Hát sziasztok holnap ismét megyek városi vezetgetésre.
aztán ha minden jól megy legközelebb szerdán vizsgázom remélem jó időnk lesz Apropo nem tudja valaki ,hogy vizsga után mennyit kell fizessek az okmányirodában ha megvolna a motor jogsim? bárcsak már meg volna
Azt hiszem szobbal 140-es hátsóval jár... 150-es már nem fér alá szerintem, de nem is szabad legfeljebb egy mérettel eltérni!
Ha viszont mindenáron... akkor a hátsó villát is kell variálni és a felni szélességét is, kérdés, hogy érdemes-e. Szerintem nem
Sziasztok boldog nyuszit! jó locsolkodást. Húú srácok nemsokára vizsgázom forgalmiból (jövő hét szerda) kicsit kezdek izgulni remélem formában leszek és a kis Honda is segít majd
Hát ja! Nekem szerencsém volt a bekerülési költséggel, de valóban az üzemeltetése eléggé baráti. Olyan 5000km-ént 1 deci olajat kér, aminek literenkénti ára 1800-2300Ft. Aztán a lánckitt élettartama is állítólag 40-100%-al megnő!
KB 10-ért Blue (AKMT) tud csinálni szerintem neked is egyet, ha szépen megkéred. Az csak 3 láncspray ára..viszont utána nem kell sprayt venned, csak sokkal olcsóbb olajat..és a láncköltséged lemegy felére harmadára 1 kilométerre vetítve. Ha a következő 25 ezer kilométert is a jelen motorral tervezed, biztos hogy megéri!
www.mccoi.de német oldalról rendeltük 3-an egyszerre. Igazság szerint az volt a program, hogy Ők rendelték céges keretben, én meg beszereltem mindenkinek. Így nekem ˝csak˝ munkámba került. Ez egyébként egy kb. 8 éve folyamatosan fejlesztett kütyü, ami elektronikája már a 2.5ös szinten van, a pumpából meg a 3. variációnál. Most már nagyjából mindent tud amire csak szükség lehet. A tű elhelyezése azt mindenkinek magának kell megoldani, de a hátsó fogaskerékhez ajánlja a tervező. A miértje pedig a következő. A hátsó fogaskeréken az olaj jobban a láncra tud terülni, mint elöl. Elől több csapódik le. A másik, hogy hátulra könnyebb rögzíteni a tűt, mint az első fogaskerékhez. Mivel 3 gépre is beépítettem, már tudom, hogy 100%ban igaza is volt! Szóval hátra a legjobb, előre meg nagyon nagy macera! Először is nincs igazán lehetőség mihez rögzíteni a tűt. Másodszor is meg kell a tűt ívesen 90°ban hajlítani kell, hogy forgásiránynak jól álljon, aztán még ott a kicsi fogaskerék méretéből adódó sokkal pontosabb elhelyezésének kérdése is amit a legnehezebb megoldani. Nekem nem is sikerült. 2x elállítódott, így a moci hátra fele tolásánál a tű minden fogon ugrált. 1x meg leltört, és elhagytam. Mindezt 1000km alatt. A másik 2 mocinál hátra raktam alapból, és egyiknél sincs semmi probléma azóta sem. Akkor jött a vörösrézcső injektáló tervezése, és kialakítása. Hát ez most bírja. Már 5000km van benne. De több olajat kell adnom, mint a másik 2 motornál, hogy a lánc ugyan olyan olajos legyen, és sokkal jobban dzsuváz az első fogaskeréknél. Látszik ahogy alul kifolyik a felesleg. Sajnos nem terül olyan jól a láncra az anyag, mint hátul. Hát ennyi ˝röviden˝!
Érdekelne egy monológ a lánc olajzódról- honnan tudtad megrendelni, mennyi volt- mennyire haladtál a különböző tű elhelyezésekkel!? Nem túl nagy kérés?
Szerintem is egeszen szepen ment. Az a szitalas lehet az ut miatt, nem tunt veszesnek, de lehet hogy attol megijedt, vagy lehet, hogy a kanyar szele jott tul gyorsan, de szerintem belefekezett es attol csuszott meg.
Dipshit, jo az kettesben, 8000 korul a legvidamabb a gep szerintem. Ilyen kanyargashoz ez kell
Csaszi4!
Köszi az infót! Igazad lehet, mert biztosan téma lett volna itt is ha problémás alkatrész lenne. (szerencsére ez nem olyan fórum ahol többet szerelnek mint motoroznak
A videón olyan gyorsan leesett a sebesség 80-ról 60-ra hogy a srác emberesen rámarkolhatott a fékre... Nem tudom mit láthatott a tájból, de még nekem sem volt időm szétnézni innen a monitor mögül csak az aszfaltot és a kanyarokat lestem
Kb 2 hete vagyok én is boldog tulaja egy CB500nak, az index nálam is ugyanilyen hektikus :). A benzincsapot (aki feltalálta mondjon le...) még szoknom kell, néha megáll alattam a technika :).
Az indexel nekem ugyanez volt a helyzet. WD40el fújkáld meg. Nekem balra hibátlan, jobbra vacakol. Illetve tavaly csinálta. A fűtött kazánház volt az oka. 2010 telén ott volt, idén viszont a kocsi előtt tároltam ahol nincs ugyan mínusz, de nem fűtött. Nem is volt annyira poros idén mint azelőtt. Én szétszedtem darabokra az index kapcsolót, kitakarítottam újrazsíroztam, még a kis fém mechanikán is hajlítgattam de nem lett jobb. Nekem az vált be h. wd40el fújkáltam és sokat kapcsolgattam és egyszer csak jó lett. Most meg semmi problémám nem volt vele. Nálam a túl meleg kazánház lehetett az oka ennek az érintkezési problémának. Ha van kérdésed szívesen válaszolok. Üdv: N.
Én a tankra tettem fel pont ezért! A kormány eléggé gyűjti a motor rezonanciáját, ezzel szemben a tank gumiágyon fekszik, és általában van benne vagy 10-15kg-nyi holt tömeg benzinből, így az a motoron a legstabilabb. Persze filcel, gumialátéttel, meg bőrdarabkával is kísérleteztem pluszban, mert így is rezonált, és a műbőr lett a nyertes. De így sem lett tökéletes a rendszer. GoProval sem ideális, ezért szoktam szinte teljesen át a sisakra történő rögzítésre...
Anno mutattad hogyan oldottad meg a videózást compact géppel, tankra tetted egy kis állványka segítségével, Arra lennék kíváncsi oldottad meg a rezgésmentesítést? Vagy a CB 500 az nem rezonál semennyire?
Én most egy próbakör erejéig superclamppel és egy kis (kisebb mint a képen) gömbcsuklóval oldottam meg a történetet. Mindaddig amíg nem megyek a motorral, frankó, csak menet közben remeg a kép a rezonanciától. Ha behúzom a kuplungot menet közben újra egész jó a kép
A kormányra erősítettem fel a cuccot.. lehet hogy csak ez a baj?
aztán ha minden jól megy legközelebb szerdán vizsgázom remélem jó időnk lesz Apropo nem tudja valaki ,hogy vizsga után mennyit kell fizessek az okmányirodában ha megvolna a motor jogsim? bárcsak már meg volna