Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tutubulu! A fórumot olvasgatva kb. ilyen vélemények, tapasztalatok olvashatók a különféle márkákról (csatolt képen). Jelenleg Pirelli Sport Demon van az enyémen, de a vezetési stílusomat, a többiek véleményét és az ár-érték arányt figyelembe véve biztosan Heidenau lesz a következő. De nyilván eltérőek az egyéni igények és az anyagi források is...
A Csepel, Simson Star és 350-es(?) Jawa igazi gyöngyszemek! De szegény S51-es Simókkal jól elbántak szerintem...
Még este rakok fel párat! (most már jó lesz a gépem remélem)
Bocsi srácok ! szarakodik a gépem , de nincs elfeledve a sok remek fotó! Igyekszem minél többet megosztani
Sziasztok,

szeretnék venni a motoromhoz (cb500,2000) új első/hátsó gumikat.
bridgestonera gondoltam, (most heidenau van rajta)
Mit javasoltok ? milyet vegyek ?
Városi közlekedés és túrázáshoz kell,.

Köszönöm.
És mi csak várjuk ,hogy jöjjön az este ......
de csak este sajnos
Szevasztok!
A hétvégén elgurultunk egy nagyon komoly utcai versenyre Balassagyarmatra. Nagyon durva gépek voltak! néhányat felrakok
Sziasztok tegnap azt vettem észre, hogy az első kerék felől vékony ciripelő hang jön. Először a kilóméterspirálra gyanakodtam, szétszedtem, megkentem, de maradt a hang.
Álló helyzetben a keréket forgatva a tengely-csapágyok felől jön a hang. Pár napja mostam nagynyomásúval (persze nem 5 centiről), és a kereket jól megmostam. Lehet, hogy meg kellene kenni a tengelyt újra? Szerintetek?
Nekem volt 16/36. Teljesen jo. 5-6 fokozat csak kimelo nnentol, de 1-4 szinte ugyanaz. 90 korul 3-3.2 korul fogyasztott.
Mar irtam rola sokszor.
A 16os simán elfér, és a lánc hossz is rendben lesz! De ez elég jelentős eltérés a gyárihoz képest! Lehet a moci nem fog bírni 150-160 fölé menni, mert olyan hosszú az áttétel, és már a sztrádai 120-130as rugalmasságodnak is annyi. Elméletileg 240-250 lenne így a végseb ha ki tudná pörögni magát a motor! Én is lebeszélnélek a gyári áttétel módosításáról, de végül is ha nem válik be akkor sem kerül őrült nagy összeg a kukába.
Bocs hogy belevau, de tulajdonképpen mi a bajod a gyári áttétellel? Egy túragépnél az áttételmódosítás miatt általában többet lehet veszíteni mint nyerni. Rövidebb áttételnél jobb lesz a gyorsulás viszont többet fog forogni ami nem szerencsés, aki gyorsulni akar az valszeg vesz inkább ezres erert vagy szétesixert. Hosszabb áttétellel elvétve szoktak próbálkozni, ilyenkor talán van egy minimális fogyasztáscsökkenés, de ez a rugalmasság egy részének az elvesztésével jár. Valamint többet kell majd kapcsolgatni hegymenetben, két személlyel, meg előzésnél is, ilyenkor még a fogyasztás is a visszájára fordul.
Jó az amit a mérnökök kigondoltak a gyárban.
A 16fog - 36fog áttételhez mit szóltok?
Úgy jönne ki 4000RPM be az ideális sebesség 97km/h. Kérdés, hogy be-e fér előre 16fogas kerek, és a 108 szemes lánc, nem-e lesz hoszú-rövid a 16-36os áttételhez?
robeeka az idomok beszerzése itthon nem lesz egyszerű. Tudtommal nálunk alig-alig bontanak CB500-at. Bár lehet hogy lesz itt a fórumon aki megcáfol. Talán az eBay ahol nagyobb esélyjel keresgélhetsz...
Sziasztok!

Home made bukósisak fényezéshez szeretnék spayt vásárolni. Átolvastam az airbrush fórumot, de egy centit sem vagyok előrébb. (Sisakot 15-25E között fújnak egyébként.) Szerintetek Very Well vagy a Motip autólakk ellenáll a napsugárzásnak? Vagy ismertek jobb és bevált festékmárkát?
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni ,
Hol találhatok 500 S - hez idomokat.
Has, jobb oldali fej, és plexi érdekelne.
A segítségeteket előre is köszönöm
Széles utat!
Üdv
robeeka
Akkor az enyémet benzin nélkül tárolták egy darabig. Amikor hozzám került akkor már rozsdás volt. Én télire mindig csurig rakom, ahogyan azt ajánlani szokták.
Nekem 96-os évjáratú, még Japánban gyártott CB van és hibátlan a tank belseje. Ennek ellenére a benzinszűrőt jó ötletnek tartom!
Nekem is Olaszországban gyártott CB-m van, 1998-as, és a tartályom teljesen tiszta mindeddig.
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, h a ti tankotok rozsdásodik?
Valahol azt olvastam, h az Olaszországban gyártottak tankja rozsdál szépen.
Volt fent vagy 2 éve valakinek egy hozzászólása, ami után a régóta halogatott szűrőt meg is vettem gyorsan. Arra az egy esetre emlékszem, h eltömődött a karbi emiatt. De valami brutális rozsda volt benne a képek alapján. Még köveket is találtak a tankban, amit az előző tulaj nem szedegetett ki a takarítás után.

Azét jutott eszembe, mert most már van egy yamaha-m is. Csak az a vízen érzi jól magát. Aztán (most már marhára bánom) nem hoztuk el a műanyag tankját. Így nagyon jó áron volt, csövet, csatlakozót, meg tankot kaptam ingyen haveromtól. De eliggé rozsdás volt. Viszont belenézve a mociba nem is olyan vészes. Van ennek a csónakmotornak is benzincsövén egy plusz szűrő.

A cb benzincsövére felszerelt plusz szűrőt levettem már párszor, de még nem volt benne semmi (nem átlátszó, fémházas).
Írj egy privát mailt (adatlapomon a cím). A táblázatot azóta megtaláltam egyszer, de most megint nem találom (nem tudom hová mentettem le). Zoli többször is elérhetővé tette az excelt, remélem most se veszi zokon ha elküldöm neked.