Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Senki nem is mondta hogy S modellé. Egyébként utángyártott a cucc. Ez itt a termékfotó
Szia!
Nem akarlak elkeseríteni de a képen látható fejidom nem valószínű,hogy CB 500 S-ről származik.Ellenpélda mellékelve.Egyébként küldök egy beszerzési forrást fejidom plexi ügyben,már én is nézegettem de még nem vettem.Bontón kívül nem igazán van lehetőség de próba szerencse!Remélem segítettem!www.motorrad-windschilder.de
Szia Laci!
Engem is érdekelne, mert az előző tulajdonos apró termetű volt, és kivette az ülésből a "tömést", és így nem túl kényelmes nekem.
A "nemrob kukac citromail pont hu" e-mail címre várom válaszod.
Köszi előre is. :)
Én még megvárom zolibá élménybeszámolóját az üléssel, de a további részletek engem is érdekelnének!
Írok egy mail neked.
Szia Laci!
Nagyon tetszik Lacibá ülése! Szeretném megkérdezni,hogy nagyságrendileg mennyiért készíti el Andor barátod.Az "oldalbordám" nem igazán érzi jól magát az utasülésen, ezért gondolom egy ilyen átalakítás némi megoldást jelentene a problémára. Az előre csúszásra szinte biztosan!
A többi fórumos kollégát pedig szeretném megkérni ha tud valaki cb 500 üléslapot ,vagy ülést írjon rám ha lehet.(köszi) A mostani ülést nem szeretném szétszedni, mert még hibátlan. Laci válaszodat előre is köszönöm
üdv: Sebi !
Sziasztok!

Kis segítség kellene, hátha ti tudtok. Az van hogy átalakítom a hondámat, és vettem egy idom szettet, amit nagy nehezen kiderítettük egy CB500-é, és egyszerűen nem találok rávaló plexit. Gondoltam megkérdezlek titeket hátha!
Laci!
Tegnap este nem nyitottam meg a Fórumot, mert egy rendezvényre mentem és későn kerültem haza.
Szép lett az ülés! Tetszik! Alig várom, hogy kipróbáljam.
Írtam dr. Fekete Károly barátomnak, aki a DRHE rektora, ő vitte el az ülést és ugyancsak ő fogja visszahozni. Máris válaszolt kellő humorral:
Hozza be a nevemre a koma a nyergedet és viszem a lóhoz a szerszámot...
Tehát: a portára kellene bevinni a nyerget és a hátsó patkót. 25-én, a jövő hét péntekén, kora reggel indul Kolozsvárra. Ez előtt kellene valamikor letenned a nevére címzett küldeményt a portán.
Nagyon szépen köszönöm az érdekemben tett mindennemű fáradozásodat.
Üdv!
Zoli
Hello MakroHawk!

Lehet h már Csaszi hozzászólása alapján képben vagy.

Ha esetleg segít akkor a: [12121] hozzászólásnál van egy kép. Erről a 3. tételt kell megkeresni a motoron. Ezzel az anyával kell megfelelően beállítanod a fékkapcsoló pozícióját. Remélhetőleg csak ennyi a gond.
Otthon van képem róla. De ebben az esetben a robbantott ábra használhatónak tűnik.
Örülök, hogy segíthettem. Nagyon szívesen.
Komoly veszélyforrás, ha fékezel, és arról a féklámpa nem értesíti az utánad jövőt! Szóval műszakin azonnal bukta a jelzés hiánya! Jó hír, hogy valószínűleg csak a fékpedálnál kell a féklámpa kapcsolót jól beállítani. Ugyanis a féktől teljesen független kapcsoló kapcsolja a lábféknél a féklámpát. Egy menetes henger alakú műanyagot kell keresned, az a fékkapcsoló, amit egy műanyag anya tart egy hajlított lemez konzolon. Ahogy az anyát csavarod, úgy állítod a fékkapcsolót. A kapcsolót a fék pedálja működteti egy összekötő drót segítségével. Az a lényeg, hogy még a fékhatás megkezdése előtt kapcsoljon a kapcsoló, és világítson a féklámpa.
Szia!

Az indexrelé témát kb. 2 hete [12252]-től kiveséztük, érdemes kicsit visszaolvasni.
Féklámpának pedig bármelyik fék működtetésekor világítania kell. Tehát mielőbb érdemes megkeresni és megszüntetni a hibát mert komoly veszélyt jelenthet a jelzőfény hiánya!
Sziasztok!

1. Az indexem elkezdett rosszalkodni, ami azt jelenti, hogy kiteszem, és a relé csak kattog, majd jobb esetben 15-30mp később elkezd villogni, rosszabb esetben csak kattog. A Haynes-féle manual szerint érdemes az index-nél az izzókat megmozgatni, hogy korrózió miatt esetlegesen szarakodhat az index, de kiderült, hogy a relé a ludas (semmi sem változott a mozgatással).
A gyári relé típusa Mitsuba fsr3303. A német ebay-en 25 Eur értékben találtam eredetit. Szerintetek érdemes beruházni rá, vagy van olyan indexrelé, ami olcsóbb és másnak bevált?

2. Most vettem észre, hogy a lábfékkart lenyomva nem kezd el a hátsó piros lámpám erősebben világítani, csakis az első fék behúzásánál történik meg. Ez normális? Nem kellene a hátsó féknél is felvillannia? Idén nyáron vinném műszakira, és érdekelne, hogy ez probléma lehet-e?
Zolibá!
Mutatom az ígért fotókat sajnos nem volt olyan piros szín ami illett volna a motorodhoz, így Andor fényes fekete paszporokkal ötvözte az alap matt fekete színt... szerintem nagyon szép!
UV álló tartós műbőr ami vízálló és szerintem szépen harmonizál majd a Darazsaddal
Két centit vett ki az ülőlapból és megcsinálta a deréktámaszt is!
Majd írd meg kit keressek az egyetemen akinek átadhatom a hátsó gumival együtt!
Tisztelettel,
Laci
Köszi,remélem én sem fogok csalódni.
Helló zo40! Nagyon szép a vasad,remek választás! sok-sok balesetmentes km-t!
Ahol lehet jelen vagyok. A kényelemhez még annyit hogy nekem 400as burgim volt,és nekem már 60 km után zsibbadt mindenem,de a kezem az nagyon.
Fórumtársak! Szeretném megköszönni segítségteket. Nemrob, igazad lett, két gyertyacsere után pöcc és röff lett a moci :) Köszi és további szép napot...
Kár, hogy nem lehet szerkeszteni a bejegyzéseket...
az a "Nézzétek" a piros gépre vonatkozik
"a körlámpára is van plexi dögivel!"
Csak nem olyan, mint ami nekem kéne!
Gyönyörű ezen az eladó piros gépen is...

Rendezgettem a képeim, vágom a videóim, és állandóan belémnyilall: Legyen már tavasz!

Nézzétek
Kinek mi kell a motorozáshoz... Alapból jó, ha az ember megfelelő motort tud venni, ami tényleg kiszolgálja az igényeit, és persze az utasét is. Persze általában nem vagyunk ilyen szerencsések, és lesz 1-2 pont amivel kompromisszumot kell kötni. Valakinek fontosabb a kényelem, a komfort, és kevésbé számít pld. a fogyasztás. Más meg úgy van vele, hogy inkább fogyasszon keveset, legyen legendásan megbízható, és a kényelmét meg egy ülésátszabatással megoldjuk. A kormány is cserélhető, és esetlegesen a körlámpára is van plexi dögivel! De a lényeg, hogy a választás szabadságát mindenki élvezheti. Se mi, se senki más nem fog megorrolni bármit is veszel! Szóval hajrá!
Na! Ezek szerint idetaláltál!
Sziasztok!Két hete én is cbf 500 tulajdonos vagyok,úgyhogy majd biztos fogok Tőletek kérni tippeket,tanácsokat.Addig is várjuk a jó időt.
Köszi a választ cblaci! Meggondolom végső döntésem.sok hasznosat leszűrtem pár nap alatt a gsx-ről . Amúgy a cb-t nem a szépsége miatt vettem meg sokkal inkább a legendás megbízhatóságáról és (relatív) megfizethetőség volt szempont. Szerintem a gs szebb motor mint a cb (bocsánat márkatársaim ) de több dolog miatt döntöttem a cb mellett ! Tavasszal viszont lecserélem,igaz fájó szívvel (főként a párom részéről aki még kényelmetlenül is utazik hátul a magas lábtartó miatt). Be kellett látnom hogy az én magasságomhoz nem a legjobb a kényelem. a hosszú túrák nagyon megviseltek 2-300km után minden bajom(unk) volt ,hát még 2800km után . Olvastam valahol hogy a gsx 750f 190cm gazdája teljesen megelégelte a kényelmét és szélvédelmét 140-ig !nem tudom,lehet hogy így van Egyébként ami nekem tetszik az a cbr 600F4 de ez megint más történet!
Bocsi, tényleg félreértettelek. Holnap, ha még megmarad, mindenképp veszek bele gyertyákat. (Csak hazafelé beugrottam egy útba eső boltba, ott épp annyi lett volna)