Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sikeresen összeraktam a gépecském. Ma este lesz rá időm kipróbálni, mert tegnap este fél kilenckor már nem akaródzott. A bukócsőt 3x kellett kittelnem, annyi hiányzott a fémből, meg a kormányvégsúlyon lévő esésnyom sem volt sámli eltüntetni (nem is sikerült 100%an), kialakítani az imbusz fejű csavar süllyesztését, meg persze a másikat hozzáigazítani, de a csiszolókorong olyan jó mintát alakított ki a végsúly felszínén, hogy azt úgy hagytam, csak lefestettem. Elég baba lett.
Annak idején mikor motort nézegettem volt néhány igen fontos elvárásom! Legyen aránylag klasszikus motor formája, legyen aránylag olcsó fen tarthatósága, (nekem már akkor is számított, hogy 4liter alaphangon, vagy 6l), legyen üzembiztos, és tudjon 2 személlyel dobozokkal simán 130at! Fél év keresgélés után arra jutottam, hogy a CB(F)500 az, ami ezeknek a kívánalmaknak leginkább eleget tesz. Én most 4.5 év után (~34000km) azt kell, hogy mondjam tényleg így is van! Pedig én tényleg ˝ütöm vágom˝ a sajátomat.

Az Inazumát meg szerpentinen megeszem, a CBFemmel!
Szerintem egy CB500 se rossz választás...nekem egy sportkipufogó van fenn és gyönyörű a hangja. Forgatni meg nem szoktam, mivel túragép...olyan 3800...4200 között használom főúton és 4 literrel simán elmegy, nekem ez is bőven elég. Inkább a motoros tudásra (tanfolyamok, könyvek), szakképzésre költöm a pénzt. De ez is csak egy vélemény a sok közül...
Akkor hogy mégjobban fájjon!
A 400-as kistesó ugyanazt a futóművet kapta mint a nagytesói (750 1200) hátul 170-es tappancs elől 120-as! Elől dupla tárcsa, hátul szimpla. Pörgetősebb mint a CB 500... ami lehet nem éppen előny egy túrán és fogyasztásban sem... viszont olyan élményt ad ami talán megéri azt a kis pluszt.
2009-ben a kék túrán előttem motoroztak egy olyan géppel, gyönyörű hangon énekelt a hátam borsózott. Azt hittem először, hogy az is 750-es bár fura volt, hogy sűrűbben váltogatott... aztán mikor felértünk a Kékesre beszélgettem a sráccal... már nem tudom mennyi km volt a gépben de jó sok! Csak gyertyát cserélt benne és olajat pedig az elmodása alapján imádja a sebességet...
De ez nem a reklám helye volt csak úgy mondtam, vagyis írtam
akkor köszi mindent további jó éjt
Na most aztán sikerült régi sebeket feltépned.
Szerelem első látásra, amikor megláttam egy inazuma 400-at.
Tökéletes forma.
azt gondolom
Az Inazuma mindegyiket...
csak kíváncsi voltam. De nem kell enni XJ-t Se CB-t
Na igen ez a nem mindegy ! az állapot
Ez hülyeség kérem! A CB 500 nem eszik XJ-t mert benzinnel megy, láttam több esetben is amikor tankolták.
Ráadásul a CB nem sportmotor ahogy az XJ sem... akkor meg minek kóstolgatnák egymást!
Nem?
De!
ezen morfondíroztam én is...
Ez talán segít a döntésben.

Én, hangsúlyozom én, most is a CB-t venném. Egyszerűbb, olcsóbb fenntartani, és személy szerint nem szeretem a pörgős sor4 motorokat. Túrázni szeretek, és ahhoz a sor2 és a V2 a jobb választás. Jó, oké, kiegyeznék egy sor3-as Triumph-fal is :D

De talán, ami a legfontosabb: állapotot kell venni, nem típust.
Valószínű. Nyomatékosabb a két henger mint a négy, így jobban el tud ugrani
Helló jó estét srácok nem akarok vitát robbantani csak puszta kíváncsiság amit kérdezek ! Nem tudok aludni amég le nem írom! szerintetek a Honda CB 500 megeszik egy Yamaha XJ600 at? Nem piszkálódást akarok ebből csak komolyan kíváncsi vagyok illetve nem szeretnék senkit sem magamra haragítani. és köszi előre is
Hello!
Tegnap mi is motoroztunk, vègre sikerült 200 km fölött teljesíteni. Az irány a Börzsöny volt a Duna-kanyarral. Nagyon jó idő volt, csak rosszak a mellèkutak...de Szobtól északra kifejezetten jók.
Csináltunk egy kis ízelítő videót, majd felrakjuk a Youtube-ra.
Elöljáróban:
Itt szerintem mindenki 10w40es olajat használ, így nyugodtan tehetsz Te is a gépedbe azt! Szereti ezt a fajtát is!
Ááá! A dob még a régi. A moci hátuljával nem volt, és egy ideig nem is lesz időm foglalkozni! Most a moci összerakásával foglalatoskodom, mert még csak félig van összerakva, de ha az idő is úgy engedi akkor a haverokkal 4nap múlva szombaton egy Szlovák 577es vagyis most már 14es túrára megyünk, így van 3 estém, hogy a mocim üzemképes legyen. Úgy hogy nagy a hajrá, de szerintem meglesz! Kívánjatok szombatra jó időt!
Szevasztok félezres cimbik! :)

Visszaolvasagattam a fórumot, nemrég egy (off)kiadós bringázásról értünk haza asszonypajtival, jó sok motoros volt kint :D Eléggé el vagyok tűnve motoros fronton, inkább a bringát hajtom ha van némi időm.

A fóruomot olvasgatva elszégyeltem magam, nekem is kéne már fékfolyadékot és villaolajat cserélnem, letelt a két év... No ha legalább lesz időm beindítani a vasat nekilátok! :)

Egyszer bemérgelem magam és 2 tank benzinig meg sem állok!

Üdv,
Zoli
akkor a többségre érdemes hallgatni
Én a fórumot olvasgatva, több felhasználó több évi tapasztalata alapján a Motul 5100 4T 10W40-et választottam. Visszaolvasgatva ezek a tapasztalatok és vélemények olvashatók:
Repsol Moto Supersport 4T 10W30 4L

Egyedül ilyen olajat találtam motorkerékpár olajok közül, ami 10W-30-as...Ti milyet használtok?
10W-30 olajat ír a gépkönyv. Tudtok egy jó weboldalt, ahonnan relatíve olcsón lehetne venni hozzá 4 liter olajat?
hali Az szép akkor lehet venni 4 litert hozzá
Ha csak olajat cserélsz akkor 2,9 liter, ha szűrőt is akkor 3,1 liter.