Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hú, nekem asszem ilyen volt a bordón ès irdatlan szarnak talâltam. Ezután én a pirosra (jelenlegi) Michelin Pilot Active-ot tettem és nekem nagyon jó. Mint minden gumiról erről is megoszlanak a vèlemènyek, meg kell nèzni a gumigyár ajánlását, nem elèg a motorè.
Csak ügyesen, meglesz az simán!

Azt hiszem Te kérdezted nemrég a gumiméretet, erről http://www.hegylakok.hu/2012/0...egy írás.

Lassan új gumikat kell vennem, Ti mit használtok? Nekem jelenleg Pirelli Sport Demonjaim vannak, és nagyon nem vagyok velük megelégedve. CB-re egyáltalán rá lehet tenni radiált?
hali itt is nyilatkozom... holnap lesz a nagy napom 1 órakor van a motoros városi vizsgám kicsit azé parázok de remélem sikerülni fog és a kis cb 500 is velem lesz majd!
Keresek megvételre CB500 hoz benzincsapot és légszűrőházat.
OFF!

Valóban erre ˝nem˝ gondoltam, hogy hogy fogom a 192cm-em összehajtogatni erre a masinára, mert alapból arra számítottam, hogy felnőttre tervezték. Az, hogy viccesen nézek ki rajta, az egyáltalán nem izgat, sőt, sztm. ez benne a pláne. Végül is 15évesen (akkor már megvolt a magasságom) poénból pedáloztam pár métert egy gyerekbiciklin, aminek hasonló papaméretei lehettek.

A motor miatt jobb volna a 10" kerékméret, mert egy simo kereket csak láncos áttétellel tudnék meghajtani, ami így már gondozást is igényel rögvest. Esetleg tényleg valami robi váz lesz amin 10"-ak gyárilag a kerekek. Majd meglássuk!

Köszi mindenkinek még egyszer a hozzászólást!
Hello Laci!

Köszönöm a kimerítő választ! Mi ennek a pontos neve, ha azt még szabadna.
Nekem is tetszik ez a villanyriga :D Mókásan fogsz kinézni rajta szerintem is, de drukkolunk h. a projekt létrejöjjön :D
Aggtelek is közel van! Nagyon fasza az út Aggtelekről Trizs-Ragály-Zubogy felé Jósvafő után egyre rosszabb lesz... Én szeretem a Rakacai víztározó környékét is, de oda is elszántság kell m. az utak siralmasak. A Szilvásváradi út is egészen jól járható illetve Egerből Miskolc felé a Felsőtárkányi úton is szeretek menni a Bükkön át viszont a Heves megyei útszakasz jó csak a borsodi rész az gyatrább... Szeretem a Bükköt és a Mátrát :D
Hát cimbora... eléggé "majom a köszörűkövön" feelingje van a gépnek, főleg magasabb pilóták esetében... jobban tetszene egy dongó motoros klasszikus bicaj... mondjuk nekem a klasszikus beütésem gyógyíthatatlan!
Szia Fecó!
Valószínű itt is megpendítettem a defektmegelőzős dolgot csak esetleg az érdeklődés hiánya miatt később nem foglalkoztam vele
Nekem bevált, persze ez olyan dolog ha kaptam is defektet azt nem vettem észre mert a csumisz tette a dolgát belül automatikusan.
Nem tudom emlékszel a videóra amikor a sógorom furgonja alá egy szöges fát tettem... na ez a kísérlet győzött meg annyira, hogy a motor kerekeit is feltöltettem a csodaszerrel. Valahogy úgy működik, hogy elterül a gumi belsejében de képlékeny marad mindaddig amíg a gumiban nyomás van Viszont ha valami kiszúrja a gumit akkor a lukon kitüremkedő anyag a felszinre érve egy pillanat alatt megköt! A lényege, hogy betöltés után menni kell vele azonnal és akkor szépen elterül, attól tartottam viszont, hogy esetleg centírozási problémákat okoz... de semmi ilyet nem tapasztaltam
Most amikor gumit cseréltem és levették a régi gumit jól látszott ahogy elterült a gél belül és megőrízte képlékeny "öngyógyuló" tulajdonságát. Persze nem sokáig mert szétbontás után a szabadlevegőn megszilárdult... hiszen így működik ez a lényege! Azóta nem hordok defektjavító spray-t, csak ha esetleg többen összegyűlünk, mert ha nem én de más kap defektet akkor miatta szívna a többi is... Az új gumiba is első dolgom volt az anyag betöltése, így nyugodtabban indulok el bárhova. Semmibe nem tesz kárt, amikor leszedte a gumis a kopott gumit a még képlékeny anyagot egy száraz ruhával könnyedén letörölte a felni belsejéről még mielőtt meszilárdult volna az. Csináltam egy képet a régi gumi belsejéről amin láthatod milyen szépen elterült A két kerék feltöltése kb. 5ezer Ft de ez a feltöltési mennyiségtől függ amit az abroncs méretéhez számolnak ki.
Szerintem mégéri!
Esetleg egy Szimò-váz?
Szèp ez a kèp!
OFF:
Tényleg nagyon aranyos ez a Riga, de szerintem is túl kicsi. Talán egy robogóval/robogóvázzal jobban járnál.

ON:
hétvégén én is megjárattam kicsit
Jó ötlet, de szerintem te erre nem fèrsz rá. Hobbigèpnek tök jó, de minden nap bejárni..hát te tudod megèri-e. Barkâcsolni tuti öröm lesz! Bár ha belegondolok, egy Monkey sem nagyobb... Vágj bele, mi pedig drukkolunk!
OFF!

Előre elnézést kérek mindenkitől, de itt Veletek szerintem értelmes fülekre talál egyik leendő 2kerekűm ötlete, így megosztom, és tanácsot - véleményt kérek tőletek. Nem akarom a fórumot elferdíteni, így csak most, csak ma zavarlak ezzel Titeket.

Történt 1 éve, hogy mikor elkezdett a benzin durván drágulni, körülnéztem, hogy milyen egyéb lehetőségeim lennének itt a városban napi 15-20km-t leküzdeni lehetőleg legolcsóbban. Ekkor derengett feljött a villanybicikli, e-roller, meg pedálos e-robogó emléke. Rákeresve 20-30km/h közlekedő 240W-os valamik jöttek elő. MEG EZ!

Valaki épített egy 1000W-os Mini Rigát! Hát én lehidaltam, hogy ez milyen jól néz ki, stb.... 30km/h mellett 500W-ott fogyaszt óránként, az kb 1600W/100km, ami 80Ft/100km jelent. Az 50km/h végsebessége mellett pedig kb 2kw/100km, ami pedig olyan 100Ft/100km-re jön ki! Beszarás! Ez jelenleg 0,22liter/100km városban 50es tempó mellett!

Utána néztem a költségeknek, és most tartok ott, hogy lehet év végén nekiállok egy ilyet összereszelni. Persze én sárhányót, világítást fenn fogom hagyni, nehogy a rendőrbácsik megszóljanak miatta. Törvény szerint 4kw-os teljesítményig segédmotor kerékpárnak minősül az ilyán átalakítás is. Én meg 1000-1500W-at szeretnék, ugyan úgy 50km/h végsebességgel.

Ehune az általam talált E-Riga képei! Csudiszép, és gazdaságos. Nincs olaj, szűrő, stb., stb., stb......

Ja, és még valami! Egy ilyen 1500W-os motornak 20Nm-es forgatónyomatéka van. Az egész cucc lesz 60kg, szerintem lesz gyorsulás dögivel!
Hello Laci!

Írtál már hozzászólást a "defekt mentesítő" vagy nem tudom, h helyes nevezni, csodaszerről? Mik a tapasztalataid vele? Nem emlékszem rá, könnyen lehet, h csak elsiklottam felette.
Szia Dani!
A gumi jól szuperál, sőt bőven túlszárnyalja a tudásomat messze van még az a határ ahol pengeélen lehetne táncoltatni
Mint ahogy a beszámolók sem a köridőkről szólnak így igazából nem jó tesztpilóta lennék...
Szia Laci!
Mindig jó az ilyen beszámolókat olvasni! Hogy szuperál a gumid?

Èn azèrt nem voltam itt mostanában, m. sok volt a munka ès azután 4 napot külföldön voltam. A platnira mèg nem volt időm, m. a Húsvètkor mással telt el gyorsan az idő, de most pènteken felaplikálom. Ennek már a súlya is mutatja, h. kb. örökèletű lesz. Nagyon szuper gyártmány! ;)
Remèlem most már motorozós idő következik, m. a szabadidő ès az időjárás eddig mèg nem jàrtak kèz a kèzben...
Üdv
Zoliba!
Nézegettem a térképen az említett helyeket és ahogy látom jó 400km-re van szülővárosomtól, Ózdtól. Tervezek majd kisebb-nagyobb túrákat, de míg ki nem tapasztalom a régen várt motort, egyenlőre nemigen merek ekkora útra indulni vele... Felénk is vannak szép látnivalók, Ózdhoz legközelebb talán Szilvásvárad, és az Upponyi-hegység.
Még nem. Én csak elhittem azt amit a természetvédelmi őr mondott.. csak jól tudja már h mit lehet a területén, mit nem
Ja és tiltó tábla is van és sorompó is, főleg Kisköre és Tiszasüly között a 17km-es gátszakaszon... szinte kilóméterenként.
Telefonon beszéltem a szakaszmérnökséggel... kicsit ciki lett volna mikor a sevenfiftysekkel, vagy később amikor a CB 500-as cimborákkal jártunk ott, sorra bírságoltak volna minket
Amit neked bemásoltam én azt ki is nyomtattam, bár ha egy vadparasztal hoz össze a sors nem tudom számított volna-e
Azért is voltam nyugodt mert Kisköre előtt egyszer igazotatás folyt és én megálltam érdeklődni a rendőrtől... pont egy személyautósnak állította ki a csekket mert nem volt engedélye. Ránk motorosokra nem vonatkozott még akkor
"védtöltéseken... kerékpár, segédmotoros kerékpár,valamint motorkerékpár kivételével - csak engedéllyel rendelkező járművek közlekedhetnek,tartózkodhatnak"
azt hittem ez változott és tudsz erről valamit
Ja, én olyan szakaszon mozogtam ahol van tiltótábla, alá ki van írva h kell oda engedély, és sorompó is van.. de felénk ez a jellemző szinte mindenütt. Szerintem ezt vízügyi igazgatósága is válogatja.

Az biztos hogy én egy emailt meg fogok ejteni az ügy érdekében..és az is biztos hogy én az alsó tisza vidéki dolgokkal vagyok tisztában (már ha tényleg tisztában vagyok )
Azokon a szakaszokon amelyek engem érintettek ezek a szabályok voltak érvényben még tavaly márciusban:

Gátközlekedési engedélyek:
A vízgazdálkodásról szóló törvény, a szabálysértésekről és a közúti közlekedésről rendelkező érvényes jogszabályok figyelembevételével az Igazgatóság kezelésében lévő védtöltéseken, vízhasznosítási főművek töltésein az állagmegóvás érdekében - a Köti-KÖVIZIG járművei és kerékpár, segédmotoros kerékpár,valamint motorkerékpár kivételével - csak engedéllyel rendelkező járművek közlekedhetnek,tartózkodhatnak.A közlekedési engedély a kikötők, szabadvízi strandok és horgászhelyek megközelítését teszi lehetővé. Feltétlenül olvassa el a hátoldalán lévő tájékoztatót is! Az engedély Nem érvényes egy sorompóval, tiltótáblával vagy egyéb módon lezárt területre! A 3 500 kg össztömeget meghaladó járművel a védtöltésen csak az Igazgatóság vezetője által kiadott külön engedéllyel lehet közlekedni! Sportcélú járművel (pld. quad, cross, enduro) idegeneknek a védtöltésen közlekedni, tartózkodni szigorúan Tilos!

A kiadott engedély, annak fajtájától függően általában - helyenként korlátozással - a KÖTIKÖVIZIG kezelésében lévő valamennyi védtöltésre, továbbá a Tisza-tó területét övező védtöltés egyes szakaszaira érvényes.

Az engedély fajtájától függetlenül érvényes területek:
Zagyva jobb és bal részében szolnoki Tisza-torkolat - _ Jászberény vasúti híd jobb oldali része Mezőtúri árvízi kapu --A Hortobágy -- -főcsatorna Berettyóig terjed nem Koti - KÖVIZIG terület Csongrád a Tisza jobb része torkolat _ Mezőtúri árvízi kapu,, Hármas-Körös --baloldali rész nem Koti - KÖVIZIG terület szakaszai jobb rész Kiskörén és _ Sarud _ Laskó patak torkolatig a kialakított töltéskapuk között a települések felőli megközelítéssel Továbbáőcsatorna; NK fcs. keleti ág, NK fcs. nyugati ág, NK-III --2; Jászsági fcs.; Hanyi fcs.; 14. belv.csat., mindegyiknél a bal és jobb része egyaránt_ : "A" típusú éves engedély, továbbá a napi és heti engedélyek érvényessége:jobb rész Tiszaugi híd _ Kiskörén és Tiszai rész bal Csongrád Körös-torkolattól _ pusztataskonyi híd A Tisza-tó kijelölt szakaszai bal rész Kiskörén egy _ Abádszalók _ Tiszaderzs _ Tiszaszőlős _ Tiszafüred 33-as útig a kialakított töltéskapuk között a települések felőli megközelítéssel_ : "B" tipusú éves engedély érvényessége:jobb rész Tiszaugi híd _ Tiszasüly Tiszai rész bal Csongrád Körös-torkolattól _ pusztataskonyi híd A Tisza-tó kijelölt szakaszai bal rész Abádszalók Wiking kikötő _ Tiszaderzs - Tiszaszőlős - Tiszafüred 33-asútig a kialakított töltéskapuk között a települések felőli megközelítéssel Db AA "B" tipusú engedély a Tiszasüly - Kisköre, Kisköre - Wiking kikötő szakaszra és a kiskörei üzemi Hidra nem érvényes! Az engedélyekért karbantartási hozzájárulást kell fizetni, ami az Igazgatóság ÁLTAL terítés ellenében kiadott



A kiadott engedély max. 3 500 kg össztömegű gépjárműre vonatkozik, ára 2009-ben (ÁFA-val együtt):

"A" tipusú éves engedély 9 500, - Ft Hetijegy 850, - Ft

"B" tipusú éves engedély 4.500, - Ft Napijegy 280, - Ft



Az éves engedélyt a tárgyév december 31. érvényességgel, a heti engedélyt 7 napi érvényességgel (a hét bármely napjától számítva), a napijegyet a megjelölt nap 00.00 órától 24,00 óráig tartó egy érvényességgel adjuk ki. baloldali rész A Tisza-tó kijelölt Nagykunsági (NK) f napi, heti és éves engedélyek útján valósul meg.

A vásárláshoz szükséges adatok: név, lakcím, személyigazolvány (Személyazonosító igazolvány) száma.

Koti - KÖVIZIG