Kezd az Alpok túra időszakossá válni. Most kezdtük el összeírni, hogy ki is jönne valójában.
A túra:
5nap 4éjszaka Július 10-14ig kedd-szombatig
Ausztriában motorozás 2300-2500km.
panziós max 3csillagos szállással, reggelivel (talán félpanzióval is)
kb120-150e Ft a becsült teljes részvételi összeggel.
Márc. 19ig kéne eldönteni, mert foglalnánk a szállást!
Egyébként most vett egy vadi új piros-fehér szépséget egy CBFes klubtársunk. Elpártolt a CBFtől! Ja! És fel is akarja idomozni! Pontosabban már meg is vette, csak fényezőnél van.
Remélem Twister nem haragszik meg a képért, hogy lenyúltam Tőle.
Köszi! A fènyek miatt nem volt egyèrtelmű, a hètvègèn èn is erre kèszülök. A 150 ml-es volt ennyi, vagy a 400-as? A Bauhausban a legkisebb 850 ft. 400 ml lakkot vettem 960-ért, a fekete kb. csütörtökön érkezik.
Szia Dani!
A "fényes" Very Wellt fújtam a dobozra, de ennek már két éve! Viszont pont most hétvégén vettem meg az újabb flakont és szándékom felújítani a színét, mert bizony a középső doboz van legtöbbet használva és ez látszik is rajta
Ha akarod megörökítem az akciót és a képeket elküldöm Neked. Az előző fényezést is láthattad itt a fórumon, nem úgy fújtam ahogy egy magasfényű felületet kell, hanem távolabbról és amikor már majdnem száraz volt még egy kicsit "ködöltem" rá, így az enyhén rücsis felület hasonlít a gyári műanyag felületre és jobban takarja a karcokat is Az akkori fotó alapján gondolhattad esetleg, hogy a matt festéket használtam, pedig a "fényes" a befutó!
Egyébként 780Ft volt a spray!
Pesten a Bècsi ùton nagyon kint, de van minden Bauhausban is, csak ott kb.3-szor annyiba kerul...Neten is van, de szállítás +1500 Ft. Onnan nagyobb tètelben èri meg csak.
Szia Laci!
Te a dobozod fènyes vagy matt Very Well festèkkel fújtad le az elhagyás után? Vègre találtam 1 helyet, ahol lehet kapni, már vagy 10 boltban voltam, de mindenhol csak Maestro meg Rally van...
Hát tényleg nyugodt lehetek, mert a pösti közlekedés is mindig érzékenyen érint. Vagy tolom ezerrel, és a kocsikat lehagyva életben maradok, vagy megyek szabályosan, és mindenki, értsd még a robisok is letolnak. Szóval inkább húzom neki!
Szerpentineken a legjobb! Ausztria, jövök......
A különbség külön fog keletkezni, ugyanis a teloolaj csak nyáron fog lecserélődni. A korm.csapágy, meg fékolaj, meg a hűtővíz lesz csak most, műszaki előtt lecserélve. Így érezni fogom, hogy mi is változott valójában! A kormány csapágyban nagyon reménykedem. Lendületes és hosszú kanyarokban már éreztem, hogy bele kell korrigálni az ívbe. Ennek megszűnését várom, mert újként ilyen nem volt!
Hát ja ez a hűtővizes kenős dolog is logikusnak hangzik. Veszek Castrol-t hígítom, oszt el is van intézve!
Oltogatás? Hol? Nyugodt életet élhetsz ha Neked megrázó volt ez az epizód ettől sokkal dúrvábbak vannak az életben pl.egy közlekedési szituációban...
Na de! várom majd a tapasztalataidat hiszen mindig is adtam a véleményedre! Hidd el lesz különbség amit eddig azért nem éreztél mert fokozatos volt a teló "leépülése" viszont majd most hirtelen nyeri vissza a kondícióját amit biztosan észre is veszel egyből főleg ha a kormánycsapágyakat is kicseréled.
Még annyit tennék a fagyálós témához (bár ez engem motorilag nem érint ), hogy a megfelelő hűtőfolyadék a korrózióképződést is gátolja, továbbá keni a vizpumpa vízzel érintkező belső alkatrészeit is, ezért nem szerencsés nyáron sem sima desztilált vízet használni.
Hú! 2 oldal olvasnivaló, mikor kihagyok 1 estét! Jól oltogattátok egymást! Hiányzik a motorozás mi? Én azt vettem észre, hogy így kora tavasszal már úgy dúl az emberekben az adrenalin, hogy motorozzanak, ezért egyre több az összezördülés a felgyülemlett energiáktól.
Telóolajcsere ügyben nekem az az észrevételem, hogy amit a gyár előír az olajcserékről azt nem minden esetben kell szó szerint venni! Lánckenést sem 1000km-t teszem meg, mint ahogy előírják, és az olajcserét sem 12000-t. Ezeket sűrűbben. Viszont a teloszár olajat eddig 4 éves a paripám nem cseréltem, mert szerintem ez a gyári előírás csak a szervizeknek húz hasznot. Valahogy muszáj munkát adni a szervizeknek is. A hűtőfolyadékkal is simán eljár a moci a gyári előírásának a duplájával. Sőt sima deszti víz is tökéletes volna szerintem, hisz fagyot sosem lát a gépem, bár azt azért sosem teszem majd bele. Szóval 4-5 éves oil a telokba ha valaki nem forszírozza a féktávot, meg a kanyarokat simán jó lehet. Okés, hogy elszíneződik, de az állagát nem veszti el tuti még pár évig. Persze folyamatosan romlik ehhez nem fér kétség, de nem eszik olyan forrón azt a kását! Vagy kölest!
Visszatérve az olaj témára amit idáig leírtam az azok a gondolatok-látottak amik a kérdezősködéseim és saját kút főm összeszedése után keletkeztek. Idén nyáron melegben a telomban ki fogom cserélni az oilt, és ez befolyásolni fogja 70%an amit eddig leírtam-gondoltam a témáról. Ha sötét szűkebre veszem, ha olyan színű a különbség mint a CBLacinál látni akkor szerintem jó a 4-5 éves csereperiódus is. Pláne az úttartásra a telo viselkedésére leszek még kíváncsi. Ugyanis én eddig 2 problémát vettem észre. A kormánynyakam kicsit kotyog, és berágódva fordul, és jobban könyököl az első villa, amire én alapból az első rugó fáradására gondoltam., mert a hátsón is kellett már új kora óta 1 fokozatot keményíteni, hogy megközelítse a régi érzést. Ehhez meg inkább + alátét vagy rugócsere kéne. Persze éreztem, hogy a feszesség is finomodott, de ez inkább a javára vált a gépnek. Az elején annyira feszes volt, hogy az úton szinte csak pattogtam, és csap a ringen volt okés a telo, hiába ha újak az alkatrészek, de mára közúton tökéletes lett a paripám!
Nu mindegy 2-3 hónap és megmondom az szerintem tutit!
A túra:
5nap 4éjszaka Július 10-14ig kedd-szombatig
Ausztriában motorozás 2300-2500km.
panziós max 3csillagos szállással, reggelivel (talán félpanzióval is)
kb120-150e Ft a becsült teljes részvételi összeggel.
Márc. 19ig kéne eldönteni, mert foglalnánk a szállást!
Egyébként most vett egy vadi új piros-fehér szépséget egy CBFes klubtársunk. Elpártolt a CBFtől! Ja! És fel is akarja idomozni! Pontosabban már meg is vette, csak fényezőnél van.
Remélem Twister nem haragszik meg a képért, hogy lenyúltam Tőle.
Valamelyiket kiválasztom és helyet kap az adatlapomon, még nem tudom melyik lesz az mert mind tetszik!
Schindler listájából a piros ruhás kislány jelenete jutott az eszembe...
Kár, hogy fekete motorral nem lehet ilyet
A "fényes" Very Wellt fújtam a dobozra, de ennek már két éve! Viszont pont most hétvégén vettem meg az újabb flakont és szándékom felújítani a színét, mert bizony a középső doboz van legtöbbet használva és ez látszik is rajta
Ha akarod megörökítem az akciót és a képeket elküldöm Neked. Az előző fényezést is láthattad itt a fórumon, nem úgy fújtam ahogy egy magasfényű felületet kell, hanem távolabbról és amikor már majdnem száraz volt még egy kicsit "ködöltem" rá, így az enyhén rücsis felület hasonlít a gyári műanyag felületre és jobban takarja a karcokat is Az akkori fotó alapján gondolhattad esetleg, hogy a matt festéket használtam, pedig a "fényes" a befutó!
Egyébként 780Ft volt a spray!
Ha megkapod a választ Lacitól, kérlek írd meg, h hol lehet kapni!
Előre is kösz!
Te a dobozod fènyes vagy matt Very Well festèkkel fújtad le az elhagyás után? Vègre találtam 1 helyet, ahol lehet kapni, már vagy 10 boltban voltam, de mindenhol csak Maestro meg Rally van...
Szerpentineken a legjobb! Ausztria, jövök......
A különbség külön fog keletkezni, ugyanis a teloolaj csak nyáron fog lecserélődni. A korm.csapágy, meg fékolaj, meg a hűtővíz lesz csak most, műszaki előtt lecserélve. Így érezni fogom, hogy mi is változott valójában! A kormány csapágyban nagyon reménykedem. Lendületes és hosszú kanyarokban már éreztem, hogy bele kell korrigálni az ívbe. Ennek megszűnését várom, mert újként ilyen nem volt!
Hát ja ez a hűtővizes kenős dolog is logikusnak hangzik. Veszek Castrol-t hígítom, oszt el is van intézve!
Na de! várom majd a tapasztalataidat hiszen mindig is adtam a véleményedre! Hidd el lesz különbség amit eddig azért nem éreztél mert fokozatos volt a teló "leépülése" viszont majd most hirtelen nyeri vissza a kondícióját amit biztosan észre is veszel egyből főleg ha a kormánycsapágyakat is kicseréled.
Még annyit tennék a fagyálós témához (bár ez engem motorilag nem érint ), hogy a megfelelő hűtőfolyadék a korrózióképződést is gátolja, továbbá keni a vizpumpa vízzel érintkező belső alkatrészeit is, ezért nem szerencsés nyáron sem sima desztilált vízet használni.
Telóolajcsere ügyben nekem az az észrevételem, hogy amit a gyár előír az olajcserékről azt nem minden esetben kell szó szerint venni! Lánckenést sem 1000km-t teszem meg, mint ahogy előírják, és az olajcserét sem 12000-t. Ezeket sűrűbben. Viszont a teloszár olajat eddig 4 éves a paripám nem cseréltem, mert szerintem ez a gyári előírás csak a szervizeknek húz hasznot. Valahogy muszáj munkát adni a szervizeknek is. A hűtőfolyadékkal is simán eljár a moci a gyári előírásának a duplájával. Sőt sima deszti víz is tökéletes volna szerintem, hisz fagyot sosem lát a gépem, bár azt azért sosem teszem majd bele. Szóval 4-5 éves oil a telokba ha valaki nem forszírozza a féktávot, meg a kanyarokat simán jó lehet. Okés, hogy elszíneződik, de az állagát nem veszti el tuti még pár évig. Persze folyamatosan romlik ehhez nem fér kétség, de nem eszik olyan forrón azt a kását! Vagy kölest!
Visszatérve az olaj témára amit idáig leírtam az azok a gondolatok-látottak amik a kérdezősködéseim és saját kút főm összeszedése után keletkeztek. Idén nyáron melegben a telomban ki fogom cserélni az oilt, és ez befolyásolni fogja 70%an amit eddig leírtam-gondoltam a témáról. Ha sötét szűkebre veszem, ha olyan színű a különbség mint a CBLacinál látni akkor szerintem jó a 4-5 éves csereperiódus is. Pláne az úttartásra a telo viselkedésére leszek még kíváncsi. Ugyanis én eddig 2 problémát vettem észre. A kormánynyakam kicsit kotyog, és berágódva fordul, és jobban könyököl az első villa, amire én alapból az első rugó fáradására gondoltam., mert a hátsón is kellett már új kora óta 1 fokozatot keményíteni, hogy megközelítse a régi érzést. Ehhez meg inkább + alátét vagy rugócsere kéne. Persze éreztem, hogy a feszesség is finomodott, de ez inkább a javára vált a gépnek. Az elején annyira feszes volt, hogy az úton szinte csak pattogtam, és csap a ringen volt okés a telo, hiába ha újak az alkatrészek, de mára közúton tökéletes lett a paripám!
Nu mindegy 2-3 hónap és megmondom az szerintem tutit!