Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szép galéria, ötletes ajándék!
(Annyira azért nem volt nagy szenvedés számodra sem az a 3 nap. )
A képek alapján az időjárást is sikerült leszervezned.

(Mehetnek a találgatások mivel mentek 18 év múlva? )
Majd megpróbálok odafigyelni!
Csak nehogy aztán telefonálni akarj a gázmarkolatoddal...
Van vmi rossz èlmènyed velük? Az ebay.de-n találtam 1-et, de az csak helyben szállít. Meg tudod esetleg mondani az említett eladó nevèt? A kábeleket meg lehet erősíteni vhogy?
Sziasztok!

Köszönöm a riasztóval kapcsolatos hozzászólást, tapasztalatot! (Nem reagáltam akkor rájuk azt hiszem.)

A vége az lett, h vettem egy tárcsafékzárat. Vettem hozzá egy rendes tokot (még agyalok rajta, h lesz jó a felhelyezése hosszútávon), és "csináltam" hozzá egy jelzőt.
A semminél több.
Ezt gyorsabban tudom felhelyezni leszedni mint a láncot. Ha hosszabb időre hagyom ott valahol vagy a bukókat is kell zárni, akkor a láncot használom/fogom használni.
En mar nem annyira rajongok a DX-ert :) De akarhol megkapod, ebay-en van egy nagyon jo elado, aki pillanat alatt postazza, es hamar itt is van, alkatreszeket (headset, kabelek) is arul hozza, meg lehet talalni. Vagy tinydeal.com is nagyon hamar postaz.
Amugy ennyi penzert (meg ha gagyi is az osszeszerelesi minoseg es a kabelek, melyek Robinal mar el is szakadtak egyszer) nagyon jol mukodik, azt hiszem mar irtam is rola.
kb. 100-110km/h -ig egesz jol lehet hasznalni, 80-90-es tempo kornyekeig tokeletes minosegben halljuk egymast. Az 500m sik terepen abszolut ervenyes (meg tobb is), de varosban is par szaz meterig jol tud mukodni. Kb. 6-7-8 orat (vagyis kb. egy teljes napot) kibir egy feltoltessel. A fulhallgato nem valami hiper minosegu, telefonrol (BT-n keresztul) nem tul nagy elvezet zenet/radiot hallgatni, de pl. telefon beszelgeteseket is le lehet nyomni rajta, megdobbentoen jo minosegben hall a tuloldal (en nem hittem el eloszor Robirol, hogy eppen motoron ul, annyira semmi hatterzaj nem jott bele, igaz ez csak kb. 80-90km/h -ig ervenyes). Szerintunk nagyon megerte, amikor elszakadt a kabel, alig tudtunk nelkule elni. (Besztercebanyaig "papagaj" uzemmodban mentunk, en beszeltem, Robi hallgatta egesz nap a hulyesegeimet :))
Bocs, csak most vettem észre. A dealextreme honlappal eddig csak jót tapasztaltunk és megbízhatóak. Lehet h benevezek ilyenre, hasznos nagyon.
Most egyelőre nincs terv, de majd írunk ezügyben!
A hâzèpítés jó kis buli lehet...;)
Ez a kínai bt headset pontosan milyen? Hol vettètek? Èrdekelne.
A karter kivezetot nyisd ki (egy cso, dugoval a vegen) es szedd ki belole a piszkot. A labtarto korul keresd a veget, felulrol jon. A sub air cleaner ha jol emlekszem az az ami a tank alatt van, fel kell emelni hozza a tankot.
A szerviz könyvben van egy olyan hogy " Sub-air cleaner " ayt hol kell keresem?
Sziasztok kedves fórumlakók, azt vettem észre hogy a levegőszűrő házában alul benzin, vagy olaj van elkenődve a műanyagon, ez valami hiba, vagy csak csereérett a szűrő? pont mostanában akartam kicserélni, milyen tipust és kódjelzésüt ajánlotok, és még mire kell odafigyelni azon kivül hogy kihuzom a régit és betolom az ujjat? Válaszotok előre is köszönöm, szép Vasárnap estét mindenkinek.
amint megvan a CO csavar megcsinálom a motort, aztán írok az eredményről, kösz az infót Csaszi! egy mailcímet tudsz adni esetleg? írj az fkrisz00 (kukac) gmail pont com -ra egy mailt pls, ha lenne valami lehet inkább írok személyesen, nem a fórumot spammelem tele, köszönet :P
ilyen ni
link
Egyet-kettőt durran, de db-killerrel nincs géppuskaropogás. Ma felvettem direkt egy videót, aminél a kameránál zárom el a gázt, és jól hallani milyen a hangja. Remélem hétfőn lesz időm a videót is megcsinálni.
Igen jelenthet problémát, mert a szelepek amik ugye egy extrém könnyített vékonyított fém, és csak a sapkája erős, de az is csak a belső nyomás megtartásához lett tervezve, s nem egy külső ellenrobbanás elviselésére. Szóval ha csak nem egyet-kettőt durrog vissza mondjuk 8e-2e fordulatig, hanem egy géppuskaropogást játszik akkor azt már el kell mulasztani, mert a szelepeket kinyírja. Maga a durrogás, az az olyan benzinszegény keverék miatt jön létre amit a hűtött hengertérben (2-400°) a gyújtógyertya már nem tud berobbanni, hiába van szikra, és így felrobbanás nélkül jut a tűz forró kipufogókönyökbe (7-900°, de akár 1000 felett is lehet) és ott a beszívott levegő segítségével önrobbanás keletkezik, ami nyomás végigszalad az egész jó hosszú kipuf.rendszeren, ahogy is már egy elég legyengült hangú pukkanás kíséretében hagyja el a végdobot. De a másik irányban a leggyengébb láncszem maga a szelep, aminek rendesen ad, nem csak nyomást, hanem a kipufogó kb800fokos hőjét is visszalöki a hengerfejbe, és egy-egy erősebb durranás ki tudja nyitni a szelepeket, és az alu égéstérbe is jut abból a hőből, s nyomásból ami az égéstérnek, és hajtókarnak is ad egy kis ízelítőt.

Szóval ne legyen géppuskaropogás motorféknél, mert az rendesen rövidíti a motor élettartamát.
attól szerintem kicsit durroghat jobban, de sokat nem tesz rá valószínűleg. kíváncsi vagyok a hangjára :P
Azért kell pasztáznom, mert ereszt az összekötőcsőnél és a levehető palást résénél. Alapjáraton odateszem a kezem, akkor rendesen érzem, ahogy dohog a gép. Önmagában nem érdekelne, de én nyomatékot vesztettem, remélem azzal, hogy rendesen le lesz zárva a rendszer, akkor valamit nő a folytás és visszajön a nyomaték.
Hétfőn kiderül.

Majd teszek fel videót a hangjáról, de még meg kéne vágni a nyersanyagot.
kanyar nekem is a gyárit ajánlotta, de nekem kell a sportdob :D fogyasztásom nem lesz magasabb, többi meg mind1. csaszi meg leírta ami kell, sok szívás így nemhiszem h lenne vele. egyébként miért kell pasztázni a kipuffod? ha a leömlőnél van vmi, akk azért is durroghat, mert ott kap +levegőt. egyébként nem lesz sok baja elvileg a durrogástól, ha nem olyan mint egy gépágyú, de nekem sajnos olyasmi :D nem hiszem h ez használna, van aki szerint semmi baja nem lesz, többek szerint minimálisan rövidíti az élettartamot (pl 150ezer helyett csak 140 ezret megy el...) de elvileg van olyan aki találkozott már motoron beégett szeleppel, végülis lehet, ha nagyon kormol, elkoszolja a szelepet, és az nem tud forogni... akkor ugyan ott kapja a lángot és szépen elég, van ilyen, bár csak autón láttam, ott is gyári dobbal csak. ami biztos, hogy gyárival nem annyira kényes, mint egy nyitott rendszerrel, és minél kevésbé durrog annál jobban be van lőve. egyenlőre én visszaraktam a gyári kipuffot, többet ér a kicsi egészsége, mint h jó hangja legyen :P
Nekem azért szépen durrog gázelvételkor. Tényleg problémát jelenthet ez?

Dynojet? Van értelme belevágni ebbe vajon? Vagy csak egy újabb szívássorozat kezdete?

Csak hétfőn tudom bepasztázni a kipuffot, hogy ne szeleljen, szóval az erőtlenségem még mindig megvan. Ha az se segít akkor azt hiszem két út áll előttem, ez a Dyno dolog vagy vissza a gyári csövet.
Kanyart megkérdeztem, ő visszatenné a gyári dobot, felesleges szívás szerinte a másik út.
teljesen tökéletesen működik, egyébként 2004-es, gyönyörű az alapjárat, akár 600ig is le tudom engedni, és egyenletes. ha forgatom utána ugyan úgy visszaesik 1300 körülre ahogy be van állítva, szóval nagy gáz nem lehet vele. én arra gyanakszom, hogy az alapjárati kicsi, és motorféken kevés benzint kap, ezért puffan egyet kettőt, de az tényleg egyáltalán nem vészes, meg csak üzemmelegen. akkor is inkább csak ha visszadobom a fokozatot és mondjuk 7-8 ezerre. egyébként jól szív, állítottam már karbiszinkront is fülre, nagyjából jó, jobb lett. ott láttam h h szívja a benyát a tölcsérből, azzal nem lesz gond
Na ez érdekes. Nem szabadna, hogy gyári dobbal durrogjon motorféknél. Itt valami gebasz még van... Mikori a gép? Megvan a szervizkönyve? Van benne gyári visszahívásos bejegyzés? Ugyanis a CBF600, és 500nak a benzincsap szívómembránja egy időben gyári hibás volt, hamar kikopott a vákumcsapnak a műanyag perselye és így nem lett kellő vákom, és így nem kapott a gép elég benyát, tehát motorféken durrog, nagy gáznál meg gyengül, esetleg rángat, időnként le is áll... Azt hiszem a 2006-2007es mocik estek bele ebbe. Az enyém 2007es, és nekem megvolt a visszahívás, ezért tudok róla!

A benzinszint sajnos állíthatatlan, egy kicsit alacsonyabb a CB-énél, de problémát nem okoz!
még a terhelésváltásnál jelentkező rángatással kapcsolatban:
egyáltalán nem rángat, ezt a középső nyomatékkiesést kivéve+2500 alatt nyélgázra magas fokozatban, de ez természetes szerintem egy sor2-esnél, nem is erőltetem, csak kipróbáltam a reakcióit(egyébként érdekes h ha forgatva van és utána motorfék, durrog a gyári kipuffal is, csak halkan, meg kevesebbet)
hát köszönöm :P akkor az lesz, hogy az alapjáratit kicserélem és kész is. a CO be van rohadva, angol volt a járgány, gondolom a só miatt, látszik a blokkon is hogy kapott az is. próbáltam kicsavarni finoman, aztán egyre erősebben, de csak letört a 4 bütyökből 1, mert ilyen fos állaga van (pont mint a kis gn-embe, abba is bele volt rohadva... postásmotor, nem jött sehogy, ázott csavarlazítóban napokig, meg stb :D) akkor ez még egy jó 10ezres tétel lesz bele úgy érzem, hacsak nemjó pl kymco-é
és úszószinttel nem kell variálni semmit? nem tudom egyébként hogy kell állítani a lapkát, neked hogy volt?
Most már kész mindkét bukón a kábelezés, de azért részletezhetnéd ezt a BT headszettet, hogy mi ez, hogy hívják, web cím, valami...