Köszönöm a válaszodat,
lámpa ügyben még nézegetek, jobban örülnék a szép krómozott hátsó résznek (sajna az is repedt/horpadt), mégis úgy "eredeti" . :)
A konzolt (ha lesz lelki erőm elmenni a szerelőmhöz), akkor majd magamhoz szólítom, csúnyán el van olódva az egész. Persze bondóban semmi, ebay-en szintén semmi (vagy csak én keresem rosszul.. :), úgyhogy kissé úgy érzem magam, mint kedves kis motorom: elkenődve.
A két telószárat még ki tudják egyengetni (legalábbis úgy néz ki, a csattanásnál teljesen össze volt zárva már a teló), talán a bukócsövet is (bár rendesen bele van rohadva a felső, blokkon átmenő rögzítőcsavar a blokkba), sz'al lesz dolgom vele, bontott alkatrész viszont szinte sehol.
Hiába, ez a "hátránya", ha az ember egy stabil, jó konstrukciójú gépet vesz: bontott cucc szinte csak balesetes gépből van sajna, mert "magától" szinte megölhetetlen a gép ...
Mindenesetre tanácsot, ötletet, beszerzési forrást szívesen veszek bárkitől :)
A lámpa teljesen kompatibilis a CBF500/600-as gépekkel igaz nem krómozott a hátsó része. A tartókonzolt ha lehet akkor javítsd meg, én is ezt tettem, kitt, festés. De a Bázismotorban "louis" is kapsz lámpát ami jó. Univerzális indexeket bárhol be lehet szerezni.
Egy "kedves" lexus-os papának köszönhetően imádott kis motorom erőteljes gyógykezelésre szorul sajna, elég sok minden hajlott/törött a gépen.
Elsősorban fényszóró házat és gyűrűt (vagy esetleg komplett lámpát) keresek, valamint fényszóró tartókonzolt, mert ezt épeszű áron sehol nem találtam a neten.
Van esetleg valami ötletetek? (lehet akár utángyártott is, bár a gépen jobb szeretem az "eredeti" alkatrészeket.. :)
Beszámolók?
Gyerekek! Csak úgy ne járjatok mint én! Holnap reggel megyek kórházba és hétfőn reggel műtenek. Kiszakadt gerincsérvem van így a motorozásnak egyenlőre lőttek. Vigyázzatok magatokra! Majd írok ha újra itthon leszek...
Hello!
Most rendeltem meg a nagyvas.hu a láncszettet, jelen pillanatban a gyári fogaskerekekkel 33820 Ft.
A moci jól teszi a dolgát, minden nap azzal járok melózni, ez kb. 30-35 km-t jelent minden nap. Ennek köszönhetően gyakorlatilag "összenőttünk", teljesen más, mint akkor, mikor csak a hétvégén túráztam néha napján. Az a baj, hogy szarok az utak és a kis oldalsó fekete dekli alsó csavarját mindkét oldalon egyszerre hagytam el, és persze nem tudom pótolni, legalábbis a Fabory-ban nem volt megfelelő. Ezen kívül a szelephézagot kellene megnézni karbiszinkronnal együtt - sajnos a Laci féle állítás még várat magára időhiány miatt. A fogyasztást nem mérem, mert élvezet vele menni ( a megnyúlt lánccal szegény már alig megy és ráz mint a fene), hiszen autóval és busszal kb. 4-szer ennyi ideig tartana az út.
Senki nem túrázott a hétvégén? Laci :)? Képek, beszámolók?
Október elején kéne nyomni egy közös túrát. A tavalyiból csináljunk már hagyományt? Ki lenne benne? A szeptember nekem elég foglalt, ezért kezdeményezem ezt...
Nagyon szépen köszönöm Kedves Nándi, most már abszolút nyugodt vagyok. Olvasgatni is fogok visszafelé, csak a 400 valahány oldalt időbe telik átlapozni, de amint látom nagyon hasznos :)
A CB500 kb. a Japánok MZ-je ami azt jelenti hogy elnyűhetetlen városi ingázó motor igen jól (túl) méretezett hűtő rendszerrel. Képen a zöld sáv mutatja a még kényszerhűtés nélküli üzem meleg tartományt, kb. piros vonalnál indul a hűtő ventillátor. Nekem csak egyszer indult még be, amikor hosszú percekig álló helyzetben járattam. Mindenesetre a zöld tartományt azért el kell érnie a mutatónak. Ha eddig sem jut el akkor érdemes ellenőrizni a folyadék szintet, termosztátot, hőmérséklet jeladót, visszajelző műszert és a villamos kontaktokat is...
Hello!
Egy szóval válaszolva: igen, normális.
Hosszasan taglalva részletesen leírva az okait a fórumon megtalálod. Bármilyen kérdésedre 90-95%-ban lesz válasz csak vissza kell olvasni.
200 körüli tempónál sem melegszik jobban: http://youtu.be/dOyUZ89cdyI
A végén az agyatlan csak úgy leállítja, nem hagyja egy percig sem kicsit visszahűlni...
Középen kapcsol kb. a ventilátor és általában az alsó részben tartózkodik a mutató normál túratempónál is. Városi araszolásnál vagy egy helyben járatva jó sokáig kapcsol be a ventilátor ha eléri a középső állást vagy a 36fokos kánikula elősegítheti ezt
Most vásároltam egy szép állapotú CB 500-ast. Minden faszán működik rajta, csak annyi gondom van, hogy a vízhőmérséklet jelző sosem megy fel mikor már meleg a motor, csak éppen az első vonást hagyja el a mutató. A műszer közép állásánál pedig már kapcsol a ventilátor.
Azt kérdezném, hogy ez normális dolog vagy lehet valami gubanc a műszerrel vagy a termosztáttal?
Köszönöm a segítséget!
Szia Laci!
Ha a Dunakanyart választjátok kirándulásként az egy nagyon jó ötlet és pazar látványban lesz részetek azt garantálom! Én Vácon lakom a Dunakanyar szívében és innen fölfelé haladva a 12-s en Zebegény felé nem mindennapi látvány még sokat látott turista szemének is! Ha esetleg erre jártok tudnék mondani 1-2 látnivalót amit érdemes megnézni ha érdekel
Nem kell menjek mégsem Balatonra. Majd hétfőn Debrecen.
Én marhára vártam, h vége legyen ennek az egésznek. Magánéleti zűrök is voltak mostanság, a záróvizsga is elég szarul sikerült. Uh végül is nem hatott át az a nagy megkönnyebbülés amire számítottam. Ez van egyszer fent, egyszer lent.
Sziasztok! :)
Végre idén voltam szabadságon is egy kicsit így kerültem egy nagyot!
Solymár- Zsámbék- Vértesacsa- Sz.Fehérvár- Gyulafirátót- Csesznek- Komárom- Piliscsaba- Solymár :)
A vizsga nekem elég szarul sikerült, belehúztam sikeresen. Na mind1 azt mondják az a lényeg, h meg van. Most értünk haza a diplomaosztóról. Remélem minden úgy alakul és leugrom kicsit vasárnap csoporttársamhoz Balatonra. Múlthéten az elhúzódó lánccsere miatt nem mentem. Számomra eddig mindig olyan jó érzés volt a Balatonhoz motorozni, uh már várom.
Szia Fecó!
Most 4kerekes kiránduláson töröm a fejem a családdal és a Dunakanyar is felmerült a lehetőségek között, ha úgy alakul esetleg ennek keretében kipróbálmám az evezősdit Persze csak ha éppen te is ráérsz és nem teher, majd jelzek ha tudok pontosabbat az időpontal kapcsolatban
Vizsgákkal minden okés?
lámpa ügyben még nézegetek, jobban örülnék a szép krómozott hátsó résznek (sajna az is repedt/horpadt), mégis úgy "eredeti" . :)
A konzolt (ha lesz lelki erőm elmenni a szerelőmhöz), akkor majd magamhoz szólítom, csúnyán el van olódva az egész. Persze bondóban semmi, ebay-en szintén semmi (vagy csak én keresem rosszul.. :), úgyhogy kissé úgy érzem magam, mint kedves kis motorom: elkenődve.
A két telószárat még ki tudják egyengetni (legalábbis úgy néz ki, a csattanásnál teljesen össze volt zárva már a teló), talán a bukócsövet is (bár rendesen bele van rohadva a felső, blokkon átmenő rögzítőcsavar a blokkba), sz'al lesz dolgom vele, bontott alkatrész viszont szinte sehol.
Hiába, ez a "hátránya", ha az ember egy stabil, jó konstrukciójú gépet vesz: bontott cucc szinte csak balesetes gépből van sajna, mert "magától" szinte megölhetetlen a gép ...
Mindenesetre tanácsot, ötletet, beszerzési forrást szívesen veszek bárkitől :)