Vannak fontosabb dolgok is az életben a motorozásnál. Sőt...
Ha 2 szer ennyit keresnél, akkor nem jelentene gondot, vagy pl. túl lennél a családalapításon. (Remélem nem lesz belőle sértődés de úgy tudom, h kellett már más motorjából is építőanyagot venni.)
Azt hiszem most önző módon magamra is gondoltam, mentségemre szolgáljon, hogy nekem csak egyetlen szenvedélyem van és az a motorozásban teljesedik ki, a tél pedig ennek komoly gátakat szab.
Nem igazán értek a síeléshez de gondolom az se jó ha pl.30cm-es havakat kívánok... az lesz a legjobb ha olyan időt kívánok neked amelyek lehetővé teszik, hogy a téli hobbidat is kedvedre gyakorolhasd.
Aztán valahogy csak kibirom én is majd, legfeljebb nézegetem a nyári fotókat.
Laci! Kedves a kívánságod. De nekem ne kívánj rövid telet, mert akkor kevés időm lesz a síelésre. Amíg tél van és hó is van, az időrendi sorrend szerinti I. hobbimat űzöm, ugyanis kora gyermekkorom óta gyakorolom.
Könyörtelen, de nagyon igaz mondás ez... Sajnos mèg nem láttam a filmet, de mindenkèpp tervezem megnèzni. Mivel az általatok kèpviselt túrastílus tartogatja szerintem a legtöbb èlmènyt, hiszen nem a száguldás, hanem a látnivalók, az eldugott helyek megcsodálása dominál, majd igyekszem csatlakozni hozzátok.
Üdv, D.
Dani!
Csak rajtad múlik mikor lépteted elő fórumtársból útitársá magad.
A leggyorsabb Indián című fílmből való ez az idézet:
"Ha nem mész mikor kell, az idő megy el melletted."
Nem tudom vajon tényleg Burt Munro saját szavai voltak ezek, de akárhogy is van nagy igazságot takar.
Szervusztok!
Nagyon szèp túrát tettetek ismèt, csodás vidèken jártatok. Számomra is az ilyen táj a legkedvesebb, így elismerèssel nèzegettem a kèpes beszámolót. Fantasztikusak ezek a termèszeti kèpződmènyek. A sötètben abszolvált murvás szakasz pedig csak tetèzte az èlmènyt! Kívánok nektek sok ilyen tartalmas túrát a jövőben is! Annak pedig külön örülök, h az ilyen leírások az itteni "èletet" is újra színesítik!
Jó pihenèst!
Üdvözlettel, Darkmind fórumtárs :)
Örülök, hogy így éreztél Zolibá!
A jövőt tekintve vannak terveink, remélhetően egészségünk és munkahelyünk is lesz, hogy ezek megvalósuljanak. Szerintem megtaláljuk egymást, vagy ott a másik fórumon ahova állítólag áttettem a székhelyem... vagy e-mail-en, telefonon.
Jó egészséget kívánok és rövid telet!
Tisztelettel,
Laci
Laci!
A képsor és a szövegek nagyszerűen megörökítik a tegnapi motorozás mozzanatait és hangulatát.
Örülök, hogy - ha nem is gondok nélkül - szerencsésen hazaérkeztetek. A nap vége felé és annyi km után nem lehetett könnyű a köves út, ami megfeszített figyelmet igényel a mi járgányainkkal.
Számomra új rekord volt, hogy egyetlen nap alatt háromszor is élvezkedhettem a Meszesen átvezető szerpentineken. (Persze mindig felfele menet élvezem jobban a kanyargós utat, és ez ráadásul veszélytelenebb is.)
Remélem jövőben is nyílik lehetőségünk együtt motorozni. Ez új élmény számomra, mert - amint egyszer már írtam - eddig évtizedeken keresztül magányos kreidleresként szennyeztem élvezettel a környezet. Ez új tapasztalatot a Fórumnak és személy szerint nektek köszönhetem.
Szép vasárnap estét!
Mi köszönjük Zolibá!
Ha véletlenül nagy hülyeséget írtam valamelyik fotó alá akkor javítsd ki légyszives, sok volt az infó és előfordulhat, hogy keverem őket link
Tegnap a Szilágyság tájain találkoztunk és motoroztunk hármasban. Rendkívül szép volt az idő. E helyt is köszönet a kellemes napért Lacinak és Petinek.
A Sárkánykert alatt
EBAY-en láttam több hirdetést is, hátha... Egyébként én is javasolnám más tipusnak a beszerelését. A funkció álltalában ugyanaz , csak az agyonelektronikázot tipusoknál egy kissé több a kivezetés és a szabályzások száma.
tutubulu! Ha sokallod az 50 ezret akkor itt egy alternatíva: A Yamaha Virago 535 fórumon olvastam régebben, hogy veszik az új Keeway Supershadow fesszabályzókat mint a cukrot. Valami 4 - 5 ezer Forint körül van az ára és azt építik be a gyári Yamaha helyett. (Annak is Hondáéhoz hasonló az ára). Nem mondom hogy a legkorrektebb megoldás, de ennyi pénzért...
Amikor az én feszültségszabályozóm felmondta a szolgálatot, újat szereztem be, mégpedig olyat, aminek már van hűtőbordázata. Ugyanis ennek hiánya miatt gyakori a Cb500-asok feszültségszabályozójának meghibásodása: nem tud kellőképpen hűlni.
Amit én rendeltem, az több motortípusra is felszerelhető. Nyilván ezt jelzik is.
Kiderült, hogy a fesz.szabályzó rendetlenkedik a gépben.
A szerelő azt mondta h semmiképpen se vegyek utángyártottat, mert azok, nem túlságosan jó mínőségűek.
Kérdésem, hogy bontott? vagy újjat vegyek ?
És hol érdemes nézelődni ? (40-50e-ért találta itthon)
Nekem volt Continental Contago hátul ami vászon szakadt lett egy kátyú után! az volt a furcsa hogy bal kanyarokba mintha darabos lett volna a hátulja de csak balra döntéskor Aztán a haveromnak tankolnia kellett így megálltunk . akkor bakra tettem és lassan forgatva vizsgáltam mi lehet a gond.már sötét volt de még így is jól kivehető volt a pukli a bal felén! Rohadt mérges lettem mert előtte mentünk néhol 160-at is , úgyhogy még jól megúsztam.elöl is ez van és alig várom hogy lekerüljön mert amúgy is szar,csúszik szárazon vizesen viszont legalább nem kopik. senki ne vegyen ezt a tipust
Köszönöm jó kívánságod, majd igyekszem megfelelni az elvárásoknak.
Akkor utólag: Sok boldogságot!
Continental Avenue- nem találom, h ki írta ugyan ezt a problémát vele.
Szerencsémre többen foglalkoztak most a kérdéssel, összefoglalták a tapasztalatokat (eati). Majd meglátom még, h milyen ajánlatot kapok. Azért az is erősen befolyásolja majd a választást. Nem döntöttem még el, h idén lecseréljem e, vagy majd jövőre. Több véleménynél nincsen ott, h mennyi mentek vele el cseréig.
Így tényleg vége tulajdonképpen számomra a szezonnak. Ha meg veszek akkor akkor a magoknak vége. Messze van még ez a 10.-e. Pillanatnyilag tényleg csak motorozásra kell a vas, uh nem olyan fontos, h használható legyen még idén.
De azt hiszem egy szavam nem lehet hozzád képest, mert egy lagzi lerendezheti az ember számláját. Tényleg, nem tudom illik e ilyet itt kérdezni. De akkor majd motorral is mentek nászútra?
Sziasztok!
A tartalékkal kapcsolatba nekem 52km-t ment el 90-es utazónál két személlyel és figyelve a kigyorsításokra (max 4000) Ha 50-nnel mentem volna sem bír ki 70km-t Na mindegy , nekem ezek szerint 5 körül eszik
Szia Fècó!
Ne izgulj 50-et simán elmegy tartalèkon, nekem 2* fogyott ki, mindkèt alkalommal bőven 70 km felett volt már benne. Az egyik ilyen a váci úton volt a kúttól kb.200 mèterre, a màsik már viccesebb volt a Bodrog-közben a semmi közepèn. Kb.500 m-t toltam, ott volt egy tanya, ahol tudtak nekem benzint eladni. Habár èletem legdrágább benzinje volt, nagyon örültem neki.:)
Milyen gumiról beszélünk? Csak h tudjuk mit kell elkerülni.
Jó munkát az új helyen!
Az szép lehetett! A különbsèg azèrt minimum az, hogy az utak jó minősègűek ès minden szèpen karbantartott. Ez Nógrádban annyira nem jellemző, persze tisztelet a kivètelnek.:)
Motoros témát én sem tudok nagyon hozzátenni jelenleg, mert az utóbbi 2 hétben nem motoroztam. Szeptember 12.-én betoltam Fater műhelyébe a vasat, ez a téli tárolója a mocimnak, és Feleségemmel elmentünk 11napra nyaralni Toszkánába. Hiába lett #&@^˘°˛`˙~ drága az út, olyan művészeti értékeket láttunk, hogy az fenomenális. Szerintem megérte. A Toszkán táj, az számomra nem volt olyan hűdenagy szenzáció, mert én Nógrádi vagyok anyai ágon, Vikim meg Zalai, így a kanyargós dimbes-dombos szántóföldek megszokottak.
Folytatom nemsoká, csak szaladok munkába, mert be kell érnem magam.
Pár szösszenet a hétről ami borzolta motoros kedélyeimet.
Már írtam, h az én tankom rozsdásodik. Raktam fel plusz szűrőt is régebben, de nem találtam még benne semmit. Most alig volt már benya a tankban, uh a csónakmotor benzincsövén található pumpa segítségével leszivattam és átszűrtem többször az anyagot. Jött ki pár úszós rozsda darab, de minimális, a szűrű eddig is megfogta, csak magam megnyugtatása végett. Amúgy is bizonytalan vagyok ezzel a tartalékkal kapcsolatban mindig,ismételten nyugtatni szerettem volna magam, uh egyúttal le is mértem mennyi anyag van a gépben. 2,5 L-es tartalékot olvastam a neten (jó tudom, ez függ az úttól is, de itt azért nyilván nem megyek km-eket emelkedőn). Ezt azért a mérésem alapján sokkalom, de miért lenne az enyémen kevesebb egy ilyen gyári érték.
A "tesztben" Szekszárdra verettem le. 2,1L-t mértem a tankban, plusz egy nagyon leheletnyi maradt még benne. 10km után végül szépen át kellett váltanom, uh emiatt kétlem ezt a 2,5L tartalékot, valszeg nem jól becsülöm a tankban maradt benya menyiségét. De kétlem, h 4dl maradt volna még benne. Na mind1 végülis, arra az 50 km-re ezért nem hagyatkozom, de 30-ban bízhatom.
"Teszt" le zajlott. Visszafelé kiégett egy hátsó sárga index izzó. Szerencsére múltkor vettem tartalékot is. De attól tartok valami 600ft körül van db-ja. Oh yeah. Hát nincs mit tenni másnap kicseréltem a tartalékra szépen.
Ma reggel. Viszonylag szép idő, hát mondom már évek óta akarom a Balatont körbegurulni, de mindig elmarad. Holnap kezdek az új munkahelyen, talán a fizetés megérkezéséig kitartanak még a régebben összegyűjtött magocskák. Bepakolok a dobozba, ruha fel, motor ki. Megyek a bobozért, akkor nézem a hátsó gumit, szerencsémre. Gyönyörű szálszakadásos. A Szekszárdi menet során nem voltak az úton néhány faja egyenesben, uh asszem az megadta neki a végső döfést. Lesgyanús volt ez nekem, de mondom csak képzelődöm, h furcsán állt a héten a gumi bal felén a minta. 16700 km van benne, még 5e-t simán elment volna. Uh a körülményekhez képest szép véget ért a dolog, mert nem útközben derült ki. Mentem még egy kört vele a városban, de nem éreztem rajta semmit.
Eddig megvoltam a gumival maximálisan elégedve. Egy másik fórumozó is írta, h neki szálszakadásos lett. Ne haragudjon de már nem tudom ki volt az. 20e alatt volt valamennyivel az ára, elment majd 17e km-t, sokat 2 személyeztem vele. De 2en nem voltunk több 140kg-nál ruhástul az is igaz. Jó azért meg is pakoltam párszor 2 személlyel, de az nem volt jelentős táv. Lehet, h nekem az idei szezon ezzel véget ért. 3258km-nél vagyok. 5e felett szoktam menni. Na majd jövőre talán.
Ha 2 szer ennyit keresnél, akkor nem jelentene gondot, vagy pl. túl lennél a családalapításon. (Remélem nem lesz belőle sértődés de úgy tudom, h kellett már más motorjából is építőanyagot venni.)