Köszi a választ,akár más fejidommal is bepróbálkoznék...majd kiderül, látom neked nagy plexid van és szép hosszú hajad azzal a plexivel milyen a 130as tempó?
Szerintem egyszerűbb, ha teszel fel egy nagyobb plexit. A burkolt változatnak más a lámpája is, sztem azt nehèz szerezni, a műszerfal is más. Láttam hirdetésben már olyan kókányolt darabokat....
Üdvözleteim,jelenleg VT250es vagyok,talán hetek kérdése és CB500as leszek,fejidomos gépből kevésbé lehet válogatni,olyan kellene,ezért kérdezem tőletek,barkács jellemmel és felszerszámozva feltehető a fejidom a natúr vázra egyéb közdarab megépítésével? igaz új műszerfal is kelhet...megszoktam a szélvédelmet,a plexiben nincs tapasztalatom persze jóval egyszerűbb csak nem igazán tetszik-nincs kompromisszumok nélküli vásárlás ,a másik moci egy suzuki FX650 lenne kényelmesebb is fejidomos is csak az meg 1hengeres.További szép napsütést és széles utat
Szia! En ismerem az enyemet mert CBJozsi haverom vette a kereskedesben anno. Eredeti magyar szarmazasu, az elso pillanattol ismerem. Szerintem ez Honda betegseg. Nekem is neha csinalja, neha nem. Valoszinuleg valami megkopott, csavarodott (a vaz nem erossege a CB500-nak) pofont kapott, es egyenetlenul fut az eleje(elejuk). Ez van, annyira nem gaz.
Hornet900-al mar tul vagyunk az 1000km-en. Tovabbra is kenyelmes, kicsit unalmasabb az egesz, de alapvetoen nem rossz. Megy mint allat, es megis eleg kenyelmes, kenyelmesebb mint a CB500 (nekem). Teljes napos Szlovakia 450km-es turan semmi faradtsag nem volt a vegen.
Ja, es igaz, hogy igencsak oregurasan gurultunk (mondjuk inkabb 70-80, neha 90-100 tempoval, de volt hegyrefel-hegyrolle is) es mindketten szuperkeveset (TDM850 a masik) fogyasztottunk (a nagyobb gepekhez kepest) 4.1 (Hornet) illetve 4.2 (TDM).
Ezzel nagyon elegedett voltam, meglepett, bar maskor is volt mar 4.5-4.8 illetve durvabb esetben is 5.5 fogyaszatasom. Szoval ez tetszik egyelore, tobbre szamitottam.
köszi a segítséget de sajnos lóvém még nem nagyon van hitelt meg nem akarok ha minden oké talán augusztusra meg lesz a lóvé vagy szeptenberre! de akkor meg már lehet megvárom a telet akkor lehet olcsóbban kifognék egy mocit . Vagy kitudja... köszi mindent szép motoros álmokat és széles utat álmotokban is
Ja, van egy tuti tippem. Keresd meg az alábbi felhasználót: zozi88
Még 2010 nyarán volt szerencsém menni egy kört a CB-jével. Úgy tudom, hogy szívesen megválna a motortól, mert nem fér el rajta rendesen (magas srác), és talán Varaderot szeretne helyette.
Simán érdemes megnézni, ha az ár jó (kérdezd meg mennyit szeretne érte), mert egybe van a gép
Elsiklottál a saválló lemezes javaslatom felett, de biztosan lenne még egyéb ötlet is ha látnám a felfogatást és az anyag erősségét stabilságát...
Persze én inkább gyakorlati ember vagyok és hamarabb megoldok egy ilyen problémát mint amíg el kellene magyaráznom, ráadásul legtöbbször menetközben jutnak eszembe dolgok
Lehet, h árnyékra vetődtem. De szerintem a nemrég bevezetett oldal fejlesztés következtében lehet ugye típus szerint is keresni a használt-nál. Előtte nézegettem, h mennyit érhet az enyém és akkor még több volt fent. Uh szerintem lesz majd még itt, csak kicsit megkeveredtek a dolgok emiatt, h most mi hova legyen besorolva.
Igen a hátulját emeli meg szerintem is, uh vsz oda fog csak majd a gumi alá férni, ahogy mondod. Majd ha kicserélni a javított elemet akkor meglátod úgyis. Szerintem ebben az esetben (meg a többi doboznál is talán ez dominál)inkább a guminak a fő szerepe az, h a felfogatás után előfeszítse a dobozt és ne kotyogjon. Nem mondom, h nem feladata a rezgéscsillapítás is.
Neten lehet találni laposvas méreteket. De én szerintem ilyet csak szálban tudnál venni több méter hosszban, arra viszont nem hiszem, h szükséged lenne. Ha nincsen ismerősöd akitől tudnál szerezni, akkor kérdezz rá egy lakatosra, esetleg méh telepen filléres dolog. Biztos tudsz valahonnét szerezni szinte ingyen egy a célnak megfelelő vasdarabot. (Ez lehet, h csak felesleges szócséplés hiszen idősebb vagy mint én, csak hangosan gondolkodom.) Nekem a csomagtartó keresztszálai redőnykeretek voltak fénykorukban. (Akkor még volt bennük anyag, ma nincsen ennyi fém az egészben.)
Hello Basq!
Az enyém nem vibrál. Mivel szinte mindenki használtan vette a gèpet, nem lehet, h. vmi korábbi esès miatt kapott a vázatok, ès ez okozza? Az enyèmmel is csúsztak, látszik rajta, de nincs ilyen hiba. Tizenèves gèpek esetèn nem lehet az ilyen korábbi dolgokat kizárni. Milyen az új gèp?
Szélvédelem az nem a naked motorok erőssége, de nem is ezért szeretjük őket.
Szerintem ami buli a karakterében az az, hogy egészen jól el lehet gurulni vele 3000-4500 fordulatokon, tűrhetően szépen viszi a motort. Ha viszont akarsz kicsit kanyarogni, élvezkedni, akkor vissza 2-3 fokozatba és 7000-8000-9000 környékén nagyon bulis tud lenni, jó a hangja, jól ugrik, lehet rosszalkodni.
Amolyan univerzális gép. Jól pakolható, viszonylag kényelmes is, kimegy a világból ha jól karbantartják.
húú már nagyon jó volna ha a vásárlásnál tartanék Eddig nem is nagyon foglalkoztam a Hondával de mivel most ezzel kell vezetnem.. Hamar a szívemhez nőtt nagyon kezesnek érzem és azért ha odahúzok neki nem gondolkodik. Mondom is az oktatómnak ,hogy ha megyek Pénteken majd motorozni hozzá, vigyen már kicsit többet a városon kívül egyedül a szélvédelme nem tetszik annyira...
Motort tekintve a CB500 sima karburátoros, míg a CBF-nél (csaszi megmondja pontosan) valamit változtattak a környezetvédelmi normák miatt ha jól tudom. Kicsit magasabb fogyasztásról szoktak beszámolni a CBF-nél. Nekem hosszú (16/36) áttétellel a normál fogyasztásom 3.3 körül volt, a gyárival 3.8 a tipikus, forszírozott (pl. autópálya) tempónál persze 5l is benyel.
Egy jó állapotú gépet ha megveszel, nem érhet meglepetés, örökélet garanciásak. :)
Szokásosra figyelj (az állapot és karbantartás mellett): csapágyak (kerék, kormány), fékek (vállas-e már), lánc és kerekek, kuplung hang (szokott kicsi lenni), esetleg motorblokk hang (semmi nem szokott lenni egy normális állapotúnál).
Szerintem isteni motor, pont egy jó középút, egyszerűen terelhető, elég erős, mindenhova elvisz, megbízható. Az alkatrész árak Hondásan magasak, de ritkán kellenek ha jó gépet veszel.
Hali kérlek szépen. az biztos hogy CB 500-as a motor hátul még dupla rugóstag van ! ez az egy ami nem tetszik benne külsőre.
Hát nekem az mondták 2004-es de mivel külföldről behozott és itt forgalomba helyezett nem kizárt hogy ettől idősebb valóban! minden esetre nekem nagyon tetszik menet tulajdonságokra és jó az ülés pozíciója és amúgy akkor a CB 500 ra is lehet tenni szélesebb hátsó gumit azt kissé vékonykának tartom.
Rögtön hangsúlyoznám, hogy nem elkedvetleníteni akarlak, csak a saját tapasztalatom ez volt: vibrált nekem is (bár volt olyan nap amikor jókedvében nem) a kormány. CSeréltem BT45-re, és elmúlt! Ez tartott vagy 1500-2000km-t és aztán megint visszajött. Pedig már mindent cseréltem: telóolaj, kormánycsapágy, gumi, még a fékbetéteket is, nem mintha utóbbi nagyon számíthatna ebben a témában. Kormány végsúlyokkal is játszottam, kormány csere is volt párszor, de nekem csak nem múlik el. Guminyomást ha pontosra állítod és jó napja van, akkor az enyém kevésbé csinálja. Szerintem ez van. :)
Örülök h jó a moci, Robinak is tetszik? :)
Hornet900-al mar tul vagyunk az 1000km-en. Tovabbra is kenyelmes, kicsit unalmasabb az egesz, de alapvetoen nem rossz. Megy mint allat, es megis eleg kenyelmes, kenyelmesebb mint a CB500 (nekem). Teljes napos Szlovakia 450km-es turan semmi faradtsag nem volt a vegen.
Ja, es igaz, hogy igencsak oregurasan gurultunk (mondjuk inkabb 70-80, neha 90-100 tempoval, de volt hegyrefel-hegyrolle is) es mindketten szuperkeveset (TDM850 a masik) fogyasztottunk (a nagyobb gepekhez kepest) 4.1 (Hornet) illetve 4.2 (TDM).
Ezzel nagyon elegedett voltam, meglepett, bar maskor is volt mar 4.5-4.8 illetve durvabb esetben is 5.5 fogyaszatasom. Szoval ez tetszik egyelore, tobbre szamitottam.
Még 2010 nyarán volt szerencsém menni egy kört a CB-jével. Úgy tudom, hogy szívesen megválna a motortól, mert nem fér el rajta rendesen (magas srác), és talán Varaderot szeretne helyette.
Simán érdemes megnézni, ha az ár jó (kérdezd meg mennyit szeretne érte), mert egybe van a gép
Persze én inkább gyakorlati ember vagyok és hamarabb megoldok egy ilyen problémát mint amíg el kellene magyaráznom, ráadásul legtöbbször menetközben jutnak eszembe dolgok
hát nincs valami hatalmas választék a cb 500 ból a neten
gondolom aki egyszer vesz egy ilyet nem biztos hogy lecseréli...
Nem szócsèplès, jól jön minden 5let. Sajnos Pest belvárosában a melóhely környèkèn kevès ilyen vasbolt van, majd megpróbálok ismerőst szerezni.
Igen a hátulját emeli meg szerintem is, uh vsz oda fog csak majd a gumi alá férni, ahogy mondod. Majd ha kicserélni a javított elemet akkor meglátod úgyis. Szerintem ebben az esetben (meg a többi doboznál is talán ez dominál)inkább a guminak a fő szerepe az, h a felfogatás után előfeszítse a dobozt és ne kotyogjon. Nem mondom, h nem feladata a rezgéscsillapítás is.
Neten lehet találni laposvas méreteket. De én szerintem ilyet csak szálban tudnál venni több méter hosszban, arra viszont nem hiszem, h szükséged lenne. Ha nincsen ismerősöd akitől tudnál szerezni, akkor kérdezz rá egy lakatosra, esetleg méh telepen filléres dolog. Biztos tudsz valahonnét szerezni szinte ingyen egy a célnak megfelelő vasdarabot. (Ez lehet, h csak felesleges szócséplés hiszen idősebb vagy mint én, csak hangosan gondolkodom.) Nekem a csomagtartó keresztszálai redőnykeretek voltak fénykorukban. (Akkor még volt bennük anyag, ma nincsen ennyi fém az egészben.)
Az enyém nem vibrál. Mivel szinte mindenki használtan vette a gèpet, nem lehet, h. vmi korábbi esès miatt kapott a vázatok, ès ez okozza? Az enyèmmel is csúsztak, látszik rajta, de nincs ilyen hiba. Tizenèves gèpek esetèn nem lehet az ilyen korábbi dolgokat kizárni. Milyen az új gèp?
Szerintem ami buli a karakterében az az, hogy egészen jól el lehet gurulni vele 3000-4500 fordulatokon, tűrhetően szépen viszi a motort. Ha viszont akarsz kicsit kanyarogni, élvezkedni, akkor vissza 2-3 fokozatba és 7000-8000-9000 környékén nagyon bulis tud lenni, jó a hangja, jól ugrik, lehet rosszalkodni.
Amolyan univerzális gép. Jól pakolható, viszonylag kényelmes is, kimegy a világból ha jól karbantartják.
Egy jó állapotú gépet ha megveszel, nem érhet meglepetés, örökélet garanciásak. :)
Szokásosra figyelj (az állapot és karbantartás mellett): csapágyak (kerék, kormány), fékek (vállas-e már), lánc és kerekek, kuplung hang (szokott kicsi lenni), esetleg motorblokk hang (semmi nem szokott lenni egy normális állapotúnál).
Szerintem isteni motor, pont egy jó középút, egyszerűen terelhető, elég erős, mindenhova elvisz, megbízható. Az alkatrész árak Hondásan magasak, de ritkán kellenek ha jó gépet veszel.
Hát nekem az mondták 2004-es de mivel külföldről behozott és itt forgalomba helyezett nem kizárt hogy ettől idősebb valóban! minden esetre nekem nagyon tetszik menet tulajdonságokra és jó az ülés pozíciója és amúgy akkor a CB 500 ra is lehet tenni szélesebb hátsó gumit azt kissé vékonykának tartom.