Hát, le a kalappal a Cb előtt, de sajnálom, hogy az Er5- ről nem készült ilyen teszt!
Annyi már bizonyos, hogy nálam a féktárcsa csak a töredékét bírta a Hondaénak, mindössze 38 e km- et...
Még annyit hogy nem kerülnek sokba ezek a "csoda szerek". Ha ilyen tisztító szeres benzinnel feltöltenéd és hagynád állni valameddig, lehet megúsznád a szerelést. Ha véletlen mégse oldja fel a szennyeződést így is úgy is szét kell szedni. De szinte biztos hogy kitakarítaná. Attól pedig ne félj hogy ott maradsz vele az úton, ez nem az a típus, egyáltalán nem jellemző rá.
Ahogy jónak látod, próbálkozz. Nekem egy apró imbusz fejű csavar adta fel a leckét a karburátor alján de muszáj lett volna levenni ugyanis másképp nem fértem hozzá az úszóház egyik csavarjához. Annyira be volt szorulva hogy attól féltem bele szakad. Én is nyugodtabb lettem volna ha szét jön de minden áron nem akartam szét barmolni. Persze ha nem oldotta volna meg a tisztító valahogy biztos szét kellett volna szedni. Sok szerencsét!
Karbi alján lévő leengedőcsavart már kitekertem,de vszeg akkor lepattintom a karbit,jobban bízom a hagyományos "leszedem és kitakarítom"módszerbe mint az ilyen tisztítófolyadékokban,bár ahogy nézem nem lesz egyszerű,de akkor legalább tudom hogy menet közben nem fog cserbenhagyni dugulás miatt..
Helló Waszeitung! Én tavaly tavasszal ugyanígy jártam az első indítással. Valószínűleg nálad is a benzinből vissza maradt trutyi dugította el a karbit. Ahhoz hogy letudd venni és ki tudd takarítani eléggé szét kell szedni a motort. Én megpróbáltam, de végül egy csavart nem bírtam meglazítani bele szakítani nem akartam így összeraktam. Utána más megoldás nem lévén vettem egy flakon karburátor tisztító folyadékot(nálunk STP-t lehetett kapni) és azt kevertem a benzinbe. Nem egyből de szépen kitakarította mert megszünt a probléma. Az idén már óvatosabb voltam eleve ilyen adalékos benzint töltöttem a karbiba. Mivel az akku nálam is meghalt így még egy pár napot állt is benne de az első indítás ezek után gond nélkül elsőre sikerült és szépen járt. Én a helyedben először ezt próbálnám.
No megvolt az indítás az új akksival,előtte friss benzinnel feltöltve,csak annyi a gond hogyha visszanyomom a szívatót vagy ráhúzom a gázt akkor leáll,szval csak szívatóval pötyög alapjáraton...vár rám egy karbitisztítás vagy mi lehet a gond?
Köszi, nagyon jó! Legutóbbi gurulás előtt nem volt időm foglalkozni ezzel, csak bepréseltem egy félbevágott füldugót a mikrofonjához, de ez is sokat segített! Következő alkalommal a Te megoldásodat is kipróbálom! Nem kell ide ez a szélzaj!
fécó: Megvan Neked az a 300 ezres tartósteszt, amiről belinkeltél egy képet?
Nekem még nem volt rá szükségem, h piszkáljam őket. Emiatt nem is vagyok 100%ban biztos, h nem fogok baromságot írni. Ha azt írnék akkor előre elnézést, de azt hiszem a képen látszik a kis dobozka és abban vannak a biztosítékok.
Még jó hogy a töltőről nem indult be, az nem arra való (nem ad le elég ampert hogy megforgassa az indítómotort). Csak egy tipp hogy kíméld az motor akksit. Én az első indításokat az autó akksijáról szoktam bikázni. Na az bírja.
Sziasztok márka társak és persze minden motoros!
Ma végre sikerült motoroznom egy rövidet az idén először. A múlt heti hosszú hétvége előtt szerettem volna elindítani a gépet de Waszeitung kollegához hasonlóan az én aksim is meghalt. Bár télen volt fent töltőn többször is mégis kilehelte a lelkét. Ha jól értelmeztem a számokat rajta lehet hogy már hét(?) éves volt a drága. Nálam 2007 óta van a motor azóta ez volt benne. Exide a márkája és mivel meg voltam elégedve vele így próbáltam ilyet keresni. Találtam is Debrecenben 10000-ért házhoz hozták. Tegnap felsavaztam lezártam és ma egy küllőre indult. Jó volt újra hallani és menni vele. Még egy első fékbetét csere és minden jó lesz. Mindenkinek jó utat vigyázzatok magatokra!
zoli99 és zoliba urak köszönöm a segítséget,az akksi kakukk volt,így arra gondoltam hogy töltőt rárakom és „bebikázom”..nem sikerült,csak a relékattogás volt,így az új akku megrendelve és ha megérkezik akkor vszeg nem csak a relé hangját fogom hallani! :D
Uhh, de jó az osztrák pasas vidije!
A Casionak a 2 év alatt semmi baja sem lett, a mai napig használja a srác, de most már csak fényképezésre, mivel most már én is Hero-t használok! Nekem kb.26 óra fusimba került, így zsét nem kellett kiadnom érte! Mondjuk nem is tudtam volna...
Esőben nem szeretnék videózni.. meg mondjuk szerintem a mellkasom nem is kapna vizet, mert elég jól le vagyok védve.
Puding próbája az evés.. fotózni jó az tuti, meg van benne GPS.. így ha az be van kapcsolva évekkel később is könnyű lesz beazonosítani a képek pontos helyét, ez azért nem rossz. Videózni még csak kézből videóztam vele, de meggyőző..sztereoban veszi a hangot is
Igazán az fog jól járni aki most vesz ilyen gépet.. mert egész erősen leárazták.
Annyi már bizonyos, hogy nálam a féktárcsa csak a töredékét bírta a Hondaénak, mindössze 38 e km- et...
Bár nem nekem szólt a kérdésed, de nekem is megvan a kérdéses tartósteszt jpg-ben.
fécó: Megvan Neked az a 300 ezres tartósteszt, amiről belinkeltél egy képet?
Hétvégén leellenőrzöm Őket. Remélem ott lesznek :-))
Nekem még nem volt rá szükségem, h piszkáljam őket. Emiatt nem is vagyok 100%ban biztos, h nem fogok baromságot írni. Ha azt írnék akkor előre elnézést, de azt hiszem a képen látszik a kis dobozka és abban vannak a biztosítékok.
Kezdőként fordulok hozzátok.
Honda CB 500-on van (2000).
A biztosítékok helye hol van ?
Köszönöm a segítséget.
A.
Még jó hogy a töltőről nem indult be, az nem arra való (nem ad le elég ampert hogy megforgassa az indítómotort). Csak egy tipp hogy kíméld az motor akksit. Én az első indításokat az autó akksijáról szoktam bikázni. Na az bírja.
Ma végre sikerült motoroznom egy rövidet az idén először. A múlt heti hosszú hétvége előtt szerettem volna elindítani a gépet de Waszeitung kollegához hasonlóan az én aksim is meghalt. Bár télen volt fent töltőn többször is mégis kilehelte a lelkét. Ha jól értelmeztem a számokat rajta lehet hogy már hét(?) éves volt a drága. Nálam 2007 óta van a motor azóta ez volt benne. Exide a márkája és mivel meg voltam elégedve vele így próbáltam ilyet keresni. Találtam is Debrecenben 10000-ért házhoz hozták. Tegnap felsavaztam lezártam és ma egy küllőre indult. Jó volt újra hallani és menni vele. Még egy első fékbetét csere és minden jó lesz. Mindenkinek jó utat vigyázzatok magatokra!
A Casionak a 2 év alatt semmi baja sem lett, a mai napig használja a srác, de most már csak fényképezésre, mivel most már én is Hero-t használok! Nekem kb.26 óra fusimba került, így zsét nem kellett kiadnom érte! Mondjuk nem is tudtam volna...
Nekem ilyen a hangja, amit én egy speciális megoldással oldottam meg...
http://www.sportmotor.hu/motor...
Én a nem vízhatlan tokot használom, és a hátsó lukacsos panelt hasonlóképp szélzajszigeteltem egy darab szivaccsal mint a régi kamot!
Puding próbája az evés.. fotózni jó az tuti, meg van benne GPS.. így ha az be van kapcsolva évekkel később is könnyű lesz beazonosítani a képek pontos helyét, ez azért nem rossz. Videózni még csak kézből videóztam vele, de meggyőző..sztereoban veszi a hangot is
Igazán az fog jól járni aki most vesz ilyen gépet.. mert egész erősen leárazták.