Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Örülök ha tetszik, bár a 3. nem igazán lett jó a vègère, ráadásul a számot se lehetett teljesen kivenni. Majd legközelebb jobb lesz.:)
Ez a Bauhausban 1750.....
Kezd az Alpok túra időszakossá válni. Most kezdtük el összeírni, hogy ki is jönne valójában.

A túra:
5nap 4éjszaka Július 10-14ig kedd-szombatig
Ausztriában motorozás 2300-2500km.
panziós max 3csillagos szállással, reggelivel (talán félpanzióval is)
kb120-150e Ft a becsült teljes részvételi összeggel.

Márc. 19ig kéne eldönteni, mert foglalnánk a szállást!
Hát ezek tényleg tök jók! 1x kipróbálom én is!

Egyébként most vett egy vadi új piros-fehér szépséget egy CBFes klubtársunk. Elpártolt a CBFtől! Ja! És fel is akarja idomozni! Pontosabban már meg is vette, csak fényezőnél van.

Remélem Twister nem haragszik meg a képért, hogy lenyúltam Tőle.

Valamelyiket kiválasztom és helyet kap az adatlapomon, még nem tudom melyik lesz az mert mind tetszik!
Nem vagyok profi, csak szeretek ezzel szórakozni, úgyhogy próbálgattam kicsit
Nem vonom én kétségbe, azért mondtam.
...mondjuk úgy 10-15 év múlva amikor már nem lesz benzin és olcsó lesz fenntartani
Ne nyútogasd a nyelved te kölök! Egyszer úgyis lesz egy olyanom!
Na majd a piros fehér cb1300.
Vagyis lehet, csak értelmetlen!
Ez igen!
Schindler listájából a piros ruhás kislány jelenete jutott az eszembe...
Kár, hogy fekete motorral nem lehet ilyet
Nagyon jó ár!
400ml-es, mindig olyan kiszerelésben veszem a VeryWell-t, úgy a legolcsóbb
Köszi! A fènyek miatt nem volt egyèrtelmű, a hètvègèn èn is erre kèszülök. A 150 ml-es volt ennyi, vagy a 400-as? A Bauhausban a legkisebb 850 ft. 400 ml lakkot vettem 960-ért, a fekete kb. csütörtökön érkezik.
Szia Dani!
A "fényes" Very Wellt fújtam a dobozra, de ennek már két éve! Viszont pont most hétvégén vettem meg az újabb flakont és szándékom felújítani a színét, mert bizony a középső doboz van legtöbbet használva és ez látszik is rajta
Ha akarod megörökítem az akciót és a képeket elküldöm Neked. Az előző fényezést is láthattad itt a fórumon, nem úgy fújtam ahogy egy magasfényű felületet kell, hanem távolabbról és amikor már majdnem száraz volt még egy kicsit "ködöltem" rá, így az enyhén rücsis felület hasonlít a gyári műanyag felületre és jobban takarja a karcokat is Az akkori fotó alapján gondolhattad esetleg, hogy a matt festéket használtam, pedig a "fényes" a befutó!
Egyébként 780Ft volt a spray!
Köszi!
Pesten a Bècsi ùton nagyon kint, de van minden Bauhausban is, csak ott kb.3-szor annyiba kerul...Neten is van, de szállítás +1500 Ft. Onnan nagyobb tètelben èri meg csak.
Szia Darkmind!

Ha megkapod a választ Lacitól, kérlek írd meg, h hol lehet kapni!
Előre is kösz!
Szia Laci!
Te a dobozod fènyes vagy matt Very Well festèkkel fújtad le az elhagyás után? Vègre találtam 1 helyet, ahol lehet kapni, már vagy 10 boltban voltam, de mindenhol csak Maestro meg Rally van...
Vásárlói elégedettségem jó, ajánlom a környékbelieknek!
Hát tényleg nyugodt lehetek, mert a pösti közlekedés is mindig érzékenyen érint. Vagy tolom ezerrel, és a kocsikat lehagyva életben maradok, vagy megyek szabályosan, és mindenki, értsd még a robisok is letolnak. Szóval inkább húzom neki!
Szerpentineken a legjobb! Ausztria, jövök......

A különbség külön fog keletkezni, ugyanis a teloolaj csak nyáron fog lecserélődni. A korm.csapágy, meg fékolaj, meg a hűtővíz lesz csak most, műszaki előtt lecserélve. Így érezni fogom, hogy mi is változott valójában! A kormány csapágyban nagyon reménykedem. Lendületes és hosszú kanyarokban már éreztem, hogy bele kell korrigálni az ívbe. Ennek megszűnését várom, mert újként ilyen nem volt!
Hát ja ez a hűtővizes kenős dolog is logikusnak hangzik. Veszek Castrol-t hígítom, oszt el is van intézve!
Oltogatás? Hol? Nyugodt életet élhetsz ha Neked megrázó volt ez az epizód ettől sokkal dúrvábbak vannak az életben pl.egy közlekedési szituációban...
Na de! várom majd a tapasztalataidat hiszen mindig is adtam a véleményedre! Hidd el lesz különbség amit eddig azért nem éreztél mert fokozatos volt a teló "leépülése" viszont majd most hirtelen nyeri vissza a kondícióját amit biztosan észre is veszel egyből főleg ha a kormánycsapágyakat is kicseréled.
Még annyit tennék a fagyálós témához (bár ez engem motorilag nem érint ), hogy a megfelelő hűtőfolyadék a korrózióképződést is gátolja, továbbá keni a vizpumpa vízzel érintkező belső alkatrészeit is, ezért nem szerencsés nyáron sem sima desztilált vízet használni.
Hú! 2 oldal olvasnivaló, mikor kihagyok 1 estét! Jól oltogattátok egymást! Hiányzik a motorozás mi? Én azt vettem észre, hogy így kora tavasszal már úgy dúl az emberekben az adrenalin, hogy motorozzanak, ezért egyre több az összezördülés a felgyülemlett energiáktól.

Telóolajcsere ügyben nekem az az észrevételem, hogy amit a gyár előír az olajcserékről azt nem minden esetben kell szó szerint venni! Lánckenést sem 1000km-t teszem meg, mint ahogy előírják, és az olajcserét sem 12000-t. Ezeket sűrűbben. Viszont a teloszár olajat eddig 4 éves a paripám nem cseréltem, mert szerintem ez a gyári előírás csak a szervizeknek húz hasznot. Valahogy muszáj munkát adni a szervizeknek is. A hűtőfolyadékkal is simán eljár a moci a gyári előírásának a duplájával. Sőt sima deszti víz is tökéletes volna szerintem, hisz fagyot sosem lát a gépem, bár azt azért sosem teszem majd bele. Szóval 4-5 éves oil a telokba ha valaki nem forszírozza a féktávot, meg a kanyarokat simán jó lehet. Okés, hogy elszíneződik, de az állagát nem veszti el tuti még pár évig. Persze folyamatosan romlik ehhez nem fér kétség, de nem eszik olyan forrón azt a kását! Vagy kölest!

Visszatérve az olaj témára amit idáig leírtam az azok a gondolatok-látottak amik a kérdezősködéseim és saját kút főm összeszedése után keletkeztek. Idén nyáron melegben a telomban ki fogom cserélni az oilt, és ez befolyásolni fogja 70%an amit eddig leírtam-gondoltam a témáról. Ha sötét szűkebre veszem, ha olyan színű a különbség mint a CBLacinál látni akkor szerintem jó a 4-5 éves csereperiódus is. Pláne az úttartásra a telo viselkedésére leszek még kíváncsi. Ugyanis én eddig 2 problémát vettem észre. A kormánynyakam kicsit kotyog, és berágódva fordul, és jobban könyököl az első villa, amire én alapból az első rugó fáradására gondoltam., mert a hátsón is kellett már új kora óta 1 fokozatot keményíteni, hogy megközelítse a régi érzést. Ehhez meg inkább + alátét vagy rugócsere kéne. Persze éreztem, hogy a feszesség is finomodott, de ez inkább a javára vált a gépnek. Az elején annyira feszes volt, hogy az úton szinte csak pattogtam, és csap a ringen volt okés a telo, hiába ha újak az alkatrészek, de mára közúton tökéletes lett a paripám!

Nu mindegy 2-3 hónap és megmondom az szerintem tutit!