Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1. Az indexem nem igazán jó. Amikor kiteszem a relé nagyon gyorsan kattog, majd elhallgat, és onnantól elkezd jól működni. De ez olyan 5 mp-es késleltetést jelent. Szerintetek mi lehet a probléma?

2. Az első sárvédő hosszabbításán gondolkozom, mivel elegem van, hogy a könyökre és alá veri a koszt, és eléggé nehéz kitakarítani rendesen. Van valakinek tudomása hosszabb első sárvédőről, vagy valami ötlet/vélemény?
A szervekkel eddig szerencsére nem volt gond, sőt egyszer kézzel lábbal akartak segíteni amikor vagy 3éve több napra kimentünk. Már nem emlékszem pontosan de talán automatát keresett Zoli cimborám aki elég jól beszél angolul. Két román járőr kapóra jött és először úgy tünt az egyik (a fiatalabb) tud is angolul, sajnos mint kiderült csak azt hitte tud így nem voltunk vele előrébb... Ekkor az idősebb addig jöszmékelt a parkban amíg előhozott valahonnan egy civil fazont aki viszont anyanyelvi szinten tudott magyarul. Mi megtudtuk amit akartunk a rendőr pedig büszke volt magára és széles mosollyal köszöntünk el Volt olyan is amikor viszont a szlovák vendéglős 3méterről b.szta elénk a pizzát, én a kutyámnak ehhez képest tálalok... mondjuk zárás előtt értünk oda, ugyhogy lehet nem csak azzal volt a baj, hogy magyarok vagyunk
Egy a lényeg, nem szabad elfelejteni, hogy mi "kint" vendégek vagyunk és ehhez méltóan kell viselkednünk, ezért cseréltem a nyitott dobot gyárira és figyelek mégjobban arra, hogy ne kövessek el szabálytalanságot. Eddig szerencsére segítőkészséget tapasztaltam mindenhol. A közlekedés az már más tészta, a román körforgalmaknál vigyázni kell, ha nem hajt ki az első kijárón akkor besorol a belső sávba és onnan hajt ki a 2. vagy 3. kijárónál... ha Te a külsőbe maradsz és nem fordulsz le az első lejárónál akkor úgy ütnek ki, hogy abba hiba nem lesz! sőt néha volt olyan érzésem is mintha érvényben lenne az "erősebb kutya b.szik" elv is
Annyira én nem vagyok ínyenc kaja téren, rántott húst sült krumplival simán találok mindenhol. Mondjuk a szlovák nemzeti ételt a juhtúrós galuskát (bryndzové halušky) megkóstoltam a Magas-Tátrás kiránduláson, nagyon finom ráadásul emberes volt az adag az Asszony nem is bírta megenni így megettem az övét is... a kabát cipzárja alig jött fel rajtam
Az egynapos kirándulásokat kibírom szendvicsekkel, na meg legyen kávé, sajnálnék másfél órát egy vendéglőben ücsörögni amikor kint a természetben is lehetek addig is
A lényeg az, hogy legyen jó idő, előzőleg valami útiterv, aztán a többi meg már megy magától
Ez azért megnyugtató, köszönöm! A kaját biztosan megoldanám, talán inkább a helyi szervekkel való kommunikáció jelentene nagyobb kihívást. Persze ki tudja, lehet hogy elég a Hungary és a tourist szavak kombinációja is... Szoktatok Ti is az Alpokról, Földközi-tengerről, mediterrán kajákról álmodozni?
Romániában inkább magyarok lakta részeken kell szállást keresni, panziókban segítség az ha van a csapatban olyan ki beszél angolul, azt általában megértik. Szlovákiában hasonló a helyzet. Ha meg bemegy az ember egy étterembe akkor rámutat az étlapra... persze nem árt tudni milyen kaják vannak felsorolva, legjobb a hamburger vagy a hot-dog, ahhoz még étterembe se kell menni és azt azért ki lehet következtetni mégjobb a hipermarket, leveszed a polcról és kifizeted
Nálam mondjuk nem szempont a luxus, pont elég a benzint kinyögni.
cblaci: Nagyon szép helyeken jártatok! A környező országokban, főleg keleti szomszédainknál mennyire lehet boldogulni mondjuk egy alap angol nyelvtudással? Vagy mindig van a csapatban valaki aki beszéli az adott ország nyelvét?
A 750-eseknèl már èrtesültem róla, nagyon jó kis videó, szèp tájon jártatok! Laci is ügyesen átrodeózott! :)
Elhiszem nekem se mindig fenékig tejfel...
cblaci: Ha nem kéne hétvégén dolgozni... Csodálatos helyeken jártatok

fécó: Semmi gond, én sem emlékeztem rá, hogy így van megoldva. Le kellett szaladnom a géphez, hogy megnézzem.
Remélem Ti is kihasználtátok a tegnapi jó időt!
link
Én úgy megyek túrázni, hogy sátrat viszek magammal, és éjszakára gyakorlatilag a motorhoz vagyok láncolva. Riasztós garázsban tárolom, vastag lakattal kombinálva. De Magyarisztánban mindig félek tőle, hogy ellopják, ez lételeme ennek az országnak.
Egyszer Szegeden még az egyetemen a barátommal sétáltunk egy kurzusra. Egyszer kérdezi: Ez hogyhogy itt van? (egy izzó a ház előtt, a búrát már lelopták). Kérdem mi? Errő ő: Hát az izzót nem vitték el?
Ez egy ilyen ország, népmozgalom és lételem egyeseknek a lopás. (Ha 20 év kényszermunkát adnának érte sztem kezelhető lenne)
Az enyém is ilyen hosszan van hegesztve, csak nem emlékeztem rá. Bocsánat!
Közben kutakodtam tovább, és felfedeztem egy régebbi képemen is a dolgot. Pár netes képen is mintha ilyen lenne.
Megnéznétek nekem, hogy nálatok hogyan áll a hátsó lengővilla és a két teleszkóp?
Szia!
A riasztó kérdéskör nálam is napirenden van... Sajnos a helyzet az, hogy szerintem amit a profi bűnözők el akarnak lopni azt el is fogják vinni. És itt a pont. Remény persze mindig van, az amatőr és kis stílű szélhámosokkal szemben azért mégiscsak tudunk tenni valamit. Féktárcsazáron, lakaton kívül az egyedi riasztók talán a legjobbak, hiszen minden egyes eset egy újabb rejtvény a sötét lelkű ezermester számára. Egy alternatíva: ha pofátlanul olcsón meg akarod úszni a dolgot, akkor 2-3E Forintért már lehet venni pl. az ebay-on (de Vaterán is) komplett távirányítós Shock-szenzoros riasztót. Ennek két hátránya van: az érzékenység itt nem állítható és persze nem egyedi. Vannak persze komolyabb, indításgátlóval, távindítással felszerelt kütyük, de én mégis az egyedi megoldásokra szavaznék. Ha viszont forrasztópákával a kezedben születtél, akkor érdemes szabadjára engedni a fantáziát. Én pl. vettem egy Somogyis 100dB-es szirénát 1400Ft-ért és adott volt egy AudioWox AS-9491 szenzor így már csak a ki-bekapcsolást és az időzített visítást kell megoldani. Az első problémára remek megoldás lehet például, ha az ülés nyitó zár bowdenhez kapcsolunk egy un. húzó kapcsolót. (Kívülről nem látszik semmi és egyedi kulccsal működik.) A néhányszor 10mp-es időzítés pedig akár egy kondi-tranzisztor párossal is megoldható...
Szia!

csak a láncvédőnek a rögzítése van odahegesztve.
Hello Tottipte!

Meglett hegesztve a hátsó lengővilla (hátulról) baloldali felső oldala a teleszkóp rögzítőig?
Sziasztok!

Foglalkozott valaki már közületek riasztó beszerelés kérdéskörével? Márka, kategória, milyen elemekből álló rendszer?

A héten ellopták a kollégám autóját a munkahely elől úgy, h 30m-re csücsültünk tőle. Az utca nem szokott üres lenni, kamerák minden. Uh most pöppet foglalkoztat a dolog.

Vettem egy erős lánczárat még régebben, de azt csak akkor szoktam felrakni ha hosszabb időre hagyom ott ismeretlen helyen vagy a bukókat zárom a mocihoz. Lehet, h kéne vegyek egy tárcsafékzárat amit gyorsabban feltudok dobni. (Lánc azért is macerás mert minden egyéb felszerelés alól kell kibányászni, ha felülre rakom akkor mindennek vége .) De egyes netes vélemények szerint egy széria zár lakatot sem tart sokáig kinyitni egy hozzáértő kéznek. Mondjuk ez a riasztóra is igaz lehet.
Nyiri: Jelenleg más nincs állítva, de így is elégedett vagyok. Biztos lehetne még javítani mindent, de most nincs kedvem variálni. Kicsit betett ez a sérülés.
Én most mértem fogyasztást, és 4,1 L jött ki. 100-120-as utazóra.
100-at 4800-nál hozza, 120-at 5800-nál. Egy személyre nekem ideális túrázáshoz.

Csaszi4: a bibi sajnos komolyabbnak tűnik. A villán és a telókon látszik, hogy valami nagyon nem jó.
Szia!

Nekem szakszervízben csinálták a sportdobot. A gyári lett átalakítva. Ott mondta szerelő hogy a sportdob felrakása csak egy dolog. Utána kell állítani a karbit és ha kell légszűrő is kell. Nekem teljesen el lett állítva a karbi és a gyújtás is. Nem egyszerű dolog. A szerelő srác jó sokáig állítgatta a végén már a légszűrő volt a szűk keresztmetszet. Az is lett cserélve sport légszűrőre. Most az a helyzet vele hogy brutál hang és nagyon nyomatékos a moci. Néha 6 liter fölötti fogyasztással :D Annyi gáz van vele most hogy vagy egy kis gondolkodási idő váltáskor, de ez egy kevés karbi állítással megoldható.

Mikor megkaptam a kész motort akkor picit ledöbbentem mennyire más lett. sokkal jobban reagál és teljesen más lett mint korábban gyáriként. Nagyon hamar kikapja kerékre magát ha nem figyelek.

Van egy kifejlesztett konstrukció amibe belenyúlnak (kipufogó csere) akkor ugrik az egész összerakott rendszer. Újra össze kell hangolni.

Persze attól még egy CB500 tehát nem lett supersport gép csak pörgősebb és nyomatékosabb itt ott és túrázni is simán jó.

Már csak pályázni kéne :D
Na, ennek örülök, hogy jó lett!

Csak a sárhányó ferde, vagy az egész hátsó traktus?
Nem mentél messze, de legalább Te ma motoroztál. Gondolom a fáradt olajat melegítetted elő a cseréhez!

Én az oldalbordámmal bicikliztem egyet (nem röhögni) az Ázsia Centerig, nadrágvásár, és vissza. Így 1 bermuda, 2 rövid gatyával, és 18km-el lettem ma gazdagabb!

Én holnap a bicajom szerelem. Ilyen időben ezt lehet csinálni. A mociban még csak 360km szaladt idén bele, de ebbe a zsemlezabáló drótszamárba már 45km híján 1000km. És hiába volt télen az egész canga átnézve, és felkészítve, mára a lánc teljesen összegányolódott, meg a telóm is átnézésre érett meg ezen idő alatt! Hiába. biciklin sűrűbb a szervizintervallum!
Székesfehérvár-Gánt-Székesfehérvár túra kipipálva.

Ma kapott a vas új olajat (Motul 5100), új fékolajat, az összes csatlakozó, bowden átfújva, szezonra átnézve.

Vasárnapra ahogy elnézem szutyi időt mondanak. Pedig nagyon túráznék (csak annyira szar idő ne legyen )
Kapott egy dbkillert és tökéletes lett, visszajött a nyomaték. A hangja nem ordas, hosszú távú utazáshoz is megfelelő. Végre megvan az a kulturált sor2 hang, amire vágytam!

Viszont miközben nézegettem az eredményt, észrevettem egy újabb problémát. Gondolom attól van, amikor egy idióta autós meglökte a seggét. Középsztenderen relatív ritkán van, ezért nem vettem eddig észre.
Még nem, mert még nincs kész az pálya.
A magyar m2-es pálya fizetős most vagy nem? Nem bírok kiigazodni...
Még annyi, hogy Szlovákoknál elkerüljük az R1-es autópályát!