Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia eati!

Neked van ilyen töltőd? Mert ez az olcsóhúsos dolog mint ha már lett volna itt téma valamikor. Volt aki meg volt vele elégedve, de volt aki a ...ra kívánta.
Nekem nem voltak problémák a motorral (dugulás, nehézkes indulás stb.). Valószínűleg ebből is kifolyólag én nem éreztem változást.
De a Laci igen érzékeny ezekre a dolgokra. Uh ő nem hinném, h csak a tudatalattira hagyatkozik. Mivel évek óta használja és azóta figyeli a dolgot.
Én vezetem az összes tankolást megtett km-t, éves szintre meghatározom az átlag fogyasztást. Nyilván így is van eltérés a használatban, de azért ez már gyakorlat szempontjából megfelelő idő az összehasonlításhoz. Nekem nem csökkent vele a fogyasztásom. Amit leírnak róla az ismertetőben azt mindet én sem hiszek el. Bár van aki szerint még többre is képes. Minden esetre ebben a kérdésben Laci véleményét, tapasztalatát nem kérdőjelezem meg.
Sziasztok!
Ha valakinek még nincs, de szeretne akkor itt a lehetőség: mától újra kapható az Ultimate Speed akkutöltő-regeneráló a LIDL-ben (5999Ft). Link:
http://www.lidl.hu/cps/rde/xch...
Hát most őszinte leszek. Ezekben a szuper adalékokban sajnos nem nagyon hiszek. Ezzel nem azt akarom mondani ,hogy semmit sem érnek ,de ha jól beleszagoltok a letöbbjébe kiválóan érzitek a petróleum , vagy kerozin szagot (gagyibbaknál gázolaj) amikbe a csodatévő szereket adagolják. Tehát legtöbbször vásárolsz jó sok ezer forintért fél liter "töltő" anyagot. A benne lévő hatóanyag pedig elférne egy pár milis edénykében. Így viszont a házi kiadagolás lenne bonyolultabb. Meg hát , hogy nézne ki drága pénzért 2 ml folyadék. A hatást pedig legtöbbször a placebó elvére bizzák a gyártók. A tudatalatti mint tudjuk csodákra képes....
http://www.motorrevu.hu/hirek/szikra_amely_bennunk_lobban_langra
Az én japó belpiacos nagyfordulatú kiscébém nagyon kényes volt a pontosan beállított karburálásra. Leginkább azért használtam a spurit mert meguntam leszedegetni a karbicsészéket és kiborogatni az összegyűlt meggymag méretű vízgömböket amelyeket a tankolásnál szedegettem össze és képesek voltak bekavarni a motorműködésre A vízbontó képessége mellett nekem fogyasztáscsökkenést is eredményezett, bár ez inkább az autónál volt látványos a board computernek köszönhetően, de beszélhetnék a "felső kenésről" is ami nem utolsó szempont az élettartam szempontjából
Hallani lehet kétüteműek feltámadásáról is a spurinak köszönhetően, volt itt aki állandóan rendetlenkedő robogót gyógyított meg vele és tudok olyan fűnyíró motort is ami a spuris tankolás óta lett megbízhatóbb, én pl. a Stihl-emet is úgy raktam legutóbb le, hogy az utolsó tankolásnál spurit öntöttem hozzá a könnyebb indítás reményében. Ritkán használom de amikor meg kéne mindig nehezen indul, kíváncsi vagyok a következő indításkor jelent-e valamit
Autó és motor szempontjából jó tapasztalataim vannak a spurival de ahhoz, hogy belemenjek a részletekbe nekem is nehéz napom volt ma
Hoppá, a vége még szerkesztés alatt lett volna. Na mind1.
Akartam valamit írni, h nedves környezetben működik a csónakmotor. Nincs is rajtuk jóformán légszűrő. Ehhez akartam kapcsolni a spurit, de már nem emlékszem miért. Azt hiszem hosszú volt ez a nap. Uh nem is erőlködöm tovább.
Sziasztok!

Utána néztem a dolognak már, csak elmaradt, h írjak. Kétütemű csónakmotorom miatt kérdeztem a dolgot. Veszek a héten spurit. Ezt jó, h végig gondoltam, mert akkor holnap kell bekövetkeznie.
spuri kétütem
Én is használtam tavaly a CB-be. De én fogyasztáscsökkenést nem értem el vele. Nélküle mentem idén ismét. Nem érzékeltem a motor viselkedésén semmit. Ettől függetlenül a jótékony hatását nem kétlem. De ami könnyen mérhető adat, abba nekem nem hozta a vártat.
Nedves környezetben
Tehát a C ponthoz tartoző csövecskére, csak egy cső megy aminek a másik vége a tulfolyóknál ér véget?
Ahogy eryk04 mondta: légzőcső, megy lefele a szűrőház mellett a "padlóra". A vastag meg a "sub-air" szűrőhőz megy, annak a csövén viszont tényleg két szorító van (viszont cca. 35cm az egész cső).
Emlékeim szerint nálam az előző tulaj valamelyik szakbarbárja évekkel ezelőtt ki is takarította azt a csövet mindenestől (viszont szerencsére a moci eddig nem hiányolta.. :)
Az én motorom már el van csomagolva télire, de ha nem lesz rá válasz megnézem majd.
Nem lehet az, mert annak rövid, es ha jól emlékszem, akkor a cső mindkét végén volt leszorító gyűrű. Azért kérdem itt, hátha valakinek szét van szedve a motorja, és meg tudná nézni.
Akkor valószínű egy szellőzőcső a sok közül. A többi ilyen is a kipufogó mellé van levezetve.
Nem az lesz az, ez a motornak az alsó részére megy, nem felülre.. :(
Próbáld meg innen.
Ha jól látom a könyvben a tank jobb alján található két csőcsonk közül az egyikre megy. Ha tudod töltsd le valahonnan a Haynes service manualt, és ott az üzemanyag ellátórendszer résznél található. Lenne kép de nem tudom ide bemásolni. Remélem tudtam segíteni.
Szevasztok. Segitséget szeretnék kérni, hogy a karbiból az ,,ide felé néző,, fekete csőről a gumicső hová megy? A vastag ,,amarraa néző,, cső megy a levegőzőre a membránoknak, de a másik csövet nemtudom.
Akkor te leszel a díszpinty!
Kevés még az anyag ahhoz, hogy bármit mondjon az ember. Szinte mindenütt ugyanazok a fotók vannak. A crossovert viszont szívesen kipróbálnám Erdélyben, ott ahol már a Csühössel végigmentem
Találtam egy videót amin nincsenek újabb képek mint amit Atesz talált, viszont itt a videó alatt a leírásban van egy csomó link a 2013-as modellekről, közte az új 1100-as ról is. Érdemes megnézegetni!
2013 spy shots new Honda CBR500R + CB500X & CB500 family photo compilation
*darutollas
Akkor öltönybe megyek és a durutollas kalapomba!
Ok, Te leszel a díszvendèg!
Kicsit vicces amit a Honda csinál, de nagyon örülök annak, hogy újból feltalálták a spanyol viaszt, és elővették az 500ccm-et! 250-600 között semmi sem volt eddig, nem is értem, hogy miért nem, csak az endurok. Vicces, hogy kihoznak egymillió fajta gépet, miközben gyártás egyszerűsítést hirdettek meg! VFR1200ból is 2 fajta VFR800ból is 2 fajta, NC700ból három, és az új 500ból is rögtön 3 fajta. És ezek csak az új 1-2 éve megjelent gépek! Szerintem ők sem tudják, hogy hány fajta gépet gyártanak.

Na mindegy, szerintem az 500ccm újbóli bevezetése üdvös, mert szerintem szinte mindenre elég ekkora ccm teljesítménye, bár ez egy kicsit visszafogottabb a mi 500-ainkhoz képest, de hát ezért az EU szabályozások a felelősek! Mindenesetre, ha egy komoly és modern befecskendező terelgeti a benzincseppeket a hengerekbe, akkor számíthatunk egy olyan 2.5-4literes fogyasztásra, ami eléggé pénztárca és környezetbarát, ami igencsak el kéne a 2keréken közlekedőknek!

Bár egy biztos! Én nem cserélem le az 500asomat egyik 500asra sem!
Én is, én is!
Nem kell szégyenkezned a következő szezonban szabadulj meg ettől a tehertől engem felírhatsz a résztvevők közé
persze csak ha mehetek