Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, és a formája se volt utolsó, az adatlapomon látható még amikor ép volt.
Háááááát....... csak 1000 km-es tapasztalatom volt róla, mert egy fiatal kis köcsög kiütötte alólam.
Annyit tudok róla mondani, hogy soros két hengeres volt, 60 paci erejével. Szerintem jobban ment, - szedte a lábát - mint a Cb 500, mivel idomos, jobb a szélvédelme, fogyasztása sem volt eget verő. Én meg voltam vele elégedve, ha választanom kellene, a Kawát választanám!
Neked volt GPZ 500-as motorod van itt egy úriember akinek megtetszett egy ilyen motor és tobzódik a bizonytalanságban. Ha néhány szóban írnál róla azt biztosan megköszönné
De az ilyen "állítólagos" volt, úgy éreztem, hogy meg kell erősítenem.
4 hozzászólással előtted már volt róla szó de így még biztosabb
A Wd 40 sokat tud, tehát először azzal fújjál bele az index kapcsolóba, bátran. Ha nem hozza a várt eredményt, akkor lehet tovább keresgélni.
Nem a beletörődés a helyes út Csaszi mester! Ahhoz túl szép a motorod, hogy olyan kipuffal járj mint amit a kutya szájából szedtek ki...
Jobban megnéztem a fotót és bár a palástot valóban nem tudod megfordítani de ha szétfúrod érdemes a berepedt részt belülről megflekkelni akár egy lemezzel ami nem engedi tovább romlani.
600-as vízpapírral csiszold ki a karcokat kívűl majd lakkozd le very well lakkal (kb. 1000Ft) és a végeken cseréld ki a fémszalagot. Ha mélyek a karcok és szálasodik csiszoláskor akkor lakkozd le úgy és a következő csiszolás leszedi a szálakat aztán fújsz rá még egy sort...
Megtudod csinálni!
Fejpánt a szemre, zászló magyarra, és a 2 fegyver helyett 2 kipufogó rendszer, és akkor tuti!
Talán maga a kapcsoló kontakt hibás. Egy kis pucolás, esetleg WD40 állítólag csodákra képes...
Köszi a biztató szavakat! Keresek valami második világháborús jelölést, és a tankon feltüntetem a bevetéseim számát!
Az utóbbi időben egyre többet vacakol az indexem:
hidegben konkrétan egyáltalán nem megy... ma hajnalban indulás előtt kipróbáltam: kattan egyet, aztán semmi, majd amikor végre elindul akkor egy kis ideig gyorsan kattog (mintha behozná a lemaradást), majd magához tér és elkezd dolgozni rendesen.
Ha kikapcsolom, és újra próbálom, akkor eljátsza ugyanezt. Némi motorozás után illetve meleg időben nem jön elő a dolog.
A jobb oldalon sokkal rosszabb a helyzet mint a baloldalon. Szerintetek mi lehet a gond? Relé?
Nem mintha ettől megnyugodna a lelked.
De egy mindennap használt motort szalon állapotban tartani lehetetlenség, meg kell tanulni együtt élni azzal a tudattal, hogy minden egyes szezon után több lesz a karc, a horzsolás, a horpadás a motoron.. amiknek a nagy részét teljesen felesleges időről időre kijavítani.

Próbálj meg erényt kovácsolni a hiányosságból.. Diszkréten firkantsd a kipufogóra a H-ring pályarajzát, aztán máris nem lesz az olyan csúnya hiba, inkább csak egy harci sérülés, ami a motor sármját erősíti.
Én is sajnálom, elhiheted! Míg le nem szedtem a helyéről, ebből semmi sem látszott. De eldöntöttem, hogy nem leszek szívbajos, és így fogom használni a dobot, míg ki nem ég! Aztán meglássuk...
Dani!
Elkészült amit ígértem, bár hozzáfogtam vagy háromszor mert a szél miatt állandóan jöttek a hibák...
Holnapra nem akartam hagyni mert szabad leszek és jó sokáig szeretnék aludni aztán meg a motorozhatnékom is előrehaladott állapotban van
Most lett kész az előbb és már csak annyi dolgod van, hogy mail-ben küldesz egy postacímet és hétfőn küldöm.
Lehet kell majd hozzá egy tűreszelő mert a fogadónyílás méretét határra hagytam (8mm) de ez nem fog Neked gondot okozni és majd látod ha estleg kell egy kicsit igazítani rajta
Ha beválik a tervem akkor ez szépen befekszik a kúpos részbe és nem lesz vele gond, az anyag biztosan bírni fogja
A csütörtök ha belegebedek se fog összejönni de később remélem tudunk egyeztetni, legjobb lenne egy szombati nap, vagy olyan hét amikor nem vagyok ügyis
Valahogy megoldjuk azt is!
Sajnálom, nem gondoltam, hogy ekkorát kapott
Ebben egyet értünk, szerintem is az a legszebb kicsit hasonlít a nagytestvéreire a Big One és a CB 1300-ra.
Ha mégis azt választanád akkor a változó szelepvezérlésű (vtec) lenne a legjobb választás. Olvass utána fórumokon és érdeklődj olyanoktól akik használják és nem csak hallottak róla. Sajnos a képes motoron csak egy teszt van, de azt legalább olyan írta aki használja és láthatod, hogy bár nem olyan takarékos mint a CB 500 de mivel igen komoly kiforrott technika ha akarod tud takarékos is lenni. Arról nem is beszélve ha adrenalinra lenne szükséged ott szunnyad a tűz a tank alatti óraműben ami önmagában bőven elég ahhoz, hogy ne kelljen bohóckodnod dyno kittel vagy bármi más "fickósítóval" csakis a csuklód parancsol
link

link
Én pont ezen morfondírozok. Fém fékcső hátra.

A kormányt csak úgy tudom behúzni, ha elöl hosszabb fékcsövet teszek fel, mert az nem enged. Úgyhogy ha beleugrok a kormánymódosításba (szükséges.. bár még van pár tétel ami megelőzi a fontossági listán) akkor mindenféleképpen hátra megy az elöl felszabaduló fém fékcső. Ártani biztos nem ártok vele.

Majd oszd meg a tapasztalataid, ha te lennél meg hamarabb vele
A víz túlhevülésénél arra gondoltam, hogy a venti bekapcsolás nem történt meg, mert elég messze volt még a hőfok, de már vagy 10 perce nem melegedett jobban! Az első fékben 3 éves volt a fékolaj, és ugyan olyan szívű jött le, mint amilyent beletöltöttem. Semmi különbség. A hátsóra is kíváncsi leszek, abban még nem cseréltem, az 4.5 éves! Még gondolkodom, hogy hátra is tegyek e fémfékcsövet e vagy se! Utassal terhelve már nem olyan jó a hátsó fékhatás, Ráadásul ˝ingyé˝ lenne, hisz elölről kijött a régi kompletten. (A 2 új roppantógyűrűt már megvettem, meg a 4 új alátétet is hozzá. Az egész 120Ft volt.) Ezen még filózok. Sokkal egyszerűbb csak olajat cserélni, mint pluszban csövet is... Meglássuk.
Ja a dobon megfordítottam a rögzítő palástot. Így fél fokkal jobb lett a kinézete! Lehet lakkal kitömöm még a karcokat, hogy ne látszódék ennyire az esés...
Hajj CBLaci!

Volt ma délután egy kis időm (4 óra) így elbicikliztem Apámhoz, és elővettem a mocim. Letéptem a poros ponyvát a gépről, és kiemeltem a faltól. Húúúú! Vastagon por mindenütt, meg a Hungaroringes balesetem nyomai mindenhol. Egy kicsit sírtam is fölötte! Több dolog is sérült mint arra emlékeztem. Leszedtem a dobot, hogy megfordítsam a palástját. Hát, nem fogom megfordítani. A belső oldalon a carbon betört. Lukasnak nem lyukas, de irdatlanul csúnyán néz ki szegény. Hát ez nagyjából így is marad! Legyártottam az új fémfékcsövet, fel szereltem, és légtelenítettem is azt. 1 kipipálva. Kikevertem a -20°-os hűtővizet, és le is cseréltem sebtiben. Az aksit megint kisütöttem, meg feltöltöttem, és 90%-ra összeraktam a vasat. Nagyjából ennyiből ki is merítettem az időmet, így nem maradt más hátra, mint összepakolás közben, beröffentettem a blokkot! 5-6mp vidám köszörülés után egyet fordult, aztán a közvetlen másodikra már be is indult. 6 hónapot állt a kicsike mindenféle téliesítés nélkül. Elégedett voltam az indulással. Gyönyörű szépen Hondásan nyiszogva járt, a dob finoman dohogott, egyéb zörej-hang semmi! Boldogan pakolni kezdtem. Mire végeztem a víz felmelegedett, de nem tudott túlhevülni a gép. Vagy olyan hideg van még neki, vagy ennyivel jobb ez a hűtővíz. Passz! 20 percig melegedett a gép, több időm nem volt rá. 1x-2x meghúztam a gázkart, nagyon vidáman ugrott a fordulatszám! Jaj de hiányzott! Gép vissza a helyére, szerelés majd folyt köv.
Én tuti CB500at választanám mindenesnek, és túrázáshoz is! Egyedül betyármotornak jobb a CB400 vagy CB-1! Pörgetni kell a sor4et, hogy menjen, akkor meg eszik mint állat! 5-6 liter átlag tuti megvan, jó persze 4literből is elcsipeget, ha hímes tojásozol, meg 7-8at is ha forgatod. A 2hengeres ezzel szemben 4-5.5liter között vígan elvan, minimumban meg 3liter felett épp, max.-ra meg alig éri el a 6 litert! Nyomatékelőnye van a kevesebb henger miatt, és a nagyobb ccm miatt.

Szóval CB(F)500 forever!
Cb400 a legszebb, és kényelmes, van egy kevés kms 2001es 500ezerért,mellékelem.... , nem nyaggatlak titeket a vacilálásommal majd alszom rá azt meglátom,köszönök mindent nektek,és még egy érdekes kép 400as, idommal
Sziasztok!
Valakinek van esetleg egy kiszerelt (rossz) termosztátja cb 500 hoz?
Vagy egy tipp is megfelel hogy melyik autótípusé jó hozzá.
15e az új ára gondoltam még futok egy kört.
köszi!
Ha tényleg tetszene egy Sevenfifty, akkor ne habozz, és keress inkább olyat. Az egy kiváló motor (nem mintha a cb 500 nem lenne az), egy hangyafasznyit jobb (szerintem) az 500-asnál felhasználhatóság tekintetében.
Hidegen hagy.