Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi, erre a lehetőségre nem gondoltam. Jó ötlet.
Sebestyén!
Hátsó utasként még soha nem ültem a Cb-men. Ezért fogalmam sincs, hogy milyen kényelmet, illetve kényelmetlenséget lehet ott tapasztalni. Az viszont tudom korábbi tapasztalataimból, hogy a hátul ülő személynek valamiben meg kell kapaszkodnia. A Kreidleren az volt a megoldás számomra, amikor hátul ültem, hogy jobb kézzel a csomagtartó váz hátam mögötti felső csövébe kapaszkodtam. Így nem estem a vezetőre, amikor fékeznie kellett. Feleségem ugyanezt teszi a Cb-n: az ülés mögötti fogantyúba kapaszkodik. Ha pedig az oldalsó dobozok is fent vannak a motoron, akkor ezeknek fogantyúját is meg szokta ragadni, mert különben rám esik fékezéskor. Bevallása szerint mindkét lehetőség fárasztóvá válik, amikor huzamosabb az utazás. Remélem, a most kiképzett ülés gátolni fogja valamelyest az előrecsúszását. Mindenesetre arról nyilatkozott, hogy a CB sokkal kényelmesebb, mint amilyen a Kreidler, amelyen sokkal szűkösebb volt az ülési lehetőség.
Én nem szeretem azt, ha a hátul ülő átölel. Keményebb fékezések alkalmával, meg amikor nagyobb lejtőn ereszkedünk, nagyon megterheli a csuklómat, és általában korlátozza a szabadabb mozgási lehetőségemet. Az az elméletem és egyben személyes igényem, hogy két személynek lehetőleg tökéletes szinkronban kell együtt működnie - ez a második személy figyelmességét követeli meg -, anélkül, hogy a hátsó utas korlátozná a vezető szabad mozgását, tehát együttműködve, de viszonylag egymástól függetlenül kell megülniük a motort.
Bevallom őszintén h én sosem utaztam utasként rajta! De a volt barátnőm sosem használta ezt a lehetőséget. Amúgy szerintem nem is valami merev ez a rögzítő. Én arra gyanakodtam h lazák a csavarok. Azonban amikor leszedtem az idomot, és leellenőriztem, akkor fullra megvoltak húzva. Ha az alsó kapaszkodó elérhető lenne valakinek a karméreteiből eredően. A hátsó akkor is nagyobb biztonság érzetet ad merevsége miatt. (Na de ez már csak szócséplés.)
Szia!
Köszi a választ! Azt hittem jó utaskapaszkodónak.
Hello c.sebi!

Szerintem nem tudnád felrakni ezt is pluszba!

Töltök fel 2 képet. Ezek alapján írom a következőket, remélem helyesen következtetve.

A te mocidon lévő konzol csavarjai, az indextartó csavarjai számára kialakított menetes furatokhoz kapcsolódnak. Ha hosszabb csavarokat használsz, akkor valószínűleg az indextartót is ismét fellehetne rögzíteni. Viszont a farokidom alatt szerintem nem férne így már el.
Igazából én nem is látnám értelmét ezt is felrakni, főleg h venni kéne pluszba. A kérdésedből mondjuk nem derült ki h miért merült fel ez a lehetőség?.
Az indexet tartja a konzolod rendesen. Az utas nem tud ezekbe kapaszkodni, mert túl alacsonyan van az üléshez képest. Ha esetleg a motor mozgatására ezek állnának neked jobban kézre, vagy a második személy helyére helyezett csomagok rögzítésében nyújtana segítséget. Abban az esetben a te konzolodhoz könnyen lehetne készíteni kiegészítő fület, vagy valami ívet amin kényelmesebben lehetne fogást találni.
Aztán ez csak az én véleményem!
nekem van 06203114528
Szia Fécó!
Szerinted feltudnám rakni ezt a fogózkodót úgy , hogy fent a doboz konzol?(nézd az adatlap képem!) Köszi
Zolibá!
Köszönöm a lehetőséget, bevallom én is gondolkodtam a megszólításon, végül arra jutottam , hogy a tiszteletből még nem volt baj, még ha egy ívásúak vagyunk is nagyjából. A nejem az ülésre azt mondta, hogy a Simsonon jobb helye van. Azzal persze nem ilyen intenzíven lassít az ember, és Ő nem csúszik a "nyakamba. Valamit tennem kell az ügy érdekében, akkor talán számára is élvezetesebb lesz a motorozás.
Üdv Sebi Ui. Ezután persze tegeződjünk.
Hello B.István!

Tudom h nem kérdés volt. De ha később hirdetni akarod mert itt nem kell senkinek. Arra az esetre mondom h ez tartja a hátsó indexeket.
cb500s
Le kell tankvédő fóliával fóliázni a farokidomot!
Sziasztok! Ajándékba kaptam egy nyeregtáska+hengertáska szettet. Louis-ból való Moto-Detail. Milyen oldaltáska tartókonzolt érdemes használni, hol lehetne hozzájutni. Egy C-Bow nevű rendszer van ilyenre kitalálva, de CBF-re meg más típusokra, de CB-re sajnos nincs. A neten meg nem nagyon találtam mást.
Ha így simán felteszem a táskát, akkor a hátsó idomon feltámaszkodik, nem ér semmilyen mozgó alkatrészhez, de mégiscsak az idomot dörzsöli, ami a festésnek nem feltétlenül tesz jót.
Valakinek van valami ötlete?
Hátsó, utas kapaszkodónak tűnik.
Üdvözlöm Zolibá!
A legfontosabbal kezdeném: nagyon megtisztelő lenne egy személyes találkozás, egy időpont egyeztetés után nagy örömömre szolgálna.Ezt természetesen csak azért írom, hogy a munkahelyi elfoglaltságokkal össze lehessen egyeztetni. A tavaly nyári Erdélyi utazásunk alkalmával egy rövid fél napot eltöltöttünk Kolozsváron is. Legnagyobb sajnálatunkra több időnk nem volt, mert igen sűrűre szerveztük a nyaralást. Indulástól érkezésig 1850 km-t tettünk meg. Utolsó szállásunk Brassón túl egy kis hegyi faluban volt, onnan indultunk haza a Bilea tó érintésével. Ez alkalommal megfordult az én fejemben is egy személyes találkozó kezdeményezése, de a bizonytalan érkezés miatt elvetettem az ötletet és nem szívesen lettünk volna senki terhére. No de talán az idén. A kuplungra rátérve egy csapágy csere és némi hézagolás után sokat javult a helyzet, úgy hogy remélhetőleg ez a probléma is megoldódott. Természetesen egy közúti próba lesz majd a döntő. Most zárom mondandóm, mert indulnom kell pont Szegedre és még munkába indulás előtt haza is kell érnem.
Örültem ennek a kis levél váltásnak, őszinte tisztelettel: Biró Zsolt
Sziasztok.
Vettem a VFR-re doboz tartó konzolt és kaptam ezeket is.Ha jól tudom CB 500-ra jó.Nekem nem kell.
Eryk!
Egy ügyes kezű mester bizonyára el tudja készíteni oldalsó és a felső dobozok tartóit, ha látja a mintát és megvizsgálja a CB500 adottságait. Kérdés, hogy találsz-e ilyet, aki időt szán erre és nem vág meg nagyon zsebileg.
Az adatlapodat korábban is néztem, és most vallom be, hogy az elmúlt években jutott eszembe, hogy esetleg felkereslek. Ugyanis majdnem két évtizede motorozom évente Szegedre és Szekszárdra, és mindig átutaztam lakhelyeden. Korábban a Kreidleremmel mentem, 2009-túl pedig a Hondával.
Megoldódott a kuplunggondod? Mi volt tulajdonképpen a baj?
Sebestyén!
Nyugodtan tegezhetsz, csak két évvel vagyok idősebb nálad. Különben a ''szakmabeliek'' tegezni szokták egymást - életkortól függetlenül, és a fórumon ehhez hasonlóról van szó.
Én is remélem, hogy javulni fog a komfort, mind az elöl, mind pedig a hátul ülő számára.
Ami pedig a kényelmet illeti, ez viszonylagos. Az én nejem, például, nem így nyilatkozott a hátsó ülésrészről. Sőt: egyenesen kényelmesnek érezte - a kicsi Kreidler ülése után. Nekem is kényelmesebb a CB, mint a Kreidler, amelyen a hátsó személy lábtartóját a vibráló hátsó villára fogták fel. Annak idején, amikor a bátyámmal és az öcsémmel is motoroztunk a Kreidlerrel és olykor én is ültem hátul, mindig úgy működtettem a lában, mintha teleszkóp lett volna.
Továbbá: a motorbicikli nem autó. Bármennyire kényelmes, sportos marad. A motor megdolgoztatja mind a vezetőt, mind pedig az utast, aki végső soron soha nem eresztheti el magát, és - Isten őrizz! - el sem bóbiskolhat.
Köszönöm a jókívánságot, melyhez - Gőre Gáborral szólva - hasonló jókat kívánok - ö. m. a. f. -,
Zoli
Tisztelettel üdvözlöm Zolibá!
Nagyon szép az ülés! Remélem a komfort is javult. Nekem is kapcsolatba kell lépnem Andorral, de egyenlőre üléslapot vagy "letett" ülést kell kerítenem valahol amit megcsináltatnák. Egyszer próbáltam a hátsó ülést, hát nem csodálom, hogy a nejem panaszkodik a kényelemre.Nagyon kényelmetlen! A lábtartó túl hátul, az ülés lejt,szóval nem olyan mint a sofőrülés..! Az Önén az ülés sokat változtat ezen a területen szerintem. Jó egészséget sok balesetmentes km-t kívánok hozzá. Üdv Sebi
Arra gondoltam én is, hogy ha esetleg lenne egy ügyes kezű emberke a képek alapján le lehetne gyártatni. Biztos nem könnyű.
zolibá!
Köszönöm a választ,majd nézelődök valamerre amig nem találok egy jó kezű emberkét aki legyártja ezt nekem.
Árpád!
A te motorod is azt mutatja, hogy szeretettel simogatod. Fekete színével komolyságot és tekintélyt sugároz: tiszteletet követel magának.
Ami az én motoromat illeti, a fényképek mindig szebbet mutatnak. 1998-as, s ez meglátszik rajta. Különben nincs gond vele. A korábbi német tulajdonos nem hajtotta le, de mindkét oldalára lefektette egy kicsit - mutatják ezt a motortesten esett, kisebb karcolások. Itt ott látszik már, hogy jelentkezik a vakrozsda. Bizonyára télen is használgatta (Németországban) és talán sokat volt szabadban is. Leginkább az zavarja a szememet, hogy a blokkról hámlani kezdett az ezüst festék (az enyémet Olaszországban gyártották, és irigykedve nézem az enyémnél öregebb CB-ket, amelyek ebben a tekintetben szinte tökéletes külsőt mutatnak.
Az ülés a mestert dicséri.
Nem tudom, hogy hol lehet olyan oldaltáska-tartót beszerezni, mint amilyen az én motoromon van. Én így vettem: már rajta volt + a három doboz, s ennek mind a mai napig nagyon örülök.
Bocs! czink.sebi@gmail.com
Szia!
c.sebi@gmail.com
A kulcsod nincs elfelejtve, csak még nem voltam sehol, venni tudtam volna csőkulcsot. Váltott műszakba járok még kb 2 hétig.Aztán biztosan elkészül és postázom!
zolibá!
Engedd meg,hogy ismeretlenűl is gratuláljak a szép mocihoz.Röviden csak annyit: látni,hogy simogatva van...az ülés nagyot dob rajta. Kérdésem az lenne,hogy olyan oldaltáska tartót mint a tiéd hol lehetne venni,vagy csináltatni mert az nagyon jónak tűnik a képen. Kapcsolatba léptem egy ilyen gyártó céggel,de azt mondta h.a gyári kapaszkodót felejtsem el majd azt ő csinál. Én viszont nem akarom a kapaszkodót eldobni ugyanis most szintereztettem. Oldaltáska: Givi T479 Üdv!
c.sebi!
Légyszives mail-t adni. Köszi!
Így a motoron még szebben mutat! Ahogy elnézem a havas hátteret, ott se kell egyenlőre motorozni(sajnos). Addig is lehet csinosítgatni, és bizakodni a mihamarabbi jó időben.