Ismerőseim között két Kle tulaj van, az egyik nem megy vele sokat, (pár kisebb túra évente) viszont gyakran használja rövid távon, a másik nyomja a hosszú túrákat, az ráadásul a necces évjáratból származik. Minden probléma nélkül pöfögnek. Más tulajok sem panaszkodtak rá akikkel beszéltem, ezek között volt futár is.
Erdélyjárónak régebbi Transalp is jó lenne, persze az újabb szériák modernebbek, stb, csak egy nagy bajuk van: egyre csak híztak az évek folyamán. Nem kicsit, nagyon.
Hát nem tudom...
A pitting nagy nagy ritkán előfordult az Er- 5 nél is de nem igazán jellemző- sőt...
Elég tudományosan próbálja leírni a dolgokat a srác, vitába nem szállhatok vele, nem volt ilyen motorom. Szerintem azért kb. úgy van ez, ahogy írtad, hogy nem ilyen az összekép élőben, de ahogy leírta emberünk a dolgokat, tutira elmegy az életkedve annak aki ilyet akar venni. Rokonomnak van egy régebbi gépe, azzal semmi gond. Illetve az utolsó szériák akkor mentek ki mint az Er-5- ön szerintem azokkal sincs semmi gond.
NA ez a berohad a szivató leírás.. Szerintem simán összebeszéltek egy emberrel az XXX fórumon.
A Google elsőként hozza ezeket a teszteket. És mintha lett volna még, de már jó régen olvastam és most nem találom. A cikkek összességében negatív érzetet keltenek róla -bár azóta többen is megkérdőjelezték a szakújságírók hozzáértését.
Mindez természetesen nem az én véleményem tükrözi, számomra most is -mint régen- egy igazán szimpatikus túramotor!
Nincs vele több baj, mint más hasonló korú (japán) géppel. A teszteket író "szakemberek" véleménye sokszor hagy kívánnivalót maga után. Eléggé leosztották talán a Totalbike-on, vagy a Motorrevüben, egy kritikán aluli színvonalú cikkben.
Nagyban megkönnyítette volna a nehéz szakaszon való átkelést a 21-es első kereke, nagy rugóútja, nomeg a gépemhez képest vagy 30-40 kilóval könnyebb.
Jó volt bizony a patakban megmerülni! Korábban elhűlve néztem, hogy nyaranta Erdély-szerte előfordul a havasokban a pataki strandolás. Végül is csak az elején kíván egy erős elhatározást, de aztán finom. Sokkal többet ér mint egy dupla kávé.
Sokáig szívem csücske volt a KLE 500! Ha végül is nem a CB mellett maradtam volna akkor Ő lett volna az egyik alternatíva. De annyira lehúzták szinte minden tesztben, hogy végül maradt az álmok szintjén...
A Kle 500-as tényleg mindenes erdélyjáró motor lehetne. Képzeld el, milyen lett volna, ha a lábunk között ilyennel rotyogung a havasnagyfalui túrarész azon ideget és izmot megpróbáló szakaszán.
De milyen jó is volt megmártózni utána a patakban!
Eilatba én sem jutottam el. Sajna nagyon rám zúdult minden: könyvlektorálás véglegesítése, lapszerkesztés, óratartás, gyűlések... Nincs időm összeválogatni a képeket és feltenni valahova. Kérlek, légy türelemmel. Valamikor csak lesz annyi időm, hogy közzé tegyem felvételeimet.
Zoli bácsi, úgy látom a Holt-tengernél is jártatok. Esetleg feltennél egy galériát valahova? Érdekelne, mert én is voltam úgy 12 évvel ezelőtt a Szentföldön. Egyet sajnáltam, hogy Eilatba nem sikerült lejutni.
Semmi, csak eszembe jutott, mert nem átlagos elképzelés a TKC Divire. Azért is ajánlottam a Strauszékat megkérdezni hogy befér-e.
A Kazbegi tetejére aligha, nyilván az Erőss Zsoltnak sima ügy lenne.
Erdélyjárónak régebbi Transalp is jó lenne, persze az újabb szériák modernebbek, stb, csak egy nagy bajuk van: egyre csak híztak az évek folyamán. Nem kicsit, nagyon.