Ugye, mindenki kiakad mikor leírja az ember hogy 6.5 éve nem volt olaj cserélve a telóban. Két évente cseréled...
A hátsóban is?
A kocsid lengéscsillapítóiban is? Gondolom, azok sem dolgoznak kevesebbet mint egy motor teló....
Szal azt nem értem, hogy azokban nem cserél szinte senki olajat, mégsem akad ki rajta senki. No persze azokat cserélni olcsóbb, mint egy motor telót...
Ezt teljesen tiszteletben tartom!
Csak azt akartam mondani Neked ezzel- hogy ugyanazt tapasztaltuk, két különböző típusú motorban- szal nem csak én álmodtam az egészet.
Mondjuk érdekes hozzáállás ha felülbírálnak egy gyári szervíz kiírást.
És lehetetlen hogy nincs különbség egy 6 éves koszos kátrányszerű ízé és egy friss olaj közt.
Vagy ha tényleg nincs különbség akkor trébb az eleje gyárilag mint az SV-é.
Pedig szerintem szabvány japo egyencucc lehet.
Ez még mindig csak két ember aki rossz véleménnyel van a Motulról, bár ettől függetlenül ezt is tiszteletben tartom!
Viszont nagyon sokan elégedetten használjuk és én továbbra is teljes nyugodtsággal fogom megvenni ezután is!
Hát rugó nem zörög abban az tuti
és térdre sem rogy- mint írtam Neked- teljesen ugyan olyan a teló csillapításilag mint mikor új korában kihoztam a K- bikerstől
Átlag megkapom, hogy milyen szerelőm van, de nem az első ember (szerelő) akivel beszéltem ez ügyben, és egyik sem favorizálta a teló két éven kénti szétkapását- pont az alant leírt csúszó gyűrűk (?) megroppanása miatt...
Na majd idén rászállok a srácra és kicseréltetem..
Valaki tud helyet ahol Showa SS8- 10 w olajat lehet kapni?
Huha................akkor valamit elbasztak az elején vele.
Vagy csak az évek alatt nagyon hozzászoktál a szar,szarabb,mégszarabb kondíciónak.
Én kezdéstől épg pelyhesen nagyon éreztem hogy gatya ez úgy ahogy van.
Féktávon beeset mint a huzat.
Olyan az érzésem mintha át akarnék esni a kormányon.
Csere vastagabbra és sokkal kezesebb.
Mondjuk hogy zörögnek a rugók benne.
Vagy hogy minden kanyar előtti féknél térdrerogy szerencsétlen stb.
Ez már a balesetveszély kategória.
2 évente előírás a csere minden teleszkópnál.
ZRX 1200 nagy szerelem nekem is!
cbLaci!
Nem akarlak kiakasztani, de hétvégén beszéltem Sly barátommal Motul 5100 ügyben, ugyanazt mondta amit leírtam Neked annak idején ide...
Respect!
Lassan kezdesz rábeszélni erre a teló olaj cserére- új kora óta nem volt cserélve, totál semmi rosszabbodást nem vettem észre eddig a telóval, szépen teszi a dolgát...
Valószínű velem van a baj, de ezek a brutális föld-föld rakéták sohasem dobogtatták meg a szívemet lehet felőlem akármekkora torlónyomásos lóf@sszal felszerelve.
250-270km/h utazó.. ébresztő! miről beszélünk? töbszörösen megelőzzük a reakcióidőnket és jóformán alagútként látjuk közben a világot.. mondjuk erre is csak autópályán van lehetőségünk ami milyen izgalmas a végtelen betonplaccon!
Aztán az a 25 liter életelixír amivel én bő 500km-t megyek szebbnél szebb tájakon ezzel szakadva ki a stresszes hétköznapokból... de nem is folytatom
Akkor inkább már egy ZRX 1200 szépen rendezett dobozrendszerrel, persze csak akkor ha éppen nincs CB 1300 a közelben vagy egy GSX 1400 esetleg egy FJR 1300.. és itt ért bele a kezem a bilibe
Telóolaj: nekem Castrolt sikerült vennem (10W, gyári ajánlás) mert csak azt kaptam tavaly decemberben amikor szétszedtem a telókat. Motult szerettem volna, de mivel véges volt a szabim így elhoztam a Castrolt és összeraktam azzal Múlt hét végén már bontogattam a szárnyaimat (két nap, több mint 300km) és az eddigi tapasztalataim jók, bár a telóimmal előtte sem volt gondom. A két évet biztosan kibírja gond nélkül, aztán meg úgyis cserélem hiszen annak is lejár az ideje
Megrendeltem a Nagyvasnál az alkatrészeket. A teloolajat, meg a műtővizet azt máshonnét kell beszereznem. A hűtővízre a Castrol márkájút néztem ki, mert annak litere fele mint a Motul-é. Ti milyen márkájú teloolajat vettetek?
És közben a 25 literes tankot kiszopizta 190km alatt!
11-12literes fogyi ilyen tempó mellett! Hiába 4db iszákos 50mm-es torlónyomásos karburátor, meg 2 db nagy teljesítményű üzemanyagpumpa tudja pazarolni a naftát! A világ legerősebb széria karburátoros motorja! GPS-es gyári végsebessége; 297km/h.
Szerintem az volt nálam a baj, h a szimering nem lett hosszú évek óta cserélve (eleve több mint 4 éve nálam van és kitudja mikor lett előtte). Ezen idő alatt pedig úgy befészkelte magát a helyére, h onnét biza nem akart kijönni. Emiatt el kellett bontani a kis drágákat.
Hát az elsőnél gyanakodva, h valamit nem szedtünk szét, nagyon óvatos voltam. Ezeknek a perselyeknek nem is lett baja. A 2.nál már tudtam, h ki lett minden szedve. Emiatt többször ahogy írja is a könyv megráncigáltam. Na ez hiba volt, mert emiatt a szilikon réteget (8) a másik csúszópersely réz háza (9) szépen koptatta/megsértette.
Uh én arra a következtetésre jutottam ezek alapján, h akinek nem csúszik szét komolyabb rántás hatására (3-4 próba), az húzzal fel kopprra a köszörült szárat és kezdje el szétbontani a szimeringet. Én úgy néztem, h jobban kilehet így húzni, mint amennyira összerakott állapotban szétcsúszhatnak a szárak. Az alsó csavar csatlakozik ahhoz a csőszerű "turbo inferiore interno" (13) alkatrészhez, ez biztosítja a szétcsúszásvédelmet is egyben úgy gondolom, ezt ki kell venni eleve szétszereléskor. Uh ha véletlen megsértené az illető a teljesen kihúzott szár alját, akkor sincsen probléma, mert ha az a része a szárnak kikandikál a házból, akkor már nem az olajszivárgás lesz a problema.
Remélem nem írtam le sok baromságot.
Ez normális esetben így zajlik, a CB-1 is ugyanaz a teló.. és nem volt kihívás széthúzni Viszont a Fecó telója erre kenényen rácáfolt ezért is hívtalak fel...
Vagy valami korábbi szerelési hiba, vagy gyári hiba... vagy kizárt dolog mert nem tudom...
Úgy látszik, most ez a sláger, Fècó is most csinálta. Ha kiszedted az alsó szár alján lèvő imbuszt, akkor az alsó szárat tedd egy satuba, majd pár erőteljes rántással húzd ki a felső szárat. Az összeszerelésnél figyelj a sorrendre ;). Ha nincs satu, akkor vki fogja meg neked, a lényeg az alsó csavar oldása, m. addig húzogathatod...
Kérdeznék Tőled valamit, és nem csak Tőled...
Ugye, mindenki kiakad mikor leírja az ember hogy 6.5 éve nem volt olaj cserélve a telóban. Két évente cseréled...
A hátsóban is?
A kocsid lengéscsillapítóiban is? Gondolom, azok sem dolgoznak kevesebbet mint egy motor teló....
Szal azt nem értem, hogy azokban nem cserél szinte senki olajat, mégsem akad ki rajta senki. No persze azokat cserélni olcsóbb, mint egy motor telót...