Úgy látom egy cipőben járunk...
Tavaly lett cserélve a fesz.szabályzó a motoromon (RC42), mert akksi merült, nem lehetett elindítani. Egyértelműen a feszkó volt a hibás, ment a kukába, Németországból sikerült újat szereznem.
De!
Ez a tavalyi dolog tiszta ügy volt, viszont a mostani eléggé érdekes. Egész hétvégén túráztam a mocival, kb 7-800 km-t mentem vele, kisebb megszakításokkal. Feltűnt már menet közben, hogy néha nehezebben kapja el az önindító a gépet, de a lámpa világított, és nem is halványult. Gondoltam: "Nyugi, nem kell aggódni; bízz csak bátran a motorodban, nem lesz probléma..."
Amikor hazafelé tartottam az élményekkel telve, gondoltam bedobok egy gyrost, és megálltam pihenni. Vesztemre... :) A moci nem indult el, kattogott a jobb oldalon valami ( gondolom a relé ), mikor indítóztam, de semmi más életjel. Nagy nehezen betoltam ( cuccokkal felmálházva, igazi maradandó élmény volt a 40fokban ), és másnap szintén betolva elvittem a sráchoz, aki szereli. Vele raktuk össze a motort, mikor megvettem Angiából, 2 db kosárban. Éppen ezért ismeri tetőtől talpig. :) A villamossági probléma viszont kicsit olyan, mint a kopogós szellem. Nem lehet megfogni, sokszor csak menet közben jön elő, stb...
Nos. Tegnap hívott, hogy úgy néz ki a fesz.szab jó, mert van töltés, és most megy a motor. Párszor neki is megállt a tesztek alatt ( levitte Balcsira 3 napra ), de McGyver-esen berakott egy alufóliadarabot a szabályzó alá, és azóta nincs gáz. Megy, mégpedig pöcc-röff. Mikor hazajött, megigazította és megtisztította a csatlakozókat, talán ezért. A nagy melegben megszűnhetett a kontakt, talán azért.
Ver az elektromos Isten, talán azért. :)
Bocs, hogy ilyen hosszú lett, de ki kellett valahová írnom magamból! :D Figyelemmel fogom kísérni a motorod sorsát, hátha kiderül, mi a gond(unk). Remélem valami triviális dolog, ami 2 mozdulattal megszüntethető, csak nem ugrik be rögtön senkinek sem!
További szép napot mindenkinek, főleg a CB-seknek!
Ezt köszönjük szépen, nagy segítség lesz! Hiába vagyok elektroműszerész, nem foglalkoztam ezzel eddig semennyit sem, de jó lesz mikor kelleni fog, hogy nem kell végigmolyolni a témát, hanem csak megnézem a vididet! Várom!
Epp most cserelek egy GSXR generatort. Nem ugyanaz de megis. Szal csinalok egy videot hogy hogyan is kell kimeregetni a rendszert pontrol pontra. Aztan feltolom ide a forumra aztan majd csak linkelek ha ilyen kerdes felmerul. Mert mar leirtam nehanyszor.
Nincsen meg a pontos hiba még.
szept.15-ig nem leszek az országban, most egy zárt garázsban pihen és várja a gyógyítást.
Egyébként, a feszültség, nem állandó benne és nagyon meleg esetén egyszerűen megáll, és csak betolva indítható.
Szia Zolibá!
Nem is említetted a múltkor ezeket a sötét gyertyákat, megoldódott azóta ez a (gondolom karburálási) dolog?
Megnéztem végre a legújabb galériádat, nagyon jó és színes összeállítás, természeti jelenségek, látnivalók, gasztronómia, van itt minden.
Hali.
Már nyár volt, amikor megvettem hátra a Michelin piloty sporty abroncsot. Mára már sima, én egy szem gümifüst sem volt benne...
Tehát hamar lekopik. Milyen abroncsot ajánlanátok? Ami ki is bír valamit?
Tisztelt fórumozók ,lánc szett csere ügyben kérek tanácsot (CB 500 2002).
Milyen láncot és fogaskerekeket vegyek fogszám lánchossz stb és ha van ajánlás honnan érdemes megjelölni.
Előre is köszönöm a segítséget.
A gépemen ( SevenFifty ) másodszor száll el a gyári feszszabályzó, és látom, hogy klasszik típushibáról van szó. Ahogy nézem a CB sorozat minden példányát érinti ez a gubanc. Azt viszont nem találtam meg sehol, hogy azon kívül, hogy újat vesz az ember ( beszerzése pedig nehézkes ) mit tudok tenni megelőzésként?
A szerelőm VFR-jén pl. processzorokhoz használt kis ventillátor van. Megoldás ez? Főleg ha vizet kap... :)
Én is azt mondom csináld magad, már csak azért is, mert akkor tutira nem blubliskodom el :-)) és jobban megismerem a motorom lelki világát is.
Segítséget azért kérek hozzá, eza mutatvány a kézikönyv szerint 3kulcsos (gépész szintű)
Íííí.. nem jó ezt olvasni! Se itt se mailon.
Sok szerencsét a javításhoz... ha nem konkrétan szakszervizbe viszed szerintem nem lesz vészes a javítás. Reméljük elég lesz a tisztítás...
A fesz.szab csere meg ezek szerint neked gyerekjáték lesz!
Remélem minél hamarabb túl leszel rajta és még fogsz idén döntögetni!
Úgy látom egy cipőben járunk...
Tavaly lett cserélve a fesz.szabályzó a motoromon (RC42), mert akksi merült, nem lehetett elindítani. Egyértelműen a feszkó volt a hibás, ment a kukába, Németországból sikerült újat szereznem.
De!
Ez a tavalyi dolog tiszta ügy volt, viszont a mostani eléggé érdekes. Egész hétvégén túráztam a mocival, kb 7-800 km-t mentem vele, kisebb megszakításokkal. Feltűnt már menet közben, hogy néha nehezebben kapja el az önindító a gépet, de a lámpa világított, és nem is halványult. Gondoltam: "Nyugi, nem kell aggódni; bízz csak bátran a motorodban, nem lesz probléma..."
Amikor hazafelé tartottam az élményekkel telve, gondoltam bedobok egy gyrost, és megálltam pihenni. Vesztemre... :) A moci nem indult el, kattogott a jobb oldalon valami ( gondolom a relé ), mikor indítóztam, de semmi más életjel. Nagy nehezen betoltam ( cuccokkal felmálházva, igazi maradandó élmény volt a 40fokban ), és másnap szintén betolva elvittem a sráchoz, aki szereli. Vele raktuk össze a motort, mikor megvettem Angiából, 2 db kosárban. Éppen ezért ismeri tetőtől talpig. :) A villamossági probléma viszont kicsit olyan, mint a kopogós szellem. Nem lehet megfogni, sokszor csak menet közben jön elő, stb...
Nos. Tegnap hívott, hogy úgy néz ki a fesz.szab jó, mert van töltés, és most megy a motor. Párszor neki is megállt a tesztek alatt ( levitte Balcsira 3 napra ), de McGyver-esen berakott egy alufóliadarabot a szabályzó alá, és azóta nincs gáz. Megy, mégpedig pöcc-röff. Mikor hazajött, megigazította és megtisztította a csatlakozókat, talán ezért. A nagy melegben megszűnhetett a kontakt, talán azért.
Ver az elektromos Isten, talán azért. :)
Bocs, hogy ilyen hosszú lett, de ki kellett valahová írnom magamból! :D Figyelemmel fogom kísérni a motorod sorsát, hátha kiderül, mi a gond(unk). Remélem valami triviális dolog, ami 2 mozdulattal megszüntethető, csak nem ugrik be rögtön senkinek sem!
További szép napot mindenkinek, főleg a CB-seknek!