Szerintem egész jó lett! Tetszik a fényezés, a könyök, és a felnicsík is. Mivel sosem fogom eladni a drágaságomat, ezért én is tervezek idén télen egy kis átmatricázást a motoromon. A CB1300, és a CafeRacer-ek fényezés stílusát tervezem összegyúrni. A fekete alapszín marad. Egy tetszik, kettő a forgalmit sem kell megváltoztatni. Tud esetleg valaki itt Pesten egy jó fóliázóst, aki igényesen, UV állóan, idomkövetően képes matricát tervezni, és gyártani is?
Köszi! A festés remekül bírja, már kb 4000km van benne és semmi változás. :) Ülés jó lett, szép is meg kényelmes is, ha újra csináltatnám egyet azért változtatnék még, kb 6-8cm-rel előrébb hoznám a hátsó ülés kezdetét.
Túl vagyok az első 1000 km-emen a kis CB 500S-sel . Kezdem már érezni a kicsikét, még 1-2 ezres és neki is foghatok egy komolyabb túrának.
Ma visszaültem a robogóra és... nem is tudom, hogy lehet azzal motorozni .
Olvastam, hogy mentek majd túrázni szeptemberben Miskolcról. Lehet, hogy jómagam is csatlakoznék, ha lehet.
... nem, két műanyag fül szakadt le....a felnyitható ajtók alatt vannak...használatát nem befolyásolják...majd lesz velük valami...egyenlőre a moci kész ezzel a szépséghibával...már tegnap 13ó-ra összeraktam... ,,,s hála a szomszédom "nagy fémes" s adott két tőcsavart, önzáró anyákkal... s most már az idom, együtt rugózik a mocival, külön meg sem rezdül....
Az idom elemei egyben vannak még? Vagy törött is egy kettő?
Mindenre azért nem lehet felkészülni. Más se szedi darabokra a motort szerintem ok nélkül. Gyorsan megcsinálod/tatod.
Remélem nem jelentős azért az anyagi kár.
Üdv!
...hát annyi történt, hogy amikor 2011-ben vettem a mocit, természetesen tüzetesen átnéztem, olaj szűrőcserék, ahogy illik, még a teló szimeringet is, teló és difiolajat is. A mocinak volt előttem "gazdája" vezetett szervizkönyvvel vettem. Tettem a plexire, 1 segéd plexit...majd lassan-lassan feltűnt, hogy a jó magyar utakon külön kezd rugózni az idom. Gondoltam valamilyen rugalmas felfüggesztés lehet, majd ha ősz lesz utána járok, mivel a "ruháját" elég bonyolult leszedni...hát ez volt a baj. A váznyúlványra van rögzítve az idomtartó vázkeret 2X8 tőcsavarral, amiből az egyiknek hűlt helye, a másik benne volt, de anyacsavar nélkül. Így majdnem, amikor vasárnap indultam volna CB Lacival Szolnokra, hogy találkozzunk az ölembe hullott az egész eleje...
Szevasztok.
Huzatáskor, vagy amikor kiinduláskor kanyart veszek,a hátsó kerek felől oyaln ropogás, fura hang jön. Viszont ha csak egyenesen megyek, akkor nem hallani, vagy csak túl halk a szélhez képest. Tehát amikor huzatom, főleg lassan kanyarba akkor a hátsó kerek felől érdekes ropogó hangot hallok. Gyanakodtam csapágyra, de néztem nem tűnik rossznak. Nektek ilyen még nem volt?
...köszi Laci!
...jók a képek ...eltölt némi nosztalgiával, a gyerekkorom utcai képeire emlékeztet.
Azért a vasárnapi eset elgondolkoztatott...ez egy pont lemondott bulgáriai tengerparti eseményen jött volna ki, ha nem mondtam volna le... Pont a kaszni részét nem néztem át alaposan, a Deauville-nek, mert óckodtam a "ruházat" szétszerelésétől... Hát mivel az ördög nem alszik, most már ebben is jártas vagyok...
Csaszi mester!
Tőled kaptam kedvet Allegri Case szerelhető fékcsőre, kívül fekete borításosat választottam. (Kapott első tárcsaféket az MZ-m :D)
Összeszereléshez kaptam egy nyomtatott papírt, ami szerint a helyes szerelési sorrend:
1. A külső hollandert felhúzzuk a fékcsőre
2. a réz roppantógyűrűt beletoljuk a fémháló és a belső teflon közé
3. Beletoljuk a végdarab kis csöcsét a teflon belsejébe
4. Ráhúzzuk a hollandert és kb 20 Nm erővel összecsavarjuk
Mivel nekem külső borítás is van, azt le kellett vágni. Elsőnek csak annyira vágtam le, hogy pont ott legyen a vége, ahol a külső hollander. Viszont így nem tudtam rendesen betolni a réz gyűrűt a helyére, vágnom kellett még a burkolatból. Így már szépen be tudtam kalapálni a rézgyűrűt a helyére. Összerakáskor mikor rátoltam a hollandert, akkor ezen a kb 1 cm-es darabon szabadon maradt a fékcső, burkolatlanul. Szerinted okozhat ez gondot? Neked burkolt, vagy meztelen fékcsöved van? Még csak az egyik végét szereltem össze, kíváncsi vagyok a véleményedre...
Ha van kedved, szívesen látlak itt a XIII. kerületben egy fékcső szerelésre, aztán ha kész, motorozhatunk is egy keveset... :)
Üdv!
tiger1342
Képek:
Köszi! A festés remekül bírja, már kb 4000km van benne és semmi változás. :) Ülés jó lett, szép is meg kényelmes is, ha újra csináltatnám egyet azért változtatnék még, kb 6-8cm-rel előrébb hoznám a hátsó ülés kezdetét.
Jól néz ki! Csak bírja is a festék a leömlőkön...
Az új ülés bevált?
Túl vagyok az első 1000 km-emen a kis CB 500S-sel . Kezdem már érezni a kicsikét, még 1-2 ezres és neki is foghatok egy komolyabb túrának.
Ma visszaültem a robogóra és... nem is tudom, hogy lehet azzal motorozni .
Olvastam, hogy mentek majd túrázni szeptemberben Miskolcról. Lehet, hogy jómagam is csatlakoznék, ha lehet.
Széles utat!
Üdv.: Laca
Az idom elemei egyben vannak még? Vagy törött is egy kettő?
Mindenre azért nem lehet felkészülni. Más se szedi darabokra a motort szerintem ok nélkül. Gyorsan megcsinálod/tatod.
Remélem nem jelentős azért az anyagi kár.
...hát annyi történt, hogy amikor 2011-ben vettem a mocit, természetesen tüzetesen átnéztem, olaj szűrőcserék, ahogy illik, még a teló szimeringet is, teló és difiolajat is. A mocinak volt előttem "gazdája" vezetett szervizkönyvvel vettem. Tettem a plexire, 1 segéd plexit...majd lassan-lassan feltűnt, hogy a jó magyar utakon külön kezd rugózni az idom. Gondoltam valamilyen rugalmas felfüggesztés lehet, majd ha ősz lesz utána járok, mivel a "ruháját" elég bonyolult leszedni...hát ez volt a baj. A váznyúlványra van rögzítve az idomtartó vázkeret 2X8 tőcsavarral, amiből az egyiknek hűlt helye, a másik benne volt, de anyacsavar nélkül. Így majdnem, amikor vasárnap indultam volna CB Lacival Szolnokra, hogy találkozzunk az ölembe hullott az egész eleje...
Huzatáskor, vagy amikor kiinduláskor kanyart veszek,a hátsó kerek felől oyaln ropogás, fura hang jön. Viszont ha csak egyenesen megyek, akkor nem hallani, vagy csak túl halk a szélhez képest. Tehát amikor huzatom, főleg lassan kanyarba akkor a hátsó kerek felől érdekes ropogó hangot hallok. Gyanakodtam csapágyra, de néztem nem tűnik rossznak. Nektek ilyen még nem volt?
...jók a képek ...eltölt némi nosztalgiával, a gyerekkorom utcai képeire emlékeztet.
Azért a vasárnapi eset elgondolkoztatott...ez egy pont lemondott bulgáriai tengerparti eseményen jött volna ki, ha nem mondtam volna le... Pont a kaszni részét nem néztem át alaposan, a Deauville-nek, mert óckodtam a "ruházat" szétszerelésétől... Hát mivel az ördög nem alszik, most már ebben is jártas vagyok...
72e 21e-el vettem 2007 októberében
Ne szabadkozz! Van, hogy 2 hétig én sem jutok gép közelébe!
Én is XIII. kerületben garázdálkodom...
csaszi044 kukac freemail pont hu
Bocs hogy most válaszolok de tök hülye hetem volt.
Tőled kaptam kedvet Allegri Case szerelhető fékcsőre, kívül fekete borításosat választottam. (Kapott első tárcsaféket az MZ-m :D)
Összeszereléshez kaptam egy nyomtatott papírt, ami szerint a helyes szerelési sorrend:
1. A külső hollandert felhúzzuk a fékcsőre
2. a réz roppantógyűrűt beletoljuk a fémháló és a belső teflon közé
3. Beletoljuk a végdarab kis csöcsét a teflon belsejébe
4. Ráhúzzuk a hollandert és kb 20 Nm erővel összecsavarjuk
Mivel nekem külső borítás is van, azt le kellett vágni. Elsőnek csak annyira vágtam le, hogy pont ott legyen a vége, ahol a külső hollander. Viszont így nem tudtam rendesen betolni a réz gyűrűt a helyére, vágnom kellett még a burkolatból. Így már szépen be tudtam kalapálni a rézgyűrűt a helyére. Összerakáskor mikor rátoltam a hollandert, akkor ezen a kb 1 cm-es darabon szabadon maradt a fékcső, burkolatlanul. Szerinted okozhat ez gondot? Neked burkolt, vagy meztelen fékcsöved van? Még csak az egyik végét szereltem össze, kíváncsi vagyok a véleményedre...
Ha van kedved, szívesen látlak itt a XIII. kerületben egy fékcső szerelésre, aztán ha kész, motorozhatunk is egy keveset... :)
Üdv!
tiger1342
Képek:
A telefonon megbeszélt találkozónk helyszinéhez közel van, az időpont is maradhat.
Itt egy jó videó, ez nittelő szerszámmal van, látszik, hogy azzal is nagyon óvatos. Nagyon jó kis videó.
http://youtu.be/3gdLWZ9fcQ4 videó[/L]