Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocsi, aktívkodtam tegnap meg ma is..kicsit kiment a fejemből.

Szakdolgozatom kapcsán találkoztam terepen konzultációs céllal a természetvédelmi őrrel, és ő mondta hogy legyek résen, mert ez a szabály. Kismotorral meg biciklivel, lóval.. nem kell töltésjárási, de egyéb járművel igen, és 30 a tarifa. Nem hiszem hogy csak szívatni akart, mondjuk elég rossz volt az XJ-vel a füvön menni a töltés helyett.

Aztán beszéltem a gátőrrel is, és ő is megerősített abban, hogy váltsam ki a nyugalmam érdekében a töltésjárásit.. vagy szedjem le a rendszámot, mert simán feljelentenek ha nem állnék meg esetleg

Szóval ennyit tudok. Legközelebb csak majd a nyáron kell kimennem úgy terepre hogy a töltésen is közlekedjek.. addig megérdeklődöm majd itt az ATIKÖVIZIG-nél hogy hogy van ez. Annyit tudok h itt névre adják az engedélyt..máshol pedig rendszámra (mondjuk ez így teljesen jó is, mehetek autóval, motorral bármivel 1 papírral)
Egyszer szívtam emiatt a Berettyó gáton mentem végig a céges terepjáróval egy hálózatbejárás során és a gátőrrel rugtuk össze a port... a rendszámot felírta én meg magyarázkodhattam a főnökeimnek
Az egynyomon haladókra más szabályok érvényesek tudtommal. Ezt rendesen körbejártam akkor amikor az első csapatos túrán Kisköre és Tiszasüly között a gáton motoroztunk. Az lletékes szakaszmérnökséget hívtam fel telefonon előtte, annyit kértek csak, hogy pontos létszámot mondva előtte nap szóljak oda, de csak azért mert csapatosan megyünk Viszont sportcélú géppel (quad, krossz...stb) tilos felhajtani a gátra. Egyébként motorral is futottam bele ellenörzésbe Kisköre és Abádszalók között a gáton, nem szóltak semmit.
Változtak a szabályok? Végülis 5ezret nekem is megérne hiszen sokat vagyok ilyen helyeken.
Akkor mi szerencsés emberek vagyunk Zolibá, nem mindenkinek tolerálják otthon a csavargást...
Biharugra-Körösnagyharsány
Nem egy nagy távolság a 24-es ha annyira kanyaroghatnékom lenne... persze ez nem feltétel ahhoz, hogy jól érezzem magam. Most viszont jól esett, a képen látható "S" kanyarból van több is ott és tükörsima az aszfalt
Gáton járásid van? Ma engem csak azért nem büntettek meg a hiánya miatt 30 rongyra, mert a töltés mentett oldali lábánál a fűben mentem (kaptam fülest, hogy kint vannak a vízi rendőrök azon a szakaszon ahol nekem dolgom volt) pedig a gát teteje aszfaltozva volt

Másik ugyan ilyen drága akció lemenni az ártérbe.. mert oda tilos járművel lemenni (kivéve hatóság, erdész stb ugye..)

Nekem mostmár csak hetek kérdése, és kiváltom a gáton járási engedélyt.. valami 5ezer Ft egy évre.. drága, de nekem szükségem lesz rá úgy néz ki
Laci!
Ahogy olvasom, hogy miként motoroztál ma, magamra ismerek. Kikapcsolódás céljából én is így szoktam kirepülni. Olykor a zasszony is mondja, amikor kifáradok, hogy menjek egyet szellőzni a motorral. A múlt napokban 500 km-t hajtottam le. A zasszonnyal voltam Kisbányán is. (Ő mindig a hegyekbe vágyik.)
Ma délután nagyon ajánlottam a kisebbik lányomnak, hogy elviszem valamerre, de más programja volt. Pesten tanul, s hogy most hazajött vakációzni, délutánra a volt osztálytársaival beszélt meg találkozót. Úgyhogy csak annyi lett a motorozás helyett, hogy kijavítottam a dob festékének hibáit (egyre inkább az az érzésem, hogy a hibák az alacsonyabb hőmérsékleten történt festés miatt jöttek elő, mert mintha az alsó réteg nem szilárdult volna meg kellőképpen, és a melegedéskor itt buborék keletkezett). És kijavítottam a radiátor festését is, ugyanis az alumíniumon keletkezett só itt-ott és a látható felületeken is lehányta a fekete festéket. Ez után a néném pincéjében szereltem villanyt feszültség alatt (220 V), mert senki sem tudja, hol van a pince biztosítéka, és megjavítottam a pincéje ajtajának zárját is.
Hol is van ez a kanyargós szakasz?
Húhh Laci! Úgy tudsz írni, hogy nem csak a pulzusom emelkedett meg egy kicsit, hanem még a nyál is összecsordult a számban! Szerintem Neked volt a legjobb péntek 13.ad az országban. A képek, amiket meg föltettél... Az első arról annyit, hogy ilyen formás, és jó állapotú gépet ritkán látni, a második, hogy nekem ez az S kanyar semmi, neked meg maga az élvezet , a harmadikról meg ALPOK TÚRA MÁR CSAK 2 HÓNAP, és az az utsó határátkelős, hát arra tényleg még a madár sem jár!

Na, szép hétvégét mindenkinek!

Elkezdtem egy 527, 577 (most már 14), 525, és 524es utas Szlovák sztrapacskás kajálós túrát szervezni, egy olyan kamerás Alpok túra bemelegítős gurulást. Ezt találtam ki, most péntek 13.án. Szóval tuti jó lesz!
Eati!
A hely Kisbányahavas (Statiunea Muntele Baisorii), Kolozsvártól dél-nyugatra (55 km). Ifjúkoromtól síelőhelyem, ahol többször versenyeztem sikeresen, és ha elég hó hullik (az utóbbi években sajna nem mindig volt adatott meg ez, a vidék mostanában nem eléggé csapadékos), mostanában is felmegyünk erre a helyre. Bosszúságunkra, noha a sípálya profi, nem nagyon tartják karban. Ezért messzebbre szoktunk menni a régi síelő haverekkel, Nagybányán túlra, Kapnikbányára (Cavnic), ahol nagyobb hó szokott hullni és gondozott is a pálya. Ez 150 kim-re van Kolozsvártól, ha Magyarlápos felé megyünk.
Még szép hogy motoroznak, hiszen a hétvégi előrejelzés nem sok jóval kecsegtet... nekem is lettek volna terveim! Ráadásul szar egy stresszes hetem volt és mára kész is lettem mint a mateklecke...
Az eső lába lógott ugyan de nem volt visszatartó ereje, először csak egy rövid körre gondoltam hiszen délután ötkor mit tervezzen már az ember...
Aztán kb.50km után visszatért belém az élet és a céltalan kóválygásból céltudatos örömmotorozás lett amiket efféle gondolatok generáltak "nincs már messze a Sebes-Körös menézném a mérges vizet... " aztán az idő is kedvezett és egyáltalán nem akaródzott hazafelé venni az irányt Átlépve a vad vizen, keresztül a megyehatáron jutottam el egy kellemes új kanyargós szakaszhoz ami az alföldi egyenesekhez képest maga volt a kánaán! Hallottam már erről a szakaszról aminek román oldali folytatása állítólag idei tervezet és ha az megépül akkor ott új határátlépő is lesz. Néhányszor végig romboltam a kanyargós szakaszon oda-vissza aztán gondoltam egyet és megcéloztam az országhatárt, legalábbis a most még vadregényes szakaszát. Bíztam benne, hogy látok valamit az építkezésből de a jó minőségű útnak egyszer csak vége lett és jó darabig földúton rodeóztam mire elértem a dupla sorompót és közötte a senki földjét. Egy rommá fakult nemzeti színű tábla "Államhatár" felirattal és egy behajtani tilos tábla tudatta velem szomorúan, hogy itt évek óta nem történt semmi és az új átlépőnek még hírmondója sincs. Talán majd jövőre és akkor nem kell Nagyvárad felől megközelíteni a 800éves lakótornyot...
Odaátról már jól látszottak a hegyvonulatok de a fényképező kevés ahhoz, hogy ezt jó minőségben mutassam meg, viszont szabad szemmel szép látvány volt. Egészen helyreállt a lelki békém és örültem, hogy hazáig még egyszer annyi kilóméter van előttem mint amennyit odáig mentem Rámalkonyodott de nem bántam, fáradtságot most érzek csak újra amikor már hazaértem, viszont többet ért ez az egész mint bármilyen orvosság, megbékélt lélekkel most megint könnyebb lesz egy darabig. Egy szar hetet is lehet kellemesen befejezni, még akkor is ha az egy péntek 13.-i napra esik.
Mindenkinek hasonló élményeket kívánok!
Remélem nem kell akkor semmit variálni. Holnap megyek be Janóékhoz megbeszélni a méreteket. Igazából pont olyat szeretnék, ami Neked volt, mert a hang több mint meggyőző. Csak hát a CB hátsó taktusa jelentősen más, és azért álljon már normálisan a gépen!
Chuck Norris pedig nem is létezik. Mert ha létezne akkor most itt állna a hátam mögött és a fejemet beleverdesné a billentyűzetbe GVCxfjbvhd"+%+(+'"(+%(Ó)Ü(+!""+"" (bocsi )
zoliba nagyon szép helyen jártál! Szabad érdeklődni merrefelé volt a síelés?
Én nem motorozok még... Itt pislogok a monitor előtt és már nagyon várom a mocit! Egy hete le van foglalózva, most van folyamatban a magyarországi forgalomba helyezése... :)
Tetőkön és bérceken jártam...
Egyikről néhány megcsúszott cserepet kellett eltávolítanom, a másikon én csúsztam le síléccel néhány héttel ezelőtt.
Mindenki motorozik? Kicsit leült a fórum. Én sajna nem, de tervezem az Alpok túrámat, így ez jókedvre derít!
Hát, nekem alapjáratit is, meg főfúvókát is kellett állítanom (felfúrnom) De nekem nem CBm van, hanem a Karbi (így teljesítmény, és fogyasztás) szempontjából a rosszabb, CBF-em! Neked valószínű nem kell állítanod, mert ott nincs Euro2es "normarendszer". Csak annyit fogsz tapasztalni, hogy motorféknél vissza fog durrogni párat! A 40es szűkítés okoz 1 hangyányi teljesítmény csökkenést, de így is vígan kifutja a 192öt, szóval olyan lesz mint a gyári dobod, csak alul nyomatékosabb, és csodás orgánuma lesz, nem pedig üvöltése! Na jó 5000 felett már ez is üvölt! :)

Lassan nekem is Janó fog szólni a gépen!
40-es szűkítéssel Neked kellett állíttatnod valamit a motoron? Karbit például?
Érdekes dolgot fedeztem föl a Haynes Service Manualban: erősen ajánlják a 10W30-as olajat a CB500-hoz... Szerintetek?
Köszi Jááános!

Ma műszakiztattam a motort és az "átvizsgálás" annyi volt h. első-hátsó fékhatást mértek és kész is. Ragasztották is fel a plakettet
Hétfőn a CB-mmel foglalkoztam, vele együtt kívánok mindenkinek kellemes Húsvéti Ünnepeket!
Szia!
Nekem Shox Track kesztyűm van. A tartósságról nem tudok még mit írni mert csak egy hete vásároltam, kényelmesnek kényelmes és első ránézésre elég erősnek is néz ki. Nekem is a Dragster és a Streetline kesztyű tetszett még, megnéztem azokat is azok sem rosszak. Én azért döntöttem a Track mellett mert ez kapható piros szinben
Sziasztok!
Ismeri valaki ezt az oldalt, illetve vett már valaki innen kesztyűt?
http://www.mofaker.hu/termek/B...
Kevlár protektoros kesztyű van itt 6e HUF-ért... A képes motoron böngészve akadtam rá valahogy...
Milyen kesztyűt tudnátok ajánlani 10e HUF körül? (nyárra kellene lehetőleg bőrből, karbon protektorral és jól szellőzzön)
A shoxnak van a
Carbonet - 9490 (sajnos nem tiszta bőr)
a Track - 10900
a Knight - 11900 (csak az ujjpercek karbon protektorosak)
a Dragster - 12900
Streetline - 12900
Teszt a Shox Steel-ről van (ami már nem kapható) a Knight-hoz hasonló és egész jókat írnak róla, illetve a Knight-ról is van teszt és jónak tűnik, viszont nekem nem tetszik benne hogy csak az ujjperceknél van karbon-kevlár protektor.
Valakinek van shox-ból vásárolt kesztyűje? Tapasztalatot v. véleményt tudtok esetleg?
A Track, Dragster és Streetline tetszik viszont ezeknek az árából 2-t veszek a fentebb linkelt helyről..
A shoxosból nekem csak a 4500 Ft-os cemoto off-road karbonos volt, de helyenként nyomott, és az ujjhegye is kiszakadt egy szezon után... Nem tudom a többi ami bőrből van mennyit bírhat, kényelmesebb-e, strapabíróbb-e stb.. Szóval várom a véleményeket javaslatokat :D Köszi előre is!
ja jövő héten vizsgázom...