Nem tudnál segíteni ezeknek a képeknek/dokumentumoknak a felkeresésében? Ha úgynézzük, nekem se a sprinttel se a végsebességgel nincs gond. 180-190 max a vége, egy 95ös 500R.
Amiket írtál azok így helyesek tudomásom szerint. A DID láncot preferálják szerintem a többiek is. Csapszám 108, igen.
Zoli csinált egy excelt ezekhez az áttétel számításokhoz. De én láttam annó a neten egy táblázatot (jpg-ben van valahol fent), h a fogszámokat változtatva mi lesz az eredmény.
Én meg vagyok elégedve a gyári áttétellel. 2 személyhez szerintem kisebb áttétel nem passzol, mert akkor alacsonyabb fokozatban kell jobban pörgetni, 6.ban pedig lomha lenne úgy vélem. Gyárival 2 személlyel is lehet vele visszaváltás nélkül előzni. Egyszer kipróbáltam, de 6.ban a gyári áttétellel nem pörgött ki tiltásig. Emiatt gondolom, h a végsebességet nem nagyon tudnád növelni csupán az áttétel változtatásával, mert a hajtáshoz szükséges nyomaték nagysága is megnőne.
Azért ez vezetési stílusfüggő is. Ha szeretnéd, h 6.ban utazótempónál kevesebbet forogjon akkor érdemes esetleg változtatni. Régebben olvastam a fórumon, de már nem tudom ki írta, h ő nem a gyárit használja.
1 x első lánckerék, alapméretes (15fog) JTF 297.15
1 x hátsó lánckerék, alapméretes (40 fog) JTR 1332.40
1 x DID lánc 525/108
Ez kell nekem? Vagy esetleg lehet variálni a fogaskerek fogaikkal, a sprint/végsebesség manipulálásához?
Hány szemes lánc kell rá egyébként? A 108 azt jelenti hogy 108 szem?
Érdemes lett volna megvenni ha ennyire passzolt, aztán itthon meg átfestetni, nem tudom nálatok csinálják-e, Debrecenben van egy ügyes gyerek aki ezzel foglalkozik, egy egyszerű festés nem lett volna nagy összeg.
Sziasztok!
Egy üzemképtelen 1982-es cb 400n hondát vettem (sajnos) mindent átnézve, kitisztítva beindult. Sajnos borzasztó hangja van. Kerreg mint egy daráló. A láncokra gondolok, hogy lazák. Ki tudna segíteni abban, hogy valamilyen adatokat közöl. Hol kell állítani és mennyire kell feszíteni?Esetleg valami leírást róla.
Üdv mindenkinek.
Ippeg most érkeztem haza az itáliai nyaralásból. (Nem motorral mentünk, hanem a heverek autójában.) Beszéltem már a szerelővel, nagyon foglalt volt, mert a társa szabadságra ment és két teljesen szétszedett motort kellett összeállítania. Abban egyeztünk meg, hogy a jövő héten jelentkezem.
Akartam venni Itáliában egy jó sisakot, meg is tanáltam, de sajnos olyan grafika volt rajta halálfejekkel, hogy nem tudtam megvenni. Pedig nagyon jól tanált a fejemre
168 cm vagyok. Igazság szerint lábhosztól függ! nekem farmerban sportcipővel éppen hogy leér a talpam de bőrnadrágban a sarkam nem ér le. Kopó alkatrészek ellenőrzése. Teleszkóp szivárog vagy sem, Hallgasd meg a hangját van-e fura csörgés. A nyaknál nézd meg a kormányütközőt, javítást vagy deformálódást észlelsz akkor eshettek a motorral. más nem nagyon jut eszembe
Sziasztok, segítsetek kicsit a CB 500-nak szeretném megtudni az első-hátsó lánckerekek méreteit, illetve a láncét is. Ha valaki tudja léci üzenje meg, köszönöm!
Sziasztok!
Páromnak (39) ezt a típust nézegetjük kezdőmotornak.
Kérdés:
169cm-es testmagasságnál le ér-e talppal a láb mindkét oldalon (egyszeere!)?
Használt vasnál (10 év körüli) mire kell figyelni?
Pro/kontra röviden.
Nagyon köszönöm előre is.
L
Szia!
Ebay-en rendeltem, 1 hét alatt jött meg, és 18ezer volt. Itthon a bontókban rendre 20-25 ezret kértek érte, ráadásul hiánycikk volt, és még ma is az. Persze ez a SevenFifty-re vonatkozik, nem tudom a CB500-nál milyen a pálya. Valószínűleg több van belőle, mivel jóval elterjedtebb motorról van szó. Keress a "regulator/rectifier" szavakra (UK), esetleg a regler-re (DEU).
Remélem nem ez lesz a baj, mert jobb lenne inkább beletankolni az árát a finom fosszilis üzemanyagból... :)
Én a héten fogok hűtőbordákat venni, és azt applikálom fel a fesz.szab alá, és fölé. Hátha... Lassan ott tartok, hogy telegyógyítást kérek, vagy aloe vera-t kenek a motorra.
:)
Köszi a történtet, szerintem nem hasonló, hanem ugyanabban a cipőben járunk.
Ugyanez a jelenség nálam is.
A nagy melegben megáll, viszont ha hűvösebb van 5 fokkal, akkor már nem jön elő a hiba.
Honnan rendelted németből a fesz.szabályzót ? Mennyibe került ?
Amiket írtál azok így helyesek tudomásom szerint. A DID láncot preferálják szerintem a többiek is. Csapszám 108, igen.
Zoli csinált egy excelt ezekhez az áttétel számításokhoz. De én láttam annó a neten egy táblázatot (jpg-ben van valahol fent), h a fogszámokat változtatva mi lesz az eredmény.
Én meg vagyok elégedve a gyári áttétellel. 2 személyhez szerintem kisebb áttétel nem passzol, mert akkor alacsonyabb fokozatban kell jobban pörgetni, 6.ban pedig lomha lenne úgy vélem. Gyárival 2 személlyel is lehet vele visszaváltás nélkül előzni. Egyszer kipróbáltam, de 6.ban a gyári áttétellel nem pörgött ki tiltásig. Emiatt gondolom, h a végsebességet nem nagyon tudnád növelni csupán az áttétel változtatásával, mert a hajtáshoz szükséges nyomaték nagysága is megnőne.
Azért ez vezetési stílusfüggő is. Ha szeretnéd, h 6.ban utazótempónál kevesebbet forogjon akkor érdemes esetleg változtatni. Régebben olvastam a fórumon, de már nem tudom ki írta, h ő nem a gyárit használja.
1 x első lánckerék, alapméretes (15fog) JTF 297.15
1 x hátsó lánckerék, alapméretes (40 fog) JTR 1332.40
1 x DID lánc 525/108
Ez kell nekem? Vagy esetleg lehet variálni a fogaskerek fogaikkal, a sprint/végsebesség manipulálásához?
Hány szemes lánc kell rá egyébként? A 108 azt jelenti hogy 108 szem?
Egy üzemképtelen 1982-es cb 400n hondát vettem (sajnos) mindent átnézve, kitisztítva beindult. Sajnos borzasztó hangja van. Kerreg mint egy daráló. A láncokra gondolok, hogy lazák. Ki tudna segíteni abban, hogy valamilyen adatokat közöl. Hol kell állítani és mennyire kell feszíteni?Esetleg valami leírást róla.
Üdv mindenkinek.
Üdv!
Zolibá
Akartam venni Itáliában egy jó sisakot, meg is tanáltam, de sajnos olyan grafika volt rajta halálfejekkel, hogy nem tudtam megvenni. Pedig nagyon jól tanált a fejemre
Ha a 2 hátsó rugó le van engedve lehet, hogy leér..
A kereső 1. találata, ahogy Fècó már válaszolta neked...
Szerintem teli talppal nem fog leérni a lába mindkét oldalon egyszerre.
A többi kérdèsedhez használd a keresőt, rengetegszer volt már tárgyalva.
Páromnak (39) ezt a típust nézegetjük kezdőmotornak.
Kérdés:
169cm-es testmagasságnál le ér-e talppal a láb mindkét oldalon (egyszeere!)?
Használt vasnál (10 év körüli) mire kell figyelni?
Pro/kontra röviden.
Nagyon köszönöm előre is.
L
Ebay-en rendeltem, 1 hét alatt jött meg, és 18ezer volt. Itthon a bontókban rendre 20-25 ezret kértek érte, ráadásul hiánycikk volt, és még ma is az. Persze ez a SevenFifty-re vonatkozik, nem tudom a CB500-nál milyen a pálya. Valószínűleg több van belőle, mivel jóval elterjedtebb motorról van szó. Keress a "regulator/rectifier" szavakra (UK), esetleg a regler-re (DEU).
Remélem nem ez lesz a baj, mert jobb lenne inkább beletankolni az árát a finom fosszilis üzemanyagból... :)
Én a héten fogok hűtőbordákat venni, és azt applikálom fel a fesz.szab alá, és fölé. Hátha... Lassan ott tartok, hogy telegyógyítást kérek, vagy aloe vera-t kenek a motorra.
:)
Ugyanez a jelenség nálam is.
A nagy melegben megáll, viszont ha hűvösebb van 5 fokkal, akkor már nem jön elő a hiba.
Honnan rendelted németből a fesz.szabályzót ? Mennyibe került ?