Szia!
Jól gondoltad nekem a hengertáskás verzióm van a két oldaltáskával.Alakra hasonlít az oldaltáska ,de térfogatban sokkal kisebb,a leírás szerint alapból 20,bővitve 25 körüli.A felfogatás a hengertáska alá illeszthető speciális tartó miatt állítható magasságú.Ha nem sürgős akkor a képesmotoron is kifoghatsz jó áron jó készletet.
Zolibá! Jelen esetben valóban nincs jelentősége, de az "R" betű a legelső generációs motorokat fémjelzi. Ezek még a Tokyo -ban készült 1993-1995 közötti PC26-os, hátul még dobfékes modellek.
Szia!
Tegnap este eljöttek megnézni és le lett előlegezve a moci,így nem aktuális már.Amúgy ilyen dobozt kicsi pénzért kapni,a tartót pedig egy ügyes kezű lakatos (jelen esetben jóapám :D ) megcsinálja.
Viszont lesz egy eladó pár nyeregtáskám és egy mágneses tanktáskám,sztem max 2x volt használva,kb ilyen mint amit linkeltetek.Teszek fel róla képet 1-2 napon belül.
Tegnap elfelejtettem megírni, hogy most nem 21- RON-t kérnek, hanem csak 17-et a szivacskáért.
Amikor bediktáltam a motor adatait, nem tudtak mit kezdeni az R megjelöléssel. Én sem. De gondolom, nincs különbség a mellék-levegőszűrő tekintetében a te motorod és az enyém között. Ezért bátorkodtam megrendelni.
Szép jó napot mindenkinek!
Tisztelt márkatársak Nagyon sürgősen szeretnék BUKÓCSŐ-vet venni ( CB 500 S 2002.) (A Givi kicsit drága nekem)
Kérlek bennetek ha valakinek van és megválna tőle, vagy ismer olyan lehetőséget, hol és hogyan tudnék hozzá jutni ,legyen kedves és írjon.
Nagyon köszönöm előre is a segítséget .
Üdv
A motorgyártók tudják, hogy nem lehet mindig kéznél az utasod, hogy terhelje a moci ülését, pláne, hogy az egyik 40kg, a másik meg 80kg, ráadásul az sem lenne mindegy, hogy milyen erősségi fokozatban van a teleszkóp, így adja magát, hogy terheletlenül kell oldal sztenderden nézni, és állítani a láncot.
Egy kis technikai kérdés láncfeszességgel kapcsolatban.
Haynes szerint úgy mérjük a lánc feszességét, hogy oldalstanderre teszük a gépet. Motorrad szerint úgy kell, hogy üljön rajta valaki.
Na most akkor melyik módszer a helyes?
Illetve hány cm a korrekt érték? Nekem nincs meg az a matrica a hátsó lengőkaron. A fórumban visszakeresve 3,5 cm-t találtam, ez a jó érték?
Köszi a részletes leírást. Most a Louisben nem pont ez a szett van. A mostaniban két táska + tanktáska szerepel.
Ha jól gondolom, akkor a Te verziódban tanktáska helyett ez van.
Meg tudnád nézni, hogy az oldaltáska az ugyanaz? Nehogy az legyen, hgy ez egy másik verzió, ami nem jó a CB-hez. Bár kétlem, de főbb az óvatosság.
Szia!
Képet sajnos nem tudok mutatni,de az én utasom nem panaszkodott a táskára!Egyébként az a szett amiről beszélünk több mint 80 liter, csak maga a hengertáska 40.Az oldaltáskák bővíthetőek egy zippzár segítségével ,és a hengertáska alá csatolhatóak, de a magasságuk állítható, így nem ér bele az utas lába.Rendkívül tetszik az esőzsák ,amik a táskák aljából előhúzhatóak.Nos a felszerelésnél a kerékjáratba való belógást az index előtti csomagtartó vason keresztülvezetett ,tartozék rögzítőpánttal oldottam meg.Amikor minden a helyére került a két oldaltáskát keresztben átkötöttem egy szintén tartozék "kötéllel".Így nagyon kompakt és egybenmozgó csomagom lett.Amire útközben szükségem volt az az oldalzsebekből ill.a hengertáskából egyszerűen hozzáférhető volt.Láttam neked sem gyári az index így bizton nem takarja a táska.Nekem a fejidom segítség az esőben való haladáskor,mert ráhajolok a tankra,így a tanktáska nem fér el,de okos tervezéssel és csomagolással ,a 80 liter és egy kis hátizsák 7 napra elég kell,hogy legyen.Remélem tudtam segíteni,ha megveszed a táskákat , sok-sok sikeres és örömteli túrát kívánok hozzájuk!
Szevasztok! Mentem ma délelőtt 2 órát egy CBF500-al. (rutinpálya első nap) Szerencsére nem esett az eső ebben az időben. Nagyon kis kezelhető gép, bár a sornégyhez képest teljesen más a motor karakterisztikája. Viszont szerethető, egész jó állapotú motorral tanulok. Nekem kicsit furcsa volt, hogy alapjáraton gurulásból kigyorsításnál másképp viselkedik, talán kicsit gondolkodik, vagy nem tudom hogy írjam, viszont a kellő fordulaton tartva szépen jár. Kicsit paráztam a sor2-től, de semmi okom nem volt rá, ez ma kiderült. Szal tényleg jó mocik ezek:) Holnap megint megyek vele 2 órát:)
Hölgyekurak ha vki topikazonos motort szeretne,de csak olvasott eddig és nem motorozott akkor itt a remek lehetőség,eladósorba került a Cébé: http://www.kepesmotor.hu/honda...
Szia!
Igen szinte pontosan ilyen,csak a színe nem ez,nagyon jól vizsgázott szakadó esőben az esőzsákja!Ha az utast zavarja az oldalsó táska kis kreativitással máshogy is felszerelhető szerencsére sok kötözőanyagot adtak hozzá.A hengertáska a nyereg utáni kapaszkodón túlra is felszerelhető.Nekem bejött.
Én mindig nehéz (céges laptop, ipad, cuccaim, stb) hátizsákban nyomom a szokásos 200-300 km-es távjaimat, nem mondom, hogy kényelmes, de ez van. Jelenleg nem szeretnék ca. 60 ezret dobozra költeni.
Bosznia erdejeiben meg úgyis hiába fog rimánkodni a zsák miatt
Csaszi: az nem jó nekem, mert én 9-én lemegyek Pécsre, 13-án záróvizsgám lesz. Onnantól fogva egy héten keresztül végig motorozást tervezek (ekkor használnám azért a Goprot), 20-án jövök csak vissza Budapestre, mert 21-től már megint dolgozom. Ne haragudj, de így nem tudom kölcsönadni. Remélem időben szólok még.
Jól gondoltad nekem a hengertáskás verzióm van a két oldaltáskával.Alakra hasonlít az oldaltáska ,de térfogatban sokkal kisebb,a leírás szerint alapból 20,bővitve 25 körüli.A felfogatás a hengertáska alá illeszthető speciális tartó miatt állítható magasságú.Ha nem sürgős akkor a képesmotoron is kifoghatsz jó áron jó készletet.