Bár tudom ti nem Hornetesek vagytok de gondoltam hátha van kedvetek ismerkedni kicsit: Ismét összeröffenünk egy kis találkozóra a baráti társasággal, ha van kedvetek új motorosokkal ismerkedni és egy szép napot eltölteni akkor várunk titeket is! Nem baj ha nem Horneted van
Bár tudom ti Fazeresek vagytok de gondoltam hátha van kedvetek ismerkedni kicsit: Ismét összeröffenünk egy kis találkozóra a baráti társasággal, ha van kedvetek új motorosokkal ismerkedni és egy szép napot eltölteni akkor várunk titeket is! Nem baj ha nem Horneted van
Bár tudom ti Fazeresek vagytok de gondoltam hátha van kedvetek ismerkedni kicsit: Ismét összeröffenünk egy kis találkozóra a baráti társasággal, ha van kedvetek új motorosokkal ismerkedni és egy szép napot eltölteni akkor várunk titeket is! Nem baj ha nem Horneted van
Sziasztok!
Teleszkóp témában lenne kérdésem felétek.Jövő héten cserélek olajat a villába és ha már szétszedem rugó csere is lesz úgy döntöttem. Találtam progresszív rugót de 37000 pénz volt kicsit meglepett.Tud valaki jobb áron esetleg?
Nándi! Tényleg szép az út Aggtelek felé, bár régen jártam arra. Utoljára bicajjal mentünk -a legnagyobb kánikulában- Ózdról Zubogyra és persze vissza. Százszor meghaltunk mire hazaértünk! :) Érdemes még szétnézni Zabar, Cered, Istenmezeje felé is! Ha jól emlékszem Istenmezején egy egészen különleges sziklafal húzódik az út mentén...
Valóban ilyet szeretnék, olyannyira hogy egy fighting red már le is van foglalózva. Németországból érkezett és már csak a rendszámra várok. Űrtechnika az ETZ250 -hez képest!
Helló köszi:)és én is egy CB 500-al vizsgáztam nekem elég volt az ereje persze mindig azt mondja az ember lehetne erősebb is de én túrázgatni szeretnék illetve a-b-eljutni dolgozni stb. oda meg elég az57 LE Ezt csak azért írom mert olvastam , hogy te is ilyet szertnél...
A Dunlop Arrowmaxot hamar felejtsd el! Az Er5- öt ezzel szerelik gyarilag, életveszélyes az a gumi! Kemény mint a kő, nem tapad, aki lecserélte nálunk, az mindenki csak örült utána!
Hello Tottipte!
A BT45-nél a 7000 km-es futásteljesítményt meg tudom neked erősíteni, én tavaly augusztusban váltottam erre a gumira és novemberre 7000 km alatt csere érett lett, igaz én 8 ezret mentem vele, de akkorra már a közepén a mintát sem lehetett látni. A tapadásra viszont nem lehet panasz, mert a 7000 km alatt nem csak a gumi, de a lábtartók is elkoptak Én az éven a költségek csökkentése miatt visszatértem az olcsóbb Heidenau gumihoz, már régebben is használtam ezt és meg voltam vele elégedve, túrázáshoz tökéletes, de dűteni is elég jól lehet és ez elment nekem 13 ezer km-t. A Pilot Activ gumiról nem tudok mit mondani, azzal nincs tapasztalaton.
Igen, már néztem is korábban, döbbenetes az a mintamélység 22 ezer után... Én a Sport Demonnal tartok kb 5000-nél és már nem sok van hátra belőle a hátsón. Pedig mazsola vagyok.
Mindenesetre, HA ez tényleg így van, akkor
a BT45-tel 21 ezer km ca. 160 ezer Ft
a PA-val 21 ezer km ca. 60 ezer Ft
Ennyit számítana a modernebb komponensekből kikevert gumi? Mert ha igen, akkor még lehet az Arrowmaxot is érdemes lenne megnézni.
Többi BT45 tulaj? Futásteljesítménnyel tapasztalatok?
Ha látni akarod, hogy milyen volt a Pilot Activom a hátsó keréken
22 000 km után, akkor keresd meg a [10693] március 15. 18:08-i hozzászólásomat.
Amikor megvettem a BT45-ösöket Debrecenben, érdeklődtem, hogy tapasztalatuk szerint mennyit fognak tartani. Válaszukat tartózkodónak ítéltem. Csupán annyit mondtak, hogy ez a vezetési stílustól függ leginkább. Nos kíváncsi vagyok, hogy hogy tényleg csak az általad jelzett 5-7000 km-ig bírják.
22 ezer km a Pilot Active-vel?!
Német fórumokon 5000-7000 km után csereérett BT45-ökről beszéltek. Akárhogy is nézem, hogy maga a BT45 garnitúra 7ezerrel olcsóbb, mint a PA, de ha ekkora futásteljesítménybeli különbség van, akkor mégis a PA a jóval pénztárcabarátabb választás.
Laci!
Te még nem alszol? Igazad van, ezért is jegyeztem meg, hogy kevés a tapasztalatom.
Az előbb elfelejtettem odaírni, hogy mi az összehasonlítási alapom. Korábban kereken 22 000 km-t hajtott a Mishelin Pilot Activ gumival, 2009 márciusától 2012 márciusáig. Még nem voltak veszettül kopottak, az első még egészen tűrhető lett volna. De lecseréltem őket, mert vizes úton nem bíztam bennük. Igaz, közben kiszáradtak, ridegebbekké lettel, és ha jól megvizsgáltam őket, hajszálrepedéseket lehetett felfedezni rajtuk. De már korábban tapasztaltam, hogy a vizes aszfalt nem való nekik igazán. Nem kanyarokban éreztem ezt, mert óvatosan vezettem. Hanem amint írtam is már itt, a fórumon, még mielőtt megöregedtek volna Pilot Activ gumik, anélkül, hogy különösebben ugrattam volna a motort, induláskor, sőt egyszer kettesben is kipörgött a hátsó kerék a vizes aszfalton, éspedig úgy, hogy ketten ültünk a motoron.
Üdv Zolibá!
Annyit azért hozzá tennék, hogy amikor új a gumi az szinte minden esetben pozitív változást hoz, főleg ha a régi gumi "kockásra" volt kopva és már az idő is eljárt felette.
Igazából új gumikat lenne érdemes egymással szembeállítani és nem csak 25 fokos ideális körülmények között tesztelgetni, hanem esőben, hidegben és olyan hőségben is amikor málik az aszfalt...
Én is a BT45-öt választottam tavaly, az ösz elején meg is vettem, és most, tavasszal tétettem fel őket.
Kereken 600 km szaladtam velük, tehát sok tapasztalatom még nincsen. Azt viszont kezdettől fogva érzékeltem, hogy a BT45-tel jóval könnyebben fordul a motor és a kanyarokban is nagyobb biztonságérzetet nyújt.
Végigböngésztem 3 fórumot is: a Michelin PA és a BT45 tűnik a legjobb választásnak. Én az utóbbit fogom venni, meglátjuk mennyire fog beválni.
Kár, hogy ebben a tesztben nem szerepel a PA: link
Sziasztok!
Bár tudom ti nem Hornetesek vagytok de gondoltam hátha van kedvetek ismerkedni kicsit: Ismét összeröffenünk egy kis találkozóra a baráti társasággal, ha van kedvetek új motorosokkal ismerkedni és egy szép napot eltölteni akkor várunk titeket is! Nem baj ha nem Horneted van
Link 1
Link 2
szóval még egyszer
Sziasztok!
Bár tudom ti Fazeresek vagytok de gondoltam hátha van kedvetek ismerkedni kicsit: Ismét összeröffenünk egy kis találkozóra a baráti társasággal, ha van kedvetek új motorosokkal ismerkedni és egy szép napot eltölteni akkor várunk titeket is! Nem baj ha nem Horneted van
Link 1
Link 2
Bár tudom ti Fazeresek vagytok de gondoltam hátha van kedvetek ismerkedni kicsit: Ismét összeröffenünk egy kis találkozóra a baráti társasággal, ha van kedvetek új motorosokkal ismerkedni és egy szép napot eltölteni akkor várunk titeket is! Nem baj ha nem Horneted van
Link 1
Link 2
Teleszkóp témában lenne kérdésem felétek.Jövő héten cserélek olajat a villába és ha már szétszedem rugó csere is lesz úgy döntöttem. Találtam progresszív rugót de 37000 pénz volt kicsit meglepett.Tud valaki jobb áron esetleg?
Olcsó benzint és örök nyarat!
Jövőhéten meg is rendelem a Pilot Active-ot az R17-nél, ahogy nézem az a legolcsóbb bolt.
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
A BT45-nél a 7000 km-es futásteljesítményt meg tudom neked erősíteni, én tavaly augusztusban váltottam erre a gumira és novemberre 7000 km alatt csere érett lett, igaz én 8 ezret mentem vele, de akkorra már a közepén a mintát sem lehetett látni. A tapadásra viszont nem lehet panasz, mert a 7000 km alatt nem csak a gumi, de a lábtartók is elkoptak Én az éven a költségek csökkentése miatt visszatértem az olcsóbb Heidenau gumihoz, már régebben is használtam ezt és meg voltam vele elégedve, túrázáshoz tökéletes, de dűteni is elég jól lehet és ez elment nekem 13 ezer km-t. A Pilot Activ gumiról nem tudok mit mondani, azzal nincs tapasztalaton.
Mindenesetre, HA ez tényleg így van, akkor
a BT45-tel 21 ezer km ca. 160 ezer Ft
a PA-val 21 ezer km ca. 60 ezer Ft
Ennyit számítana a modernebb komponensekből kikevert gumi? Mert ha igen, akkor még lehet az Arrowmaxot is érdemes lenne megnézni.
Többi BT45 tulaj? Futásteljesítménnyel tapasztalatok?
22 000 km után, akkor keresd meg a [10693] március 15. 18:08-i hozzászólásomat.
Amikor megvettem a BT45-ösöket Debrecenben, érdeklődtem, hogy tapasztalatuk szerint mennyit fognak tartani. Válaszukat tartózkodónak ítéltem. Csupán annyit mondtak, hogy ez a vezetési stílustól függ leginkább. Nos kíváncsi vagyok, hogy hogy tényleg csak az általad jelzett 5-7000 km-ig bírják.
Német fórumokon 5000-7000 km után csereérett BT45-ökről beszéltek. Akárhogy is nézem, hogy maga a BT45 garnitúra 7ezerrel olcsóbb, mint a PA, de ha ekkora futásteljesítménybeli különbség van, akkor mégis a PA a jóval pénztárcabarátabb választás.
Te még nem alszol? Igazad van, ezért is jegyeztem meg, hogy kevés a tapasztalatom.
Az előbb elfelejtettem odaírni, hogy mi az összehasonlítási alapom. Korábban kereken 22 000 km-t hajtott a Mishelin Pilot Activ gumival, 2009 márciusától 2012 márciusáig. Még nem voltak veszettül kopottak, az első még egészen tűrhető lett volna. De lecseréltem őket, mert vizes úton nem bíztam bennük. Igaz, közben kiszáradtak, ridegebbekké lettel, és ha jól megvizsgáltam őket, hajszálrepedéseket lehetett felfedezni rajtuk. De már korábban tapasztaltam, hogy a vizes aszfalt nem való nekik igazán. Nem kanyarokban éreztem ezt, mert óvatosan vezettem. Hanem amint írtam is már itt, a fórumon, még mielőtt megöregedtek volna Pilot Activ gumik, anélkül, hogy különösebben ugrattam volna a motort, induláskor, sőt egyszer kettesben is kipörgött a hátsó kerék a vizes aszfalton, éspedig úgy, hogy ketten ültünk a motoron.
Annyit azért hozzá tennék, hogy amikor új a gumi az szinte minden esetben pozitív változást hoz, főleg ha a régi gumi "kockásra" volt kopva és már az idő is eljárt felette.
Igazából új gumikat lenne érdemes egymással szembeállítani és nem csak 25 fokos ideális körülmények között tesztelgetni, hanem esőben, hidegben és olyan hőségben is amikor málik az aszfalt...
Kereken 600 km szaladtam velük, tehát sok tapasztalatom még nincsen. Azt viszont kezdettől fogva érzékeltem, hogy a BT45-tel jóval könnyebben fordul a motor és a kanyarokban is nagyobb biztonságérzetet nyújt.
Kár, hogy ebben a tesztben nem szerepel a PA: link