Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaja, persze, de most csak egy nap van...és meg akarom nézni "szép" időben is a hegyeket :)
Az előző gazdája tuti beletúrt a karbiba már előtted. Olyan nincs, hogy 5-6e között benzinsokk lenne a 128as gyári főfúvóka. Tuti fel van árazva nagyobbra, és én alapból 135re tippelem. A 38as alapjáratit nyugodtan áraztasd fel 45re, a CO csavart tekerd fel 2 fordulatról 2.5re, és még egy karbiszinkron, és tökéletes is a végeredmény. A CO csavarról pedig én még sosem hallottam, hogy be lenne rohadva. Még 20-30 éves gépeken is simán lehet csavargatni, nem hogy egy 5-7 éves gépnél. Nem lehet, hogy teljesen be lett kopra csavarva, és így megszorult? Finom terhelésváltás közben nem ránt egy-kettőt a gép?

Hidd el, hogy a 135ös főfúvóka nem sok a 128as után. A kettő viszonyát kell nézni! CB-nél a 124est cserélik 130asra, mikor tuningolnak, csak a CBFnek nagyobb a légszűrőháza, meg a légszűrője is (CBF600, és a CB900 is ezt használja) ezért kell a nagyobb, mert kisebb a vákumhatás.

Az más kérdés, hogy most nekem 125ös van a gépemben, és tökéletes. Ez meg a DynoKitt miatt van, mert a tuning főfúvókatű több benyát enged át alapból... Ja! És az alapjáratim az a 45ös, és egyet sem durrog motorféknél, csak ha nagy a kánikula, és izzik a rendszer, de akkor is nagyon ritkán, és max csak 1et.

Kérdezz nyugodtan, és végigjártam az iskolát, vagy 20x szedtem szét a karbit, így nem tudsz olyat kérdezni amit még nem próbáltam volna ki.
Én házat építek, vagyis felújítok! Lesz garázsom is!
Darkmind, írj valamit te merre tervezel, aztán induljunk!
Robi, nem Besztercebányáig kéne most menni hanem egy több napost, fel Poprád, Zakopane, kérdezd csak meg zoli99 vagy cblaci mennyire jó volt ott!
Nekünk bevát a kínai BT headset, és akkor nem kell kábelekkel sem bajlódni. Tényleg 7 órát egyfolytában kibír. Most is vettünk, az elszállt árfolyamok mellett is 9e Ft/darabra jön ki.
Már mentem is a géppel, hiszen a családba került ez is.
Hátsó féktárcsa kéne, az igen nyavajás, a többi elfogadható, jó.
A túraútvonalra koncentráltam úgy, hogy középpontba kerüljön a szállás, és onnét indult szélrózsa minden irányába a túra. És aztán kezdtem a helységnévre rákeresve szállást keresni. Az Alpokban minden bokornál van egy panzió, ház, szálloda, szóval nem probléma.
A TDM remekül muzsikál, hisz mindenki tudja hogy az a legtökéletesebb motor ;)
Tesómnak majd csak augusztusban lesz meg a jogsi, addig komolyabb túra nem lesz. Talán most hétfőn egy Beszterce bányai túra belefér, én nagyon szeretném. Még egyedül is elindulnék, de ha van társ, akkor még jobb :)
azt még elfelejtettem h Bp. közelében kéne valami beszerzési hely :P
csak régebbi a kommentje, aztán gondolom azóta lehet még tapasztalat :D egyébként honnan lehetne relative olcsón CO csavart szerezni? a 2 gyári gondolom horror áron lehet, ilyen 4k-ra tippelem darabját.... meg nem ártana termosztát sem, mert az nem működik, olvastam h másnak is volt hasonló baja, esetleg javaslat van h mire érdemes cserélni?
Szerintem itt Csaszinál senkinek nincs nagyobb tapasztalata erről főleg cbf esetében. Ő is sokáig küzdött vele...
Sziasztok!
CBF 500-am van, gyári dobbal 5 és 6ezres fordulat közt mindig rángatott kicsit, nem akart menni, főleg nyélgázon nem, szóval arra tippelek hogy sok benzint kapott levegőhöz képest. kipucoltam a karbit és kapott egy új légszűrőt is, így már ment rendesebben, de még mindig érezhető volt a dolog, főleg 2 személlyel.
Most rákerült egy nyitott dob, csináltam bele DB killert is, ha benne van, ha nincs gyönyörűen húz minden tartományban egyenletesen egészen 10ezer környékéig, sokkal jobb a gázreakció is, na meg a hangja is finom. Egy problémám van, hogy rettenetesen visszadurrog motorféken, és féltem pl a szelepeket, meg a motor élettartama biztosan csökken vele, szóval szeretném belőni hozzá a karbimat.
Arra tippelek, hogy alapjárati fúvókából kéne nagyobbat belerakni és a CO csavarral játszani kicsit (amit majd ki kell fúrni, mert be van rohadva) a gyári főfúvóka méret (128) nekem teljesen jónak tűnik a dobhoz, bár lehet kap egy 130asat, próba szerencse. Olvastam Csaszi irományát is ( http://cbf-egyesulet.hu/e107_p... ) de én a 135öst soknak érzem bele, meg a 45ös alapjáratit is. Esetleg van valakinek tapasztalata, hogy merre induljak el? elég macerás ki-be rakosgatni a karbit, szóval örülnék ha nem kéne sokszor Válaszotokat előre is köszi
Basq biztos tud segíteni, hisz hasonló a cb500-hoz.
A tdm hibamentes? Túrákkal, tervekkel hogy álltok?
Az Alpokba hogy kerestèl panziókat? 1-1 fix cèlhoz kerestèl a google-lal, vagy vmi szállodás honlapot használva a megfelelő panzióhoz igazítottad a megállókat?
köszi!
Remélem majd a tesóm felregisztrál hozzátok :)
Grat a géphez! Gépkönyv nincs közkincsen, de a CB500 kézikönyvéből, és a CBF600 kézikönyvéből mindent meg lehet tudni!
Sziasztok!
Ma sikeresen vásároltunk egy CBF 500 (2005) gépet a bátyámnak. Kérdezném, hogy van-e valakinek hozzá gépkönyve? A segítséget előre is köszi :)
Sziasztok!
Tippeket/ötleteket várok, hogy hogyan tudnám levenni a légszűrőfedelet rombolás nélkül, ugyanis úgy néz ki az előző tulaj 2 csavart túlhúzott és csak forognak körbe-körbe (csak az alsó jött ki gond nélkül). Esetleg valaki nem tud egy másik jó állapotú komplett házat (ócsóé) ?
Előre is köszi
hali ezt már biztos láttátok páran... http://youtu.be/V2MXjqN7L0Y

Nekem tetszik jól nyomta a srác.
Helló itt szenvedek bent melóhelyen és hallgatom ahogy 10 percenként elmegy pár motor áhh kibírhatatlan... nem elég hogy még motorom sincs, itt kínoznak kintről a hangok is...
A hátsó dobfèk kiválóan illik a cb500 teljesítményéhez ès prímán teszi a dolgát és olcsóbb is, tehát nem kompromisszum. Ne ez határozza meg egy h.1 adott gèpet megveszel-e. Èn városban szinte csak ezt használom mostanàban. A mi kis gèpünkkel öröm a sorok között elsuhanni.;)
Hali srácok ma hazafelé útba ejtettem egy Honda CB500 at áruló urat. hát mit mondjak nagyon jó árban van a vas de sajna nincs rá még pénzem! Egyébként itt is fent van. ha valaki esetleg megelégedik egy 96-os még a hátsó dobfékes verzióval! vegye meg! na hallóka
Ez tetszik!

Egyébként van utas némító funkció is rajta, és akkor csak az MP3 szól!
Ügyes! Még ilyenen eddig nem törtem a fejem mondjuk legutóbb nem is lett volna jó amikor endúróztunk Anyukával kilómétereken keresztül Romániában... hallgattam eleget így is amikor megálltunk nem hiányzott volna útközben is
Pár éve vettem egy Lidl-s gagyi utaskommunikációs szettet. Én lepődtem meg a legjobban, hogy a tipikus kínai, egyszer használatosnak kinéző szerkezet milyen jól működik 80-100km/h tempóig, pedig csak 1 fülest használ, és sima országutas tempó mellett milyen jól tudunk még épp beszélgetni. Csak nagyon hamar megette a 2dbAAA elemeket. El is határoztam, hogy ennek valami jó mikrofon, és fülhallgató kiépítést fogok majd 1x adni. Most, hogy Anita unokahúgommal kimegyünk Ausztriába, és 4 napig motoron fogunk ülni, milyen jó volna közben beszélgetni, és akár zenét is hallgatni. Na eszembe jutott ez a kütyü, és gyorsan rákerestem a neten, a lehetőségekre. Nu nem ragozom tovább, találtam egy 3300Ft/db sisak fejszettet. http://www.dnd.hu/index.php?pa... Gyorsan vettem is kettőt, meg a hozzá való összekötő kábeleket is. http://www.dnd.hu/index.php?pa... A szép a dologban, hogy ez majd későbbiekben simán használható majd bármelyik PMR kommunikációs szettel, hisz ez egy szabvány mikrofon-fülhallgató szett. Ehune egy kitt ami pont ezt használja. http://www.dnd.hu/index.php?pa... A fejegység kábellel együtt egy az egyben működik a Lidlis gagyi kommunikátorral. Ekkora mázlit! Már csak szereznem kellett egy szivargyújtós mobiltelefon töltött, és egy kis feszültségátalakítással, meg zavarszűrő beiktatásával máris meg lett a tápellátása a kommunikátornak. Az egész simán elfért az elemtartó helyén. Már csak be kell szerelnem a sisakokba a fejegységeket. Hétvégén muszáj lesz pár km-t motoroznunk, hogy kipróbáljuk a cuccot. Ehune pár kép.
Köszönni szépen, lenni nagy nagy nagy izgalomban.

Viszek utast, így megint felötlött bennem az utaskommunikáció kérdése, hogy occsón és jól megoldani hogy lehetne. Kitaláltam valamit, amiről este értekeznék. Most 2nm-nyi lakkozni valóm van az előszobában...