Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt hittem a Lodarazs kifejezesrol, hogy mar neked is van egy Hornet
Nem tul nehez a tankot leemelni, 5 perces mutatvany. Ki kell kotni a csoveket (lehuzod) es leveszed (meg a csavart ami fogja az ulesnel). Szerintem Honda kereskedonel nem tul dragan megkapod a sub-air-filtert (en inkabb eloszuronek neveznem, vagy "al" szuronek inkabb tukorforditasban). Igy el szokott rohadni ahogy irod, lattam mar.
Benzinszurot nem erdemes minden olajcserenel, nincs osszefugges. Ha tisztithato meg, tisztitsd meg, ha szetment mar, csereld le (nem is emlexem, az CB500-nal benn van a tankban?)
Kedves Basq, köszönöm a válaszos, sikerült kicserélnem a levegőszűrőt, kipucoltam a slagot amit mondtál, és a " sub air cleanert" ( helyettes levegő tisztitó, nem tudom helyesen forditom-e. ) is megtaláltam, úgy vélem jó hosszú ujjakkal és kis macerálással a bal oldali szpojler leszerelésével is ki lehet venni, anélkül hogy a tankkal matatnánk. Nos mikor lepatintottam a fedelét ért a meglepetés, számítottam rá hogy nem lesz jó paszban de a szűrő szivacs teljesen ki volt rohadva, kár hogy nem fényképeztem le. kérdésem az lenne hozzád és persze a többi fórúmozóhoz hogy ez valami problémát tud e okozni a gép működésében, hosszú vagy rövid távon? lehet e helyetesitenni egy darab szivacsal? hol lehet kapni belevaló szivacsot? továbbá benzin szűrőt milyen gyakran kell cserélni? Az olajjal együtt? jó éjt és szélles utat mindenkinek!
...a kipufogó-mizéria lezárultaként kijelenthetem, hogy mindent megoldott a paszta: visszajött a nyomaték!

talán ez okozza azt az eltérést, amit több fórumon olvastam, miszerint valakinek gyengült a gép dobcserétől, valakinek nem
Szia Zolibá!
Köszönjük szépen a jókívánságaidat, mi is hasonló jókat kívánunk!
Jó az a gumi, itt a fórumon is dícsérték páran a BT45-öt, a korábbi gumijaim között szerepelt néhány típusú Bridgestone amelyekkel én is elégedett voltam. Volt egy Avon-os kitérő de tavaly évvégén újra a Bridgestone mellett döntöttem. A tapasztalataim szerint a mostani (BT-023) a legjobb, most a Bükkben is bizonyított utassal és megrakott dobozokkal is, pedig én nem vagyok egy lábtartó koptató típus, viszont az elején egy-két visszafordítós kanyarban amikor túlzó volt kicsit az önbizalom be kellett avatkoznom a fékkel... amit nagyon jól tolerált a háromrétegű gumikeverék
Esőmentes napokat és jó egészséget kívánok!
Üdv
Laci
Kedves Laci!
Későre jelzek vissza.
De fiatalok vagytok! Isten éltessen sokáig titeket! Gőre Gábor bíró úr szavaival szólva: Kívánok nektek "jó egészséget és hasonló jókat, továbbá" sok-sok kellemes élményt a két keréken.
Irigykedve néztem az útról készített képeiteket. Az asszonnyal mi is tervezgettünk több utat ezekre a napokra. Előkészítettem a Lódarazsat, láncot és fogaskerekeket mostam, majd fújtam be. Sajna csak kisebb kirándulás lett belőle, mert Erdélyben annyira beállt az esős idő, hogy nem lehetett hosszabb útra indulni. Úgyhogy inkább csak annyi örömem volt, hogy miután egy síelő jó barátom értesített, hogy Magyarfenesen vagány motoros cuccokat látott a szeköndhendben, igen-igen előnyös áron, kiugrottam oda. Találtam is egy jó bőrnadrágot, amit azonnal meg is vettem, mert a régi már kiszolgált, és azt még saját magam alakítottam évekkel ezelőtt egy bőrnadrágból olyanná, hogy valami védelmet is nyújtson. Csupán 3200 ft-nyit kértek érte. Volt még ott egy igen profi kordúra-bőr kombinációs nadrág nagyon komoly térd-, sípcsont- és forgó-protektorokkal, de az sajnos vékonyabb személyre készült.
A gumiimmal egyelőre meg vagyok elégedve. Élvezetes, hogy a dobozokkal egyáltalán nem libeg a kormány, meg hogy amikor visszakapcsolok, a száraz úton meg-megnyikkan a jól tapadó BT45.
Üdv nektek és mindenkinek!
Zolibá
Ha a sisakkal közvetlenül nem is, de azért sokat lehet tenni zaj ellen.
Az új felnyithatós N103-am nagyon zajos egy nakedre, de a motosafe füldugóval nagyon jó lett, alig maradt szélzaj. Sokkal jobban is bírom a hosszabb utakat.
Szerintem ezzel kiegészítve egy commkitet még nagy sebességnél is hallható maradna a beszéd.
A hubbon egy srác is így használja, és ő 90 mph fölött is jól hallja a beszédet. Én csak abból tudok kiindulni,hogy a szélzaj jelentős csökkenése mellett simán hallom a benzinkutast.
Na igen. A sisakkal nem sok mindent lehet csinalni. Ebben nincs hangositas automatikusan, de 110-ig ertheto kb., utana mar nem tudjuk kibogozni hogy mi van :)
Ez bizton így van, hogy a sisakok a zajosak, mert ha nem így volna akkor síri csönd fogadna 300nál is, és akkor simán jó volna még egy morzét ismerő szúnyog is a kommunikációhoz! Viszont sajnos a sisakokkal nem lehet mit csinálni, zajosak és kész. Egyébként az utaskommunikációs projektben egy ismerősöm indított el újra, mert 2 héttel ezelőtt kölcsön adta a felesége Interphone F4ét, hogy próbáljuk ki milyen 2 motor között, azt az sem volt nekem olyan ideális. 110nél már ott sem igazán értettem mit mond, hiába emelkedett kb4 lépésben a hangereje, de adott egy lökést, hogy nekiessek az Alpok túra miatt valami hasonlónak.
Szerintem sem olyan vészes!
Óóóó! Elnézést! Erről is csak egy feleség tehet, mert miközben néztem a képeket, a fülembe mondta folyamatosan, hogy "már megint csak azzal a géppel törődsz" szlogenjét!
hát ez enyémhez képest nem durran sokat... ez még szerintem bőven elfogadható
Na végre végzett a gép a kódolással, íme a hang.

Tapasztatok:
- többet durran a gép, mint amennyit hallottam rajta ülve
- a kipufogó pasztázása megtörtént, de az erejéről még nem tudok nyilatkozni, esős időben mentem vele haza, nem akartam próbálgatni
- beraktam egy-egy összehasonlító részt is, amikor normális tempóban közlekedek, hogy érződjön, ugyanolyan csendes maradt túrázáshoz.

cblaci: az ajándék
Egy cuccom veszett el, azota sem "talaljak" (nem is varok csodakra, postas lenyulta tuti), azon kivul nagyon nagyon lassuak.
Ebay-es csavo
imnbw
Szerintem ez sem csinal semmi űrtechnikát. Elvileg van valami noise cancellation, szerintem fokeppen a doboz feliraton dolgoztak, azt csumi. Ja nem, van szivacs is a mikrofonon, az valoban hasznos. :)
Szerintem 100-110 folott mar nem is a rendszernek van baja, hanem annyira zajosak a sisakjaink mar, hogy nem halljuk egymast normalisan. Nem a fules bombol, hanem kintrol a szel. Nekem egy Marushin 999, Robinak egy KBC. 100-110 korul meg uvoltozve ossze tudsz rakni rovid dolgokat (IGEN, vagy NEM kb. ennyit) de 120-130 korul mar szinte semmi ertelmezheto.
Látom figyelsz!
A feleségem kapta tőlem... Ő lett 40, én csak 39 vagyok persze csak néhány hónap választ engem is el...
de azért köszi!
Gratulálok! Happy birthday! Szerintem nagyon tuti, kis retro ajándék volt ez a Feleségedtől! Ügyes!
Na pont ezt akartam megkérdezni, hogy milyenek a gyakorlati tapasztalatok. Sajnos ez a Lidl-s központi egység nem tudja a szélzaj alapján történő hangerőnövelést, és egyébként is fülesre van tervezve a hangereje, így alapból fúl hangerőre tekertük a cuccot, és így 0-70ig tökéletes volt a kommunikáció, de utána folyamatosan érzékeltük, hogy a szélzaj elnyomja a kis kommunikátor hangerejét. 80-90ig, még emelt hangerővel beszélve még átment a hangunk, és folytathattuk a dumálást, de utána már csak pár egyszavas vezényszavakat tudtunk csak kivenni, és ez 110 környékén is megszűnt. Hát ennyit tud ez a kütyü cirka össz 8000Ft-os beker árért. Alpokba ez tuti lesz, ahol az átlagsebességünk lesz vagy 40km/h, de főúton ez már csak szűken elég. Sztrádán 140nél nem is terveztem, hogy valaha is jó lenne egy szett, így arra nem is vágytam. Főleg ezekkel a híresen zajos HJC sisakokkal.
Sziasztok!
Segítséget kérnék hátsó féktárcsa és fékbetét vásárlás ügyben.A pünkösdi túra kicsit leamortizálta,a régebbi hozzászólásokat már megnéztem de hátha van újabb információtok!Előre is köszi!
A lényeg az, hogy magunknak mindent meg kell tennünk, hogy legalább ne mi legyünk a hibásak. Sajnos a mostani eset a vétlenek halálával járt.

Mindenkinek széles utat, vigyázzatok magatokra!
Bizony kanyargós.
Egyszer a Hámori-tó előtt pár kanyarral estem egy kisebbet mocival, de szerencsére nem mentem gyorsan. Répáshuta felé, mert ott jó az út nagyon. Csak fel volt szóródva apró kaviccsal.
A motorozz.hu-n nézegettem most ezt a szörnyű baleset történetét...hát szörnyű-szörnyű.....ott szervezték a túrát.
Ilyenkor megfordul a fejemben, hogy nem kéne motorozni, de igazság szerint a közlekedés mindenhogy veszélyes. Ha a kis Favoritomat tarolja le egy kamion, ugyanott vagyok. Igaz, hogy egy VW Polo-t talán kibír.
Köszi!
Tegnap este úgy sikerült a szállásra érni, hogy az utolsó órát sötétben tettük meg... gondolom Neked mondanom se kell, hogy ott Felsőtárkány és Lillafüred között milyen szerpentines az út. Egész nap tekeregtünk és amúgy is fáradt voltam, végén már jól esett leszállni a motorról. Egyébként gyönyörű vidék, megunhatatlan!
Gratulálok a születésnaphoz! Szép túrát tettetek, főként, hogy az "én" vidékemen barangoltatok. Az ország egyik legszebb régiója. :)
L...sz-t! Apám 54 éves, de fittebb mint én, uh nem hiszem, h busszal mennétek.
A helyi nyugdíjas klub szokott tervezni buszos kirándulásokat, arrafelé is...