Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Köszönöm a biztató szavakat. A hátsó fékpedálon én is végeztem állitást,úgy érzem sikerrel. Persze ez a művelet a fórumnak köszönhető,ugyanis valaki még képet is rakott fel és szépen körűlirta a dolgokat.
Sziasztok!

Sok baleset mentes km-t az új CB tulajoknak (is)!

Az előbbi hozzászólásokhoz zárójelben írnám, h ha valaki arra járna jövőre. A Tamási-Dunaföldvár szakaszon most baromi jó minőségű az új út. Uh érdemes arra menni. Jó kanyarok is vannak arra felé! Látni az Dújvárosi kohót is az útról. (Jó az biztos nem tetszik mindenkinek. ) Aki Dföldvárnál jön át a Dunán annak eleve adja magát.
Délutáni rövidke gurulásnak nem szoktam azon a szakaszon végig menni. De néha Szekszárd-Hőgyész-Tamási-Cece-(innen Paks)-vagy Dunaföldvár-Paks. Nekem nagyon tetszik. Lehet fokozni, h ha valaki Hőgyész után csak poroszkál akkor kisebb falukon át, de akkor 40el szoktam menni, vagy néhol annyival sem. Utána a 90el mintha repülne az ember.


Pár hete beszélt hátsó fékpedál állítást elvégeztem már azóta, csak nem írtam azt hiszem. Élesben majd tavasszal meglátom mennyire válik be. De most így garázsban próbálgatva nagyon tetszik.
A többi dolog várat a jó időre pl. hátsó gumi csere. Nyárra szokott esni az olajcsere. De idén olyan keveset mentem az év második felében, h majd az is tavasszal lesz esedékes. Lacit már kérdeztem is merre beszéltek hosszabban az újfajta olajról amire áttért. Tavaszig végig rágom magam rajta én is. Aztán lehet, h akkor már én is azt veszek a gépbe.

Nem valami fiatalos lendülettel de csinálgatom a mini rigát is. Lehet, h van aki még emlékszik, h 2 éve télen foglalkoztam vele. Tavaly a szakdoga, plusz a cb teleszkóp szimering cseréje körüli bonyodalmak miatt nem foglalkoztam vele. Mostanra meg kicsit elfogyott a lendületem.
Emlékeztem rá, h az egyik féknél valami gyanús volt. De akkor nem foglalkoztam vele hosszabban. Most neki állok felszerelni a karokat, pedált. Lekaptam a fékeket, azt hiszem be van rohadva egyikben a fékkulcs. Befújtam WD40el, aztán most várok kicsit. Van valakinek valami ötlete mi a jó megoldás az ilyen helyzetre? Rozsdamaróval is érdemes lenne esetleg?
2 éve tavasszal összeraktam, h mutasson valahogy. Kell még hozzá sok alkatrészt szerezni, csinálni. De hát nem hajt a tatár. Most úgy gondolom, h tavaszig el kellene odáig jutni, h a vázat ne a szentlélek tartsa össze, fékek működjenek, kerék tengelyek is "megbízhatóak legyenek". Új láncot kaptam hozzá, de a lánckerekek nagyon oda vannak. A hátsó villa beállításánál próbáltuk úgy belőni, h a lánc ne érjen bele. Nem vagyok benne biztos, h teljesen sikerült. Van többféle megoldás erre a netről begyűjtött képek alapján...
Aztán a blokk majd egy másik buli lesz. Lehet nem is lesz érdemes ezzel foglalkozni. Majd a széthúzás eldönti. Lesz vele szívás. De hát tanuló pénznek vettem.

Rakok fel képet hátha valakit érdekel.
Szia!
...igen akkoriban még Csopakon volt sűrűn dolgom, időnként Tamásinak jöttem haza, a Balcsiról. ...ha arra járok ismét jelzem, köszi!
Szia Atesz! Láttam a képeidnél , hogy voltál Kőröshegyen a v. hídnál, én itt lakok 2 faluval délnek a hidtól.Ha erre gurulsz legközelebb írj rám és látogass meg .Szívesen látok miden motoros kollégát!
Szia!
...gratulálok, jól néz ki a járgány! Látom szép helyen laksz, s jól fog jönni az MZ után, a +(24)lóerő a hegyekben. Én már túl vagyok ezen, mielőtt CB500-ra ültem, nekem TS 250/1 volt. Okozzon sok örömöt!
Szia Árpád! Szép gép ! Gondolom 2001-est akartál írni.Az ETZ is szép volt. Én anno Trophit és Tst hajkurásztam,azokat is szerettem. Sok szerencsét a járgányhoz!
Sziasztok!
Megvettem én is a belépőjegyet. A tegnapi naptól én is egy CB 500 boldog tulajdonosa vagyok.November közepétől kezdtem el figyelgetni a hirdetéseket,mostanára meglett a gép. 2011-es évjáratú,hogy milyen azt még nem tudom mert csak álló helyben volt a mustra. Igaz hogy szervizben volt ahol kormánycsapágy cserét javasolt a mester úr.Na meg a kötelező olaj,lev.szűrő. Jelenleg ismerkedem vele meg simogatom mert motorozni sajna nem lehet. Továbbra is olvasgatom a régebbi hsz-kat mert ott nagyon sok okosságot lehet találni főleg nekem. Üdv mindenkinek!
A konzol meghajlott, meg a lámpa széle kicsit elkopott az úton..
Hiába az ember minél többet foglalkozik vele annál több hibát talál .A használt már csak ilyen!
Szia! A tiéd fejidomos vagy sima? Az enyémen a fényszóró is cserés volt valószínűleg,mert alapból balra világít jobban. Az üveg prizma része olyan.Hosszabb állítócsavarral tudtam csak megoldani a dolgot többé- kevésbé.
Szevasz. A motorból ítélve csak csúszás volt. Bár a műszerfal fordulasztámmérő oldala az úton elkopott :D A fehér belső tartó is széttört, nem volt mi tartsa az RPM mutatót, meg a külső hátsó fekete műanyag is darabokban. Az első üveges résznek semmi baja.
Szia Dani! Remélem gyógyulsz! Azt kérdezném,hogy elcsúsztál és attól törött a mfal, vagy elkaptál valamilyen tereptárgyat? Az enyémen is mérföldes óra van,kíváncsi lennék csak csúsztak vele,vagy nagyobbat kapott!
lengővilát keresek olcsón!
Az első cca. 130EUR, vagy ha úgy jobban tetszik, 35-36e HUF (+ szállítás). "Sajnos" a CB500 nem egy "pusztuló" típus, így nincs is tele minden sarki bontó blokkhalott gépek alkatrészeivel, csak törött paripákból bányászott holmival. Ezzel meg sajna az eladók is tisztában vannak, ritka a "jó fogás". Tehát drága.
Mondjuk kaptam én eredeti, új órára 250e környéki ajánlatot is szakszervíztől, úgyhogy ha innen nézzük, akkor olcsó.. :)
SKból vagyok, az euró értékét tudom, de az első fogalmam sincs mennyibe kerülhet. Ezt a kettőt néztem én is, de a másodiknál az RPM mérő üvege be van pukkasztva, és még így is olyan drága.. Nem tudják hogy mit kérjenek már érte. Inkább laminátozom az enyém, kipótlom darabokkal, de mégse 100€ minusz. Egyébként kösz a segítséget, nekem könyököm varrták..
Nem tartom valószínűnek, hogy valaki lekapja a paripájáról a kedvedért :D

Én július végén keresgéltem (közvetlenül azután, hogy egy kedves lexus-os bácsika macisajt alól fordult jobbra, 3 sávos úton egyből a középsőbe elém), akkor a vecsési bontóban ~69e környékén volt egy.
Én inkább ebay-en vettem Hollandiából, szállítással együtt cca. 50-ért (gyorsan kellett, 1 hét alatt itt volt).

Ha nem ragaszkodsz megszállottan az eredeti alkatrészekhez, akkor itt egy kínai utángyártott: http://www.ebay.co.uk/itm/Hond...

itt meg a németeknél egy eredeti: http://www.ebay.de/itm/Honda-C...

Remélem, neked nem lett bajod... gyógyuljon gyorsan (és olcsón) a géped!
Hali. nem ad valaki el alkatrészeket?
Műszerfal érdekelne, tegnap eltaknyoltam...
Szerintem sok, de inkább kérdezz meg egy szakembert. Nem csak kilométerfüggő a dolog, szeret elöregedni az évek folyamán.
Pici kis idom az elején, nem olyan vészes.
Esetleg nézz utána a Kanyar-féle átalakításnak ha érdekel, állítólag azzal sem fogyaszt sokat.
Csak egy? Oda nem lehet eleget járni.
Ja, szép klasszikus, retrós, már annak aki szereti az ilyen 'elavult' formákat. Majdnem ugyanaz a blokk mint a Bandié, kissé másképp van hangolva, alacsonyabb fordulaton jön a nyomaték.
A Dominátoron sok az idom, egyébként nem rossz. Állapot és pénzfüggő lesz mit veszek majd, de eddig az elméleti rangsorom elején a DRZ áll.

A teljesítmény irreleváns, menjen 100-zal és ne zabáljon sokat.
Ha ilyen terepen is közlekedsz, akkor neked tényleg kell egy Drz.
Dominátor nem jutott eszedbe? Bár nem mai gép, de ez nem biztos hogy baj. Mondjuk gyakrabb az olajcsere-periódusa mint a Drz-nek.
Kanyarmester fejlesztéseivel eléri az 52-54 lóerőt, nem üzemórás.
Kis-Kazán szorosnál található

(hajóról így néz ki. Nem az én galériám)
Ez közvetlen a Decebál dombormű mellett van.. kb 400 méterrel nyugatra tőle. Mraconia Kolostor a neve
CB500-hoz baloldali lábtartó konzolt keresek. Van valakinek ötlete, hogy hol érdemes megnéznem?
A neten már böngésztem utána, de nem sok sikerrel. Néztem Ebay-en is.