Sárban is használtam a motort, és el is merült eldőlve egy pocsolyában (bal kormányvég látszódott ki, meg a hátsókerék meredezett felfelé a vízből . Miután kijutottam a saras részről, le kellett szedni az első sárhányót, hogy elforogjon a kerék! Szóval ez valószínűleg a nem rendeltetésszerű használat miatt volt.
Szemre, szagra, fogásra ízre nem volt baja a porvédőnek..
A hibát valószínűleg ott követtem el, hogy amikor kipuceváltam a sárból a gépet, nem húztam fel a porvédőket..
Akkor az már nem töltötte be a funkcióját... egyébként ha nem repedezett le kell tolnia a port a becsúszó szárról, esetleg olyan is előfrordulhat, hogy a porvédó nem illeszkedik mindenütt a becsúzószár köré, akkor is minél hamarabb csere!
A porvédőt amúgy néha érdemes (ha nincs szétszedve a teleszkóp, akkor is!) le/felhúzni a helyéről, mert apró szennyeződések be tudnak jutni a pereme alá. A GS egyik krómszárát az egyik ilyen porvédő gumi alá berakódott kosz ette meg.
A porvédőt akkor is ki tudod cserélni ha nem húzod szét a szárakat. Felül a kormánykiflikből kell kihúzni a szárat és a porvédő könnyen kicserélhető a szárról lehúzva... Tényleg nem olcsó és ha a gyári még hibátlan akkor nem feltétlen kell cserélni.
Szerintem a szimmeringhez nem adtak nekem se porvèdőt, ha óvatosan szedik le nem lesz baja. Nèzd meg ha nagyon kirepedezett, akkor biztos tudsz venni hozzá, csak lehet h drága.
Sziasztok!
Hamarosan sort kerítünk a motorom az első teleszkópok olajcseréjére. Mivel egyéb időszakos karbantartást is el kell rajta végezni, így szakszervizre bízom az egész műveletet.
A teleszkópokban a szimmeringek is ki lesznek cserélve. Ugyan semmi gond nincs velük, de mivel a motorral együtt már 9 évesek, nem kockáztatjuk meg hogy szétszedés után visszarakjuk őket.
Viszont a szervizben azt mondták hogy az eredeti porvédőket nyugodtan vissza lehet majd rakni, mert azoknak semmi bajuk nem lesz a szerelés során. Erről kinek mi a véleménye?
Szia!
Megnéztem a máj 18-i fotókat, igazi családi motorrá lépett elő az IZS Szép lett és örülök, hogy valóra vált a régi álmod!
Gratula a családhoz és jó egészséget Nektek!
Hali cblaci! Összeállt a vas (nagysokára!) A teljes festés elmaradt,sajnos,de a váz+a hozzá tartozó sok kütyü+1-2 dolog azért meglett,bár olyan nem is tudom...JÓL ÁLL NEKI A TÁVOLSÁG jellege van az egésznek. De legalább nem rozsdás ! Tettem volna fel képet,de sajna nem megy(egyéb okok végett). Nézd meg a Veterán fórumon, ha gondolod,a Híres név alatti galériában van fent pár. Jó gurulást nektek+örök hátszelet (ja! a hátszél csak az enyémnek kell?! )
Helló srácok, érdekelne hogy egy karbi szinkron és egy szelephézag állogatás mit kóstál kb? pusztán kíváncsiságból ja és milyen intervallumban elvégzendő?
Ha nem tettetek bele, akkor tömítőpasztával, spècit lehet venni kipufogóhoz, pl. Bosal. Hőre köt meg (a becsúszó rèszre kend rá). Nem raktatok bele amikor feltettètek?
Esetleg márkaszervízben érdemes lehet utánaérdeklődni, hátha tudnak forrást mondani.
más:
mivel érdemes tömíteni kipufogót? Az új végdobom levhető palástú, és annál a résznél körben illetve a könyöknél lévő kapcsolódásnál rendesen ereszti a kipufogógázt. Amiatt vettem észre, mert megint gyengült a gép, és lehet ezért.
Hol találok a láncvédőre azokat a matricákat? Most cseréltem mert el volt repedve és a sajátról esélytelen volt leszedni mert annyira gáz állapotban volt.
A napokban szert tettem egy ilyen gépsasra. Minden ok vele, de az aksija kuka, kérdésem lenne, hogy milyen való bele, mert a régit kicsinylem (YTX7A-BS) ?
Èrtem . Azèrt ötlött fel bennem ez a hülye kèrdès, m. Pesten csak a belső rèszt akarnák 3600-èrt adni, míg a teljest 6300-èrt. Akkor ez mèg szállítással is megèri, hisz összesen 5000.
Láttam vagy 100 minit
meg megjárattam az új gumit