Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pénteken fog eljutni hozzám a felújított ülés. Majd írok róla. Igazából akkor tudok majd nyilatkozni tárgyilagosabban róla, amikor majd hosszabb időt ülök rajta, meg természetesen egy hátsó személy is.
Nagyvas pont hu, és ott típus alapján kidob mindent, így nem kell a méretekkel bajlódni!
Én lassan 4 éve használok iker fényszórót, amin 2 tompított, és egy refi világíthat. Igaz a extra lámpát, tényleg csak éjszaka használom, de így semmilyen kárát nem láttam még a plusz 55W-nyi extra fogyasztónak.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Az alsó a gyári lámpa tompított, és refi is egyben (H4), a felső meg egy tompított tükrű H7es, amit egy sima kapcsolóval kapcsolok mikor éjszaka szükségét érzem. A helyzetjelzőm kapcsolja a kiegészítő lámpám tápreléjét, így ha pihizik a gép, és valaki odamegy a géphez a kapcsolókat babrálni nem tudja a lámpával lemeríteni az aksit, mert csak gyújtás mellett világíthat a drágaság!
Sziasztok CB 500-asok!
Bár nem sokat írok a fórumra, de rendszeresen olvasom a hozzászólásokat, kéréseket, kérdéseket stb. Mindig örülök ha egy új taggal bővül a klub.
Ami most nagyon megtetszett az az új ülés Zolibának és majdan
kíváncsi leszek én is milyen az ülés rajta mennyire válik be.
Ami viszont nagyon sürgős lenne: ha valakinek lenne eladó oldaltáska tartó konzolja és oldaltáskája vevő lennék rá!
Jöjjön már az a tavasz! Az utakat kátyúzzák be a benya
legyen olcsó . És mindenkinek balesetmentes közlekedést!
Köszönöm
Ezt valahogy nem találtam, hogy miért azt magam sem értem.
Szia!

A Google-ban rákeresve ezt találtam: http://bookos.org/book/823980
Üdv itt nálunk! :)
Sziasztok fiuk lányok !

Bontott Honda CB 500 motort keresek,abból is lengővillát a tárcsafékes verzióét !Ha tudnátok segíteni nagyon megköszönném ! 0630 852 4340,,
Sziasztok!
Szeretnék csatlakozni a csapathoz egy 1999-es CB500 boldog tulajdonosaként. Sajnos azonban máris segítséget kérnék, ugyanis pár dolgot cserélnem kell és sajnos nem tudom a méreteket, hiába nézem a Service Manualt, ezekre lenne szükségem:
hátsó féktárcsa, első-hátsó lánckerék, lánc.
Esetleg, ha valakinek megvan a Honda CB500(S) 93-01 Service Manual elküldhetné nekem e-mail címemre.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Széles utat
Hello eati!

Köszönöm a hozzászólásod!
Nem próbáltam még a az általad említett izzót.

Egyszer este állítgattam összevissza és a második személlyel együtt figyeltük árgus szemekkel az eredményt. Ez alapján a "teszt" alapján azt mondhatom h a beállítással vannak a gondok. De mint írtam kompromisszumot kell kötni az miatt h egy izzóban van a refi és a tompított szála.
Én legalábbis erre a következtetésre jutottam.
Szia Fécó!
A gépkocsival ellentétben a motor villamos szabályzó rendszere olyan, hogy a felesleges energiát egyszerűen elfűti (sönt szabályzó). Úgy tervezik meg a villamos hálózatát, hogy körülbelül ugyanannyi energiát tud termelni a generátor (picit többet) mint amit a motor normál körülmények között elfogyaszt. Ha fölborul az egyensúly és nagyon lecsökken a villamos fogyasztásod akkor a szabályzó tirisztorai izzadnak és nem győzik elfűteni a felesleges energiát. Ha nagyon megnő az energia igényed, akkor a generátorod és a szabályzód egyenirányítói is szenvednek a többlet terhelés miatt. Szóval nem túl szerencsés dolog plusz reflektorokat fölszerelni mert könnyen veszélybe kerülhet a generátor és a szabályzó is. (Ebben az esetben az akkut figyelmen kívül hagyhatjuk mert nem impulzus szerű (mint pl. indexnél a +42W) hanem hosszú távú folyamatos terheléstől beszélünk.) Szóval szerintem ne tedd, de természetesen a döntés joga a tiéd. Night breaker izzót próbáltad már? Lehet, hogy már az is adna annyi plusz fényt amivel megelégednél...
Hello vidrócki!

Nem kötekedésként! Csak hangosan gondolkodás gyanánt írom amit eddig figyeltem meg.

Motorolajokból a Castrolnak pl bordós színe van 1000-1500km-ig, ezután csúnya lesz. A Repsolnak világos színe volt újonnan és még mindig van 3300km után. Ugye elvben 12e km-t (és max 1 évet) ír a manual. De max 6e körül cserélni szokták a többiek is ha jól emlékszem. Ezt azért írom mert a Castrolnak már 1500km után azt mondaná az ember h lesgyanús színe van.


A múlt télen cserélt és vásárolt telo olajomnak is világos színe volt. Ami előtte volt benne 2 évet, annak is szép világos színe volt új korában. De két év után már az is feketés volt, de nem volt csúnya.
Az állagában én nem vettem észre nagy változást ennyi idő után, de nyilván az h én nem vettem észre nem egy műszaki irányelveket megfordító dolog.
Hello lujo10!

Volt már párszor téma a bukócső készítés/beszerzés. Nem emlékszem rá - de ez egy dolog - h valakinek innét a linkelt cég által készített lenne. Esetleg érdemes lenne megkérdezni tőlük h készítette e már ehhez a típushoz. Ha igen van e róla képük. Mert van több fajta kialakítás és lehet h az pont nem egyezik a te elképzeléseiddel...
Ha érdekel nekem van pár képem amit összegyűjtöttem bukócsöves cb-kről.
Nekem házi készítésű van. De kéne még pofozni. Nem vagyok elég igényes etéren mostanában. De most már bő 1,5 év után ideje volna teljesen befejezni.

Eredeti elképzeléseim között szerepelt az is h felrakok még egy kiegészítő lámpát a bukócsőre pluszba. Ez a kósza gondolat mindig felötlik bennem amikor nézegetem, de komolyan nem álltam még neki a tervezésnek/megvalósításnak. Végülis mint egy ködlámpát használnám. Én úgy vélem h ez az 1 izzós fényszóró kialakítás praktikus viszont elég kompromisszumos. Ha faján beállítod a refit akkor a tompított nem jó. Ha a tompított a tökély, akkor meg a refi világítja az eget. Uh a csőre felszerelve "alulról" világítanám meg az utat, a tompított kiegészítése ként. Igazából én a refivel megvagyok elégedve. De ha viszonylag nagy a szembe forgalom, előttem meg nincsen senki h rátudnék féktávon állni, akkor nagyon kevés ennél a beállításnál a tompított. Amikor anno 2,5éve voltunk motorozni a Mátrában, akkor a gixerekkel olyan beállításokkal jöttek h a hajam égnek állt. Mondom nem lehet a tietekkel semmit sem látni. Mire ők mondták: mit akarsz még látni? Uh nem tartom kizártnak az h csak engem, vagy legalábbis keveseket foglalkoztat a dolog.

Akkor zárásként feltennék ehhez kereszt kérdést. Vannak többen a fórumon akik konyítanak az elektronikához. Ha beépítenék egy plusz lámpát h lenne ideális bekötni?
Ha parasztosan csinálnám mint egy szivargyújtó aljzatot ,vagy valóban szivargyújtós csatlakozóval (Bár nem tudom mekkora áramokat lehet azzal átvinni. Nyáron méregettem a kereső lámpámnál, ha jól emlékszem akkor ~3A környékén vett fel a tompított.) csak rákötném az aksira. Akkor amennyiben a generátor elbírná a plusz lámpa miatti áramfelvétel többletet, a fesszabályzó átengedne annyival több áramot, h ne merüljön le az aksi? Lehet h most nagy hülyeségeket hordtam össze. Aki ért hozzá kérem tegye helyre a dolgot! Előre is köszönöm!
Szia Hond!

Szerintem már mindenki várja a tavaszt! De addig még le kell porolni párszor a vasat...
Elmúlt években január elején lehetett kicsit gurulni. Most is volt 1-2 nap. Ha valaki nagyon vágyott rá akkor a mai 8fokban is lehetett gurulni. Bár ezeken a csúszós homokos-nedves utakon...
Bár (ha jól emlékszem merre laksz) felétek a hegyekben nem kell ilyenkor erőltetni. Zolibá ilyenkor síeléssel várja a tavaszt. Idén még nem emlékszem h említette volna.
Sziasztok!
A napokban elvégeztem a kötelező olajcserét a fékeknél. Az elsőfék olaj szine még tűrhetően világos szinű volt,de a hátsó az szinte zavaros volt. A meglepi a teleszkópnál volt. A baloldali olaj az sztem még gyári minőségű volt sötétszürke,majdnem fekete szinű,a jobboldali telóban nagy valószinűséggel valamilyen motorolaj volt legalábbis erre következtettem a szinéből és az állagából. Akitől vettem bármit kérdeztem tőle,semminemű felvilágositást nem tudott adni arra vonatkozóan,hogy valamit is cserélt v.csinált volna a motoron. Az olajcserét meg a láncfújást csinálta normálisan amig nála volt. A hűtőfolyadék csere is megvolt,de csak azért mert hála és köszönet, azoknak a kollégáknak akik olyan faxáúl érthetően leirtak mindent ami ehhez a részhez tartozik . Kormánycsapágy csere,szelephézag állitás,karbiszinkron pedig amikor eltünik a hó a Mátrából. Az pedig még odébb van. Üdv mindenkinek!
Üdv mindenkinek, na ki várja már a tavaszt?
Sziasztok!
A gépsasra bukócsövet szeretnék feltenni, ki is néztem egy helyet ahol ilyesmit is készítenek. Esetleg valakinek van valamilyen tapasztalata velük kapcsolatban ?
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Tetszetős! Lassan én is nekiállok az utolsó 17. Alpok videó elkészítésének! Csak kéne valami jó zene, mert már kifogytam az ötletekből.
Na meg aztán az is lehet, hogy neked tényleg a relé a ludas....
Igen, szétkaptam rendesen ;) Bár én tudtam, hogy tuti az a rossz, mert ha pl. jobban megnyomtam oldalra a kapcsolót, akkor jó lett, ha elengedtem, rossz. Kívülről nem hiszem, hogy be tud jutni annyi anyag, meg azt én is próbáltam, hogy kicsavartam a két tartócsavart és szétfeszítve befújtam wd40-el, de nem lett az igazi. Így viszont tényleg pöpec lett. Meg kell adni a módját. Csak vigyázni kell, mert van benne apró rugó, golyó, el ne hagyd, ha véletlen nekiállsz!
Ez azt jelenti, hogy szétkaptad a kapcsolót teljesen?

Azzal próbálkoztam, hogy a kapcsolót kívülről wd40-el befújtam rendesen...
Szia! Nem tudom sikerült-e megoldani az index problémát, de nekem a kormánykapcsolóval volt a problem, ugyanezzel a hibajelenséggel. Megpucolgattam, zsíroztam és már tökéletes.
Sziasztok!
Nagyon köszönöm a segítséget, igazán rendesek vagytok!
Ez egy Five Stars által gyártott teljes idomzat. Itt van némi info róla. A cég megszűnt, így tőlük nem tudsz plexit szerezni, viszont legalább megvan a gyártó neve, talán segít a keresésben.
Szerintem az 250 es cb (japán) mármint dipshit képe!