Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

... ezt viszont megtiszteltetésnek veszem!
Bizony, a te útmutatásod alapjân van...;)
Nahát! Ez az a terv amit javasoltam!
Meg is találtam itt a fórumon
Szia Laci!
Minden ok, szombaton kerti munkák voltak, illetve èdesapám robogóját raktuk össze a 22e km inspekció után. Vasárnap a kèk megkapta az új gumikat, illetve lefújtam a dobozt. A festès nem lett a legszebb, m. látszanak karcok, de vállalható. A fèm platnival felment a motorra, jónak tűnik, remèlem az 1-es lemez bírja majd a strapát.
Mi újság Dani? A dobozt megcsináltad? Én biz'a meg még tegnap és ma ahogy hazajöttem már fel is tettem Ahhoz képest, hogy két éve közel totálkáros lett most megint megelőlegeztem neki a következő két évet. A csiszoláskor bizony előjöttek a régi sérülés nyomai viszont az új dukkóval újra szalonképes lett! No persze nem kell nagyitóval nézegetni...
Remélem Neked is jól sikerült!
Pont szerencsèd van, a közeledben van a Dunaplázánál a motoros bolt a benzinkút mellett ès ott le lehetett 2 ève adni, egy nő elviszi-visszahozza. Olcsón megcsinálta ès jól. Asszem Katayunga a bőrözös nő cège. Mondjuk, hogy azóta így van-e, nem tudom.
Ja! Volt 1 tockosom az aszfalttal. Már megnézettem 1 - 2 szakival még tavaly, hogy szerintük milyen állapotban van, és azt mondták hogy szerkezetileg oké, de mivel nem látnak bele ezért túl nagy bizodalmam ne legyen vele, szóval csak városban használjam, max. light-tos túrán.

A bukó most múlt 4 éves, idei szezont még bírja ki, jövőre így is úgy is cserélni kell! Szomorú, de nincs idén rá keret!

Tényleg tud valaki jó bőröst itt Pesten? A kabáton cipzárt, a nadrágon varrás kéne! Ezt mindenféleképpen el kell intézni!
Hello!

Bukót nem kell/kellett cserélned? Fejed is mint ha oda vágtad volna...
Hát kipufogó témában rám jár rúd!

A gyárit féltettem egy esetleges eldőlésnél-elesésnél ezért 8000km után 1 évesen lecseréltem erre a Janó dobra! A gyári 280e Ft ez a janó meg össz-visz 40 pénz volt.

http://www.sportmotor.hu/motor...

Sajnos bő 1 év után elérte a sorsát. Előbb ért le mint a lábtartóm, és egy túl mélyre döntött kanyarnál kiemelte a hátulját.

http://www.sportmotor.hu/motor...

Aztán jó sok spórolás után jött az új dob ez már Olasz Roads modell, killerrel, és EUs engedéllyel. 54e Ft-ba fájt a Karbon dob! Csodás hang, és még csodásabb kinézet! Killerrel is fincsin szól!

http://www.sportmotor.hu/motor...

Itt killer nélkül. Azért így ütősebb! Úgy hörgött a gép...

http://www.sportmotor.hu/motor...

De bő fél év után kiütötték alólam a mocit, így most ez is kuka közeli állapotba került. Pár hónapja CBLacival értekeztünk róla, hogy lehet meg lehetne menteni, ki is találtuk a technikát, remélem sikerül, csak a kivitelezéssel várok még vele míg nem fog a kezemhez fagyni az imbuszkulcs!

http://www.sportmotor.hu/motor...

Ha a karbon palást nem sérült túlságosan, és sikerül megfordítva feltenni, akkor talán el lehet tüntetni az esés nyomait.
Lehet fixen áll de annak akkor se kellene úgy állnia
Rárajzoltam a képre azt az ívet amit szerintem nem követ a műanyag idom és így kép alapján arra enged következtetni, hogy a bal oldali műa. elem kifelé áll és azt be is jelöltem nyíllal
Azt hogy az miért van úgy (pl.hegesztett volt az idom, vagy rosszul lett felrakva, esetleg egy korábbi sérülés nem megfelelő javítása...) nem lehet így kép alapján kitalálni, de az gyárilag tuti nem olyan és ehhez a megállapításhoz nem kell CB500 tulajnak lenni.
Egyik cimborám a hírhedt 24-es úton földhöz vágta a gyári állapotú sohasem javítottként vásárolt motorját még a nyáron. Ott voltam én is és akkor szembesültünk a korábbi javítások nyomaival amikor a tankról lejött a festék és alatta néhol centi vastagságú gitt kandikált ki, arról nem is beszélve, hogy korábban az első műa sárvédő 3 darabból volt összehegesztve ami természetesen ugyanott hullott szét megint...
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a tied is ilyen, sőt remélhetően neked csak rosszul rakták fel és meg kell igazítani. Vedd le mindkét oldalt és hasonlítsd össze az elemeket is és a felfogatást is, nem egy nagy szerelési feladat
Hivatalos megnevezése tango orange metallic Code:YR201B

nagyon jó oldal, a gyári színpaletta is fenn van:
http://cb500-wiki.de/doku.php?...
Köszi szépen! Állítólag kelet-magyarországon gyári festéssel csak ez az egy van,az olaszoknál rakták anno össze,de főleg piros,kék,és fekete volt a standard szín a fejidomos változatban.Aki eddig élőben látta meg volt elégedve a gazda munkájával.
Még a dob témához: ha rendőr nem is csap meg érte, a műszakival mi a helyzet?

Csaszi4: fincsi durrogás, nagyobb nyomaték, mélyebb hang... pontosan ez kell nekem Mi történt (vele) Kakucson? Enyém is kicsit le van horzsolva, ezért is szeretném cserélni.

cblaci: mindkettő elem fixen áll a gépen, jónak tűnnek. Azért is érdeklődök a többi cb500 tulajnál, hogy ott hogy állnak. Mert nem tudom eldönteni, hogy direkt szélterelés miatt van-e így, vagy valami tényleg nem jó.

Köme: kormány is benne volt, kompletten ennyibe került az egész azokkal a dolgokkal, amiket írtam. Köszi a tippet, bár valami budapesti szakira gondoltam.

mcsabi: nagyon szép az a narancs CB500!

hurrican: megnéztem a dobot, hol gyártattad, esetleg van videód, ahol lehet hallani a hangját?
Szia Tottipte!
Ha esetleg érdekel nekem is van egy eladó sport dob!
Szívesen tettem,és még egy kis inspiráció Torockóhoz ha eddig nem olvastad volna: (barangolo.com/Torockó és a Székelykő)
Végülis innen is le tudom szedni ha mindet felraktad, úgyhogy ne fáradj feleslegesen
Ezt is köszi!
Bocsi a technikai malőr miatt,de majd átküldöm a gmailra is.
és még
továbbiak
Akkor légyszives küldd el erre: mozsonyil@gmail.com
köszönöm szépen előre is.

Mindössze 1db jött át és a 45-éves Tatran is szeretném ha meglenne
továbbiak
Pedig citromailra elment 6-7db,legalábbis tőlem
Gyere Fehérvárra a Motorcenterbe..
Nekem is 500-asom volt, kicsit túlzásnak tartom a 70 ezret...Kormányod is benne volt?
Tisztán látszik, hogy a műanyag elem áll ferdén... a tank tetején lévő ívvel a bololdali műa elem nem fut együtt. A jobb oldali áll jól. Lehet a műa elemet korábban javították, vagy nincs rendesen a helyén.
Persze ezt csak úgy képek alapján gondolom
Nem akaródzanak jönni azok a képek M Csabi!
Illetve egy átjött egy ezüstszínű GSX 1400-ról... de nem igazán azt vártam
üdv,
Laci