Ja még annyit - közben benéztem a 750-be is-, hogy amikor kitaláltam egy motorozást aug.20. táján, akkor Téged hívtalak fel azonnal. A szándék megvolt, nekem ennyi állt rendelkezésemre. Most még magokat gyűjtök, hogy repülhessek...
Én nem arról írtam, hogy most indítottad a fórumot (hiszen régóta ismerem), hanem arra gondoltam csak, hogy pár hete sem a sevenfifty-be, sem ide nem írsz. Ezzel semmi baj nincs, mindenki oda ír, ahova akar, nem számonkérés volt. Régebben itt is színesítetted a fóruméletet, ha jól emlékszem én mindig elismerően nyilatkoztam erről, gondolom velem együtt sokan élvezettel nézegették a túrás képeidet úgy, hogy ők eltérő okok miatt nem motoroztak annyit.
Mivel velem mostanában motoros szempontból nem történt semmi, nem tudok mit írni ahhoz, hogy mozgalmasabb legyen a fórumélet. Írhatok olyanokat, mint a sevenfifty-n, hogy az esküvő milyen részleteit intéztem, meg hogy épp milyen idő van, meg milyen pálinkát ittam este, de szerintem egy idő után az is unalmas lesz, hiszen ez egy motoros fórum. Te is ennek megfelelően vagy aktív a másik oldalon és nem itt.
Én is szívesen csatlakoznék a közös gurulásokhoz, de nagyok a távolságok és nem tehettem meg mostanában, hogy több napos kirándulásokat tervezzek. Hozzád sem jutottam el a karbiszinkronhoz és ahogy már mondtam a jelképes kis ajándékom számodra még mindig itt pihen a polcon arra várva, hogy végre legyen ilyen jellegű szabadidőm. Sajnos ez a szezon ilyen lett, azért dolgozom most, hogy később le így legyen, hanem azt csináljam amit akarok, amikor én akarom. :)
Egyszóval nehogy már itt sértődés legyen! Örülök minden leírásnak, amit olvashatok tőletek.
"Emiatt cblaci és még zolibá is áttette a székhelyét a motorozz.hu-ra."
Ez nem igaz!
2011. 02. 12.-i dátummal indítottam azt a fórumot mert itt a képes motoron nem kaptunk lehetőséget az Inazuma fórumhoz.
Zolibá meg azért írogat oda mert Péter cimborámat is ismeri és szivesen látjuk ott.
Jó is lesz, ha posztolsz valamit, mert sajnos nekünk nincs mesélnivalónk. Munkába járok a motorral, amellett semmit nem mentem az éven. Emiatt cblaci és még zolibá is áttette a székhelyét a motorozz.hu-ra. Ott vannak közös túrák, de itt valahogy nem jön össze. Szerintem ezen senkinek nem kellene megsértődnie, főleg akkor, ha a tagok jó messze laknak egymástól. Ha lenne mit írni, akkor megtennénk szerintem.
Motoros volt a nyaralás? Mi újság a CBF klubban? :)
Ezt szépen megfogalmaztad Laci Egyet értek veled,engem tavaly fertőzött meg ez a utcai verseny és nem hagytam ki idén sem,sőt alig vártam hogy lássam a gépcsodákat. Minden elismerésem ezeknek a motorépítőknek bár értenék én is hasonlóképp a mocikhoz
Ez a fajta "barkács szakkör" kicsit másabb mint amikor az ezermester Józsi bácsi kistraktort farag a Pannóniából amivel aztán tápot hord a malackáinak... vagy a fiatal suhancok akik egymást utánozva szétfaragják a szimókat...
Ezeket a motorokat szakavatott kezek építik és tömegeket vonz a verseny ahol -mint a nagyoknál ugyanúgy- meg kell felelniük a gépátvételen, csak azután lehet őket csatasorba állítani és átélni velük a versenyzés örömét. Ezekről a gépekről rengeteg fotó készül és így válnak halhatatlanná, mint ahogy a piros szimót is biztos sokan hazavitték fotó formájában. Egy ilyen versenyen olyanokat láthat az ember ami túlmutat a sufnituning fogalmán. Egyébként nekem is tetszenek azok a motorok amelyek gyári állapotban a maguk valóságában maradnak fenn az utókornak, szerencsére arra is van számtalan példa. Viszont ha egy verseny megnyerése a cél és a kor előrehaladtával új technikai lehetőségek ötvöződnek egy régi konstrukcióval és ezáltal új értelmet kap egy gép... csak örülni tudok, hogy újra "élnek" azok a motorok amelyekkel annak idején elkezdtem én is a motorozást.
Már látom félreérthetően fogalmaztam. Egy pillanatig sem kételkedem az építők felkészültségében, szakmai hozzáértésében! Egyszerűen csak sajnálom szegény kis motorokat. Ennyi. Ugyanígy sajnálnám az öreg Csepelt vagy Jawa-t is ha mondjuk vízhűtést, központi rugós tagot vagy akár precízen megtervezett és jól belőtt rezonátor dobot kapna. Ha Balassagyarmaton nem is, de néhány kunmadarasi gyorsuláson azért én is megtetten néhány "lépést". Egye fene! Hajrá barkács szakkör! Pannóniákból kerti traktort, Simóból kávédarálót, az öreg Jawa is biztosan tud majd 50 lóerőt 15 ezres fordulat mellett... És elnézést mindenkitől ha valakit esetleg megbántottam!
Ááá, Laci!
Ezek szerint azért csak olvasod a sportmotort is, már kissé aggódtam eltűnésed miatt, bár nagyjából sejtem indokaid. Én sem voltam túl aktív motoros szempontból, amikor hívtalak motorozni, az is nagyon rövidre sikerült. Nagy események voltak mostanában nálunk és ennek a szervezése minden időnket, energiánkat és pénzünket felemésztették, így motorozni nem maradt szufla. Még az általad készített platni ellentételezéseként szánt ajándékom is várja a polcon, hogy hozzád juttassam...
Mellékelek egy számunkra különleges képet a CB-vel. :)
Ne bosszantsd fel magad Peti! Akik látták őket menni azoknak nem kell magyarázni merre hány lépés...
Csabi fotói közül lenyúltam egy nem akármilyen gépet elrettentésül jól "elbántak" ezzel is!
Bár csak fele annyire értenék hozzá mint az aki ezt összehozta...
Ez egy kicsit szíven ütött. Nem értelek, miért is bántak el a szimókkal? Kevesen tudnak róla hogy miket képes kihozni Magyarországon pár aranykezű mérnök akár egy Simsonból vagy bármiből. Olyan technikai megoldásokat látni egy ilyen rendezvényen a többek között a Simsonokon, hogy az embernek leesik az álla.
Tavaly Balassán a leggyorsabb Cimcony 30 Le körül volt olyan 13000-14000 körüli fordulatnál! (nem ez a gép nyert amúgy, több oka volt) Sokan szeretnének "elbánni" velük, csak hát ehhez több minden kell, tapasztalat, mérnöki szaktudás, elhivatottság, pénz, idő, miegymás.
Köszönöm a választ.
maximálisan kielégítő volt.
Mivel most heideaum van, ezért kipróbálom a bridgestone.
Viszonylag kedvező áron lehet venni, párban 40e-ért.
Köszi
Én 25 500-at mentem a Pilot Acivval. Az első gumi még bírta volna. Száraz úton teljesen megbízható volt, nedvesen azonban elővigyázatosnak kell lenni vele. Nekem több ízben kipörgött nedves úton. Szerencsére nem fékezés közben csúszott meg.
Most Bridgestone Bt45-re váltottam. Amúgy meg vagyok elégedve velük, de a minta mentén kisebb berepedések jelentkeztek. Jelentettem a forgalmazónak - fényképeket mellékelve. Most várom, hátha megtérítenek valamit. Biztatták azzal, hogy volt már hasonló reklamáció és megtérítettek nekik max. 60 %-t. Még nem kaptam választ a megtérítés tekintetében.
Ahogy látom, szépen összeszedted a fórumon elhangzott különböző véleményeket. Nekem a felsoroltak közül kettővel vannak személyes tapasztalataim. Az egyik a Michelin, a másik a Heidenau.
Jelenleg is Pilot Activ van a motoromon. Kb. 12000 km van benne, de egyáltalán nem vészes a kopása. Szerintem simán el lehet még vele menni további 8-10000 km-t. A tapadása szárazon viszonylag jó. Vizes úton nincs vele nagy tapasztalatom. Összességében meg vagyok vele elégedve.
Heidenau utoljára kb. 10 évvel ezelőtt volt az előző Hondámon. Normál motorozáshoz teljesen jó. Egy probléma van csak vele: gyorsabban kopik, mint például a Pilot Activ. Cserébe viszont olcsóbb is.
Én nem arról írtam, hogy most indítottad a fórumot (hiszen régóta ismerem), hanem arra gondoltam csak, hogy pár hete sem a sevenfifty-be, sem ide nem írsz. Ezzel semmi baj nincs, mindenki oda ír, ahova akar, nem számonkérés volt. Régebben itt is színesítetted a fóruméletet, ha jól emlékszem én mindig elismerően nyilatkoztam erről, gondolom velem együtt sokan élvezettel nézegették a túrás képeidet úgy, hogy ők eltérő okok miatt nem motoroztak annyit.
Mivel velem mostanában motoros szempontból nem történt semmi, nem tudok mit írni ahhoz, hogy mozgalmasabb legyen a fórumélet. Írhatok olyanokat, mint a sevenfifty-n, hogy az esküvő milyen részleteit intéztem, meg hogy épp milyen idő van, meg milyen pálinkát ittam este, de szerintem egy idő után az is unalmas lesz, hiszen ez egy motoros fórum. Te is ennek megfelelően vagy aktív a másik oldalon és nem itt.
Én is szívesen csatlakoznék a közös gurulásokhoz, de nagyok a távolságok és nem tehettem meg mostanában, hogy több napos kirándulásokat tervezzek. Hozzád sem jutottam el a karbiszinkronhoz és ahogy már mondtam a jelképes kis ajándékom számodra még mindig itt pihen a polcon arra várva, hogy végre legyen ilyen jellegű szabadidőm. Sajnos ez a szezon ilyen lett, azért dolgozom most, hogy később le így legyen, hanem azt csináljam amit akarok, amikor én akarom. :)
Egyszóval nehogy már itt sértődés legyen! Örülök minden leírásnak, amit olvashatok tőletek.
Üdv mindenkinek!
Darkmind
Ez nem igaz!
2011. 02. 12.-i dátummal indítottam azt a fórumot mert itt a képes motoron nem kaptunk lehetőséget az Inazuma fórumhoz.
Zolibá meg azért írogat oda mert Péter cimborámat is ismeri és szivesen látjuk ott.
Jó is lesz, ha posztolsz valamit, mert sajnos nekünk nincs mesélnivalónk. Munkába járok a motorral, amellett semmit nem mentem az éven. Emiatt cblaci és még zolibá is áttette a székhelyét a motorozz.hu-ra. Ott vannak közös túrák, de itt valahogy nem jön össze. Szerintem ezen senkinek nem kellene megsértődnie, főleg akkor, ha a tagok jó messze laknak egymástól. Ha lenne mit írni, akkor megtennénk szerintem.
Motoros volt a nyaralás? Mi újság a CBF klubban? :)
Vasárnap a kalotaszegi Kispetribe mentem ki egyik lányommal.
Ím, néhány kép.
Ezeket a motorokat szakavatott kezek építik és tömegeket vonz a verseny ahol -mint a nagyoknál ugyanúgy- meg kell felelniük a gépátvételen, csak azután lehet őket csatasorba állítani és átélni velük a versenyzés örömét. Ezekről a gépekről rengeteg fotó készül és így válnak halhatatlanná, mint ahogy a piros szimót is biztos sokan hazavitték fotó formájában. Egy ilyen versenyen olyanokat láthat az ember ami túlmutat a sufnituning fogalmán. Egyébként nekem is tetszenek azok a motorok amelyek gyári állapotban a maguk valóságában maradnak fenn az utókornak, szerencsére arra is van számtalan példa. Viszont ha egy verseny megnyerése a cél és a kor előrehaladtával új technikai lehetőségek ötvöződnek egy régi konstrukcióval és ezáltal új értelmet kap egy gép... csak örülni tudok, hogy újra "élnek" azok a motorok amelyekkel annak idején elkezdtem én is a motorozást.
Így már érted, hogy mivel telt minden hétvégém augusztus 26-ig...készülődéssel...
Ezek szerint azért csak olvasod a sportmotort is, már kissé aggódtam eltűnésed miatt, bár nagyjából sejtem indokaid. Én sem voltam túl aktív motoros szempontból, amikor hívtalak motorozni, az is nagyon rövidre sikerült. Nagy események voltak mostanában nálunk és ennek a szervezése minden időnket, energiánkat és pénzünket felemésztették, így motorozni nem maradt szufla. Még az általad készített platni ellentételezéseként szánt ajándékom is várja a polcon, hogy hozzád juttassam...
Mellékelek egy számunkra különleges képet a CB-vel. :)
Csabi fotói közül lenyúltam egy nem akármilyen gépet elrettentésül jól "elbántak" ezzel is!
Bár csak fele annyire értenék hozzá mint az aki ezt összehozta...
Tavaly Balassán a leggyorsabb Cimcony 30 Le körül volt olyan 13000-14000 körüli fordulatnál! (nem ez a gép nyert amúgy, több oka volt) Sokan szeretnének "elbánni" velük, csak hát ehhez több minden kell, tapasztalat, mérnöki szaktudás, elhivatottság, pénz, idő, miegymás.
maximálisan kielégítő volt.
Mivel most heideaum van, ezért kipróbálom a bridgestone.
Viszonylag kedvező áron lehet venni, párban 40e-ért.
Köszi
Most Bridgestone Bt45-re váltottam. Amúgy meg vagyok elégedve velük, de a minta mentén kisebb berepedések jelentkeztek. Jelentettem a forgalmazónak - fényképeket mellékelve. Most várom, hátha megtérítenek valamit. Biztatták azzal, hogy volt már hasonló reklamáció és megtérítettek nekik max. 60 %-t. Még nem kaptam választ a megtérítés tekintetében.
Jelenleg is Pilot Activ van a motoromon. Kb. 12000 km van benne, de egyáltalán nem vészes a kopása. Szerintem simán el lehet még vele menni további 8-10000 km-t. A tapadása szárazon viszonylag jó. Vizes úton nincs vele nagy tapasztalatom. Összességében meg vagyok vele elégedve.
Heidenau utoljára kb. 10 évvel ezelőtt volt az előző Hondámon. Normál motorozáshoz teljesen jó. Egy probléma van csak vele: gyorsabban kopik, mint például a Pilot Activ. Cserébe viszont olcsóbb is.