Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

CB 500 kuplungbowdenHa erre gondoltál akkor ez teljes:
A teljes alatt pedig az értendő ami hiánytalan, komplett, maradéktalan... azaz a gyárival azonos.
Ezzel annyi a dolgod, hogy a blokk felől is és a kar felől is kiakasztod a régit és a helyére beszereled az újat, majd a határoló csavarral beállítod úgy, hogy maradjon legalább 1-2mm holtjáték.
Az a kuplungbovden, amit a cma motornál lehet kapni, az csak a belső rèsz, vagy teljes? Mi számít teljesnek?
null
Jelenleg itt nincs szervezès alatt, nèzd meg a motorozz.hu-n, ott sok van.
Milyen túrák lesznek mostanság ahova egy cb500-al érdemes csatlakozni?
Sziasztok!

Nekem lenne egy eladó Honda Cbf 500 elején törött mocim.Okmányok nélkül!2005 gyártású két gyári kulcs stb.
Az is nagyon szuper, ezért írtam, hogy egy kisebb navival egyszerűbb a helyzet.
Süllyesztett csavarral, majd a véglegesre beállított állapotnál rá is hegesztettem.
Azt gondolom, de ezekből elég egy negatívra rápöttyinteni, nem?

Mit szólsz a banditos rossz linkemre? A felfogatás részét nem nagyon èrtem...
A tank alatt gondolom jó elvezetni a kábelt, nem?
A bilincs helyett használhatok az aljzathoz egy kábelkötegelőt is h megtartsa, bár az elég kókány megoldâs...:)
Szia!
Minden szuperül èrthető, köszi! A fèm bilincshez hogy rögzítetted azt a hajlított fèmlemezt, csavarral? Az a baj, h. nekünk nem adtak kormányra való tartót, bár igazság szerint az autóban nem szeretem feltapasztani, m itt állítólag feltörik a verdát ha látják a nyomát a szèlvèdőn, tehát az autóban elég konzol nélkül letámasztani és ez maradhat a motorè...
Szerintem mindkét oldalsó negatív kivezetés, de az egyszerű mérőműszerekben is van "csipogó" amivel könnyen kinyomozhatod
Igen, természetesen a középső csatlakozás a pozitív. Vezeték keresztmetszete nem kritikus, 1mm2 már bőven elég. Inkább a jó szigetelés legyen előtérben és nehogy kidörzsölődjön, odacsípődjön valahova. Így kép alapján jónak tűnik a csatlakozó, persze ebben az esetben valamiféle bilincses rögzítést kellene kitalálni...
Neked is hasonló jókat!
Elég szép környéken laksz látnivalók tekintetében, hiszen jóformán egy 30km-es sugarú körben is sok szép látnivaló van, ilyenek mint pl.a Dédestapolcsány, Bánhorváti, Uppony háromszögben a Lázbérci víztározó (már többször jártam ott) vagy a Tarnavidék, de jóformán a szlovák hegyek is elérhető közelségben vannak amiket valószínű már többször is meglátogattál így nem ismeretlenek
A motor majd meglátod milyen hamar hozzád nő, hálás és megbízható jószág, akár több napos utkat is nyugodtan bevállalhatsz vele.
Hello Dani!
Először is én a meglévő autós (motoros) navimhoz kezdtem el tervezgetni ami egy Mio C710-es öreg kőkorszaki kövület
Volt a készletében hozzá való motoros kormánybilincs de azzal semmit nem tudtam kezdeni, mert vagy a kulcsot nem tudtam tőle elfordítani, vagy a töltővel nem fértem a navihoz. A készletben volt két adapter is, egyik a kocsi szélvédőjéhez való konzolhoz illeszkedik (1kép) a másik pedig a kormánybilincshez. A kocsihoz valót békén hagytam mert a melóhelyen is azt használom, viszont a kormánybilicsről leszedtem a konzolt és csináltam hozzá másik bilincset fémből (2.kép) így a nagy konzolt (ebből csak egy van és ebbe kell belepattintani a navit) mindkét adapterhez tudom illeszteni Most a km óra takarásban van, de ez nem gond mert a navi minden infót mutat, sőt többet is mint a km óra. A töltő aljzatát a telóvilla felső részére a kormánykifli mellé bilincseztem, könnyen hozzáférek, nem feltünő és ha használaton kívül van a vízmentes tetejével lezárom.
A 3. képen a navi előkészített helyét látod a töltővel és annak helyét a kormánykifli mellett. A 4. és 5. kép a navi helyzetét mutatja ahogy azt már 3-éve használom gond nélkül. Biztosan van másabb vagy jobb megoldás is nyilván egy újabb kisebb vagy vékonyabb navit könnyebben el lehet helyezni, ez függ a készüléktől is. Addig nem akarom kicserélni amíg a karcokat leszámítva egyéb baja nincs, tavaly elvittem egy szakihoz aki frissítette és bővítette a memóriáját is, akkor volt 5éves de nagyon sokat volt már használva...
Az aljzat az akkumulátortól külön vezetéken kap áramot egy lengőbiztin keresztül, a vezeték 2,5mm2-es és a tank alatt fut végig a negatívval együtt a lámpafejhez menő vezetékköteghez kötegelve. Remélem nem volt túl kacifántos a leírás
Ha valami kérdést szenved akkor kérdezz nyugodtan
Szia!
Jó megoldàs. Èn sem bìrtam ki, hazafelè bementem egy villamossági boltba, vettem hozzávalókat. Csak mivel egy mekkmester ;) vagyok nem vagyok benne biztos, h mit, hova kell forrasztani. A pozitív megy a közèpső csatlakozóhoz, a negatív az egyik oldalsóhoz? Nekik csak ilyen sima aljzat volt, ha nem jò veszek másikat m csak 180 ft volt.:)
Szia Darkmind! Szivargyújtó aljzattal kapcsolatban eddig csak azért nem írtam, mert előző írásod alapján úgy értelmeztem hogy Laci megoldása már a végleges megoldást jelenti számodra. Az AKMT-s linkhez hasonlóan én is otthon oldottam meg a problémát a mellékelt képek szerint. Nincs ugyan a képeken, de esztergályoztattam még egy kis vízzáró kupakot is két 'O' gyűrűvel az esővédelem miatt. Maga az aljzat a fölső kormánykifli bal teleszkópszárát rögzítő csavar alá lett fogatva. Gyújtás után fogom bekötni, lengő Wickman aljzattal és 3,15A-es biztosítással.
akmt.hu/sufnituning/szivpna/kormanytajek.html

Ezt akartam linkelni, de nem akarja az igazságot.
Mind1
Ezt talàltam:
null
Ezt talàltam:
null
Na engem is elèrt a szivargyújtó birtoklási vágya a gps-hez. Elolvastam itt mindent, amit írtatok. A Laci megoldása tetszik legjobban.
Ha jól èrtem a szivargyújtó aljzatod egèsz a kormànynál van, amibe bedugod a gps töltőt. Milyen vastag kábelt vegyek ehhez, elèg egy vèkonyka is? A tank alatt vitted a kàbelt? Neked a gps kormány tartòján kívül mèg meg is támasztja vmi a kèszüléket?
Köszi a részletes tájékoztatást!
Ez a sztori úgy hangzott mint a klasszikus rendőr vicc: hiába beszélsz akár hat nyelven is ha a kolléga egyiket sem érti
Hasonló szlovák sztori velünk is megesett korábban: talán Rozsnyón vásároltunk volna és rámutattunk a pultnál arra a termékre amit szerettünk volna, de az eladó csak azt hajtogatta hogy nincs illetve hogy nem érti -nem akarta érteni- mit szeretnénk... Persze megvan az ellenpélda is: kedvesemmel szlovákoknál voltunk nászúton és végig nagyon kedvesek, korrektek voltak velünk a szállodában, le a kalappal előttük!
Körforgalom: erre még rá kell készülni mert nálunk csak egy sávos, mezei körforgalmak vannak. Persze egyesek itt is szeretnek az utolsó pillanatban átgázolni és index nélkül kihajtani ami nagyon bosszantó tud lenni! Kipufogóval, közlekedéssel remélem nem lesz gond. Mindig is igyekeztem a motorjaimat minél inkább gyári állapotban megtartani mert számomra ez jelentette igazán az értéket.
Az igazat megvallva kicsit irigykedem, hogy milyen sok szép helyre eljutottál már! Na de majd összebarátkozom én is az új szerzeménnyel aztán igyekszem megismerni kis hazánkat és előbb-utóbb szomszédainkat is! Addig is kívánok sok szabadidőt, szebbnél-szebb látnivalókat, és persze örök nyarat! :)
Hát, fogalmam sincs. De az internet megmondja. Vagy a gugli.
WD40-et próbáltam, de nem segít. Szerintem is relé. Merre lehet olyat kapni, ami a CB-be jó?
Először fújjál bele az index kapcsolódba WD 40-el. Ha ez nem segít, - a kapcsolónak ez jó - akkor vagy kontakt hiba, vagy indexrelé.