Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez volt nekem is az első gondolatom, de nem mertem már sokadszorra elsütni... Szègyelem is magam eleget emiatt!
Az is elég lesz Dani ha megszervezed azt a túrát amire már vagy 3éve várok...
Hát ha kisregènyt nem is, de pár látnivalót majd tudok mondani.:)
Üdv mindenkinek!
...megérkeztek az új sorkettesek!

http://www.motorinfo.hu/bemutato/2012/10/25/honda_cbr50
0_cb500x_es_cb500r_kepeken_a_vegleges_motorok/
Japp, több kéne, de ne olyan mint ami a hősök terénél van! Ahhoz, hogy a Hősök tere előtt a Dózsa György úton végigbiciklizhessek 4 piros lámpát kell végigvárnom azon a 100m-es szakaszon!

Hoppá! Lehet Zempléni úti-célokat keresve Te leszel a legjobb segítőm? Tudnál írni nekem egy kisregényt? Mit nézzek meg, merre menjek, esetleg hol szálljak meg?
Számomra a Zemplèn a legszebb tájegysègünk!
Èn csak hobbiból bringázom, hètfőn tekeregtünk egyet a budai oldal bicikli útjain, 40 km ès egy sajgó hátsó jött össze. Bp-n egyre több ember pattan a nyeregbe Bkv helyett. Sokkal több ès jobb kerékpár-út kellene...
Laci, Peti! és természetesen mindenki,
feltettem a búcsútúránk képeit. Kattinthattok a fotógalériámra.
Nincs semmi, csak jelzem élek, és olvasok, csak nem motorozok, így nincs mit írjak! Biciklizek láthatósági mellény nélkül. Ezzel járok dolgozni, és ennek kenegetem a láncát olajjal! Motoron megcsináltam az automatát, hát erre a bicikli előtt térdelhetek, és kenegethetek. Morphy!

Nekem 2 terv kering a fejemben. Jó volna az egyiket összehozni! Az első, 3 nap Zemplénben, a második 4 nap Horváth tengerpartnál.
Szia! Azèrt a 12e szèp teljesítmèny, sokat csavarogtál.:)
Sokszor èn is azèrt nem írok, mert egyszerűen nincs a kèrdès megválaszolásához kellő tapasztalatom, még semmi sem romlott el.:)
Aki eddig elütött, az a mellènnyel is el fog szerintem. Ha muszáj èn felveszem, de így mèg tovább fog tartani a beöltözès. Sokkal fontosabb a megfontolt közlekedès.
A járdán én mindig leparkolok, de mondjuk Pesten ezt nem is lehet kikerülni. Sokkal veszèlyesebb a motorra nézve, ha az úttest szèlèn hagyom.
A Google vajon mi?
Az évjáratot mindkét modellnél tudod léptetni, vagy ha más típus is érdekel itt megtalálod
CB 500
CB 600
Ist se irja le konkrétan a méreteket. (magassága, szélessége, hosszúsága)
pl.: http://www.motorrevu.hu/motor/_honda_cb500_1997-2003
Itt még összehasonlítani is tudod a különböző kiválasztott típusokat.
Hali. Tud valaki oldalt, ahol leírja a motorok adatait?
Pontosabban nekem a CB500, és CB600 méretei kellenének, hogy a mostanitól, egy hornet mennyivel nagyobb/kisebb?
Szia Fecó!
A francia területeken (nem csak Franciaországban) eddig is hangsúlyos volt a láthatóság a motorosok számára,lásd a bukósisakokon elhelyezett (kötelező) fényvisszaverő matricákat,4 db.elől-hátul ,két oldalt egy-egy.Mivel én francia sisakot használok már gyárilag fel is voltak címkézve.Szóval a mellény viselése sanszos ,hogy nálunk is megjelenik, bár a Laci által említett "hagyományos " láthatósági mellények nem alkalmasak a motorkerékpárra,de a Fokt motornál és máshol is láttam nagyon csinos,sőt praktikus dzsekire is felvehető mellényeket és ún.gallérokat is amik V alakúak és a kabátra vehetőek,nagyobb mozgási szabadságot adva a viselőnek.Szombaton egy Honda kereskedésben pont utánam vett egyet egy társunk,egész jó,csinos darab volt ,(4000-12000 Ft között)nem olyan egyenfazon mindenkire jó mint amiről Laci is beszélt és a kocsiban is van.
A parkolást a járdán valóban engedi a kresz,ha marad 1.5m és a tengelyterhelés nem több 1000 kg-nál.Sőt ha a járdán van elég hely az úttesten tilos parkolni!De a Laci által említett körülmények miatt "többesélyes" a dolog.
A téli tárolást illetően egyetértek Vele!Üdv:Csabi
Helló Fecó!
Láthatósági mellény: ha kötelező lesz én használom, mint ahogy a biciklin is felveszem, merhogy mostanság egyre többet bicajozok.
Viszont ha kötelező lesz a motoron akkor remélem valami frankó mellényt is lehet majd kapni erre a célra. Az ami van nekem a bicajhoz egyetlen tépőzárral rendelkezik, azt pedig ha felveszem a motorra úgy fog rajtam lebegni mint ostorcsapón a rafia... legfeljebb jobban észre vesznek ha kirojtozódik és menetközben még cserget is!
Járda: azért nem állok oda mert féltem a motort a járókelőktől, mert azok általában gonoszak és azt lesik mindenhol, hogy hogyan karcolják meg a cippzárjaikkal a fényezett felületeket és miként piszkáljanak olyan dolgokhoz amihez egyébként semmi közük! Ráadásul cikk-cakkban járnak és kevés nekik az 1,5 méter...
Karbik: én néha inkább beindítom és akkor cserélődik a benzin. Üzemmeleg közelébe járatom a motort, hogy a páralecsapódás eltünjön belőle, a jó meleg olaj feljut és megfűrdőzteti a szelepmechanizmust, átjárja az olajjáratokat, kenőfilmet húz a dugattyúk alá a henger falára, kényezteti a hajtókarcsapágyakat és nem utolsó sorban szép duruzsolós hangjával a fülemet is. Kétütemüeknél is működött nekem ez anno, bár régen még ennyit sem pihent a motorom télen mint most. Esetleg tegyél bere spurit, akkor tutira indul az első pöccintésre tavasszal.
Sziasztok!

Halottam egy kósza hírt ami szerint kötelező lesz a láthatósági mellény viselése motoron. Nem volt alkalmam elolvasni az újságot amiben benne van. Szerintem kicsit torzítva érkezett hozzám a hír. Neten egyenlőre annyit találtam, h a franciáknál lesz kötelező. Ti hallottatok erről esetleg valamit?
láth

Már gondolkodtam a dolgon. De még egyszer sem olvastam utána. Ti tudtok olyanról, h ha marad a motor mellett 1.5 méter, akkor meg szabad állni vele a járdán?
parkolás

Három a magyar igazság:
Szerintetek érdemes 2 ütemű motor karbijából kijáratni a benzint téli hosszú leállítás előtt? ETZ-ből nem járattam én ki egyszer sem és nem volt semmi gondom emiatt.
Szia!
...hát sajnos a görög út az idén nem jött össze, mert nem találtam hozzám hasonló "önfeláldozó" motoros társat. Azért most már csak pár 100km hiányzik az idei 12000km-hez. Ezek belföldi, román, szlovák utakon születtek.
Igazad van, nem nagyon mutatkozom a fórumon, de azért napi szinten bele-bele nézek. Az a helyzet, hogy pl. a lánc témákhoz nem tudok hozzászólni, mivel Deauvillen ilyen nincs (hála istennek), amikor meg a derék CB500 volt sikerült a csere intervallumon belül megúszni. Nekem a CB 500 nagyok derakasan szolgált, csak a teló szimeringeket kellett cserélni(ezt a Deauville-n is) úgyhogy a /HONDA/javítgatási fortélyokról nem nagyon sokat tudnék mondani. A CB-re tettünk egyedi doboztartót sztem nem is volt rossz, akkor ezt velősen kitárgyaltuk.
Én nem vagyok az a motor átalakítgatós típus, azt már az MZ-ken kinőttem. Úgyhogy nagyjából "kívülállóként" de azért szemlélem, az itteni eseményeket.
Üdv:Atesz
Görögországba nem mentél még vele? Az szép túra lenne...
Mostanában Téged sem nagyon látni itt a fórumon! :)
Ez igen! Mint ami most jött ki a gyárból!
....Hűűű, nem csalódtam, te a régi vagy, nagyon pipec a gép ne is tedd el, nem lehet tudni, mit hoz a tél...a mellékelt képek 2011. Karácsonyán készültek...
Sajnos egyik napon sem értem rá motorozni annyi dolgom volt, ma Zolibáék Erdélyben túráztak Petivel, sajnos nem tudtam elmenni velük pedig nagyon szerettem volna!
Viszont még nincs elrakva a motor! Bár amilyen állapotban van most akár el is rakhatnám télire...link
De nem! Még motorozni fogok!
Szia laci!
...hát változik a világ... te kihasználod a hosszú hétvégét+a kellemes igazi mocis időt? ....én nagy tervekkel voltam még szerdán, de azután 39-40 fokos lázzal ágynak dőltem ...talán holnap 1 kisebb körre csak elmerészkedem...
Szia Atesz!
Ez már nem az a topik ami régen volt... sajnos!
nemrob01 kukac gmail . com