Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Legfeljebb 2en bújunk bele! Dumb és Dumber... Azért köszi!
Én láttam már hölgy utast sírva fakadni a hátizsák miatt..nem ajánlom. Max pénztárca, esőruha szendvics ami elfér egy hátizsákban úgy, hogy ne legyen kényelmetlen!

Amikor a saját hölgy utasom azt mondta hogy ő nem fér el 1 dobozban, akkor elvittem hátizsákkal motorozni.. csak egy 250 kilométeres körre. Motorlezáró lánc, 2 literes üdítő meg egyéb ilyen apróságok voltak a táskában a hátán. Mondanom se kell, kényelmesen elfért utána a dobozban is a cucca
Esőkabátot adnèk, de rá nagy lenne igencsak.
Honda CB500 R, PC33, 1996-os évjárat.
Június 14.-én csütörtök reggel. Jobb volna előző nap találkozni, mert a reggel már zűrös lesz! Egyébként nagyon nagyon köszi előre is! T-mob3074547

Én dobozt azért tennék a mocira, mert 1 nagyon jó háttámla az utasnak, meg ez plusz megnyugtatás, hogy nem fognak leesni, 2 nem kell több 100km-en keresztül valaminek a hátadon lennie, ami nyom téged, és 3, ezek a dobozok úgy viselkednek mint a bőröndök. Megfogod, és magaddal viszed, egy kattanással a mocin vannak, szóval nagy a kényelem, és 4, van rajta zár, és kemény a héja, így kevésbé tudják az értékeidet kilopni belőle, mert én pld. a tanktáskánál ettől folyamatosan parázok! Talán akad egy 5. is, hogy méretileg (literileg) ezek általában nagyobbak mint egy hátizsák...
Mikor is mentek ki? Ha itt vagyok akkortájt Budapesten, akkor tudok adni egy 32 GB-osat.

mcsabi: Szia! Egy hasonló szett van most akciósan a Louisban, igaz az, hogy az oldaltáskától nincs hely az utas lábának?

A végén lehet csak egy tanktáska és egy hátizsák lesz belőle, bár még akkor is meg kell oldani a hálózsákok és a sátor felhelyezését...
Ne szabadkozz, semmi rosszat sem írtál , csak lecsaptam a magas labdát! Akkor ezek szerint mindegy, hogy mekkora a koffer, mert így is úgy is annyit pakolunk csak be ami elfér benne! Nu, másfél hét, és kiderül.

Még két dolgot be kell valahogy szereznem, csak nem akarok venni, mert egyébként későbbiekben nem kell. Az egyik az SDHC memóriakártya a digi kamerába, mert 4GB/óra a felvételi ráta, és ezért félek, hogy hamar meg fogok telni, a másik, az pedig egy L-es méretű eső overall az utasomnak. 172cm, 54kg, Anita unokahúgomnak. Egyikre sem lesz a későbbiekben szükségem, így nem vennék ha valaki kölcsön tudna adni Nekünk erre a 4 napra! Adnék érte pár sört! Pestiek előnyben!
Jó, megrendelem.
Csupán arra kérlek, hogy írjad meg, hányas évjárat és milyen típus, mert a megrendeléshez mindig kérik ezeket az adatokat. Aztán jelzem, hogy mit ígérnek: mikorra jön meg a szivacs.
Üdv!
Zolibá
Kedves Zoli bácsi, csütörtökön neteztem utoljára, most olvasom mit tetszett írni. Természetesen nagyon örülnék ha megrendelné, a szivacskát, persze csak akkor ha nem nagy teher önnek. Holnap fel is hívom Endrét lám elhozná-e ha jön haza. Előre is köszönöm kedvességét. Jó éjszakát.
Szia!
Moto Detail a Louis-tól,két bővíthető oldaltáska és egy hengertáska.Plusz van egy egynapos túrára való Buffaló üléstáska amit beleteszek a nagyobbikba,és hátizsákként is használható.A pakolhatósága szerintem a táskáknak jobb mint a dobozoknak,kívűlről rá tudok kötözni mást is pl.fotoállvány,viszont sérülékenyebb mint a doboz.A térfogatot illetően igaza van cblacinak úgyis kevés bármekkora.Viszont praktikus trükköket láthatsz a YT-on csomagolással kapcsolatban.Hajrá,sok sikert a hosszú túrára!
Apropó, 500 km ès elèrem a 80000-s jubileumot.
Pontosan...
Alak függő.. doboz sisak egyaránt. 42 literes moto detail dobozom van (ahogy nézem cblaci képeit, ő oldalkofferként használja ezt a típust) és belefér a sisakom..pedig nem az üres dobozba szoktam tenni. Kicsit olyan a hátsó dobozom mint egy női táska.. tele van minden "szarral"

Teljesen mind1 mennyi hely van a motoron, én ugyanúgy nem férek el 112 literben, három dobozzal mint előtte két dobozzal és 70 literrel.. Minden liter megtelik..(ezért olyan nagyok a bevásárló kocsik is. )
Nekem 44 l-es van, a bukóm ebbe se fèr bele, szóval ennèl kisebbet nem èrdemes sztem venni.
Itt sok kép van a témában: link

Nekem a két kisebb oldaltáska szimpatikus. Louisban most van is egy jóárasított oldaltáska és tanktáska együttes, már csak az a probléma, hogy mivel erősíteném fel.
Máris köszönöm a hozzászólásokat! De kedves cimborák, azért össze ne ugorjatok itt miattam! Csak egy ártatlan kérdést tettem föl és valóban azért mert a praktikum mellett számomra is fontos az esztétikum. Ez a kis GIVI nagyon tetszik, de nem szeretnék egyik végletbe sem esni. A legjobb lenne, ha láthatnánk képet(eket) ilyen és olyan megoldással is és akkor mindenkinek lenne viszonyítási alapja, minden "új versenyző" eldöntheti neki mi a befutó. A helyzet az hogy a közvetlen környezetemben inkább chopperes ismerőseim vannak, ők pedig nem igazán túradoboz felhasználók. Szóval ebben a kérdésben csak rátok számíthatok...
A vélemények nem mindig azonosak, mint ahogy az igények sem, egy kérdést olvastam amire a saját véleményem írtam le. A te "tök jó" dobozod még véletlenül se jutott az eszembe, főleg, hogy azt sem tudom milyen...
Ha úgyis tervben van a vásárlás akkor érdemes egy kis pluszt rááldozni, arra is gondoljatok amikor megálltok valahol és nem kell hurcolni egy séta során pl. kabátokat, vagy a sisakokat... mennyivel kényelmesebb!
Málházni is lehet, meg sok mindent lehet... csináltam én is az ETZ-s világban... talán azért is van összahasonlítási alapom!
Hello eati!

A képeim között van fent kép a még 35L-es dobozzal és az új 45L-essel. Nem a legjobbak, de ha érdekel nézek még, az arányok azért látszanak rajtuk. Ez lehet, h valamennyit segít a dologban.
Anno Balatonra 4 napra 2-en elmentünk egy nagy Budmil hátizsákkal. Tavaly 45L-es doboz meg a 25Les tanktáska kellett csak magamnak. Ha nincsen akkor megoldja az ember, ha van akkor elkényelmesedik. Legalábbis én ezt veszem észre magamon. De hát azért vettem, h használjam őket.
Ne uzsonnásdobozozd le a 35literes dobozom! Tök jó az, bár tényleg nem egy 750es CBre való. 500asra viszont optikailag szerintem ideális! Bár tárolás terén tényleg lehetne több, de ezzel is meg lehet oldani a dolgokat. 2 hét múlva pld. többet fogok tudni mondani a dologról, mert akkor jövök vissza utassal 4 napos ausztriai túráról, és elmesélem, hogy hogy fértünk el. 25literes tanktáska, és 35literes doboz áll "csak" rendelkezésünkre!
Én azt vettem észre kényelem terén, hogy utas nélkül simán működik a 4-500km/nap, de utassal már 300km is bőven elég, mert kevesebbet mocorgok az ülésen, ezért jobban elgémberednek a végtagjaim. Utasomnak is elég szokott lenni a napi 300km.
Tavaly kaptam egy e-mailt hasonló kérdéssel az egyik cimborától, bár nem CB 500 volt az alany hanem egy 750-es CB de az érdeklődés tárgya hasonló volt, illik-e hozzá egy 35l-es doboz
Visszaírtam, hogy szerintem nem, mert az arányokkel baj lesz.
A cimbora mégis megvette, mert jó áron volt, minőségi, praktikus top case... és hasonló okok miatt
Aztán amikor felrakta nem tetszett neki, szerencsére jó gyorsan el is tudta adni
Ha csak arra kell a motor, hogy A-ból B-be elvigyen és tudja biztosítani az ahhoz elegendő minimális praktikumot akkor vedd meg.
Viszont ha vagy olyan bolond mint én és egy kávét is inkább a motor mellett szürcsölsz el szivesebben... vagy úgy fotózol le egy erdős nyiladékot a hegyekben, hogy a fotó valamelyik sarkában kötelező helye van a motorodnak... szóval akkor olyat vegyél ami arányaiban is illeszkedik a motorodhoz és ne rontsd el egy robogóra való uzsonnásdobozzal!
Szia! A motorral együtt kaptam, ez a gyári Honda konzol. Eladót sajnos én sem tudok. Jó hír viszont, hogy platnit azért adnak a legtöbb dobozhoz (a lenti Givi -hez is), ahhoz pedig a rögzítést csak ki lehet okoskodni valahogyan...
Hello eati!

Láttam a képeid között h. van hátul tartókonzolod platnival. Rajta volt ez a motoron vagy vetted hozzá? Én keresek most egy konzolt a hátsó kapaszkodó helyére, de nem találok normális áron (ami nem 30ezer) sehol...
Ha már táskáról - dobozokról van szó akkor érdeklődnék, hogy ismeritek-e a képen látható kis túradobozt? Praktikus a nagy doboz, de kisebb túrákra mégsem szeretnék boylert vinni a hátam mögött... Szerintetek arányaiban passzolna a mi motorunkhoz?
Sziasztok!
Bennem is felmerül a kérdés h. ki mennyit tud ülni a cb500-on és milyen fájdalmai vannak utána Én május elsején túráztam a barátnőmmel (kb.~ ugyanazok a paramétereink mint neked Kölce), akkor 240km-t mentünk (70-80%-ban kanyarok, szerpentin, gödrös kátyús utak - szóval nehéz útszakasz). Én nem voltam hulla fáradt még tudtam volna menni viszont neki fájt a háta és a dereka. Attól is függ h. mennyire fáradsz el h. milyen minőségű utakon közlekedsz, és mennyi benne a kanyar és szerpentin. Nekem a cb 500 motorféke olyan mintha egy személyautóba 2 lábbal állnál a fékre. A pilótának (jelen esetben nekem) lehet kapaszkodni a kormányba illetve tudod mikor fogod elengedni a gázt és tudsz úgy helyezkedni h. ne dőlj előre-jobban tudod magad tartani, de az utasod nem tudja te mikor lassítasz, emiatt vagy tol előre mint egy krumplis zsák vagy majd letörik a csuklója ahogy támaszkodik a tankon.. és ekkor még nem fékeztem, csak visszavált+motorfék... Szerintem ez a legfárasztóbb az utasnak és ha ketten mentek az utas kitartása lesz a hatótávolság maximuma...
http://maps.google.hu/maps?sad...
Tegnap mentem 220km-t, ebből 2x40et utassal a többit egyedül. Nagyon elfáradtam benne, (sok kanyarral szerpentinekkel teli útszakaszon), de rosszul aludtam előző éjjel nem tudtam normálisan kipihenni magam, emiatt az utolsó 40km-t untam már és a hátsóm is elzsibbadt.
http://maps.google.hu/maps?sad...
45km az semmi a cb-n, meg sem kottyan majd mert azt egy simsonon is kibírod.