Annyival egészíteném ki a cimborát, hogy a CB-1 és a CB 400 között üléspozicióban nagyságrendekbeli eltérés van. Nekem CB-1 volt és az kényelmetlenebb mint a CB 400 és magasabb fordulaton is él ami nem éppen a túrás vonalhoz illik
A képeken jól látszanak a különbségek, ezen lehet javítani (kormánycsere, áttétel módosítás stb...) de igazából a CB-1 egy élményrakéta és bár nagyon lehet szeretni, de nem túrázásra való. Viszont a CB 400 egy többcélúbb inkább mindennapi használatra de akár hosszabb túrázásokra is alkalmas nagyon szép igásló Persze a CB-1 is elvitt sok szép helyre csak bizonyos kompromisszumok árán, amit ahogy öregedtem és egyre messzebb merészkedtem egyre nehezebben viseltem
6évig bírtam a 250est de 2év után untam a csigaságot, 500as jó lenne dinamizmusa egyszerűsége kis fogyasztása mellett vidékre és a szűk kocsik közt városban,1.4 est nem vennék mert nehéz és nem tudom kihasználni és idegelné az agyamat hogy ott van az erő alattam és szunnyasztani kell plussz tankolni, Cb750 max amibe belemennék állítólag 4.8at eszik városban és azon kívül gyenge csuklóval , de kevés van belőle nem keresik és nem eladható pedig kiírthatalan sor 4eshonda nyugodt 70Le s
Szia!
Debreceni vásárlás ,de persze olasz üzembehelyezésű.Egy motoros ismerős hozta,beszámított motor volt kinti Honda kereskedésben.Eladás előtt tettek rá új láncszettet,meg gumikat.Névre írva 540 ezer volt.
értem a miskolcis érvelést..valahol jogos,.. yuasa akksival vettem mocit 6éve,vajon hány évig bírják azok ,asszem 40 ezer körüli az ára, hány évig bírják azok?
a képen jól néz ki a mocim,de az már 6 éve készült már azért nem olyan..akkor volt 440ezer, ténylegesen 23 ezer km vel akkor 15 évesen,most is gyári fékbetét van elöl, gyári lánc volt még az o gyűrűs did ramaty ,és a gyári lánc kerék az gumi támasztó tárcsás onnan már tudtam valós km s mocit vettem
Utsó beírásom :) A hejőbábainál érvelni kell azzal, hogy Miskolcon van a kék 600-ért és az tényleg pöpec állapot, nagyjából valós kilométer lehet, jó gumik, rozsdamentes dob. Igaz naked, de ezt nem kell tudnia, hogy te olyat kizársz. Én ezzel érvelve max. 550-et adnék érte, többet nem is ér...
hejőbábai 650 re írta, 100 az kicsi sok lehet lesz annyi bőr nincs képemen, állítólag drága a csomagtartó konzol is,vagy várok további hírdetésekre, cb400 kényelmesebb nekem, rutin pályán voltam csak rajta elég rövid az 1es, én nyújtanék raja vagy 4 fognyi lánckereket hátul de lehet még akkor is pörgős marad ez igaz lehet
A CB-400 teljesen más karakter, 4 henger stb., cblacinak volt CB-1, ami cb-400 egyébként. Én is ilyenen tanultam, jó volt, de Laci szerint túrához túl pörgős, kevésbé kényelmes.
mondjuk az a kilométer elég véleményes... 6 kilóért mondja a telefonban a hejőbábai? helyszínen ha kp mutatsz adja azt 550-ért...
egyébként a matizból ítélve nem lehet egy nagy duhaj és legalább le van mosva rendesen...jó vétel is lehet, biztos nem kell rá sokat költeni
A képeken jól látszanak a különbségek, ezen lehet javítani (kormánycsere, áttétel módosítás stb...) de igazából a CB-1 egy élményrakéta és bár nagyon lehet szeretni, de nem túrázásra való. Viszont a CB 400 egy többcélúbb inkább mindennapi használatra de akár hosszabb túrázásokra is alkalmas nagyon szép igásló Persze a CB-1 is elvitt sok szép helyre csak bizonyos kompromisszumok árán, amit ahogy öregedtem és egyre messzebb merészkedtem egyre nehezebben viseltem