Csaszi4: látom sikerült akkor megoldani a karbon végdob problémáját. Jól áll rajta. Most hogy megint rendbeteszed, és kezd összeállni az egész, megkockztatom, hogy ez a legszebb CBF, amit valaha láttam. Különösen jót tesz neki az egyedi fényszóró.
zolibá: el tudnék viselni ilyen hétvégéket!
Kölce: esetleg nem ismered a kozármislenyi Hofecker mestert?
Kölce!
Nekem is aktuális volt nemrég a plexi vásárlás és az Adamoto webáruházban találtam is univerzális túraplexit akcióban 6E párszáz forintért! Hibátlan kínai termék, rögzítő konzollal, csavarokkal és még szép is. Bennem is fölmerült a barkácsolás lehetősége de ennyiért még a dekopír fűrészt sem érdemes elővenni!
A képet indulás előtt készítette a feleségem szombaton, estefelé, mielőtt felmentünk volna a Madarasi Hargitára. Annyira meleg volt, hogy teljesen neki kellett vetkőzni a munkához.
A többiek biztosan, ezért írnak ilyen keveset, de én még csak biciklivel kergetem a kilométereket. Brutálisan jól néz ki ez a ház! Nyugtass meg, hogy nem így dunsztos bőrszerkóban - hosszú szárú csizmában nyomtad a kerti munkát!
A mocim összerakásával viszont elég jól állok. Már csak fél napnyi munka, és az eleje kész is! Kár, hogy ezen a szép, s hosszú hétvégén erre már több időm nincs!
Gondolom, ti is kigurultatok ide-oda. Én többek között ezen kis háznak kertjében dolgozgattam, és nagyon jól esett a fizikai munka a sok ülőmunka után. Sajna, ma estére már haza kellett jönnünk.
Tegnap és ma a Hargita alatt voltunk az asszonnyal. Nyári meleg volt, egyenesen fárasztó. Ebben a Homorúdfürdői patakban kétszer is megfürödtem, anélkül, hogy megfagytam volna, pedig már 56 éves vagyok.
Hogy a megbontott fékolaj nem használható fel korlátlan ideig, ezzel kapcsolatban az a tapasztalatom, hogy igaz.
Figyelembe kell venni először is azt, hogy mit ír a flakonon a felhasználhatóság felől.
Másodszor: ha lejárt a szavatolási idő és a flakonban levegő marad, még inkább érvényes rá az, hogy már nem megfelelő a minősége. Ebben az esetben a színe is megváltozik: sárgásabb lesz, húgyszínű. Az ilyen semmiképpen sem felhasználható. Bármennyire sajnálod, félre kell dobni.
Köszi előre is de valahogy tuti meg oldjuk mást nem a sógoromon keresztül mert plexivel is dolgoznak a munkahelyükön ha más nincs jöhet majd a Német:D már csak a motor kell.de nagyon a Honda felé húzok
Szia !
A naked verziónál kicsivel jobb a szélvédelme,de a gyári hosszúságú plexi csak az alacsony termetű motorosoknál érezhető(én 164 cm),viszont lehet bele illeszteni hosszabb ún. túraverziót,német honlapon láttam 3 színben is kb.20000ft körüli áron.
Hali tetszik a pécsi vidi! Kár nekem nincs mocim még ott lettem volna! Most pont a CB500s-eket lesegetem valamivel jobb lehet a szélvédelme mint a sima CB500 nak
Idén még nem szólt senki sem, hogy tervezne ilyet! Én 5x voltam ringen, ebből 2x estem. Utoljára a Hringen, és nem én tehettem róla. Egyenlőre elég volt!
Kakucsot ajánlom (azt hiszem 3000fél nap, 4-5000egész napra), ha Pest közeli vagy, és nyugodtan felvetheted itt a fiúknak lehet valaki Veled tartana! Visonta is tuti, de az egy kicsit messze van. Euroringen már féktávot visszaváltásokkal is gyakorolhatsz, de az egy kicsit csúszkálós, de Hungaroringre ne menjél. Kevés a paci nekünk oda. Halálfélelem mikor én egyenesben 120-175, a többiek meg 200-240.
Nekem is maradt az első fékcső cseréjénél (3 éve) vagy bő 3 deci. Ugyan úgy megbontva, a kupakja visszazárva. Ment a veszélyes hulladékleadóba! Nem mertem megkockáztatni. Inkább vettem most újból fél litert a komplett cseréhez. Ez fék! Ezen múlik az életem! 1 szerpentines lejtőn ne fórjon fel a fékolajam, mert akkor szakadék!
Van nekem egy jó adag fékolajam, még az első fékcső cseréről maradt. De bontott a csomagolása. 2éves azt hiszem. Szerintetek ez használható még? Mert olvastam több helyen, h a már megbontott flakonban lévő fékfolyadék nem tartható el korlátlan ideig mert felveszi a levegő nedvességét. (De azért a flakonba nincsen olyan marha nagy nedvesség amit felvegyen.)
Felhasználható ez még vajon a hátsófék fékfolyadékának cseréjéhez vagy sem? Valakinek van tapasztalata?
Köszi a válaszokat. Olvasgattam a teszteket és nincsenek elájulva ettől a gumitól :(
Más kérdésem is lenne. Nem terveztek valami pályamotorozásos napot? Nagyon ki szeretném próbálni és ultra kezdő vagyok. Szeretném gyakorolni a döntést és az ívek tartását és ezt igazán pályázás közben lehet jól belőni. De mivel lámer vagyok a témában azt sem tudom hogy induljak el és merre. Milyen pályán, mikor? Társaságban biztos bulibb az ilyen. :)
Pontos választ nem tudok adni kérdésedre, gondolom a többiek is azért nem írtak mert nincsen tapasztalatuk.
Nekem Avenue van elől hátul. Nyáron volt kétéves. Én megvagyok vele elégedve. Nem érzem, h gondot jelentene számára az eső. Bár akkor eleve sokkal óvatosabban megyek vele, de hála égnek nem volt még rossz tapasztalatom. Szerintem nem is nagyon kopott meg, uh a jövőévi műszakit is azzal tervezem lezavarni. ~14e km-t mentem eddig vele. De én nem szoktam vele sosem kapartatni meg nem tudom.
Lassan az új láncszett megrendelése lesz soron. Mentem már ~25e km-t vele, ezzel vettem 4,5éve. Tavaly megfordítottam rajta a lánckerekeket, lehetne még így járni vele szerintem pár ezer km-t, de nem kísérletezem. Hétvégén megzargattam kicsit két személlyel és nem tetszett a hangja amikor haza értem. De ezen egy alapos sprayzés lehet, h segítene. 200-300km-enként vagy ha úgy ítélem akkor természetesen kenem, de most a tempós 150km leszórhatta.
Mekkora guminyomást használsz? Vannak gumik amiknek a 2.5bar kevés, csak 2.8-3.0bar környékén lesznek stabilak. Addig úgy másznak ahogy azt Te az előbb említetted.
Hátsó gumit kéne vennem. 3 éve van meg a mocim. Amikor vettem akkor került rá új. A korábbi tulaj eladás előtt vette rá. Conti Attack. Szerinte iszonyatosan csúszik. Akármilyen idő van érzem hogy mászik a hátulja pedig nem vagyok kanyarvadász. Előre Conti Go-t vettem mert azt mondták hogy az zsir.
zolibá: el tudnék viselni ilyen hétvégéket!
Kölce: esetleg nem ismered a kozármislenyi Hofecker mestert?
Nekem is aktuális volt nemrég a plexi vásárlás és az Adamoto webáruházban találtam is univerzális túraplexit akcióban 6E párszáz forintért! Hibátlan kínai termék, rögzítő konzollal, csavarokkal és még szép is. Bennem is fölmerült a barkácsolás lehetősége de ennyiért még a dekopír fűrészt sem érdemes elővenni!
A mocim összerakásával viszont elég jól állok. Már csak fél napnyi munka, és az eleje kész is! Kár, hogy ezen a szép, s hosszú hétvégén erre már több időm nincs!
Figyelembe kell venni először is azt, hogy mit ír a flakonon a felhasználhatóság felől.
Másodszor: ha lejárt a szavatolási idő és a flakonban levegő marad, még inkább érvényes rá az, hogy már nem megfelelő a minősége. Ebben az esetben a színe is megváltozik: sárgásabb lesz, húgyszínű. Az ilyen semmiképpen sem felhasználható. Bármennyire sajnálod, félre kell dobni.
A naked verziónál kicsivel jobb a szélvédelme,de a gyári hosszúságú plexi csak az alacsony termetű motorosoknál érezhető(én 164 cm),viszont lehet bele illeszteni hosszabb ún. túraverziót,német honlapon láttam 3 színben is kb.20000ft körüli áron.
Na vajon melyik a sor2?
Sebaj, kedden megyek beszélni a szakival kipuff ügyben...
A gurulás egész videója meg ITT.
Kakucsot ajánlom (azt hiszem 3000fél nap, 4-5000egész napra), ha Pest közeli vagy, és nyugodtan felvetheted itt a fiúknak lehet valaki Veled tartana! Visonta is tuti, de az egy kicsit messze van. Euroringen már féktávot visszaváltásokkal is gyakorolhatsz, de az egy kicsit csúszkálós, de Hungaroringre ne menjél. Kevés a paci nekünk oda. Halálfélelem mikor én egyenesben 120-175, a többiek meg 200-240.
Van nekem egy jó adag fékolajam, még az első fékcső cseréről maradt. De bontott a csomagolása. 2éves azt hiszem. Szerintetek ez használható még? Mert olvastam több helyen, h a már megbontott flakonban lévő fékfolyadék nem tartható el korlátlan ideig mert felveszi a levegő nedvességét. (De azért a flakonba nincsen olyan marha nagy nedvesség amit felvegyen.)
Felhasználható ez még vajon a hátsófék fékfolyadékának cseréjéhez vagy sem? Valakinek van tapasztalata?
Más kérdésem is lenne. Nem terveztek valami pályamotorozásos napot? Nagyon ki szeretném próbálni és ultra kezdő vagyok. Szeretném gyakorolni a döntést és az ívek tartását és ezt igazán pályázás közben lehet jól belőni. De mivel lámer vagyok a témában azt sem tudom hogy induljak el és merre. Milyen pályán, mikor? Társaságban biztos bulibb az ilyen. :)
Pontos választ nem tudok adni kérdésedre, gondolom a többiek is azért nem írtak mert nincsen tapasztalatuk.
Nekem Avenue van elől hátul. Nyáron volt kétéves. Én megvagyok vele elégedve. Nem érzem, h gondot jelentene számára az eső. Bár akkor eleve sokkal óvatosabban megyek vele, de hála égnek nem volt még rossz tapasztalatom. Szerintem nem is nagyon kopott meg, uh a jövőévi műszakit is azzal tervezem lezavarni. ~14e km-t mentem eddig vele. De én nem szoktam vele sosem kapartatni meg nem tudom.
Lassan az új láncszett megrendelése lesz soron. Mentem már ~25e km-t vele, ezzel vettem 4,5éve. Tavaly megfordítottam rajta a lánckerekeket, lehetne még így járni vele szerintem pár ezer km-t, de nem kísérletezem. Hétvégén megzargattam kicsit két személlyel és nem tetszett a hangja amikor haza értem. De ezen egy alapos sprayzés lehet, h segítene. 200-300km-enként vagy ha úgy ítélem akkor természetesen kenem, de most a tempós 150km leszórhatta.
Hátsó gumit kéne vennem. 3 éve van meg a mocim. Amikor vettem akkor került rá új. A korábbi tulaj eladás előtt vette rá. Conti Attack. Szerinte iszonyatosan csúszik. Akármilyen idő van érzem hogy mászik a hátulja pedig nem vagyok kanyarvadász. Előre Conti Go-t vettem mert azt mondták hogy az zsir.
Érdemes hátulra is Conti Go-t venni?