényelem vezérelt és nem is a huzat állapota hiszen gyáriasan makulátlan allapotban volt, viszont Zolibá ülése annyira megtetszett, hogy úgy éreztem ez az adalék még hiányzik a motorozásból... Szerettem volna ha a gyári huzat is része lesz az ülésnek, hiszen a gyári bőrfelület struktúrája alapból is nagyon tetszett, ekkor következett Andor aki megálmodta a többit.
A szivacsból vett ki egy keveset elől, kialakította a fenéktámaszt (2-3cm szivacsréteg ráépítésével) és a gyári ülőlapot mattfekete tartós műbőrrel egészítette ki úgy, hogy a varratoknál fényes bőrből készült paszpolokat használt, hasonlóan Zolibá üléséhez. Olyat szerettem volna ami illik a Csühöshöz... semmi csicsa vagy díszítés csak a fekete alapszín és a varrások, valamint a formázás tette egyszerűvé de egyben széppé is szerintem. Sajnos esik az eső így nincs lehetőségem kipróbálni, annyi viszont bizonyos, hogy a fenéktámasz által nagyobb felületen fekszik fel az ülepem, azaz nagyobb felületen oszlik el a súlyom ami által az utazási komfortnak is javulnia kell elméletileg, bár mint említettem eddig sem volt panaszom a kényelemre. Olyan érzésem van, hogy nem rajta ülök a motoron hanem benne... és ez nagyon tetszik! Az utas szemszögéből is javulnia kell a kényelemnek hiszen az előrecsúszás lehetősége is kisebb. Még annyira friss munka, hogy meleg a varrógéptől de idővel -ahogy használódik- kisimulnak a varratok ráncai és egy két napsütéses idő után veszi fel igazi formáját, a CB 1-en is úgy volt, Andor kezének munkája díszitette azt is!
Ajánlom nyugodt szívvel a Mestert mindenkinek!
Szia Árpád!
Most csomagoltam be, a nejem holnap feladja.A fej Berner, az imbusz nem tudom mi. Az imbuszra én 10-es egyenes szárú csillagkulcsot használtam, mert a villást már átfordította valaki.Csak" óvatosan"húzd meg, nem véletlen 10-es kulcs kell hozzá!Használd egészséggel! Üdv Sebi
Szia Sebi!
Erre nem számitottam,gyors vagy mint a villám. Cim: Mátraszentistván Vaskút út 7 ir:3235
Amikor kézhez kapom a gy.kulcsot jelentkezem,addig is köszönöm!
12ezerFt lenne....
Kérdésem lenne: Ismeritek,használtatok ilyen gumit? (hátsóra menne) ...DUNLOP RoadSmart
Erre a Hepco tartórendszerre bármelyik Hepco oldaldobozt(junior stb) fel lehet rakni mindenféle közbenső idom nélkül?
És a topcase dobozhoz is kell-e valamiféle egyéb rögzítés vagy ahogy 'kijön a gyárból' mehet fel rá?
Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv: Kató
Köszi az infót,holnap feltétlen felhívom,talán van valami számomra nekik !
Üdvözlettel. Miki !
A középtámaszt vettem itt,hátha sikerűl.
Ha valaki tudna segíteni benne,nagyon szépen megköszönném !
Lehet vannak már csoda szerszámok,én nem tudok róla !
Segítségeteket szeretném kérni a következő probléma megoldásában, mint írtam nemrég vettem a vasat, amit még vettem vele az a tankon kb. egy tenyérnyi horpadás (a fényezés sértetlen). Nos ezt kellene valahol kihúzatnom úgy, hogy a fényezés továbbra is sértetlen maradjon, ha valaki tud ilyen helyet/szakembert aki profin megcsinálja az kérem jelezze felém a cb5001999@gmail.com címre (Békés és Csongrád megye előnyben).
Előre is köszönöm
Persze csak sárgulok az irigységtől! Rettenetesen jól néznek ki ezek az ülések! Grat fiúk, használjátok élvezettel!
Nagyon tuti! Még nem beszéltem Andorral,de szerintem meglepjük munkával, mint méhek az akácost! Gyönyörűen dolgozik a barátod!
Andor bűvész! Izgalmasan szép lett az ülésed!
Mind Zolibáé és cblaci ülése. Kitűnő mesteri.
Nagyon érdekel! A Mester elérhetőségét meg lehetne kapni?
Előre is köszönöm: Kató László
Nemrob, Sebestyén és akik írtatok nekem emilt ülés ügyben, mutatok nektek néhány fotót mert végül én is rászántam magam az ülés átformálására Igazából nem a kényelem vezérelt és nem is a huzat állapota hiszen gyáriasan makulátlan allapotban volt, viszont Zolibá ülése annyira megtetszett, hogy úgy éreztem ez az adalék még hiányzik a motorozásból... Szerettem volna ha a gyári huzat is része lesz az ülésnek, hiszen a gyári bőrfelület struktúrája alapból is nagyon tetszett, ekkor következett Andor aki megálmodta a többit.
A szivacsból vett ki egy keveset elől, kialakította a fenéktámaszt (2-3cm szivacsréteg ráépítésével) és a gyári ülőlapot mattfekete tartós műbőrrel egészítette ki úgy, hogy a varratoknál fényes bőrből készült paszpolokat használt, hasonlóan Zolibá üléséhez. Olyat szerettem volna ami illik a Csühöshöz... semmi csicsa vagy díszítés csak a fekete alapszín és a varrások, valamint a formázás tette egyszerűvé de egyben széppé is szerintem. Sajnos esik az eső így nincs lehetőségem kipróbálni, annyi viszont bizonyos, hogy a fenéktámasz által nagyobb felületen fekszik fel az ülepem, azaz nagyobb felületen oszlik el a súlyom ami által az utazási komfortnak is javulnia kell elméletileg, bár mint említettem eddig sem volt panaszom a kényelemre. Olyan érzésem van, hogy nem rajta ülök a motoron hanem benne... és ez nagyon tetszik! Az utas szemszögéből is javulnia kell a kényelemnek hiszen az előrecsúszás lehetősége is kisebb. Még annyira friss munka, hogy meleg a varrógéptől de idővel -ahogy használódik- kisimulnak a varratok ráncai és egy két napsütéses idő után veszi fel igazi formáját, a CB 1-en is úgy volt, Andor kezének munkája díszitette azt is!
Ajánlom nyugodt szívvel a Mestert mindenkinek!
Érdekelni érdekel és még aktuális!
Email: kklk69@freemail.hu
Köszönöm a felajánlást.
Most csomagoltam be, a nejem holnap feladja.A fej Berner, az imbusz nem tudom mi. Az imbuszra én 10-es egyenes szárú csillagkulcsot használtam, mert a villást már átfordította valaki.Csak" óvatosan"húzd meg, nem véletlen 10-es kulcs kell hozzá!Használd egészséggel! Üdv Sebi
Erre nem számitottam,gyors vagy mint a villám. Cim: Mátraszentistván Vaskút út 7 ir:3235
Amikor kézhez kapom a gy.kulcsot jelentkezem,addig is köszönöm!
A gyertyakulcs elkészült, postacímet kérek és küldöm ! Üdv Sebi